سرور مجازی

سرور مجازی کدام کشور بهتر است؟

سرور مجازی کدام کشور بهتر است؟

اگر شما قصد داشته باشید به خرید و فروش ارزهای دیجیتال در صرافی‌های معتبر مثل بایننس اقدام کنید، یا بخواهید تراکنش‌های مالی بین المللی خود را با استفاده از پی پال انجام دهید، به استفاده از یک سرور مجازی (VPS) معتبر نیاز خواهید داشت. دلیل استفاده از وی پی اس ثابت مانند آی پی و عدم تغییر آن در هنگام کار در بعضی از سایت‌های خارجی است. سرورهای مجازی از کشورهای مختلفی ارائه می‌گردند که اگر می‌خواهید بدانید سرور مجازی کدام کشور بهتر است و در زمان خرید آن چه مواردی را باید در نظر بگیریم، این مقاله را بخوانید.

سرور مجازی (vps) کدام کشور بهتر است؟

کشورهای مختلفی به ارائه سرورهای مجازی پرداخته‌اند که از بین آن‌ها فرانسه، هلند، لهستان و کانادا ارائه دهنده بهترین نوع آن‌ها می‌باشند. در این قسمت به بررسی ویژگی‌های سرورهای مجازی این کشورها پرداخته می‌شود.

سرور مجازی فرانسه

سرور مجازی فرانسه دارای 1 گیگابایت پورت اختصاصی می‌باشد که باعث کاهش هزینه کاربران در زمان استفاده به دلیل ترافیک و پهنای نامحدود آن می‌شود. این سرور مجازی به خصوص برای افرادی که به دفعات زیاد به دانلود و آپلود فایلی مشغول هستند، مناسب می‌باشد

سرور مجازی فرانسه مشخصات
دیتا سنتر ارائه خدمات در دیتا سنتر معتبر جهانی OVH (ِیکی از بزرگترین دیتاسنترهای جهان)
CPU افزایش سرعت و قدرت سرور
پشتیبانی 24 ساعته
سرعت بارگذاری سرور بهینه سازی شده در جهت افزایش سرعت در بارگذاری

سرور مجازی هلند

این سرور مجازی در شهر آمستردام کشور هلند قرار دارد که به دلیل کیفیت بسیار بالا و خدماتی که به کاربر ارائه می‌دهد، بسیار محبوبیت دارد. استفاده از این سرور برای کاربران باعث می‌شود که مانند یک شهروند هلندی بتوانند از کلیه مزایای این سرور استفاده کنند.

سرور مجازی هلند مشخصات
ویژگی شبکه امکان استفاده از سرور مجازی هلند، مانند یک شهروند هلندی
دسترسی دسترسی کامل مدیریتی و ایجاد تغییرات
قیمت هزینه کمتر نسبت به سرور اختصاصی
امنیت ارائه امنیت بالا به دلیل اختصاصی بودن فضا
کاربرد بسیار مناسب برای ترید و استفاده از خدمات بایننس

سرور مجازی لهستان

یکی از ویژگی‌های سرور مجازی لهستان که آن را از سایر وی پی اس‌ها متمایز می‌کند، عملکرد منحصر به فرد آن است. این سرور مجازی کاربردهای بسیار زیادی دارد و به دلیل قیمت مناسب آن و داشتن سخت افزار باقدرت و هارد SSD مناسب بسیاری از کارها از جمله میزبانی وب، اپلیکیشن، پرداخت، بورس، کریپتوکارنسی، کاهش دادن پینگ بازی‌ها و … می‌باشد.

 سرور مجازی لهستان مشخصات
ویژگی شبکه دارای شبکه همیشه پایدار کلود سرور
دسترسی مناسب راه اندازی کنترل پنلهای متفاوت و دسترسی کامل مدیریتی
هارد دارای هارد پر سرعت SSD
کیفیت منابع سخت افزاری کاملا اختصاصی و بدون افت کیفیت
کاربرد مناسب برای پی پال و ثبت نام در سایت‌های خارجی

سرور مجازی کانادا

وی پی اس یا سرور مجازی کانادا، از شهر تورنتو ارائه شده و به دلیل آی پی خاص این کشور، افراد با خرید آن بتوانند مانند یک کاربر کانادایی بتوانید از کلیه مزایایی که برای شهروندان کاندایی وجود دارد استفاده نمایید. بسیاری از کاربران از این سرور مجازی برای تبادلات ارزهای دیجیتال در صرافی‌های معتبر مثل بایننس استفاده می‌کنند.

