دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری

انواع روش های کسب درآمد رایگان به صورت آنلاین

انواع روش های کسب درآمد رایگان به صورت آنلاین

آیا به دنبال راهی می‌گردید که شما را به کسب درآمد رایگان برساند؟ در این دنیای دیجیتال پر از فرصت، امکان دارد شما هم بتوانید به شکلی هوشمندانه و بدون سرمایه اولیه، درآمد بسیار معقولی را کسب کنید. از فرصت‌های کسب درآمد از اینترنت، اپلیکیشن‌ها و حتی بازی‌ها گرفته تا سایت‌های معاملاتی ارز دیجیتال، روش‌های درامدزایی زیادی در اختیار شما قرار می‌گیرد. اگر شماهم به دنبال جدیدترین راه‌های درآمدزایی در سال 2023 هستید، ما همراه باشید تا با بهترین روش‌های کسب درآمد رایگان آشنا شده، سایت‌های خارجی و داخلی در این زمینه را شناخته و بازی‌ها، اپلیکیشن‌ها و راه‌های رسیدن به درآمد از طریق ارزهای دیجیتال را نیز بشناسید.

مزایای کسب درامد رایگان چیست؟

نوسانات ارزی و عدم ثبات قیمت دلار یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین دلایلی است که موجب جذابیت هرچه بیشتر معاملات تجاری بین‌المللی و همچنین کسب درآمد دلاری برای افراد شده است. بطور کلی، قیمت دلار در مقایسه با واحد پول ریال ایران، تفاوت فاحشی داشته و همین موضوع سبب شده است تا کسب درآمد دلاری منافع قابل توجهی را برای ایرانیان ساکن در کشور داشته باشد.

به عنوان مثال، میزان 800 دلار درآمد ماهیانه برای یک فرد مقیم امریکا درآمد ضعیفی خواهد بود، اما در مقابل، کسب 800 دلار درآمد ماهیانه از طریق درآمدزایی اینترنتی برای یک شخص مقیم ایران، با فرض دلار 50.000 تومان، معادل 40/000/000 تومان می‌باشد که با توجه به میزان اخذ زمان و فعالیت مورد نیاز، درآمد ایده‌آلی است.

توصیه می‌کنیم، مطالعه مطلب کسب درآمد دلاری در ایران با 16 روش جدید (آپدیت 1402) را از دست ندهید.

بهترین سایت های کسب درامد خارجی

آموزش کسب درآمد رایگان از اینترنت

کسب درآمد رایگان از اینترنت ممکن است با تلاش و استراتژی مناسب دست‌یافتنی باشد، اما نیاز به صبر و تلاش زیادی دارد. این یک راه عالی برای کسب درامد دلاری است که بسیاری از کاربران ایرانی با انجام آنها می توانند درآمدزایی کرده و در صورت وجود شرایط لازم با خدمات نقد کردن درآمد ارزی، دستمزد خود را نقد کنند. در جدول زیر چند مورد از بهترین روش‌ها برای کسب درآمد بدون سرمایه را توضیح می‌دهیم:

آموزش کسب درآمد رایگان از اینترنت

طراحی سایت می‌توانید یک وب‌سایت بسازید و محتواهای جذاب و مفیدی برای آن ایجاد کنید. سپس با تبلیغات گوگل آدسنس یا ارتباط با شرکت‌ها برای نمایش تبلیغات، درآمد کسب کنید.
بازاریابی و فروش محصولات آنلاین اگر مهارت‌های ساخت محصولات دیجیتالی یا فیزیکی دارید، می‌توانید آن‌ها را در بازارهای آنلاین مثل Etsy، eBay یا Amazon بفروشید.
مدیریت کانال یا صفحه اجتماعی با ساخت کانال یا صفحه در شبکه‌های اجتماعی مثل Instagram یا YouTube و ارتقاء آن، می‌توانید از تبلیغات و همکاری با برندها درآمد کسب کنید.
فریلنسینگ  اگر مهارت‌های خاصی در نوشتن، طراحی گرافیک، برنامه‌نویسی و … دارید، می‌توانید به عنوان فریلنسر در پروژه‌های مختلف مشارکت کنید.
شرکت در نظرسنجی‌ها و تست‌ها  برخی از وب‌سایت‌ها به شما امکان شرکت در نظرسنجی‌ها و تست‌های آنلاین را می‌دهند و به عنوان جایزه هدایا یا پول ارائه می‌دهند.
آموزش آنلاین  اگر تخصص در یک حوزه خاص دارید، می‌توانید دوره‌های آموزشی آنلاین ایجاد کنید و از آن‌ها درآمد کسب کنید.
کسب درآمد از ویدئو و تصاویر  اگر محتوای ویدئویی یا تصویری خلاقانه ایجاد کنید، می‌توانید آن‌ها را در وب‌سایت‌های مانند YouTube یا Instagram منتشر کنید و از تبلیغات و همکاری با برندها درآمد کسب کنید.

اگر برای افزایش درآمد و رسیدن به رزق و روزی رایگان دنبال دعا یا طلسم خاصی هستید، می‌توانید با خواندن چندین و چندباره ذکر زیر در طول روز به موفقیت دست یابید:

میانبر زدن را فراموش کنیم، نهایت تلاش و استعداد خود را به کار بگیریم و بفهمیم که لازم است یک بار مسیر سخت را طی کنیم. یک شبه نمی‌توان ره صد ساله را طی کرد. هیچ تلاشی بدون نتیجه باقی نخواهد ماند.

روش های کسب درآمد آنلاین بدون سرمایه

روش‌های مختلفی برای کسب درآمد از طریق وب و فضای مجازی وجود دارد. بعضی از این روش‌ها تخصصی بوده و مسلما در روش‌های اختصاصی شانس رسیدن به درآمدهای بالا و موفقیت بیشتر است. البته روش‌های ساده‌ای نیز برای درآمدزایی‌های اینترنتی وجود دارد. بنابراین شما در هر سطح تحصیلی که هستید، می‌توانید از طریق وب و فضای مجازی به درآمد برسید. از جمله روش‌های کسب درآمد آنلاین بدون سرمایه می‌توان به آموزش آنلاین و همکاری در فروش اشاره نمود.

در صورتی که در سایت‌های کسب درآمد خارجی مشغول به کار هستید و می‌خواهید درآمد خود را نقد کنید، می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده نموده و درخواست خود را از طریق لینک زیر ثبت نمایید.

نقد کردن درامد ارزی

کسب درآمد از طریق آموزش آنلاین

افراد معمولا استفاده از وبسایت و فضای مجازی را به عنوان راهی برای پر کردن اوقات فراغت و سرگرم شدن انتخاب می‌کنند. بسیاری از ما در این دوران، به خصوص با شروع بیماری کرونا، به آموزش‌های آنلاین رو آورده‌ایم و برخی از ما به قدری با این روش خو گرفته‌ایم که همچنان ترجیح می‌‌دهیم برای دیدن آموزش‌های کوچک و بزرگ وارد دوره‌های آموزش آنلاین شویم. از آنجیی که افراد زیادی ترجیح می‌دهند آموزش‌های خود را به صورت آنلاین کسب کنند، بنابراین در فضای وب، قرار دادن دوره‌های آموزشی مختلف می‌تواند روش مناسبی برای کسب درآمد باشد. افراد زیادی از این طریق شروع به کار کرده و به درآمد بالایی رسیده‌اند. برخی از افراد این آموزش آنلاین را با نوشتن یک وبلاگ آموزشی شروع می‌کنند و برخی آموزش‌های ویدئویی را برمی‌گزینند. به هر حال روش‌های زیادی برای کسب درآمد از طریق آموزش آنلاین وجود دارد. موضوعاتی که می‌توان از طریق آن‌ها کسب درآمد کرد هنر، عکاسی، موسیقی، کشاورزی، آشپزی، زبان، فناوری و … می‌باشد شما می‌توانید در هر رشته و زمینه‌ای که تخصص دارید مشغول به کار شده و به درآمد بالایی دست یابید.

