سرور مجازی

سرور مجازی بورس چیست؟

سرور مجازی بورس چیست؟

سرور مجازی بورس یکی از قدرتمندترین سرورها در دیتاسنتر ایران است که با داشتن بروزترین تجهیزات و سخت افزارها و همچنین اتصال به بستر اصلی اینترنت کشور، اینترنت پرسرعت و بدون قطعی را برای تریدرها فراهم کرده و سرعت سرخطی زدن در بازار بورس را افزایش داده است. VPS بورس با پایداری و آپ تایم بالا یک ابزار لازم برای فعالیت در بازارهای مالی است؛ چراکه اینترنت‌های خانگی سرعت قابل قبولی را برای سرخطی زدن (صدرنشینی در لیست خریدار یا فروشنده) یا خرید عرضه اولیه نداشته و کاربران را با مشکل مواجه کرده است! درواقع خرید سرور مجازی بورس یکی از دلایل موفقیت افرادی است که از بورس سودهای کلان کسب می‌کنند! اگر شماهم از فعالان بازارهای مالی هستید، با ادامه مطلب همراه باشید تا بررسی کنیم سرور مجازی بورس چیست و چرا یک ابزار لازم برای معامله‌گران ایرانیست؟!

معرفی سرور مجازی بورس

اگر تصور کرده‌اید که برای خرید سرور مجازی بورس باید سرویس اینترنت خود را تغییر دهید، سخت در اشتباه هستید! سرور مجازی بورس سرویس اینترنت نیست، بلکه یک کامپیوتر مجازی است که دسترسی سریع و بدون قطعی را برای شما فراهم می‌کند. از نظر ما، سرور مجازی بورس می‌تواند دروازه‌ای جدید برای ورود شما به معاملات سریع و پرسود در بورس باشد. این سرور مخصوص فعالیت در بورس طراحی شده و تاثیر شگفت‌انگیزش در سرخطی‌زدن است.
در دنیای پرشتاب امروز، سرعت و دقت حرف اول را می‌زنند؛ این دو شاخصه در معاملات بورس، جایی که ذره‌ای تعلل فرصت‌های طلایی را می‌سوزاند، از اهمیت دوچندان برخوردار است.

سرور مجازی بورس راه‌حلی نوین و عالی برای سرمایه‌گذاران و معامله‌گران فعال در بورس است که به دنبال اینترنت پرسرعت و امن هستند.

معرفی سرور مجازی بورس

کاربردهای سرور مجازی بورس چیست؟

همانطورکه گفتیم، سودآوری در معاملات بورس علاوه‌بر دانش تحلیل داده، به سرعت بالا هم نیاز دارد. درحالی‌که قیمت سهام‌های بورس به صورت لحظه‌ای در حال تغییر هستند، نمی‌توان امید داشت که با اینترنت‌های خانگی شانس سرخطی‌زدن را داشته باشید. اگر از لحاظ دانش فنی یک معامله‌گر حرفه‌ای هستید، با خرید سرور مجازی بورس یا VPS بورس، به سودهای کلان دست خواهید یافت. در ادامه، به مهمترین کاربردهای سرور مجازی بورس اشاره می‌کنیم:

  • سرخطی زدن با سرور مجازی بورس

معامله‌گران بورسی به خوبی می‌دانند که سرخطی‌زدن چقدر مهم است. یعنی اگر بتوانید در بالای صف خرید و فروش قرار بگیرید، شانس بالاتری برای کسب سود بیشتر در بازار بورس دارید. سرور مجازی بورس با سرعت بالا و پینگ کمتر، شانس سرخطی‌زدن را بسیارافزایش می‌دهد. لازم به ذکر است که برخی اوقات حتی چند میلی‌ثانیه نیز می‌تواند سرنوشت‌ساز باشد؛ به همین دلیل سرور مجازی بورس با پینگ حدود 1 میلی‌ثانیه راه را برای شما هموار می‌کند تا جایگاه بهتری در صف خرید و فروش سهام‌ها داشته باشید.

