دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری

کسب درآمد با گوش دادن به موزیک

کسب درآمد با گوش دادن به موزیک

آیا می‌دانستید که با گوش دادن به موزیک و موسیقی می‌توانید کسب درآمد کنید. شاید شما هم تا قبل از این فقط برای رهایی از دغدغه‌های زندگی یا انگیزه و انرژی گرفتن برای انجام کارها یک موزیک پخش می‌کردید. حتی بعضی از ما در برخی از سایت‌‌ها مثل اسپاتیفای و اپل موزیک، هزینه‌ای برای خرید اشتراک پرداخت می‌کردیم تا بتوانیم به موزیک مورد علاقه خود بدون محدودیت و با کیفیت بالا دسترسی داشته باشیم. بدون این که  فکر کنیم که با گوش دادن به موسیقی می‌توانیم کسب درآمد کنیم. در ادامه این مقاله به روش‌های کسب درآمد با گوش دادن به موزیک پرداخته می‌شود.

روش‌های کسب درآمد با گوش دادن به موسیقی

سوالی که اول از همه ذهن ما را درگیر می‌کند این است که چرا این وبسایت‌ها به ازای گوش دادن به موسیقی پول پرداخت می‌کنند؟ دلیل این امر تشویق کردن کاربران به گذاشتن نظرات خود در مورد موسیقی مورد نظر می‌باشد. یعنی این وبسایت‌ها به کاربران خود پول پرداخت می‌کنند تا موزیک خوانندگان را ارزیابی کنند و از این طریق به هنرمندان موسیقی کمک می‌شود که به اصلاح خود بپردازند و در جهت بهتر شدن کیفیت موزیک تلاش بیشتری داشته باشند.

شیوه کار کسب درآمد با گوش دادن به موزیک به این صورت است که شما در وب سایت‌هایی که در ادامه معرفی می‌شوند، ثبت نام کرده و اطلاعات خود را کامل وارد می‌کنید. پس از این که اطلاعات شما مورد تایید واقع شد می‌توانید کار خود را شروع کنید. به این صورت که موسیقی گوش داده و نظر خود را در مورد موزیک مورد نظر می‌نویسید. هر چه بیشتر موسیقی گوش کنید، درآمدتان نیز بیشتر می‌شود.

پس لازم نیست کار زیاد و سختی انجام دهید. فقط عضو این سایت‌ها شده و برای خود پروفایل ایجاد می‌کنید. پس از تأیید اطلاعات، می‌توانید کار خود را شروع کنید. هدف از این کار ارزیابی خوانندگان تازه وارد و بهتر شدن کیفیت کار آن‌ها می‌باشد. در ادامه مقاله به معرفی 3 مورد از بهترین این وبسایت‌ها پرداخته می‌شود.

توجه کنید که واریز درآمد به شرایط سایت‌ها بستگی دارد و ممکن است هیچ واریزی نداشته باشند.

روش‌های کسب درآمد با گوش دادن به موسیقی

سایت RadioLoyalty

RadioLoyalty‌ از جمله سایت‌هایی است که با گوش دادن به موزیک‌های آن می‌توانید درآمد داشته باشید. شما به موزیک‌های این وبسایت گوش داده و آن هم به شما پول پرداخت می‌کند. همچنین این وبسایت از طریق تبلیغ نیز کسب درآمد می‌کند. پس شما علاوه بر موزیک به تبلیغات نیز گوش می‌دهید و در این حین برند خاصی نیز به شما معرفی می‌شود.

دستمزد شما در ابتدا به صورت امتیاز نشان داده می‌شود و سپس این امتیازها را می‌توانید با گیفت کارت تعویض کنید. مثلا به ازای هر 10 دقیقه که به موزیک گوش دهید، 10 امتیاز دریافت می‌کنید. شما نمی‌توانید موسیقی را پخش و به کار شخصی خود بپردازید چون هر 4 و 5 دقیقه برای شما Captcha ارسال می‌شود و باید به تکمیل آن بپردازید. از این طریق فعال بودن شما نشان داده می‌شود.

جدا از پرداخت به صورت گیفت کارت، شما می‌توانید امتیاز خود را به صورت دلار دریافت کنید و از طریق پی پال به آن برسید.

کسب درآمد دلاری با آهنگ گوش دادن

سایت WeLocalize

WeLocalize یکی دیگر از سایت‌هایی است که با گوش دادن به موزیک‌های آن دستمزد دریافت می‌کنید. پس از ساخت اکانت در سایت آن، موزیک‌های جدیدی دریافت خواهید کرد و کاری که شما انجام می‌دهید تبدیل این اشعار به متن‌های نوشتاری ساده است.

پس مشخص است برای این که در این شرکت بتوانید کار مفیدی انجام دهید باید مهارت شنیداری و نوشتاری شما (Listening and writing) قوی باشد. اگر چنین مهارتی دارید فرصت را از دست ندهید و برای کسب درآمد دلاری هر چه زودتر اقدام کنید. چرا که این شرکت نرخ پرداخت مناسبی هم دارد و برای هر آهنگی که به زبان نوشتاری تبدیل کنید 4 دلار می‌پردازد.
فرض کنید اگر روزی 10 موزیک هم به متن نوشتاری تبدیل کنید روزی 4 دلار و ماهی 120 دلار درآمد دارید. یعنی با نرخ دلار 25000 تومان، درآمد شما 3 میلیون تومان در ماه خواهد بود. البته 10 موسیقی برای یک روز زیاد نیست شما با داشتن مهارت زبان انگلیسی می‌توانید 30-40 موزیک را به متن ساده تبدیل کنید و درآمد خود را به 20 میلیون تومان افزایش دهید.

