کیف پول کول ولت CoolWallet

کیف پول سخت‌افزاری

کیف پول کول ولت CoolWallet یکی دیگر از کیف پول های سخت افزاری چند ارزی برای ذخیره ارزهای دیجیتال می باشد. این کیف پول توسط یک شرکت تایوانی به نام  CoolBitX ساخته شده است. کول والت اولیه در سال ۲۰۱۶ و کول والت اس در سال ۲۰۱۸ ساخته شد. کول والت به دلیل طراحی ظاهری مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد. این کیف پول به طور اختصاصی برای اندروید و iOS ساخته شده است.

این کیف پول از ارزهای دیجیتال مختلف و همچنین توکن های ERC20 پشتیبانی می کند. دسترسی به یک صرافی ارز دیجیتال جهانی CoolWallet، این کیف پول را به یکی از بهترین انواع کیف پول بیت کوین برای اندروید و iOS تبدیل کرده است. در واقع کیف پول کول ولت شکاف میان بلاک چین و زندگی روزمره را از طریق ذخیره سازی آفلاین کلید خصوصی و سازگاری با موبایل و تبلت پر می کند.

کیف پول سخت افزاری CoolWallet مدل S دارای ابعاد 85.0×53.98×0.8 میلی متر می باشد، جنس دکمه آن فلزی و عملکرد آن به صورت لمسی است. قابلیت های امنیتی که این کیف پول دارد باعث می شود تا در زمان گم شدن آن، آسودگی  خاطر داشته باشید. باتری به کار رفته در ساخت این کیف پول از لیتیوم یون بوده، ظرفیت آن 15 میلی آمپر و ولتاژ آن 3 ولت خواهد بود. برای خرید این کیف پول می توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید.

ویژگی های کول ولت:

  • * اندازه کوچکی و قابل حملی دارد.
  • * کار کردن با آن بسیار ساده است.
  • * صرافی داخلی (changelly و binance Dex) دارد.
  • * امنیت بالایی دارد و خطر هک شدن برای آن وجود ندارد.
امنیت بالا
محبوبیت زیاد
سهولت در استفاده راحت

جهت دریافت آخرین اخبار و مقالات به خبرنامه بپیوندید.

آخرین اخبار دنیای ارزهای دیجیتال، شبکه پرداخت ارزی، کسب درآمد دلاری، تکنولوژی و دنیای گیم و سرگرمی در خبرنامه ایرانیکارت
ایمیل خود را جهت عضویت وارد نمایید