اکانت های خارجی

کورسرا چیست؟ انواع دوره ها + نحوه گرفتن مدرک

کورسرا چیست؟ انواع دوره ها + نحوه گرفتن مدرک

دسترسی به پلتفرم‌های آموزشی بین‌المللی، استفاده از آموزه‌ها و تدریس استادان دانشگاه‌های بزرگ دنیا مانند آکسفورد، مشاهده بروزترین دوره‌های علمی در تمامی رشته‌ها و کسب مدارک با اعتبار جهانی، امکانی است که کورسرا Coursera برای تمامی دانشجویان و علاقمندان به یادگیری در هرکجای این کره خاکی فراهم کرده است. خلاصه کلام، در دنیای امروز، تخصص، دانش به‌روز و اعتبار از اصلی‌ترین ویژگی‌هایی هستند که می‌توانند موفقیت هرچه بیشتر ما را در امور کاری و حرفه‌ای، درآمدزایی و حتی مهاجرت به کشورهای پیشرفته‌تر رقم بزند. برای دستیابی به این هدف، چه چیزی بهتر از شرکت در دوره‌های استادان بزرگ دنیا و دریافت مدارک معتبر؟ با ما همراه باشید تا ببینیم کورسرا چیست و چه تاثیر شگفت‌انگیزی در پیشرفت ما خواهد داشت.

 

معنی کورسرا چیست؟

اگر برا شما هم سوال شده است که معنی کورسرا چیست؟! باید بگوییم که این سرویس، در واقع یک پلتفرم جهانی است که با هدف فراهم کردن دسترسی تمامی افراد در سرتاسر جهان به دوره‌های آموزشی، مدارک آنلاین دانشگاه‌ها و شرکت‌های درجه یک بین المللی فعالیت می‌کند. برای دیدن دوره‌های شگفت انگیز این پلتفرم تنها کافی است نسبت به خرید اکانت کورسرا اقدام کرده و آموزش خود را شروع کنید.

کورسرا (Coursera) یکی از معروف‌ترین سایت‌های آموزش آنلاین است که توسط استادان دانشگاه اکسفورد در مانتین ویو کالیفرنیا تاسیس شد. در این آموزشگاه غیرانتفاعی دوره‌های آموزشی مختلفی مانند مهندسی، فیزیک، زیست و دارو شناسی، علوم کامپیوتر، ریاضیات و… برگزار شده و شرکت کنندگان می‌توانند مدرک بین‌المللی خود را دریافت کنند. البته فعالیت کورسرا به اینجا ختم نشد و دوره‌های تخصصی (specializations) را برای افزایش مهارت در موضوع شغلی و تخصصی را به خود اضافه کرده است. همکاری کورسرا با بهترین اساتید دانشگاه‌های جهان باعث شده تا نسبت به سایر وبسایت‌های آموزشی دیگر متفاوت‌تر جلوه کند. در واقع این وبسایت دانشگاه نیست؛ ولی دوره‌های مختلف از دانشگاه‌های معتبر را ارائه می‌کند و افرادی که به دنبال یادگیری بروزترین متدهای آموزشی هستند، می‌توانند از خدمات و دوره های رایگان کورسرا استفاده کنند. اعتبار مدرک کورسرا نقش بسزایی در رزومه افرادی که قصد مهاجرت دارند، ایفا می‌کند. آموزش‌های کورسرا تحت فرمت‌های ویدئویی و متنی ارائه و در دسترس دانشجویان قرار گرفته و آنها موظف هستند پروژه و تکالیف هفتگی خود را ارائه کنند.

انواع دوره های آموزشی کورسرا

انواع دوره های آموزشی کورسرا

حالا که فهمیدیم کورسرا چیست بهتر است با دوره های ان بیشتر آشنا شویم. دوره‌هایی که کورسرا برگزار می‌کند در سه دسته متفاوت دسته‌بندی می‌شوند.