برای نقد کردن درآمد ارزی خود، می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید و در خواست خود را از طریق لینک زیر ثبت کنید. نقد کردن درآمد ارزی

کسب درآمد دلاری با آهنگ گوش دادن

سایت Music Xray

سایت Music Xray از بزرگترین سایت‌های کسب درآمد با گوش دادن به موزیک است. با ساخت اکانت در این سایت، شما به ازای هر آهنگی که گوش می‌دهید، درآمد دلاری خواهید داشت. در این سایت ژانر مورد علاقه موسیقی خود را انتخاب کرده و با گوش دادن به حداقل 30 ثانیه از آن، درآمد دلاری داشته باشید. از آنجایی که گوش دادن به موسیقی یکی از تفریحات دوست‌داشتنی افراد برای ریلکس کردن، فراغت و سرگرمی است، با سایت Music Xray می‌توانید علاوه بر اینکه از موسیقی لذت می‌برید، درآمد دلاری نیز داشته باشید. در نظر داشته باشید که تعداد آهنگ‌هایی که در سایت Music Xray می‌توانید به آنها گوش دهید، به تعداد موزیک‌هایی بستگی دارد که آرتیست‌ها در ژانرهای موردعلاقه شما آپلود می‌کنند.

عضویت در سایت Music Xray کاملا رایگان است. این سایت حدود ۰.۱ دلار در هر ۳۰ ثانیه یا حداکثر ۱۲ دلار در ساعت برای گوش دادن به موزیک‌های خود پرداخت می‌کند. برای نقد کردن درآمد خود از سایت Music Xray، باید جمع درآمد شما حداقل 10 دلار باشد. در نهایت نیز می‌توانید درآمد خود را از طریق پی پال برداشت کنید. کاربران ایرانی، به دلیل محدودیت دسترسی به حساب‌های بین المللی پی پال، می‌توانند درآمد خود را با استفاده از خدمات نقد کردن درآمد ارزی ایرانیکارت دریافت کنند.

کسب درآمد از سایت Earnably با گوش دادن به موزیک

سایت Earnably 

Earnably یک سایت مناسب برای کسب درآمد دلاری است که در ازای فعالیت‌های مختلف به شما امتیاز می‌دهد. با انجام کارهای ساده‌ای همچون تکمیل نظر سنجی‌ها، تماشای فیلم، موزیک ویدیو و تبلیغات یا گوش دادن به رادیو و مهمتر از همه گوش دادن به آهنگ در Earnably به امتیازهای مختلفی دست پیدا می‌کنید که با تبدیل آن‌ها به دلار می‌توانید کسب درآمد داشته باشید. به عنوان مثال، در این سایت می‌توانید به آهنگ‌های مورد علاقه خود در ژانرهای انتخابی گوش داده و در کنار تفریح و لذت بردن از موسیقی درآمد نیز داشته باشید.
سایت Earnably درآمد شما را از طریق پی پال، بیت کوین و گیفت کارت آمازون پرداخت خواهد کرد. حداقل برداشت در این سایت 2 دلار است که برابر با 225 امتیاز خواهد بود.

برای کسب درآمد بیشتر نیز می‌توانید خانواده و دوستان خود را به این سایت دعوت کنید. هنگامی‌که شخصی از طریق لینک ارجاع شما به سایت Earnably اضافه شود، به صورت دائمی، 10درصد از درآمد ارزی آن به شما تعلق می‌گیرد.

سایت HitPredicto

HitPredicto یکی از سایت‌های تحقیق در زمینه موسیقی است که قبل از پخش عمومی آهنگ‌ها، به کمک کاربران خود آن‌ها را آزمایش و امتیازدهی می‌کند. کاربران در سایت HitPredictor می‌توانند به صورت آنلاین ژانرهای موسیقی موردعلاقه خود را انتخاب کرده و در ازای گوش دادن به آهنگ‌ها و ثبت نظر و امتیازدهی به آن‌ها، کسب درآمد داشته باشند.

با ثبت نام در سایت HitPredicto و بررسی هر آهنگ 3 امتیاز معادل 1 دلار دریافت خواهید کرد. زمانیکه امتیاز شما به 500 رسید، می‌توانید در قرعه‌کشی گیفت کارت آیتونز ۵۰ تا ۱۰۰ دلاری نیز شرکت کنید؛ در صورت کسب 1250 امتیاز هم می‌توانید یک سری تجهیزات مربوط به CD و DVD از این سایت دریافت کنید. در غیر این صورت، می‌توانید امتیاز های خود را به دلار تبدیل کرده و آن را دریافت نمایید.

کسب درآمد از سایت UniqueRewards با گوش دادن به آهنگ

سایت UniqueRewards

UniqueRewards یکی دیگر از سایت‌هایی است که کسب درآمد با گوش دادن به آهنگ را میسر می‌کند. با ثبت نام در این سایت می‌توانید  با انجام کارهای ساده و دوست‌داشتنی مانند گوش دادن به موسیقی یا تماشای فیلم، امتیاز کسب کرده و با جمع امتیازهای خود درآمد کسب کنید.