کسب درآمد از طریق همکاری در فروش

همکاری در فروش (Marketing Affiliate) یعنی شما می‌توانید برای فروش محصولات شرکت خاصی همکاری کرده و درآمد خود را از زمان و مکان جدا کنید. به این صورت در هر زمان و هر مکان می‌توانید کسب درآمد کنید.  کسب و کارهای فروش زیادی وجود دارند که کارهای مربوط به بازاریابی خود را به صورت حضوری و تماس تلفنی انجام می‌دهند. علاوه بر این با شکل گیری و رشد کسب و کارهای آنلاین بسیاری از مسائل مرتبط با بازاریابی به صورت آنلاین و از طریق فضای مجازی انجام می‌شود. مثلا شرکت‌های زیادی هستند که مشاوره و راهنمایی محصولات خود را به صورت اینترنتی و از طریق چت‌های گروهی شبکه‌های مجازی چون تلگرام و واتساپ انجام می‌دهند.در این صورت شما می‌توانید به عنوان یک راهنما به فروش محصولات بپردازید و از کارفرمای خود پورسانت دریافت کنید. یا تبلیغ بسیاری از محصولات، کالاها و خدمات بسیاری از شرکت‌ها از طریق اینستاگرام انجام می‌شود و افراد زیادی می‌توانند از طریق طراحی بنر، عکس، بلاگ و … کسب در آمد کند.

کسب درامد رایگان با تولید محتوا

تولید محتوا در زمینه‌های مختلف و نوشتن مقالات متفاوت یکی از روش‌های کسب درآمد آنلاین است که علاوه بر این که شما را به درآمد می‌رساند، می‌توانید آموزش‌ها و اطلاعات خود را افزایش داده و آن‌ها را با دیگران به اشتراک بگذارید. با استفاده از تولید محتوا شما می‌توانید به درآمد بالا و مناسبی دست یابید. البته در این زمینه شغلی همه چیز بستگی به سرعت، خلاقیت و نوآوری شما مربوط می‌شود.

تولید محتوای رایگان در یوتیوب

یوتیوب بستری را فراهم کرده که با استفاده از آن می‌توانید به تولید محتوا پرداخته و درآمد فوق‌العاده بالایی کسب کنید. تولید محتوا در یوتیوب می‌تواند در زمینه‌های مختلف آموزش، بازی، کلیپ‌های طنز و خانگی و … باشد. توجه داشته باشید که جدای درآمد داشتن مستقیم از خود یوتیوب می‌توانید از طریق تبلیغ در آن نیز به کسب درآمد برسید. این روش کسب درآمد فقط مختص برند یا شرکت خاصی نیست بلکه همه افراد می‌توانند در یوتیوب تولید محتوا کرده به درآمد دلاری برسند. یوتیوب بابت بازیدهایی که از کلیپ‌ها و ویدئوهای کانال شما می‌شود، مبلغی پرداخت می‌کند.

همچنین بدانید: کسب درآمد با گوش دادن به موزیک

تولید محتوای رایگان در یوتیوب

تولید محتوا در سوشال مدیا ها (اینستا و پلتفرم اپارات)

امروزه افراد زیادی به شبکه‌های اجتماعی به خصوص اینستا جذب شده‌اند بیشتر وقت خود را در آنجا می‌گذارنند. تولید محتوا در این شبکه‌های اجتماعی می‌تواند با استفاده از تصویر، ویدئو و عکس نوشته باشد. نحوه تولید محتوا در فضایی مثل اینستاگرام به این صورت است که ابتدا باید مخاطب را هدایت کرده، او را از یک برند تجاری مطلع نموده، مشتریان بالقوه خود را جذب کرده و تعداد کاربران مربوط به آن موضوع را افزایش دهید. بهترین شبکه‌های اجتماعی برای ولید محتوا در جدول زیر به صورت مختصر برای شما گزارش شده است.