  • استفاده از سرور مجازی بورس برای عرضه‌های اولیه

وقتی سهامی برای اولین بار در بورس فروخته شود، به آن عرضه اولیه (IPO) می‌گویند. عرضه‌های اولیه اغلب سود خوبی دارند و به‌واسطه ریسک بسیار کم، مورد توجه همه معامله‌گران (تازه‌کار و حرفه‌ای) قرار می‌گیرند. اگر موفق شوید که یک عرضه اولیه بخرید، یعنی سهام موردنظر را در پایین‌ترین قیمت ممکن خریده‌اید؛ چراکه در ابتدای عرضه، سهام‌ها پایین‌ترین قیمت خود را دارند. استفاده از سرور مجازی بورس برای خرید عرضه‌های اولیه که به شدت متقاضی دارند، برگ برنده شما است.

مزایای استفاده از سرور مجازی بورس

به‌طورکلی، سرور مجازی بورس حکم یک مسیر میانبر را دارد که سریع، امن و بدون قطعی شما را به بازار بورس می‌رساند. در ادامه، مزایای استفاده از سرور مجازی بورس را بررسی می‌کنیم تا بدانید خرید این VPS تا چه اندازه شانس شما را برای داشتن معاملات پرسود بالا می‌برد.

  • سرور مجازی مشکل کندی اینترنت و قطعی آن را حل کرده و لقب پایدارترین اینترنت برای فعالیت در بازار بورس را به نام خود ثبت کرده است.
  • بهترین راهکار برای سرخطی‌زدن و خرید عرضه‌های اولیه، داشتن یک سرور مجازی بورس است.
  • سرورهای مجازی بورس از بالاترین سرعت و پهنای باند برخوردار هستند تا معامله‌گران بدون هیچ‌گونه تأخیر و وقفه، معامله کنند و به اطلاعات و نمودارهای لحظه‌ای بازار دسترسی داشته باشند.
  • فاصله کم دیتاسنترهای سرور مجازی بورس تا مرکز داده بورس، تاخیر را به طور چشمگیری کاهش می‌دهد. بنابراین می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن، نسبت به نوسانات بازار واکنش نشان دهید و فرصت‌های معاملاتی ناب را شکار کنید.
  • به هیچ وجه نگران امنیت نباشید؛ چراکه اطلاعات و معاملات شما را در برابر نفوذ هکرها و تهدیدات سایبری به طور کامل محافظت می‌شود.
  • معاملات بورس در ساعات مشخصی از روز انجام می‌شوند، اما بازارهای مالی جهانی هرگز به خواب نمی‌روند. با سرور مجازی بورس، در هر ساعت از شبانه‌روز و از هر نقطه از جهان به پلتفرم معاملاتی خود دسترسی خواهید داشت.
  • دسترسی به اینترنت پرسرعت از طریق سرور مجازی بورس، هیچ محدودیتی ندارد؛ یعنی شما می‌توانید با گوشی موبایل یا لپ تاپ، از مزایای این سرور مجازی بهره‌مند شوید.
  • شاید نام «سرور مجازی بورس» کمی گمراه‌کننده باشد و این تصور را به وجود آورد که شما قرار است با تنظیمات پیچیده سرور سروکار داشته باشید، اما باید بدانید استفاده از سرور مجازی بورس بسیار ساده است و به هیچ مهارت فنی نیاز ندارد.

ایرانیکارت

بسیاری از کاربران، برای انجام معاملات خود به دنبال خرید سرور مجازی ترید خارجی هستند! دقت کنید که این دسته از سرورها، تنها برای فعالیت در بازارهای مالی خارجی مانند فارکس و… مناسب‌اند و برای بورس داخلی پیشنهاد نمی‌شوند!!

پس برای انجام معاملات در بورس ایران، از سرورهای فعال در دیتاسنترهای داخلی استفاده کنید و برای فعالیت در بازارهای جهانی، از خدمات سرور مجازی ترید ارائه شده توسط ایرانیکارت بهره‌مند شوید.