سایت UniqueRewards با انجام فعالیت‌هایی همچون گوش دادن به موسیقی، کلیک روی تبلیغات، خواندن ایمیل، تماشای فیلم و ویدئو، خرید آنلاین، انجام بازی‌.های رایگان و.. به شما امتیاز می‌دهد. هر ۳۰ دقیقه یک بار هم یک کپچا ظاهر می‌شود که با بررسی هر یک از انها امتیاز خواهید گرفت. کاربران آمریکایی ۰.۰۳ دلار و کاربران دیگر نقاط جهان می‌توانند ۰.۰۱ دلار برای هر کد کپچا درآمد داشته باشند.
حداقل موجودی موردنیاز برای برداشت هم ۲۰ دلار است که می‌توانید درآمد خود را از طریق پی پال، بیت کوین یا چک‌هایی به‌صورت هفتگی دریافت نمایید.

بیشتر بدانید: کسب درآمد از ایرانیکارت

کسب درآمد از playlistpush با گوش دادن به آهنگ

کسب درآمد از playlistpush

Spotify یکی از بزرگترین پلتفرم‌های موسیقی در دنیاست که طرفداران موسیقی در آن پلی لیست‌های خود را ساخته و ساعات زیادی از روز را با گوش دادن به آهنگ‌های مورد علاقه خود سپری می‌کنند. بسیاری از کاربران این پلتفرم پلی‌لیست‌های بزرگی در اسپاتیفای داشته و به خوبی آن‌ها را مدیریت می‌کنند. این افراد با استفاده از خدمات شبکه Playlist Push می‌توانند نسبت به فعالیت خود در اسپاتیفای درآمد دلاری کسب کنند. سایت Playlist Push به صاحبین پلی‌لیست‌های بزرگ اسپاتیفای به دلیل بررسی آهنگ‌ها با در نظر گرفتن معیارهای مختلف پاداش می‌دهد.

برای پیوستن به Playlist Push، باید به سایت playlistpush.com مراجعه کنید. ابتدا باید انتخاب کنید که موسیقیدان هستید یا تنها به موسیقی گوش می‌دهید و دارای پلی لیست‌های اختصاصی خود هستید. در این شبکه، شخصی که پلی لیست دارد و موسیقی‌های مختلف را منتشر می‌کند، با نام Curators شناخته می‌شود. برای کسب درآمد از این سایت، هرچه پلی لیست‌های بزرگتر و متنوع‌تری داشته باشید، کسب درآمد برای شما راحت‌تر خواهد بود. در نظر داشته باشید که، برای این که یک کاربر در این سیستم کیفیت سنجی شود، از شما خواسته می‌شود تا در پلی لیست خود حداقل 1000 دنبال کننده (فالوور) داشته باشید. این کمپانی بین  1.25 دلار تا 15 دلار به ازای هر آهنگ به کاربران از طریق پی پال پرداخت می‌کند.

شروط لازم برای کسب درآمد از playlistpush

برای تبدیل شدن به Playlist Push Curator، چند قانون وجود دارد که باید رعایت شوند.

  1. هر پلی لیست باید حداقل 1000 دنبال کننده داشته باشد.
  2. هر پلی لیست باید حداقل 30 شنونده فعال به صورت ماهانه داشته باشد و حداقل 1٪ از شنونده‌ها به صورت مدام در پلی لیست‌های آن فعال باشند.
  3. تمام فالوورهای پلی لیست باید 100٪ افراد ارگانیک و واقعی باشند که از طریق رشد طبیعی به دست آمده اند؛ ربات‌ها یا دنبال کنندگان جعلی مجاز نیستند.
  4. متصدیان باید موافقت کنند که پلی لیست‌های خود را به طور منظم با آهنگ‌های جدید متناسب با موضوع یا ژانر پلی لیست خود به روز کنند.

چگونه از سایت playlists پول در بیاوریم؟

زمان مورد نیاز: 10 دقیقه

  1. مرحله 1: ثبت نام در از playlist push

    به صفحه متصدی پلی لیست پوش بروید و روی دکمه “ثبت نام من” کلیک کنید.
    کسب درآمد از playlistpush

  2. مرحله 2: تکمیل اطلاعات پلی لیست

    برای تبدیل شدن به متصدی لیست پخش، باید اطلاعاتی در مورد لیست‌های پخش Playlist Push خود ارائه دهید.
    تکمیل اطلاعات پلی لیست

  3. مرحله 3: انتخاب کشور و منطقه جغرافیایی

    برای ثبت نام به عنوان متصدی لیست پخش، باید کشور خود را انتخاب کرده و اطلاعاتی درباره لیست پخش Playlist Push جغرافیایی و منطقه‌ای خود وارد کنید.
    انتخاب کشور و منطقه جغرافیایی

  4. مرحله 4: پیوند اسپاتیفای به Playlist Push

    اگر واجد شرایط ادامه کار هستید، باید مراحل ثبت نام را تکمیل کرده و تمام اطلاعات ضروری را ارائه دهید. پس از اتمام ثبت نام می‌توانید وارد سایت شوید. سپس باید حساب Spotify خود را به حساب Playlist Push پیوند دهید.پیوند اسپاتیفای به Playlist Push

سخن نهایی

با خواندن این مقاله توانستید نحوه کسب درآمد با موزیک را بیاموزید؟ آیا شما وبسایت دیگری می‌شناسید که با گوش دادن به موسیقی‌های آن بتوان کسب درآمد کرد؟ خوشحال می‌شویم نظرات و تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

دقت کنید شما می‌توانید از طریق خدمات نقد کردن درامد ارزی ایرانیکارت در صورت وجود شرایط لازم، درامد ارزی خود را در ایران دریافت کنید و این مقاله صرفا جهت افزایش آگاهی شما است. برای اطلاع از این شرایط، با کارشناسان ایرانیکارت در ارتباط باشید.

