دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری

کسب درآمد از بازی New world

کسب درآمد از بازی New world

در دنیای گیم‌های امروز، علاوه بر این که با انجام بازی مورد علاقه و جذاب خود سرگرم می‌شوید و اوقات فراغت خود را پر می‌کنید، می‌توانید بسته به نوع بازی کسب درآمد هم داشته باشید. یکی از بازی‌هایی که روش مناسبی برای کسب درآمد معرفی می‌شود، New World است. در این بازی شما می‌توانید با موفق شدن و گذراندن هر مرحله، به  عنوان پاداش طلا دریافت کنید و سپس طلاهای ذخیره شده خود را به دلار تبدیل کرده یا از آن‌ها برای مجهز شدن کاراکتر خود استفاده نمایید و از این طریق سریع‌تر به کسب درآمد بیشتر برسید. روش‌های مختلفی برای رسیدن به طلا و کسب درآمد بیشتر در این بازی وجود دارد. این مقاله را بخوانید تا به صورت کامل آموزش کسب درآمد از بازی New World را فرا گیرید.

روش‌های کسب درآمد از بازی new world

اولین و اصلی‌ترین روش‌های کسب درآمد از بازی new world، انجام ماموریت‌هایی است که به شما سپرده می‌شود. در هر مرحله از این بازی ماموریت‌هایی به شما سپرده می‌شود که با تکمیل آن‌ها و رسیدن به موفقیت و پیشرفت می‌توانید پاداش خوبی دریافت کنید. 2 روش دیگری هم که برای رسیدن به درآمد در این بازی وجود دارد می‌توان به استفاده از فروشگاه‌های معاملاتی (Trading post) و فروش وسایل مختلف مورد نیاز بازی و ساخت ابزار و وسایل و فروش آن‌ها اشاره کرد.

کسب درآمد با فروشگاه‌های Trading Post

یکی از محبوب‌ترین روش‌هایی که می‌توان با آن‌ها به کسب درآمد رسید، فروش وسایل و اقلام در سایت Trading Post می‌باشد. منظور از Trading Post در بازی new world فروشگاه‌هایی هستند که امکان فروش تجهیزات غیر لازم را به شما می‌دهند. در این روش شما هر قیمتی که بخواهید می‌توانید برای کالا مشخص کنید و تا جایی که بخواهید می‌توانید قیمت آن را افزایش دهید. البته فروش کالا باید با استراتژی‌های خاصی انجام شود، در غیر این صورت به فروش نخواهد رفت. مثلا می‌توانید یک کالا را با قیمت 100 دلار به فروش برسانید و به جای دور انداختن به کسب درآمد از آن برسید.

در بازی new world شما منابع زیادی مثل چوب، فولاد و … را می‌توانید برای فروش و کسب درآمد استفاده کنید. با وجود این که در این روش زمان زیادی را برای به فروش رساندن کالاها باید صرف کرد، ولی بهترین و دردسترس‌ترین روش کسب درآمد به شمار می‌آید. در این روش می‌توانید با تلاش و پشتکار زیاد به میزان طلای مورد نیاز خود دست یابید.

کسب درآمد از بازی new world

نکات لازم برای فروش در Trading Post

برای این که بتوانید در قسمت trading post کالاهای خود را به فروش برسانید، ملزم به رعایت برخی از نکات هستید که در  این قسمت به آن‌ها اشاره می‌شود.