  • نوع اول، دوره‌های آموزشی دانشگاهی هستند که دوره آن‌ها حدود ۴ الی ۶ هفته زمانبر است.
  • دسته دوم دوره‌های تخصصی یا مهارت‌محور هستند که با نام specializations نیز شناخته می‌شوند. این دوره‌ها مربوط به مهارت‌های شغلی هستند و برای طی کردن آن به ۴ تا ۶ زمان نیاز دارید.
  • گروه سوم هم که دوره تحصیلی لیسانس است، دریافت مدرک degrees یک تا سه سال طول می‌کشد. یکی از جدیدترین دوره‌هایی که در این وبسایت ارائه می‌شود، دوره مشاوره شغلی career است. این رشته برای علوم داده که به عنوان یکی از پرمخاطب‌ترین دوره‌های کورسرا شناخته می‌شود؛ در دسترس است.

جالب است بدانید برای افرادی که سرعت یادگیری بالایی دارند دور‌ه‌هایی تحت عنوان self paced ارائه می‌شوند؛ به‌عبارت دیگر تنظیم مدت زمان آموزش در اختیار خود فرد است.

انواع مباحث آموزشی در سایت کورسرا

سایت کورسرا فعالیت خود را با عرضه دوره‌های آموزشی یادگیری ماشین شروع کرد. به مرور زمان با افزایش رشد و توسعه خود، توانست در محورهای مربوط به علوم فیزیک، ریاضی، علوم انسانی، علوم رایانه، ریاضیات، بازرگانی، علوم اجتماعی و زیست شناسی نیز ویدئو آموزشی تهیه کرده و در اختیار افراد علاقه‌مند به یادگیری آن‌ها قرار دهد.

دوره های رایگان Coursera

هزینه دوره‌های کورسرا خیلی زیاد نیست و شما می‌توانید از طریق روش‌هایی مانند پی پال، مستر کارت و ویزا کارت هزینه‌های خود را پرداخت کنید. تمامی این خدمات توسط سایت ایرانیکارت ارائه می‌شوند. جالب است بدانید، شما با ارسال ایمیل به تیم پشتیبانی این وبسایت و اعلام عدم توانایی خود برای پرداخت ارزی هزینه می‌توانید از کمک هزینه‌های مالی کورسرا استفاده کرده و برای دریافت رایگان دوره های coursera اقدام کنید.

دوره های کورسرا با زیرنویس فارسی

وبسایت کورسرا به‌دلیل نحوه تعامل با کاربران با وبسایت‌های دیگر متفاوت است. دوره‌های آن به صورت ویدئویی و به زبان انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی و… ارائه می‌شوند؛ البته زیر نویس زبان‌های رایج مثل زبان انگلیسی برای ویدئوها وجود دارد اما متاسفانه دوره های کورسرا با زیرنویس فارسی موجود نیستند. به‌همین دلیل وبسایت کورسرا از افرادی که بتوانند زیر نویس فارسی ارائه کنند استقبال می‌کند. این زیرنویس‌ها را می‌توان فعال، غیرفعال و حتی با دو فرمت نیز دانلود کرد. اگر قصد دانلود ویدئوها را دارید، باید دقت کنید که قابلیت دانلود دوره‌ها به صورت بسته وجود ندارد و ویدئوها را باید تک تک دانلود کنید.

انواع آموزش های آنلاین Coursera

انواع آموزش های آنلاین کورسرا

آموزش‌های ارائه شده در این وبسایت بر اساس کاربرد به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند.

  1. دوره دانشجو محور
    دانشجویان با استفاده از این دوره و با داشتن یک ایمیل دانشگاهی می‌توانند مهارت‌های لازم برای بهبود رزومه خود را یاد گرفته و در دوره‌های آموزشی رایگان شرکت کنند.
  2. بیزینس یا پروژه محور
    برنامه پروژه محور خود نیز شامل چندین محور مختلف Coursera for Team، Coursera for Business، Coursera for Campusو Coursea for Government می‌شود. بازه دور‌ه‌های آن بین 4 تا 12 هفته است.