کسب درآمد با گوش دادن به موزیک
آیا می‌دانستید که با گوش دادن به موزیک و موسیقی می‌توانید کسب درآمد کنید. شاید شما هم تا قبل از این فقط برای رهایی از دغدغه‌های زندگی یا انگیزه و...
4.81 از 21 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید
  1. ممنون از زحمتهای شما برنامه های خیلی خیلی خوب وآموزنده ای بود از طرف خودم از شما وبرنامه خوبتون کهبسیار زحمت کشیدید تشک میکنم.وهمین طور که از دانشتان برای تجربه به دیگران برای یادگیری دراختیارکاربران گذاشتید سپاس فروان میکنم واز طرف خودم تشکر نهاز وخسته نباشید به شما میگم وآرز وی روز افزون را برای شما استاد گرامی دارم ممنون بابت زحمتهای شما

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، از دیدگاه شما متشکریم
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. سلام. بابت تمامی راهنمایی خوب شما و برای مخاطبان خود وقت میزارین ممنون از شما

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، از دیدگاه شما متشکریم
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  3. سلام خسته نباشید برای تغیر ای پی چه فیلتر شکنی یا سرور مجازی استفاده کنم وقیمت یک سرور یک ماهه چقدر است؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، برای دریافت راهنمایی‌های بیشتر در مورد خرید سرور مجازی، با شماره های مجموعه تماس بگیرید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام من داخل سایت slicethepieثبت نام کردم ولی نظرم ارسال نمیشه با فیلتر شکن هم وارد شدم باز نشد ؟

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام و احترام
        کاربر گرامی، ممکن است حساب شما یا آی پی استفاده شده مورد تایید نباشد. ابتدا احراز هویت حساب خود را انجام دهید و سپس با استفاده از یک آی پی مورد تایید مراحل را مجددا انجام دهید.
        پایدار باشید

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  4. با سلام
    من بتازگی در یکی سایت های موسیقی ثبت نام کردم، و کمی جلو رفتم . در یکی از پاسخ هاتون فرموده بودید، باید IP تغییر کنه و ثابت باشه. سوالم اینه که تا به الان با vpn وارد اون سایت شدم و امتیاز گرفتم ، ایا حساب نمیشه ؟؟
    و اگر حساب پی پال باز کنم، در ادامه کارم، به مشکل نمیخورم ؟؟
    Slicethepie

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، اگر از سرور مجازی استفاده کنید آی پی ثابت می‌ماند. با استفاده از vpn با قطع اینترنت، آی پی نیز تغییر می‌کند.
      همچنین اگر واریزی سایت مورد نظر از طریق پی پال است، می‌توانید به افتتاح حساب پی پال اقدام کرده و از آن استفاده کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  5. هر آهنگی خواستیم می توانیم گوش کنیم یا حتما حتما باید هر آهنگی شما خواستید باید گوش کنیم؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، کسب درآمد با گوش دادن به موزیک از طریق آهنگ‌های قرار داد شده در پلتفرم می‌باشد.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  6. ممنونم نحوه نقد کردن پول از سایت mixkit هم بگین ممنونم از سایت خوبتون

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      نحوه دریافت درآمد از سایت mixkit به چه طریقی انجام شده؟ درخواست خود را به صورت تیکت ارسال کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  7. باید اعتراف کنم این اطلاعاتی که شما در اختیار کاربران قرار میدید فوق العاده و نامبر 1 هستند.با تشکر و سپاس فراوان از زحمات شما عزیزان

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، از دیدگاه شما متشکریم
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  8. باتوضیح بیشتروتشویق مخاطب میتوان بهترینهابود

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  9. سلام وقت شما بخیر.
    این سایتهایی که معرفی کردید,برای ورود و ثبت نام باید از فیلتر شکن استفاده کرد؟
    و آیا از فیلتر شکن های معمولی یا رایگان میشه استفاده یا باید vpn با آی پی ثابت خرید و با اون وارد سایت شد؟
    ممنون میشم که توضیحی بفرمایید.