خرید سرور مجازی ترید 

 

نکات مهم برای خرید بهترین سرور مجازی بورس

نکات مهم برای خرید بهترین سرور مجازی بورس چیست؟

شرکت‌های هاستینگ بسیار زیاد هستند و این تعدد، شاید پروسه خرید شما را کمی پیچیده کند. اگر سردرگم هستید و نمی‌دانید کدامیک از شرکت‌های هاستینگ سرور مجازی خدمات بهتری دارند، در ادامه به بررسی اینکه نکات مهم برای خرید بهترین سرور مجازی بورس چیست پرداخته‌ایم:

  • سرعت اینترنت در سرور مجازی بورس

قبل از خرید سرور مجازی بورس، سرعت اینترنت را از شرکت جویا شوید. سرعت اینترنت در سرور مجازی بورس به نیاز و سطح استفاده شما بستگی دارد؛ بنابراین قبل از خرید قطعی، این موضوع را با شرکت ارائه‌دهنده درمیان بگذارید.

  • پینگ بسیار کم

پینگ (Ping) به مدت زمانی گفته می‌شود که یک درخواست از کامپیوتر شما به یک سرور ارسال شده و پاسخ آن دریافت می‌شود. پس پینگ پایین به معنای کوتاه بودن این زمان و سرعت بالا در تبادل اطلاعات است. پینگ پایین به شما اجازه می‌دهد تا به اطلاعات لحظه‌ای بازار و نمودارها دسترسی داشته باشید و فرصت‌های معاملاتی خود را برای سرخطی زدن از دست ندهید.

  • آپ‌تایم مداوم

بی‌شک قطعی ناگهانی سرور می‌تواند فرصت‌های طلایی معاملات شما را بسوزاند. آپ‌تایم (Uptime) در سرور مجازی بورس، معیاری است که ثبات و پایداری سرور را تضمین می‌کند. به‌طورکلی، آپ‌تایم بالا (99.9% یا بیشتر) برای سرورهای مجازی بورس ضروری است.

  • تیم پشتیبانی فنی قوی

بروز مشکل در عملکرد سرور، دور از ذهن نیست؛ ولی چیزی که اهمیت دارد، پشتیبانی فنی قوی از سمت شرکت هاستینگ است. پشتیبانی فنی باید شما را برای کانفیگ سرور راهنمایی کند و درصورت بروز هرگونه مشکل، به صورت 24 ساعته پاسخگوی شما باشد.

  • کیفیت سرور

بهتر است قبل از خرید، دست به کار شوید و کیفیت سرور مجازی بورس را با speed test محک بزنید. این احتمال وجود دارد که شرکت ارائه‌دهنده، سرور مجازی باکیفیتی را به شما پیشنهاد نداده باشد.

  • کانفیگ و تنظیمات سرور مجازی

سرور مجازی با سرور مجازی بورس تفاوت دارد و این تفاوت در کانفیگ و تنظیمات است. توصیه ما این است که برای فعالیت در بورس، حتما سرور مجازی بورس بخرید.

  • سرور مجازی ایران

دیتاسنتر سرور مجازی شما، حتما باید داخل ایران باشد. دیتاسنترهای داخلی پینگ و تاخیر بسیار پایین‌تری دارند. همچنین امنیت بالایی دارند و احتمال سرقت اطلاعات و حملات سایبری وجود ندارد (درصورت انتخاب شرکت هاستینگ معتبر)
درنهایت، تحریم‌های اقتصادی علیه ایران نیز نمی‌تواند دسترسی شما را مختل کند. دیتاسنترهای داخلی تحت قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کنند و محدودیتی از نظر دسترسی به خدمات و ابزارهای معاملاتی (در اثر تحریم) نخواهند داشت.
سرور مجازی بورس ایران

  • بررسی نظر سایر کاربران

یکی از کارهایی که کمک می‌کند تا شرکت هاستینگ بهتری انتخاب کنید، بررسی نظرات سایر کاربران و استفاده از تجربیات دیگران است. نظرات و فیدبک‌ها را بررسی کنید تا در مورد کیفیت سرور مجازی بورس و خدمات یک شرکت، به یک جمع‌بندی خوب برسید.