 

شرکت در دوره های انلاین کورسرا چه مزایایی دارد؟

آیا میدانید مزایای کورسرا چیست؟ مهم‌ترین مزیت دوره‌های آموزشی کورسرا، رایگان یا ارزان بودن آن‌ها و اعتبار مدرک کورسرا است؛ زیرا اکثر دوره‌هایی که برگزار شدند، به صورت رایگان در دسترس هستند یا حتی قیمت آنها از 100 دلار نیز کمتر است.
آموزش آنلاین کورسرا نیز باعث راحتی دانشجویان شده است؛ زیرا آن‌ها از هر نقطه‌ای از جهان می‌توانند به محتوای کلاس‌ها و آزمون‌ها دسترسی داشته باشند. همچنین داشتن زیر نویس، برقراری ارتباط تعاملی با استادان، 7 روز تریال رایگان برای دوره‌های پولی، استفاده از ویدئوها در دو حالت آفلاین و آنلاین، گواهی‌نامه بین‌المللی، تقویت رزومه برای بورسیه تحصیلی و اپلیکیشن کورسرا در سیستم عامل‌های مختلف از دیگر مزایای این سایت هستند.

آموزش ثبت نام در دوره های کورسرا

برای ثبت نام در دوره‌های کورسرا ابتدا باید وارد سایت  coursera.org شوید. دقت داشته باشید به دلیل محدودیت خدمات پایگاه داده برای کاربران ایرانی لازم است تا از نرم افزارهای تغییر آی پی یا سرور مجازی خارجی استفاده کنید.

زمان مورد نیاز: 5 دقیقه

  1. مرحله اول

    پس از ورود به سایت کورسرا، روی گزینه Join for Free کلیک کنید و مقادیر مورد نظر را وارد کنید.
    آموزش ثبت نام در دوره های کورسرا

  2. مرحله دوم

    حال لازم است تا در مورد دانشجو بودن یا نبودن خود، سابقه کار، تخصص، تحصیلات و… اطلاعات مختصری را وارد سایت کنید. اگر مایل به انجام اینکار نیستید SKIP کنید. پس از گذراندن این مرحله دسترسی‌های خود به بخش‌های مختلف را دریافت می‌کنید.
    ثبت نام دوره های کورسرا

  3. مرحله سوم

    در این مرحله، می‌توانید دوره‌های کورسرا را مشاهده کرده و با جستجوی دوره‌های موردنظر خود، به آموزش آن‌ها بپردازید. در این مرحله، کورسرا چند دوره آموزشی رایگان را به شما پیشنهاد می‌دهد.
    آموزش ثبت نام در دوره های کورسرا

 

پرداخت هزینه دوره Coursera

همانطور که قبلا ذکر کردیم برخی از دوره‌های کورسرا رایگان هستند و شما پس از طی مراحل عضویت و ایجاد اکانت به مدت 7 روز می‌توانید از محتوا و دوره‌ها استفاده کنید. برخی مواقع باید برای استفاده از دوره‌ها یا دریافت گواهی حضور در دوره باید هزینه حداقلی پرداخت کنید. شما می‌توانید از طریق کارت‌های اعتباری همانند ویزا کارت و مستر کارت و یا پرداخت پی پال برای پرداخت ارزی آنلاین اقدام کنید. با توجه به محدودیت دسترسی کاربران مقیم ایران به سیستم پرداخت ارزی، توصیه می‌کنیم برای شرکت در دوره‌های این پلتفرم، از خدمات اختصاصی خرید اکانت کورسرا از طریق ایرانیکارت اقدام نمایید.

اگر علاقمند به گذراندن دوره‌های آموزشی بین المللی هستید، پیشنهاد می‌کنیم یک نگاهی هم به مطلب بهترین سایت های آموزش مجازی رایگان بیندازید.

نحوه گرفتن مدرک کورسرا

همانطور که قبلا گفتیم ثبت نام در کورسرا با ایمیل دانشگاهی بسیار آسان‌تر است. نحوه گرفتن مدرک از کورسرا به اینگونه است که پس از طی هر دوره، در حین پایان دوره‌ها می‌توانید برای گرفتن مدرک خود از کورسرا اقدام کنید.

  • گرفتن مدرک کورسرا با پاسپورت ایرانی

زمان گرفتن مدرک از کورسرا پس از آموزش و در پایان دوره‌ها است. پس از تکمیل مراحل آموزشی و شرکت در امتحانات، می‌توانید برای گرفتن مدرک کورسرا با پاسپورت ایرانی اقدام کرده و عکس آن را برای ID Verification بفرستید؛ اما نکته بسیار مهمی که وجود دارد این است که، دقت کنید آی پی و آدرس سکونتی که ارسال می‌کنید متعلق به ایران نباشند.