  1. به این نکته توجه کنید که اگر شما فروشنده محصول یا وسیله خاصی هستید، برای فروش آن باید با خریدار در یک شهر واقع شده باشید.
  2. اگر قصد دارید در جهت فروش کالا، آن را برای بازه زمانی خاصی در لیست فروش بگذارید، باید درصدی از فروش را به بازی پرداخت کنید و در صورتی که کالای شما به فروش نرود، هم سکه خود را از دست می‌دهید و هم محصول خود را به فروش نرسانده‌اید.
  3. برای فروش محصول خود، می‌توانید بعد از رفتن به صفحه Trading Post، به قسمت sell وارد شده، روی گزینه all items کلیک کرده، سپس وارد بخش my sellable items شده، روی کالای مورد نظر کلیک کرده و بعد از مشاهده قیمت و مقدار کالا اگر روی دکمه sell هر کالا کلیک کنید بدون پرداخت کارمزد می‌توانید کالا را به فروش برسانید. ولی در صورتی که روی place sell order کلیک کنید، ملزم هستید مبلغی را به عنوان کارمزد به بازی پرداخت کنید.
  4. از جمله کالاهایی که فروش زیادی دارند، می‌توان به ماهی و فیله اشاره کرد. مثلا شما می‌توانید توانایی ماهیگیری خود را در بازی بالا برده و با گرفتن تعداد زیادی ماهی و فروش آن‌ها درآمد خود را افزایش دهید.
  5. شهر everfall هم به مرکز شهر نزدیک‌تر است و هم کارمزد کمتری دریافت می‌کند، بنابراین می‌تواند برای فروش گزینه مناسبی باشد.

کسب درآمد از بازی new world

ساخت وسایل و فروش آن‌ها

این روش مناسب افرادی است که در سطح بالایی از بازی هستند و از زمان شروع آن پیشرفت زیادی داشته‌اند. بازیکنانی که در این سطح از بازی هستند، می‌توانند به ساخت وسایل جدیدی اقدام کنند و با فروش آن‌ها به کسب درآمد برسند. هر چقدر شما مهارت بیشتری در ساخت وسایل داشته باشید، می‌توانید آیتم‌هایی با کیفیت بهتری بسازید و در نتیجه آن‌ها را با قیمت بیشتری به فروش برسانید.

بازیکنان زیادی بوده‌اند که با ساخت وسایل با کیفیت توانستند به مقدار طلای زیادی دست یابند. به هر حال مشتری‌های ثابتی هم وجود دارند که قصد ارتقا سلاح‌های خود را دارند. چرا که هر چه به مراحل میانی و پایانی یک بازی بیشتر نزدیک می‌شوید، نیاز به تجهیزات به روزتر و بهتری دارید.

کسب درآمد از بازی new world

کاربرد طلا در بازی new world

یکی از اصلی ترین منابعی که در بازی new world برای کسب درآمد وجود دارد، طلا است. به این معنی که شما می‌توانید با دریافت پاداش خود از بازی که طلا است به همه چیز دسترسی داشته و کالاهای مورد نیاز خود مثل غذا، خانه، اسلحه و… را خریداری کنید. استفاده از طلا در این بازی فقط به منظور دسترسی به کالاهی مورد نیاز نیست بلکه شما برای نگهداری از منزل خود نیز به طلا احتیاج دارید. علاوه بر این برای پیروزی در جنگ‌ها و خرید شهرها نیز نیاز به استفاده از طلا دارید. مثلا برای خرید یک شهر حدود 100 دلار باید پرداخت کنید. یا برای شروع یک جنگ باید 5000 طلا، 10000 طلا یا 15000 طلا پرداخت کنید. که در انتخاب گزینه سومی راحت‌تر می‌توانید در جنگ پیروز شوید. شما حتی برای آپدیت بازی خود نیز به پرداخت طلا دارید.

علاوه بر موارد گفته شده، ابزار و وسایلی که در بازی مورد استفاده هستند، به مرور زمان دچار استهلاک شده و عملکرد آن‌ها کاهش می‌یابد. پس شما علاوه بر این که باید مرتب آن‌ها را برای اطمینان از سالم بودنشان چک کنید، در صورت معیوب بودن وسایل با پرداخت طلا می‌توانید آن‌ها را تعمیر کرده یا نسبت به خرید وسایل نو اقدام کنید.

برای نقد کردن درآمد ارزی می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده نموده و درخواست خود را از طریق لینک زیر ثبت کنید. نقد کردن درآمد ارزی

سخن نهایی

همانطور که می‌دانید با انجام بازی‌های مختلفی می‌توان به پاداش رسید و از طریق آن کسب درآمد کرد. یکی از بازی‌های جذاب و متنوعی که می‌توانید با آن کسب درآمد داشته باشید new world است که البته تلاش زیادی را نیز می‌طلبد. با خواندن این مقاله آموختید که نحوه کسب درآمد از بازی new world چگونه است و با روش‌های رسیدن به پاداش بیشتر و افزایش درآمد از طریق این بازی آشنا شدید. در صورتی که سوالی در این زمینه دارید با ما به اشتراک بگذارید. کارشناسان و پشتیبانان ایرانیکارت، راهنمایی‌های کامل و جامعی در اختیار شما خواهند گذاشت.