سرور مجازی کانادا مشخصات
قیمت دارای قیمت بسیار مناسب نسبت به عملکرد
کیفیت عملکرد بسیار بالا
سرعت سرعت بسیار بالا در آپلود و دانلود تصاویر
پشتیبانی دارای پشتیبانی 24 ساعته
کاربرد امکان ثبت نام در سایت‌های مهاجرت و گرفتن نوبت مصاحبه از سفارت

نکاتی که قبل از خرید سرور مجازی باید به آن توجه کنید

در زمان خرید سرور مجازی به خصوص اگر می‌خواهید با استفاده از آن به ترید ارزهای دیجیتال در صرافی بایننس بپردازید، باید مواردی را در نظر بگیرید، از جمله:

  1. رم آن حداقل 4 گیگ و دارای پردازنده 2 هسته‌ای باشد، این مورد باعث افزایش عملکرد، سرعت و جلوگیری از هنگ کردن سرور می‌شود.
  2. از ثابت ماندن آی پی اطمینان حاصل کنید.
  3. سرور مجازی خود را از بهترین کشورهای ارائه دهنده آن انتخاب نمایید.
  4. امکان اتصال به سرور مجازی با گوشی اندروید، آیفون و لپ تاپ وجود داشته باشد.
  5. سرور مجازی شما از کشورهای تحت تحریم مثل آلمان نباشد.

بیشتر بخوانید: سرور مجازی چیست؟

سرور مجازی کدام کشور بهتر است

چرا از سرور مجازی یا VPS استفاده کنیم؟

حتما برای شما هم پیش آمده که بخواهید در یک صرافی معتبر به ترید ارزهای دیجیتال بپردازید و ناگهان به خاطر قطع شدن اینترنت امکان استفاده از خدمات آن سایت و بازگشت به اکانت برای شما وجود نداشته باشد. در چنین شرایطی آی پی شما قطع شده و دیگر امکان استفاده از خدمات بایننس وجود ندارد. علاوه بر این با توجه به تحریم‌های اعمال شده این صرافی ممکن است حتی اجازه برداشت دارایی‌های شما را نیز ندهد و تمام سرمایه شما مسدود شود. بنابراین بهتر است در زمان استفاده از خدمات سایت‌هایی که چنین حساسیت‌هایی دارند، از وی پی اس استفاده کنید، چرا که با استفاده از آن در صورت قطع شدن اینترنت آی پی تغییر نمی‌کند و می‌توانید مانند قبل به فعالیت خود ادامه دهید.

برای خرید VPS می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده نموده و درخواست خود را از طریق لینک زیر ثبت کنید.

خرید سرور مجازی

سخن نهایی

با خواندن این مقاله آموختید که چرا باید از وی پی اس استفاده کنیم و سرور مجازی کدام کشور بهتر است. در صورتی که شما تجربه استفاده از سرورهای مجازی کشورهای معرفی شده یا سایر کشورها را دارید، با ما به اشتراک بگذارید. همچنین اگر سوالی در زمینه استفاده از سرور مجازی دارید در قسمت دیدگاه‌ها برای ما بنویسید. کارشناسان و پشتیبانان ایرانیکارت خدمات کامل و جامعی در اختیار شما خواهند گذاشت.

درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید
  1. سلام و خسته نباشید ببخشید vps کدام کشور برای کار با پی پال بهتر است

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و احترام
      کاربر گرامی، مهم‌ترین ویژگی که یک سرور مجازی (vps) برای استفاده از پی پال باید داشته باشد این است که از سرعت بالایی بهره‌مند بوده و آی پی در حین استفاده از پی پال ثابت بماند و تغییر نکند. تمام سرورهای مجازی (vps) مجموعه ایرانیکارت این ویژگی را دارا هستند. فقط توجه نمایید که در کل استفاده از پی پال از همان سرور مجازی انتخابی استفاده کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
مهم‌ترین تفاوت سرور مجازی و اختصاصی چیست؟
سرور مجازی
مهم‌ترین تفاوت سرور مجازی و اختصاصی چیست؟
سرور اختصاصی منابع را به صورت کاملا اختصاصی در اختیار وبسایت قرار داده و می‌توانید تمامی دیتاها و اطلاعات خود را روی آن قرار دهید، بدون این که امکانات این...
آموزش ساخت سرور مجازی در vmware
سرور مجازی
آموزش ساخت سرور مجازی در vmware
آموزش ساخت سرور مجازی در vmware یک مقدمه برای ایجاد و مدیریت محیط‌های مجازی در VMware است. VMware یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های مجازی ساز است که برای شما امکان ساخت...
بهترین سرور مجازی برای پی پال چیست؟
سرور مجازی
بهترین سرور مجازی برای پی پال چیست؟
استفاده از پی پال برای کاربران ایرانی، به دلیل اعمال تحریم‌ها با سختی‌هایی رو به رو است. از آنجایی که برخی از افراد برای انجام تراکنش‌های بین المللی به حساب...