احراز هویت کورسرا

تمامی دوره‌ها و زیر دوره‌ها به Master Track مربوط هستند؛ شما برای اینکه Certificate بگیرید باید مراحل احراز هویت در سایت کورسرا را کامل کنید. البته در بعضی از مواقع خیلی از دوره‌ها مثل مدیریت پروژه گوگل در همان ابتدای دوره نیازی به احراز هویت نداشتند، اما طبق تصمیمات جدید این دوره هم جز Master Track حساب شده و حتی افرادی هم که این دوره را به اتمام رسانده بودند نیز باید احراز هویت می‌کردند.

  • گرفتن مدرک کورسرا به صورت رایگان

متاسفانه به دلیل تحریم‌های صورت گرفته علیه ایران، دانشجویان ایرانی توانایی پرداخت هزینه دوره‌های دانشگاه‌های بین‌المللی را ندارند. اما جای نگرانی نیست و می‌توانید از قابلیت مخصوص کورسرا استفاده کنید. در واقع شما به سایت درخواست کمک مالی یا Financial aid available می‌فرستید. البته این قابلیت برای بعضی از دوره‌ها فعال بوده و شما زمان انتخاب دوره، آنهایی را انتخاب می‌کنید که توانایی پرداخت هزینه آن را ندارید.

گرفتن مدرک کورسرا به صورت رایگان

برای ثبت درخواست، روی گزینه Financial aid available  کلیک کنید. در مرحله بعد از شما تعهدی برای واقعی بودن اطلاعات و به پایان رساندن دوره گرفته خواهد شد. در کادر پایین هم جمله I agree to the terms above به معنی من این شرایط را می پذیرم تایپ کنید.

دریافت رایگان دوره های کورسرا

در مرحله بعدی، باید مدارک تحصیلی، میزان درآمد سالیانه و میزان توانایی شما برای پرداخت هزینه‌ دوره‌ها را وارد کنید؛ البته بهتر است مقدارش را صفر اعلام کنید.

دوره های رایگان کورسرا

قسمت بعدی در مورد قصد از انجام اپلای و تاثیر ان در آینده شغلی شما می‌پرسد. در نهایت پس از انجام کامل مراحل درخواست و ارسال آن، بعد از گذشت دو هفته پاسخ تایید یا رد آن برای شما ارسال می‌شود.

دیدن دوره های رایگان کورسرا

 

اپلیکیشن کورسرا

برای بسیاری این سوال پیش آمده است که، اپلیکیشن کورسرا چیست؟ اصلا این سایت اپلیکیشن هم دارد؟! جالب است بدانید که برای ارائه خدمات بهتر، اپلیکیشن کورسرا نیز در دسترس افراد قرار گرفته و از طریق گوگل‌پلی، پلی‌استور و سایت کورسرا قابل دانلود است. پس از دانلود در قسمت explore یا topic می‌توانید دوره‌های مورد علاقه خود را سرچ و پیدا کنید. اگر هم دنبال دوره‌های رایگان هستید در کنار سرچ اسم مورد نظر کلمه free course رو تایپ نمایید.

اعتبار مدرک کورسرا

همانطور که گفتیم مدرک کورسرا اعتبار جهانی دارد؛ یعنی این مدرک می‌تواند راهگشای شما برای ورود به بهترین دانشگاه‌ها و حتی مشغول شدن شما در بهترین عناوین شغلی باشد.

اهمیت مدرک کورسرا برای اپلای

کورسرا دانشگاه نیست بلکه وبسایتی آموزشی است که دوره‌های مختلف از بهترین دانشگاه‌ها را ارائه می‌کند. اهمیت مدرک کورسرا برای اپلای به دلیل اعتبار بالای دوره‌های آموزشی در سطح جهانی و شناخته شده بودن آنهاست که می‌تواند تاثیر بسزایی در رزومه افرادی که قصد مهاجرت دارند ایفا کند.

 

کورسرا یک مدرک معتبر جهانی!