  • عدم قطع شدن سرورها

با توجه به این که توافقات اولیه با شرکت هاستینگ بسیار مهم است، حتما از شرکت موردنظر ضمانت و گارانتی آپتایم را درخواست کنید. قطع و وصلی سرور مجازی بورس می‌تواند ضرر معاملاتی برای شما به دنبال داشته باشد و از این لحاظ، باید جدی گرفته شود.

  • منابع سخت افزاری قوی

قبل از خرید سرور مجازی بورس، در مورد منابع سخت‌افزاری سرور مجازی و مطابقت آن با سطح نیازتان مطمئن شوید. منظور از منابع سخت‌افزاری قوی هارد SSD، رم DDR4 و CPU نسل XEON است.

  • پهنای باند بالا

پهنای باند بالا به تجربه‌ای روان و بدون لگ در استفاده از پلتفرم‌های معاملاتی منجر می‌شود. همچنین اگر پهنای باند بالا باشد، امکان استفاده همزمان از چندین پلتفرم معاملاتی و اجرای استراتژی‌های معاملاتی پیچیده فراهم است. اگر با معاملات الگوریتمی که نیاز به ارسال و دریافت حجم زیادی از اطلاعات در کسری از ثانیه دارند، سروکار دارید، حتماً سرور مجازی با پهنای باند بالا انتخاب کنید.

اگر اهل دنیای بورس و بازارهای مالی جهانی هستید، مطالعه مقاله حداقل و حداکثر درآمد ترید ارز دیجیتال چقدر است؟ را از دست ندهید!

 

تفاوت سرور مجازی بورس با سایر سرورها

دو تفاوت مهم بین سرور مجازی بورس با سایر سرورها وجود دارد؛ تنظیمات و کانفیگ و دیگری سخت‌افزار است! دقت و سرعت مورد نیاز برای فعالیت در بازارهای مالی و بورس، نیاز به سرور مجازی با سخت‌افزار قدرتمند دارد تا پینگ پایینی ارائه دهد. همچنین تنظیمات و کانفیگ روی این سرور با سایر سرورهای مجازی متفاوت خواهد بود. سرور مجازی بورس از لحاظ عملکرد به اندازه سرور اختصاصی خوب است و معایب‌ هاست‌های اشتراکی را ندارد.

تمام مزایایی که در مورد سرور مجازی بورس شرح دادیم، باعث شده تا این سرور قیمت نسبتاً بالایی در مقایسه با سایر سرورهای مجازی داشته باشد!

تفاوت سرور مجازی بورس با سایر سرورها

نحوه استفاده از سرور مجازی بورس

برای آشنایی با نحوه استفاده از سرور مجازی بورس، در ادامه با ما همراه باشید:

انتخاب و تهیه سرور مجازی

  • ارائه دهنده مناسب را انتخاب کنید و قبل از انتخاب، سابقه و عملکرد شرکت، نظرات مشتریان، گارانتی و خدمات پس از فروش و قیمت را بررسی کنید.
  • مشخصات سرور را متناسب با نیازتان انتخاب کنید. پهنای باند، حافظه، فضای ذخیره‌سازی و سیستم عامل به سطح نیاز شما بستگی دارد.

اتصال به سرور مجازی

  • اطلاعات ورود به سرور را از شرکت موردنظر دریافت کنید. پس از خرید سرور، اطلاعات ورود به سرور شامل نام کاربری، رمز عبور و آدرس IP به شما تحویل داده می‌شود.
  • از طریق نرم افزار اتصال به سرور به سرور خود متصل شوید. برای اتصال به سرور مجازی می‌توانید از نرم‌افزارهای مختلفی مانند PuTTY یاRemote Desktop Connection  کمک بگیرید.

سرور مجازی بورس؛ در لحظه معامله کن!

