دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری

mypoints.com چیست؟ کسب درآمد آنلاین با mypoints

mypoints.com چیست؟ کسب درآمد آنلاین با mypoints

MyPoints یک سرویس پاداش آنلاین است که با استفاده از آن می‌توانید امتیاز و پاداش‌های مختلفی را کسب کنید. این سرویس، کاربران را به انجام فعالیت‌های متنوع مانند خرید آنلاین، تکمیل نظرسنجی، تماشای ویدیوها، بازی‌های آنلاین و دعوت دوستان تشویق می‌کند و به جای آن‌ها امتیازها و پاداش‌هایی ارائه می‌دهد. این پاداش‌ها به صورت کارت‌های هدیه، تخفیف‌های خرید، جوایز نقدی و سایر موارد دیگر ارائه می‌شود. سایت MyPoints به صورت قانونی عمل کرده و به عنوان یکی از محبوب‌ترین سایت‌های پاداش‌دهی شناخته می‌شود. در این مقاله به صورت کامل خواهید آموخت که mypoints چیست و راه‌های کسب درآمد آنلاین از آن چگونه است؟!

MyPoints چیست؟

 MyPoints یک برنامه و وب‌سایت برای پاداش‌دهی است که به کاربران اجازه می‌دهد که از طریق انجام وظایف مختلف، مانند خرید آنلاین، تکمیل نظرسنجی، تماشای ویدیوها و انجام کارهای دیگر، به امتیاز برسند. این امتیازها به عنوان نقاط قابل مبادله برای جوایز مختلف مانند کارت‌های هدیه، تخفیفات خرید و سایر پاداش‌ها استفاده می‌شود. MyPoints یکی از محبوب‌ترین برنامه‌ها برای پاداش دهی است که می‌توانید روی آن به عنوان یکی از روش‌های کسب درآمد رایگان حساب کنید.

MyPoints چیست؟

آیا سایت mypoints.com قانونی است؟

MyPoints یک وب سایت قانونی است که به پلتفرم‌های معروف دیگری مانند Swagbucks، Poll Pay و Why Cents وابسته می‌باشد. این وبسایت با کسب امتیاز 4.4 در Trustpilot در برابر بیش از 20000 بررسی، بازخوردهای مثبتی دریافت کرده است. این سرویس با رعایت قوانین و مقررات اطلاعات کاربران خود را دریافت کرده و آن‌ها را در سیستم پاداش‌دهی وارد می‌کند. اما به صورت کلی بهتر است که شما پیش از ثبت نام و شرکت در هر نوع سرویسی، شرایط و قوانین را به دقت بررسی کرده و اطمینان حاصل کنند که آن سرویس مطابق با قوانین محلی و بین‌المللی می‌باشد.

اگر شما هم به دنبال درآمدهای دلاری هستید، مقاله کسب درآمد دلاری در ایران  را از دست ندهید!

 

راه های کسب درآمد از mypoints

MyPoints به کاربران خود امکانات مختلفی برای کسب درآمد ارائه می‌دهد که در این قسمت به بررسی نحوه کسب درامد با My Point پرداخته می‌شود.

  • خرید آنلاین
    با استفاده از MyPoints برای خرید آنلاین از فروشگاه‌های مختلف، شما می‌توانید امتیازهایی (معمولاً به ازای هر دلار خرید) کسب کنید.
  • تکمیل نظرسنجی‌ها
    شما می‌توانید با تکمیل نظرسنجی‌ها و نظرات خود، به امتیازهای مختلفی در MyPoints برسید.
  • تماشای ویدیوها
    MyPoints گاهی اوقات به شما اجازه می‌دهد تا با تماشای ویدیوهای تبلیغاتی یا محتوای تفریحی، امتیاز کسب کنید.
  • نظر دادن در مورد محصولات
    شما می‌توانید با نظرات و بازخوردهایتان در مورد محصولات و خدماتی که استفاده می‌کنید، امتیازهای مناسبی کسب کنید.
  • مشارکت در ارتباط با مشتریان و برند‌ها
    با شرکت در برنامه‌ها و فعالیت‌های مرتبط با بازاریابی و ارتباط با مشتریان برخی از برندها امتیازهای MyPoints را دریافت کنید.
  • دعوت دوستان
    با دعوت دوستان به استفاده از MyPoints، می‌توانید امتیازهای اضافی کسب کرده و از طریق اعضای معرفی‌شده درآمد بیشتری بدست آورید.
  • انجام بازی
    شما می‌توانید با بازی‌های آنلاین مختلف، امتیازهای MyPoints را افزایش دهید. این بازی‌ها شامل گیم‌های مرورگری ساده یا متنوعی است که با انجام آن‌ها امتیازهایی مختلفی را به دست آورده که می‌توان در ادامه برای دریافت جوایز و پاداش‌های مختلف از آن‌ها استفاده کرد.
  • ارسال عکس فاکتورهای خرید
    Image Scanner  یا همان ارسال عکس فاکتورها در MyPoints به شما این امکان را می‌دهد که با ارسال عکس‌ فاکتورهای خرید، امتیازهایی را کسب کنید. با این روش شما می‌توانید اطلاعات خرید خود را به اشتراک گذاشته و در عوض جوایز و پاداش‌ دریافت کنید.