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، برای کسب درآمد دلاری از سایت های خارجی باید IP خود را تغییر دهید. برای این منظور پیشنهاد می‌کنیم از vpn های معتبر و یا از vps برای داشتن یک آی پی ثابت خارجی استفاده کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  10. سلام و احترام
    خانم سری عزیز، واقعا ممنون از راهنمایی های کاملی که در اختیارم گذاشتین. من سال گذشته ازتون یه سوال پرسیدم و فکر نمیکردم انقدر کامل جواب بدین و راهنمایی کنید. الان به درآمد رسیدم. خواستم از طریق چت آنلاین باهاتون صحبت کنم ولی بهم گفتن کامنت بذارم. فقط خواستم ازتون تشکر کنم. همچنین تشکر از خدمات ایرانیکارت

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، از حسن نظر شما سپاس گزاریم
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  11. ممنونم از شما مطالب عالی بود میشه برای کسب درآمد از این سایت به صورت ایمیل بنده رو بیشتر راهنمایی کنید

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، برخی از سایت‌های معتبر برای کسب درامد از گوش دادن به موسیقی در مقالات ایرانیکارت آمده است. برای کسب اطلاعات بیشتر توصیه می‌کنیم به سایت‌های موردنظر مراجعه فرمایید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  12. سلام خسته نباشید.
    برای پرداخت پول از سایت ها نیاز مبلغی پرداخت کنیم؟ تا درامد اینکار رو دریافت کنیم؟ یعنی سایت پی‌پال یا سایت ایرانیکارت پول میگیرن برای حساب و…؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، هریک از خدمات افتتاح حساب پی پال، نقد کردن درآمد ارزی و پرداخت هزینه در سایت‌های خارجی دارای کارمزد است.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، با توجه به اینکه سازوکار هر سایت برای کسب درآمد متفاوت است، باید به سایت موردنظر مراجعه کرده و طبق دستورالعمل آن برای گوش دادن به موزیک‌ها و سایر فعالیت‌های احتمالی عمل کرده و کسب درآمد داشته باشید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  13. باسلام وعرض ادب من ازنظرمالی خیلی درمضیقه هستم وممنون میشم اگرمراتا شروع درآمدراهنمایی بفرمایید.قبلااززحمات شماسپاسگذاری میکنم.

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربرگرامی مقالات متنوعی در خصوص کسب درآمد دلاری از سایت های خارجی در بلاگ ایرانیکارت و سایر مطالب در وب ارائه شده است، با مطالعه و انجام هریک از آنها می‌توانید به درآمد رسیده و برای نقد کردن آن از خدمات نقد کردن درآمد ارزی در ایرانیکارت استفاده کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام منم میخوام به گوش کردن آهنگ شرکت کنم

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • سلام و احترام
          کاربر گرامی، اطلاعات لازم برای کسب درامد با گوش دادن به موزیک در مقاله مذکور آمده است.
          پایدار باشید

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  14. با عرض سلام و خسته نباشید
    این ایرانیکارت که میگین رو چجوری اصلا باید نصب کنیم و چجوری باهاش کار کنیم؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، شرکت ایرانیکارت ارائه دهنده خدمات پرداخت ارزی و بین المللی است. با مراجعه به سایت ایرانیکارت می‌توانید از سرویس‌های بین المللی آن بهره‌مند شوید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  15. باسلام بنده با توجه به مطالب شما قصد کسب درآمد از طریق سایت شما را دارم
    اگر به جز مطالب سایت نیاز به راهنمایی بیشتر هست لطفا توضیح بفرمایید.
    سپاس

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربرگرامی اگر منظور شما استفاده ار خدمات نقد کردن درآمد ارزی ایرانیکارت است، تمامی قوانین و شرایط در صفحه نقد کردن درآمد ارزی و پنل آن ارائه شده است.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  16. سلام من اشکان بیک هستم ۱۶ سالمه خواستم بپرسم که این کسب و کار رو چجوری باید راه اندازی کنمش چه سایتی رو پیشنهاد میدید
    چه برنامه نصب کنم چه برنامه ای نصب کنم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، سایت‌های درآمدزا در این زمینه در مقاله کسب درآمد با گوش دادن به موزیک معرفی شده‌اند. پس از کسب درآمد می‌توانید از خدمات نقد کردن درآمد ارزی ایرانیکارت برای تبدیل درآمد دلاری خود به ریال استفاده نمایید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  17. سلام خسته نباشید در مورد یایت slicethepie مطلب بزارید و این که الان من یه مشکلی که باهاش مواجه شدم اینه که امانتم رو قفل کرده اگه در این خصوص راهنماییم کنید ممنون میشم
    این سایت واقعیه تا جایی که دیدم تو سایت trust pilot این سایت پرداختی داره
    حداقل برداشت ۱۰ دلار هست
    اکانت پیپال و اکانت ثبت نامتون باید یکی باشه
    حدودی بخوایم براورد کنیم تو این سایت به ازای هر ۱.۵ دقیقه گوش کردن اهنگ شما میتوانید ۱۰ سنت دریافت کنید باید نظر بدهید به اهنگ حدود ۱۰۰ حرف و این که جملاتتون تکراری باشه اینجوری مثل من اکانتتون قفل میشه
    اما قفل شدن اکانت به معنای اتمام فعالیت شما نیست
    و با ارسال ایمیل به سایت می تونید اکنت خودتون رو ازاد کنید
    و صد البته از ادمین های سایت ایرانی کارت کمک بگیرید بهتره.
    امید وارم کمکم کنید 🥲.

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، بله، سایت SliceThePie واقعی است و یک پلتفرم برای کسب درآمد از بررسی و نقد موسیقی می‌باشد. در این سایت، شما می‌توانید اهنگ‌ها را گوش کنید، نظر بدهید و درآمد کسب کنید.