دقت کنید شما می‌توانید از طریق خدمات نقد کردن درامد ارزی ایرانیکارت در صورت وجود شرایط لازم، درامد ارزی خود را در ایران دریافت کنید و این مقاله صرفا جهت افزایش آگاهی شما است. برای اطلاع از این شرایط، با کارشناسان ایرانیکارت در ارتباط باشید.

درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. سلام دادا لطفاً نحوه فروشش رو واسه آموزش بدین چون تو ایران پی پال تحریمه و برای دور زدنش کلی باید هزینه یا زحمت بکشیم با یه روش دیگه میشه به فروش گذاشت که راحت باشه؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی با توجه به تحریم‌های اقتصادی علیه ایران، برای نقد کردن درآمد حاصل از بازی، هرگونه درآمد ارزی و موجودی پی پال خود می‌توانید از خدمات نقد کردن درآمد ارزی ایرانیکارت استفاده کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. چگونه میتوان مبلغی که از فروش گلد ها بدست آمده را به ریال تبدیل کنیم و آن را نقد کنیم ؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      بستگی به نحوه واریز دارد. اگر از طریق حساب پی پال بتوانید مبلغ مورد نظر را دریافت کنید با افتتاح حساب پی پال به انجام آن اقدام نمایید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  3. سلام
    کدام سایت می توان این گلد ها و آیتم ها را به فروش برسانیم؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، در بازی new world می‌توانید از طریق گزینه Give Coin نسبت به فروش گلدهای خود اقدام کنید.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
کسب درآمد دلاری در ایران با 16 روش جدید (آپدیت 1403)
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
کسب درآمد دلاری در ایران با 16 روش جدید (آپدیت 1403)
افزایش نرخ تورم و نوسانات ارزی عواملی هستند که باعث کاهش ارزش پول ملی کشورمان نسبت به گذشته شده‌اند. این امر موجب شده تا کسب درآمد دلاری در ایران مورد...
معرفی بهترین پلتفرم های کسب درامد با دیدن تبلیغات
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
معرفی بهترین پلتفرم های کسب درامد با دیدن تبلیغات
اگر شما هم از دیدن تبلیغاتی که در وسط بازی، فیلم، کلیپ و … پخش می‌شوند خسته شده‌اید و گاهی به خاطر این تبلیغ‌ها از ادامه دیدن فیلم یا انجام...
انواع روش های کسب درآمد رایگان به صورت آنلاین
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
انواع روش های کسب درآمد رایگان به صورت آنلاین
آیا به دنبال راهی می‌گردید که شما را به کسب درآمد رایگان برساند؟ در این دنیای دیجیتال پر از فرصت، امکان دارد شما هم بتوانید به شکلی هوشمندانه و بدون...
بهترین بازی‌های بتل رویال، یک تجربه هیجان انگیز
بازی ها
بهترین بازی‌های بتل رویال، یک تجربه هیجان انگیز
اگر شما هم به بازی‌های اورجینال علاقه‌مند هستید بهتر است بدانید یکی از بهترین و مهیج‌ترین بازی‌های یارانه‌ای متعلق به مجموعه بتل رویال است. بتل رویال ژانری از بازی‌های ویدئویی...
بهترین بازی های ایکس باکس 2020
بازی ها
بهترین بازی های ایکس باکس 2020
با پایان سال 2020 لیست هایی از بهترین بازی های ایکس باکس وان این سال منتشر شده است. لیست هایی که به انتخاب منتقدان و یا انتخاب مردم است. در...
چگونه از بازی آنلاین کسب درآمد کنیم؟
بازی ها
چگونه از بازی آنلاین کسب درآمد کنیم؟
حتما شما هم این روزها، زیاد شنیده‌اید که بسیاری از افراد فقط با بازی کردن درآمدهای زیادی کسب می‌کنند. این به خصوص برای افرادی که به بازی و گیم‌های آنلاین...