با خواندن این مقاله آموختید سرور مجازی بورس چیست، چه ویژگی‌هایی دارد و نحوه استفاده از آن چگونه است. این سرورها یک ابزار مهم و کاربردی برای فعالان بازارهای مالی است؛ اما نکته قابل توجه در استفاده از آن‌ها، انتخاب سرورهای مجازی داخلی برای بازار بورس ایران و استفاده از سرور مجازی ترید خارجی برای بازار بورس جهانی است! اگر شماهم تجربه استفاده از این نوع سرورها را دارید، با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول
Request for Quote

استفاده از سرور مجازی بورس می‌تواند به معاملات مالی شما سرعت دهد، ولی تنها راه موفقیت در بورس نیست.

پینگ سرور مجازی بورس نسبت به سایر سرورها بسیار کمتر است و سرعت بیشتری دارد.

بله، نرم افزارهای مختلفی وجود دارند که با آن‌ها می‌توانید به راحتی به سرور مجازی بورس متصل شده و فعالیت خود را با این دستگاه انجام دهید.

خیر، سروری که برای ترید استفاده می‌شود متفاوت است و آی پی را تغییر می‌دهد.

علاوه‌بر ارسال سریع سفارش (پینگ پایین)، سرعت آپلود نیز برای ارسال سریع اطلاعات سفارش به کارگزاری مهم است. هرچه سرعت اینترنت بالاتر باشد، سفارشات شما سریع‌تر آپلود می‌شوند و احتمال ثبت سفارش در زمان مناسب بیشتر است.

سرورهای ایران پینگ بالا و سرعت پایینی دارند و مناسب مصارف عمومی هستند، اما سرور مجازی بورس با پینگ پایین و سرعت بالا، برای فعالیت در بورس و معاملات آنلاین بورس بهینه‌ شده‌اند.

بله، شما می‌توانید از طریق موبایل (اندروید و iOS) به سرور مجازی بورس متصل شوید و معاملات خود را انجام دهید.

دیتاسنتر سرورهای مجازی بورس داخل ایران هستند تا پینگ کاهش یابد و دسترسی معامله‌گران به سرور مجازی بورس به واسطه تحریم‌های اقتصادی ایران دچار اختلال نشود.

خیر، نیاز به تغییر سرویس اینترنت نیست؛ چراکه سرور مجازی بورس قرار است به عنوان یک شتاب‌دهنده برای اینترنت شما عمل کند.

برای فعالیت در بازارهای مالی خارج از کشور، بهتر است سرور مجازی ترید یا فارکس را خریداری کنید.

سرور مجازی بورس چیست؟
سرور مجازی بورس یکی از قدرتمندترین سرورها در دیتاسنتر ایران است که با داشتن بروزترین تجهیزات و سخت افزارها و همچنین اتصال به بستر اصلی اینترنت کشور، اینترنت پرسرعت و...
5 از 1 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
مهم‌ترین تفاوت سرور مجازی و اختصاصی چیست؟
سرور مجازی
مهم‌ترین تفاوت سرور مجازی و اختصاصی چیست؟
سرور اختصاصی منابع را به صورت کاملا اختصاصی در اختیار وبسایت قرار داده و می‌توانید تمامی دیتاها و اطلاعات خود را روی آن قرار دهید، بدون این که امکانات این...
آموزش ساخت سرور مجازی در vmware
سرور مجازی
آموزش ساخت سرور مجازی در vmware
آموزش ساخت سرور مجازی در vmware یک مقدمه برای ایجاد و مدیریت محیط‌های مجازی در VMware است. VMware یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های مجازی ساز است که برای شما امکان ساخت...
بهترین سرور مجازی برای پی پال چیست؟
سرور مجازی
بهترین سرور مجازی برای پی پال چیست؟
استفاده از پی پال برای کاربران ایرانی، به دلیل اعمال تحریم‌ها با سختی‌هایی رو به رو است. از آنجایی که برخی از افراد برای انجام تراکنش‌های بین المللی به حساب...