MyPoints چه روش های پرداختی را ارائه می‌دهد؟

شما با روش‌های مختلفی مانند دریافت گیفت کارت، می‌توانید امتیاز پاداش MyPoints را دریافت کنید. علاوه‌بر این، روش‌های دیگری نیز مانند حساب پی پال، ویزاکارت و مسترکارت و سپس استفاده از حساب بانکی، برای دریافت امتیازها وجود دارد.

MyPoints چه روش های پرداختی را ارائه می‌دهد؟

چگونه امتیازات خود را در MyPoints بازخرید کنیم؟

برای بازخرید امتیازهای خود از MyPoints روی کادر نارنجی در بالا سمت راست (کنار نام و مجموع امتیاز) کلیک کرده و عبارت Redeem Points را مشاهده کنید. در سمت چپ بالای صفحه جوایز، می‌توانید مجموع امتیازهای لازم برای بازخرید را مشاهده نمایید. بعد از انتخاب پاداش موردنظر، دستورالعمل‌های مربوطه را برای تحویل پاداش که شامل ارسال کد کارت‌هدیه، انتقال به حساب پی پال یا اقدامات دیگر است را پیگیری کنید.

نحوه ثبت نام در mypoints

با انجام مراحل زیر می‌توانید ثبت نام در MyPoints را انجام دهید.

  1. ابتدا باید به سایت رسمی MyPoints رفته یا اپلیکیشن موبایل آن را نصب و از آن استفاده کنید.
  2. یک گزینه برای ثبت نام یا عضویت در سرویس با نام join now وجود دارد. با کلیک بر روی این گزینه، صفحه‌ای برای شروع فرآیند ثبت نام باز می‌شود.
  3. فرم ثبت نام که وارد کردن اطلاعات شخصی مانند نام، آدرس ایمیل، و ایجاد رمز عبور مناسب است را پر کنید.
  4. ایمیل تأیید را بررسی کرده و روی لینک تأیید کلیک کنید تا ثبت نام شما تکمیل شود.
  5. پس از تأیید ایمیل، شما به عنوان یک کاربر رسمی MyPoints ثبت نام خواهید شد و می‌توانید با استفاده از اکانت خود از تمامی خدمات و امکانات این سرویس بهره‌مند شوید.

با این مراحل ساده، می‌توانید به راحتی در MyPoints ثبت نام کنید و از امکانات آن استفاده نمایید.

نحوه حذف حساب MyPoints

با انجام چند تکنیک که در مراحل زیر اشاره شده، می‌توانید حذف حساب MyPoints را انجام دهید:

  1. وارد حساب MyPoints خود شوید.
  2. روی نام خود کلیک کنید.
  3. Settings را انتخاب نمایید.
  4. در سمت چپ، close account را مشاهده می‌کنید، روی آن و سپس continue کلیک کنید.

بهترین جایگزین های MyPoints برای کسب درآمد آنلاین

بهترین جایگزین های MyPoints برای کسب درآمد آنلاین

چندین جایگزین برای MyPoints در جهت کسب درآمد آنلاین وجود دارد که هرکدام ویژگی‌ها و روش‌های خاص خود را دارند. برخی از بهترین جایگزین‌های MyPoints در ادامه معرفی می‌شوند.