      با توجه به توضیحاتی که در خصوص سایت SliceThePie ارائه کردید، قفل شدن اکانت شما احتمالاً به دلایلی مانند استفاده از جملات تکراری و مشابه در نظرات یا سایر مسائل امنیتی رخ داده است. بهتر است در این مورد با تیم پشتیبانی سایت تماس بگیرید و مشکل خود را گزارش کنید. آنها می‌توانند شما را راهنمایی کنند و اکانت شما را باز کنند. برای باز کردن اکانت خود می‌توانید ایمیلی به پشتیبانی SliceThePie ارسال کنید و مشکل خود را توضیح دهید. در ایمیل خود، بهتر است اطلاعات کاملی از جمله نام کاربری، ایمیل مرتبط با اکانت و هر گونه اطلاعات مربوط به فعالیت‌های شما در سایت را ارائه دهید. تیم پشتیبانی سایت قادر خواهد بود به شما کمک کند و اکانت شما را باز کند.

      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  18. سلام این سایت ها با ایرانی ها مشکلی ندارن ؟ باید با فیلترشکن وارد بشیم؟ احراز هویت لازم دارن؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، اکثر سایت‌های فریلنسری کاربران ایرانی را تحریم کرده‌اند. بنابراین پیشنهاد می‌شود آی پی خود را در هنگام استفاده از آن‌ها تغییر دهید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  19. سلام میشه vpnکه خودم دارم رو سرورش تغییر بدم میشه باهاش کار کرد وبرای باز کردن حساب پی پال باید پول بریزم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، اگر می‌خواهید با vpn از پی پال استفاده کنید، پیشنهاد می‌شود این کار را نکنید. چرا که با استفاده از vpn اگر اینترنت شما قطع شود آی پی تغییر کرده و از آنجایی که پی پال رو تغییر آی پی حساس است، حساب شما مسدود می‌شود. برای استفاده از پی پال توصیه می‌شود از یک سرور مجازی معتبر استفاده کنید. برای افتتاح حساب پی پال نیز لازم است هزینه‌ای پرداخت کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  20. سلام من خواستم تو سایت hitpradictor عضو شم همه چیو وارد کردم ولی وقتی دکمه ساب رو بزنم نشد

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی،دلایلی مانند خطاهای فنی، محدودیت‌های سایت، مشکلات شبکه یا اتصال اینترنت و محدودیت‌های امنیتی می‌تواند موجب عدم توانایی شما در ثبت نام و وارد کردن اطلاعات در سایت شود. بهترین راه برای حل این مشکل، تماس با پشتیبانی یا تیم فنی سایت hitpradictor است.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام واحترام
      کاربر گرامی، برای ثبت نام در سایت‌هایی که به شما امکان کسب درآمد از گوش دادن به موزیک را می‌دهند، مراحل زیر را طی ‌کنید:
      پس از انتخاب سایت مورد نظر، یک حساب کاربری بسازید. برای ثبت نام نیاز به ارائه اطلاعات شخصی مانند نام، ایمیل، رمز عبور و اطلاعات بانکی دارید. پس از وارد کردن اطلاعات مورد نیاز و تأیید شروط و قوانین سایت، ثبت نام شما تکمیل می‌شود. برخی سایت‌ها ممکن است سیستم امتیازدهی داشته باشند. به طور مثال، با گوش دادن به موزیک‌ها، تماشای تبلیغات، اشتراک گذاری موزیک‌ها و غیره می‌توانید امتیازهایی کسب کنید. این امتیازها ممکن است به شما کمک کنند در سطوح بالاتر قرار بگیرید و درآمد بیشتری بدست آورید.
      توجه داشته باشید که هر سایت ممکن است قوانین و الزامات خاص خود را دربارهٔ کسب درآمد از موزیک داشته باشد. برای اطلاعات دقیق‌تر و راهنمایی بهتر، به سایت مربوطه مراجعه کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  21. عرض سلام خسته نباشید خاهر گرامی من اتباع افغانی هستم در هر سایت که ثابت نام کردم پزیرفته نشدم ازینکه من کدملی وثایر موضوعات دیگر ندارم .
    آیا می شود که در این مورد لطف نموده بنده را کمک ،همکاری وراهنمای به فرماید ممنون لطف مهربانی شما خواهم بود

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، بسیار متأسفم که در ثبت نام سایت‌ها با مشکلاتی روبه‌رو شده‌اید. به طور کلی، برای اتباع افغانستان که به دنبال ثبت نام در سایت‌ها هستند، چند نکته مهم وجود دارد: برخی از سایت‌ها و خدمات ممکن است قوانین و محدودیت‌های خاصی را برای ثبت نام اتباع خارجی داشته باشند. بنابراین، قبل از ثبت نام، بهتر است قوانین و مقررات مربوطه را بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید که اتباع افغانستان مجاز به ثبت نام هستند.
      در زمان ثبت نام، مطمئن شوید که از اطلاعات شخصی صحیح و معتبر استفاده می‌کنید. همچنین برخی از سایت‌ها ممکن است نیاز به شماره تلفن یا آدرس ایمیل برای تأیید هویت داشته باشند. علاوه بر این، در صورتی که شماره ملی ندارید، برای ثبت نام برخی از سایت‌ها می‌توانید از گزینه‌های دیگری مانند شماره پاسپورت یا اطلاعات شناسنامه استفاده کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  22. سلام یعنی ما باید آهنگ گوش بدیم و ترجمه کنیم تا به امتیاز برسیم یا من اشتباه متوجه شدم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، یکی از روش‌های کسب درآمد از طریق آهنگ، گوش دادن و ترجمه است.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  23. سلام چجوری باید درامد دلاری رو به پول نقد تبدیل کنیم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کابر گرامی، سایت‌های مناسب برای کسب درآمد از طریق آهنگ در مقاله معرفی شده است. شما می‌توانید وارد سایت مربوطه شده و با رعایت شرایط آن کسب درآمد کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  24. ممنون از راهنمایاتون و سایتی که در اختیار ما گذاشتید.. به امید موفقیتهای بیشمار