به راحتی می‌توان گفت که کورسرا یک فرصت عالی را برای پیشرفت و ترقی تمامی دانشجویان و علاقمندان به یادگیری در سراسر دنیا فراهم کرده است. هدف و ماهیت این سایت افزایش سطح علمی دانشجویان و پیشرفت هریک از آنهاست و بر این اساس، علاوه‌بر ارائه دوره‌های رایگان مختلف، امکان دسترسی به تمامی دوره‎ها را برای دانشجویان کم توان در بحث پرداخت، بدون دریافت هزینه، امکان‌پذیر کرده است. کورسرا با ارائه دوره‌های جامع و ارزشمندی از بهترین اساتید دنیا و همچنین ارائه مدارک و گواهینامه‌های معتبر می‌تواند تاثیر فوق العاده‌ای در ساختن رزومه شما داشته باشد. حالا که متوجه شدید کورسرا چیست، توصیه می‌کنیم حتما به سایت و دوره‌های آن یک نگاهی بیاندازید. اگر شماهم تجربه گذراندن دوره های کورسرا را دارید، با ما به اشتراک بگذارید.

کورسرا چیست؟ انواع دوره ها + نحوه گرفتن مدرک
دسترسی به پلتفرم‌های آموزشی بین‌المللی، استفاده از آموزه‌ها و تدریس استادان دانشگاه‌های بزرگ دنیا مانند آکسفورد، مشاهده بروزترین دوره‌های علمی در تمامی رشته‌ها و کسب مدارک با اعتبار جهانی، امکانی...
4.5 از 2 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. سلام من دوره رو برایم رایگان کرد کورسرا و تا اخر تکمیل کردم اما در نهایت پاسپورتم رو قبول نکرد بعد از اینسل زدن گقتن باید پاسپورت جای دیگه رو وارد کنی و ایران تحریمه، ممکنه علتش صرفا اسن باشه گاهی فیلترشکنم قطع میشده در طول دوره؟
    با اکانت دیگه وارد شم و دوباره درخواست رایگان شدن یدم اینبار تایم زون رو کابل بزنم و فیلترشکنم قطع نشه ممکنه بتونم مدرک رو بگیرم؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، برای دوره نیاز است با پشتیبانی سایت کورس سرا صحبت کنید. اما این مورد را در نظر داشته باشید در اکانت جدید می‌بایست مجددا دوره را بگذرانید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • منم همین مشکل رو دارم .ایمیل زدم گفتن قبول نمیکنن پاسپورت ایران رو .

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. سلام امیدوارم عالی باشید
    من دوره کورسترارو گذروندم الان که میگه وریفای کنم تا مدرکم رو بده اما هرکاری میکنم با پاسپورتم وریفای کنم نمیشه دائما از تصویر ایراد میگیره کسی میتونه کمکم کنه من چجوری باید عکس برداری کنم تا مورد قبول بشه

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی،
      مطمئن شوید که تصویر شما به خوبی و با کیفیت کافی گرفته شده باشد. بررسی کنید که رزولوشن تصویر مناسب است و جزئیات به خوبی قابل مشاهده هستند.
      همچنین مطمئن شوید که تصویر بر اساس استانداردها و قوانین مربوط به وریفای پاسپورت استفاده شده است.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • منم همین مشکل رو دارم بهشون ایمیل زدم درنهایت گفتن چون پاسپورتت ایرانیه

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  3. من توی دوره گوگل ثبت نام کردم. برای وریفای کردن میپرسه که آی دی شما از چه کشوری صادر شده، ایران رو که میزنم اصلا نمیره مرحله بعدی که آدرس رو جایی غیر از ایران بزنم. راه حلی دارید برای این موضوع؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  4. سلام وقتتون بخیر تو قسمت ارائه درخواست
    ارور میده و متن رو قبول نمیکنه و میزنه
    ۱۵۰word minimum
    :کم و زیاد میکنم و غیره قبول نمیکنه

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، خطای150-word minimum به معنای این است که شما باید حداقل 150 کلمه بنویسید تا بتوانید تکمیل و ارسال وظیفه یا پاسخ خود را در کورسرا انجام دهید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  5. با سلام و ممنون از اطلاعاتتون.
    یک سوال:
    من برای فاند دوره ای اقدام کردم و فقط 75 درصد تخفیف داد. الان برای پرداخت اون 25 درصد باقی چطور باید پرداخت رو انجام بدم؟ آیا ایرانیکارت میتونه این کارو انجام بده؟ اگر مقاله یا مطلبی در این مورد دارین؛ ممنون میشم راهنماییم کنین.
    متشکرم.