  • Swagbucks
    این سرویس مشابه MyPoints است و به کاربران امکان کسب امتیاز از طریق تکمیل نظرسنجی، تماشای ویدیو، خرید آنلاین و انجام وظایف دیگر را می‌دهد.
  • InboxDollars
    این سرویس برای کاربران امکان کسب پول نقدی از طریق تکمیل نظرسنجی، مشاهده تبلیغات، خرید آنلاین و دیدن ویدیوهای تبلیغاتی را فراهم می‌کند.
  • Survey Junkie
    با استفاده از Survey Junkie می‌توانید با شرکت در نظرسنجی‌ها و ارائه نظرات مختلف به امتیاز و پاداش برسید.
  • Pinecone Research
    این سرویس نظرسنجی از طریق دعوت اعضای و پرداخت مبالغ نسبتاً بالا، به کاربران این امکان را می‌دهد تا کسب درآمد کنند.
  • PrizeRebel
    این سرویس به کاربران امکان می‌دهد از طریق تکمیل نظرسنجی، تماشای ویدیوها و انجام وظایف دیگر امتیازها زیادی را کسب کرده و به درآمد برسند. این جایگزین‌ها همگی مشابه MyPoints هستند، اما ممکن است در برخی از ویژگی‌ها یا روش‌های کسب درآمد متفاوت باشند.

داستان mypoints و درآمدهای دلاری!

با توجه به امکانات متنوعی که MyPoints ارائه می‌دهد، به عنوان یک سرویس پاداش آنلاین، می‌توان گفت که این سرویس از جمله گزینه‌های مناسبی برای کسب درآمد آنلاین است. از آنجایی‌که MyPoints امکاناتی مانند خرید آنلاین، تکمیل نظرسنجی، تماشای ویدیو، بازی‌های آنلاین و دعوت دوستان را فراهم می‌کند، هرکدام از این امکانات می‌تواند به طور مستقل منجر به کسب درآمد شوند. این سرویس به عنوان یک جایگزین مناسب برای کسب درآمد آنلاین، به ویژه برای کسانیکه علاقه‌مند به انجام فعالیت‌های آنلاین و دریافت پاداش هستند، محسوب می‌شود.

سوالات متداول
Request for Quote

MyPoints یک وب سایت قانونی است که به پلتفرم های معروف دیگری مانند Swagbucks، Poll Pay و Why Cents وابسته است.

با مراجعه به سایت MyPoints، تنها با یک آدرس ایمیل و یک رمز عبور می‌توانید حساب خود را ایجاد کنید. سپس وارد اکانت خود شده و کسب درآمد از سایت MyPoints را شروع کنید.

وارد سایت MyPoints شده و پس از رفتن به قسمت تنظیمات، روی close account کلیک کنید تا به این طریق بتوانید حذف حساب MyPoints را انجام دهید.

mypoints.com چیست؟ کسب درآمد آنلاین با mypoints
MyPoints یک سرویس پاداش آنلاین است که با استفاده از آن می‌توانید امتیاز و پاداش‌های مختلفی را کسب کنید. این سرویس، کاربران را به انجام فعالیت‌های متنوع مانند خرید آنلاین،...
4.5 از 2 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. از اطلاع رسانی وتوضیحاتتون بسیارممنونم،واین سایت ها برا کسب درآمد راه آسان بسیارخوبیست

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، از دیدگاه شما متشکریم
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
کسب درآمد دلاری در ایران با 16 روش جدید (آپدیت 1403)
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
کسب درآمد دلاری در ایران با 16 روش جدید (آپدیت 1403)
افزایش نرخ تورم و نوسانات ارزی عواملی هستند که باعث کاهش ارزش پول ملی کشورمان نسبت به گذشته شده‌اند. این امر موجب شده تا کسب درآمد دلاری در ایران مورد...
معرفی بهترین پلتفرم های کسب درامد با دیدن تبلیغات
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
معرفی بهترین پلتفرم های کسب درامد با دیدن تبلیغات
اگر شما هم از دیدن تبلیغاتی که در وسط بازی، فیلم، کلیپ و … پخش می‌شوند خسته شده‌اید و گاهی به خاطر این تبلیغ‌ها از ادامه دیدن فیلم یا انجام...
انواع روش های کسب درآمد رایگان به صورت آنلاین
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
انواع روش های کسب درآمد رایگان به صورت آنلاین
آیا به دنبال راهی می‌گردید که شما را به کسب درآمد رایگان برساند؟ در این دنیای دیجیتال پر از فرصت، امکان دارد شما هم بتوانید به شکلی هوشمندانه و بدون...