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی از دیدگاه شما متشکریم
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی از دیدگاه شما متشکریم
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  25. سلام.هیچکدوم از این سایت ها بدرد ما ایرانی ها نمیخوره چون موانعی سر راه هست که برداشتنش خیلی سخته.یکی اینکه باید حساب خارجی داشته باشیم بعلاوه سوشیال نامبر که مختص هر شخصی هست که ما نمیتونیم داشته باشیم.دو باید ای پی ثابت با وی پی ان.سه اگه یک بار بفهمن از ایران وصل شدی کلا حسابت مسدود میشه و برمیگردی به خانه اول.اگه توضیحاتی در این مورد تو سایت ها هست همیشه نمیان کامل بهتون توضیح بدن و موانع رو شرح بدن فقط دنبال بازدید از سایتشون هستن همین

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و احترام
      کاربر گرامی، بله طبق دیدگاه شما کسب درآمد دلاری برای کاربران ایرانی به دلیل اعمال تحریم‌ها به مراتب سخت‌تر از کاربران سایر کشورها می‌باشد. ولی شما می‌توانید با استفاده از خدمات برخی از شرکت‌های واسط مثل ایرانیکارت به انجام این کار اقدام کنید. به این صورت که برای وارد کردن شماره تلفن از شماره مجازی استفاده کنید، به ساخت حساب بین‌المللی اقدام کرده و درآمد خود را از طریق آن دریافت نمایید و با استفاده از سرور مجازی (vps) آی پی خود را تغییر و سرعت کار را افزایش داده و همیشه آی پی را ثابت نگه دارید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، نقد کردن درآمد خود را می‌توانید از طریق ایرانیکارت انجام دهید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  26. باتشکرازشما‌که‌به‌فکرمردم‌هستید‌واقعن‌خسته‌نباشید

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      ممنون از دیدگاه شما
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  27. باسلام ممنونم ازسایت های که راهنمایی کردیدوبااین روش به مردم کمک میکنیددوردبرشما

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      از این که دیدگاه خود را برای ما به اشتراک گذاشتید، متشکریم

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  28. سلام من در سایت Hitpredictor میخواهم ثبت نام کنم اما هر کاری میکنم ارور cruting members رو میده حتی ای پی هم عوض کردم ولی نشد لطفا میشه راهنمایی کنید

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی در زمان استفاده از سایت Hitpredictor، آی پی باید ثابت بماند. در صورت تغییر آی پی امکان استفاده از آن وجود ندارد.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  29. با سلام، وقتی میخواهم در سایت Hitpredictor ثبت نام بکنم پیام ظرفیت تکمیل شده هست را نمی‌دهد لطفا راهنمایی بفرمایید و اینکه کشور ما تحریم هست در ثبت درست اطلاعات تاثیری ندارد؟ البته من شناسه عض. و کد تبلیغاتی رو وارد نکردم. ممنون از پاسخ شما

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      لطفا در زمان استفاده از خدمات وبسایت مربوطه آی پی خود را تغییر دهید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      در صورتی که بتوانید با یکی از کیف پول‌های الکترونیک مثل پی پال، پرفکت مانی و یا کارت‌های اعتباری، درآمد خود را دریافت کنید، از طریق ایرانیکارت می‌توانید به نقد کردن درآمد ارزی خود اقدام کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  30. .. سال گذشته بعنوان یک کاربر معمولی ایمیلی برایم امد از گوگل و ضمن تبریکات و تشویقهای معمول به من اطلاع داده شد که روند صعودی شما در جذب فالور همچنان ادامه دارد و به عدد هجده میلیون و هفتصدوپنجاه و شش نفر رسیدید در شب گذشته …جالبه بدانید من انزمان اصلا نمیدانستم که فالور دارم و این رقم فالورفقط برای دیدن و تماشای با حوصله ی ویدیو های یوتوبی منو همراهی میکردند !

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  31. سلام برای نقد کردن امنیاز های سایت Hitpredictor چیکار باید انجام بدیم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      لطفا در پنل سایت تیکت ارسال فرمایید. در صورتی که از شرایط مناسب برخوردار باشد توسط مجموعه ایرانیکارت نقد می‌شود.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  32. سلام و عرض ادب. آیا هنوز هم نقد کردن درآمد این نوع سایت ها رو میشه از طریق سایت ایرانی کارت انجام داد؟ چون ظاهراً مطلب مال پارسال است. و اینکه تسویه به صورت هفتگی یا ماهانه است؟
    ممنون