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  6. سلام وقت بخیر. اگه موقع ثبت نام ایمیل دانشجویی بدیم بهتر هستش؟ برای نحوه ی دریافت مدرک مثلا.

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      بله دادن ایمیل دانشجویی در زمان ثبت نام، در سایت Coursera ایده‌ی خوبی است. به ویژه اگر قصد دارید در آینده از طریق این سایت مدرک دریافت کنید. چرا که ایمیل دانشجویی به عنوان یک ایمیل رسمی از دانشگاه یا مؤسسه آموزشی شما شناخته می‌شود.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام و عرض ادب
        در متن بالا توضیح داده بودید که باید بهر ترتیب نشون بدیم که مقیم ایران نیستیم . اما اعلام کردید که اعلام آدرس ایمیل دانشجویی تاثیر خیلی خوبی داره . ولی میدونید که ایمیل دانشجویی معرف وب سایت دانشگاه محل تحصیل هم هست . بنظرتون این دو مورد با هم تناقض ندارند ؟

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • سلام و احترام
          کاربر گرامی، با عرض پوزش این مورد برای دانشجویان ایرانی مقیم خارج از کشور گفته شده و در صورتی که در کشور ایران در حال تحصیل هستید نباید محل اقامت شما مشخص شود.
          پایدار باشید

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام وقت بخیر
      من چنتا درخواست کمک مالی رو زدم ولی بجز اولی بقیه رو گفته در صورت قبولی فقط ۷۵ درصد تخفیف داره.!

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام و احترام
        کاربر گرامی، از دیدگاه شما متشکریم
        پایدار باشید

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  7. سلام. ضمن تشکر از توضیحات خوب شما. سایت کورسرا در قسمت ثبت نام از ما مشخصات کارت اعتباری می خواهد که ماهانه به صورت خودکار هزینه دوره را کسر نماید. ایرانیکارت چطور در این زمینه به ما کمک می کند که بتوانیم شهریه را به صورت ماهانه و منظم بپردازیم؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی برای پرداخت‌های تکرار شونده بهترین مورد کارت‌های متصل به حساب بانکی می‌باشند؛ اما پذیرش سطح کارت را باید از پشتیبانی سایت مورد نظر کسب اطلاع بفرمایید
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام، من یکی از دوره ها رو به صورت رایگان دریافت کردم اما برای گرفتن مدرک پایان دوره حتما لازم هست که شهریه رو پرداخت کنم؟؟
        چون ازمون هایی که انجام دادم submit نمیشن و وارد صفحه پرداخت میشن

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • سلام و احترام
          کاربر گرامی، برخی از دوره‌های Coursera به صورت رایگان قابل دسترسی هستند، اما برخی از این دوره‌ها برای دریافت مدرک پایان دوره نیاز به پرداخت هزینه دارند. پس لازم است هزینه آن را پرداخت کنید.
          پایدار باشید

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
اکانت های خارجی
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
شماره مجازی (virtual number) شماره تلفنی است که وجود حقیقی نداشته و بدون نیاز به سیمکارت کارایی شماره‌های واقعی را دارد؛ به بیان دیگر، این سرویس نوعی تلفن مجازی است...
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
اکانت های خارجی
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
تلگرام پرمیوم چیست؟ تلگرام با میزبانی از 700 میلیون کاربر فعال ماهانه در سراسر جهان، از جدیدترین پلن اشتراکی جذاب خود یعنی تلگرام پرمیوم رونمایی کرد. تلگرام پریمیوم نسبت به...
آموزش استفاده از ChatGPT در ایران از صفر تا صد
اکانت های خارجی
آموزش استفاده از ChatGPT در ایران از صفر تا صد
چت بات ChatGPT از جذاب‌ترین ربات‌های هوش مصنوعی است که می‌تواند پاسخگوی بسیاری از سوالات انسان باشد. جذابیت این ربات موجب شده است تا استفاده از ChatGPT در ایران نیز...