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      بسته به نحوه دریافت درآمد خود می‌توانید از طریق ایرانیکارت آن را نقد کنید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  33. سلام
    بانو ایا در افغانستان هم است
    من چگونه پول خود را بردارم از سایتش؟؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی نحوه واریز در سایت‌های مختلف، متفاوت می‌باشد. پیشنهاد می‌شود به سایت مورد نظر مراجعه کنید و از نحوه واریز وجه آن اطمینان کسب نمایید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  34. حالا اینا واقعی هستن؟یعنی واقعا پولی واریز میشه؟درآمدی داره؟یا مثل خیلی چیزای دیگه الکیه؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، روش‌های مختلفی برای کسب درآمد به صورت دلاری وجود دارد که یکی از این روش‌ها گوش دادن به موزیک از طریق برخی از سایت‌ها است.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام خسته نباشیددر وب سایت Hitpredictor ایرانیان هم می‌توانند کسب درامد کنند یا تحریم است

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • سلام و عرض ادب
          ترجیحا از آی پی غیر ایرانی ثابت استفاده نمایید.

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
          • سلام و احترام
            کاربر گرامی، خیر، برای کسب درآمد از طریق گوش دادن به موسیقی، ترجمه آهنگ‌ها اجباری نیست.
            پایدار باشید

            آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • سلام وقت بخیر
          ببخشید من در سایت Hitpredictor
          55امتیاز کسب کرده ام که به گفته شما تقریبا میشه 18 دلار،و در توضیحات نوشته بودید که شما میتوانید این پولها را نقد کنید
          آیا برای نقد کردن کارمزدی میگیرید؟؟؟
          و همچنین کجا درخواست بدم که درآمدم را نقد کنید؟؟
          با تشکر

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
          • سلام و احترام
            کاربر گرامی، در قبال نقد کردن درآمد ارزی شما کارمزدی دریافت نمی‌شود. همچنین می‌توانید برای نقد کردن درآمد خود در پنل ایرانیکارت تیکت ارسال فرمایید.
            پایدار باشید

            آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  35. خسته نباشید
    بنده چطوری باید با شما ارتباط برقرار کنم برای نقد کردن درآمد از سایت ؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی برای نقد کردن درآمد ارزی خود لطفا در پنل سایت تیکت ارسال فرمایید.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  36. سلام ایده خوبی هست شادپیروزباشید

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  37. سلام من 30 امتیاز جمع کردم حالاچگونه می توانم این 30 امتیاز رو نقد کنم
    این وب سایت بر اساس امتیاز به کاربران پاداش می‌دهد. به ازای هر موسیقی که به آن امتیاز دهید، 3 امتیاز دریافت می‌کنید که برابر با یک دلار است.
    از سایت Hitpredictor طبق گفته شما میشه 10 دلار

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، شما می‌توانید اکانت خود را از طریق تیکت ارسال فرمایید تا توسط کارشناسان مجموعه بررسی گردد.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  38. سایت اولی که اصلا توی اینترنت سرچ میکنی نمیاد.
    سایت دومی هم موقع ثبت نام بخش اسم و ایمیل هرچی میزنی اشتباه میزنه و قبول نمیکنه. میشه راهنمایی کنید

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  39. بعد چجوری درآمدمونو دریافت کنیم ؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • بسته به روش پرداخت، شما می‌توانید از طریق مجموعه ایرانیکارت اقدام به نقد کردن درآمد خود و دریافت آن کنید.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  40. درود بر شما ایرانیکارت گیفت کارت های مربوط به این سایت ها رو نقد می کنه؟؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی بسته به روش پرداخت، درآمد حاصل از این وبسایت‌ها توسط مجموعه ایرانیکارت نقد می‌شود.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام وخسته نباشید محبت میکنید توضیحات مختصر بهم بدین وطریق استفاده واینکه چطوری میشه ثبت نام کرد ممنون میشم از راهنمایی تون

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • سلام و احترام
          به زودی مقاله کسب درآمد با گوش دادن به موزیک به روز شده واطلاعات بیشتری در اختیار شما خواهیم گذاشت.
          پایدار باشید

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
          • سلام.من در سایت Earn app by mode.که همون سایت گوش کردن به موزیک هسا.میخواستم راهنمایی کنید چطوری درامد از گوش کردن محاسبه میشه چطوری نقد کنم

            آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
کسب درآمد دلاری در ایران با 16 روش جدید (آپدیت 1402)
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
کسب درآمد دلاری در ایران با 16 روش جدید (آپدیت 1402)
افزایش نرخ تورم و نوسانات ارزی عواملی هستند که باعث کاهش ارزش پول ملی کشورمان نسبت به گذشته شده‌اند. این امر موجب شده تا کسب درآمد دلاری در ایران مورد...
معرفی بهترین پلتفرم های کسب درامد با دیدن تبلیغات
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
معرفی بهترین پلتفرم های کسب درامد با دیدن تبلیغات
اگر شما هم از دیدن تبلیغاتی که در وسط بازی، فیلم، کلیپ و … پخش می‌شوند خسته شده‌اید و گاهی به خاطر این تبلیغ‌ها از ادامه دیدن فیلم یا انجام...
انواع روش های کسب درآمد رایگان به صورت آنلاین
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
انواع روش های کسب درآمد رایگان به صورت آنلاین
آیا به دنبال راهی می‌گردید که شما را به کسب درآمد رایگان برساند؟ در این دنیای دیجیتال پر از فرصت، امکان دارد شما هم بتوانید به شکلی هوشمندانه و بدون...