بهترین شبکه‌های اجتماعی برای تولید محتوا

فیس‌بوک (Facebook)
یوتیوب (Youtube)
توییتر (Twitter)
تلگرام (Telegram)
پینترست (Pinterest)
آپارات(Aparat)
اینستاگرام (Instagram)

کسب درامد رایگان از سایت ایرانی و خارجی

حتما شما هم این روزها زیاد به قیمت دلار نگاه می‌کنید و نگران دخل و خرج خود هستید. با افزایش قیمت دلار و به دنبال آن افزایش قیمت اجناس، حتما شما هم دوست دارید که یک منبع درآمد دلاری داشته باشید. بهتر است بدانید برای داشتن درآمد دلاری نیاز نیست که حتما به کشور دیگری مهاجرتی کنید و درآمد خود را دریافت کنید. بلکه شما هم در کشور خود می‌توانید به صورت فریلنسری مشغول به  کار شده، پروژه‌های خارجی بگیرید و به درآمد دلاری خود دست یابید. علاوه بر این، کارهای فریلنسری فقط مختص به کشورهای خارجی نیست بلکه شما در کشور خود نیز می‌توانید به عنوان شغل دوم به صورت غیرحضوری مشغول به کار شده و منبع درآمد دیگری داشته باشید. روش انجام کارهای فریلنسری به این صورت است که شما پروژه مربوطه را مد نظر گرفته و در مورد درآمد آن نیز با کارفرما به توافق می‌رسید. پس از اتمام کار مبلغ به حساب شما واریز شده و شما درآمد خود را افزایش می‌دهید.

کسب درآمد اینترنتی رایگان از طریق سایت های خارجی

کسب درآمد اینترنتی رایگان از سایت های خارجی

کسب درآمد رایگان از طریق سایت‌های خارجی می‌تواند فرصت مناسبی برای افراد با تعهد و منظم باشد. در سایت‌های خارجی نیز می‌توان با روش‌های بلاگری و نویسندگی، طراحی سایت، طراحی گرافیک، سئو و دیجیتال مارکتینگ، عکاسی و فروش محصولات، تبلیغات، بازاریابی، برگزاری دوره‌های آموزشی و … به درآمد رسید. در این قسمت به مهم‌ترین سایت‌های خارجی برای کسب درآمد رایگان اینترنتی پرداخته می‌شود.

معرفی سایت های کسب درامد رایگان دلاری

  • freelancer

فریلنسری یا دورکاری یکی از بهترین راهکارها و مشاغل در دنیای دیجیتالی امروزی است که تاثیر بسزایی در کسب درآمد اینترنتی از طریق سایت‌های داخلی و خارجی برای افراد خواهد داشت. فریلنسری محدود به حرفه‌ی خاصی نبوده و این امکان را برای تمامی افراد در اقصی نقاط دنیا مهیا می‌کند تا بر حسب دانش، تخصص و مهارت خود، بدون محدودیت زمان و جغرافیا با یکدیگر همکاری داشته و به درآمد قابل ملاحظه‌ای دست یابند.

سایت فریلنسر(Freelancer) یکی از بزرگترین بازارهای آنلاین برای فریلنسرهاست و به افراد امکان می‌دهد تا به کسب درآمد رایگان اینترنتی مشغول شوند. برای کسب درآمد از Freelancer، شما باید یک پروفایل شخصی ایجاد کنید و مهارت‌های خود را به طور دقیق توصیف نمایید. بعد از آن، مشتریان می‌توانند پروژه‌ها و کارهای خود را اعلام کرده و پیشنهادات قیمت شما را بپذیرند. یکی از مزیت‌های سایتFreelancer  این است که انواع گسترده‌ای از پروژه‌ها از تایپ و ترجمه تا برنامه‌نویسی و طراحی بر روی این پلتفرم موجود است. شما می‌توانید بر اساس تخصص و تجربه خود به انجام پروژه‌هایی درآمدزا بپردازید. همچنین، ارتقاء پروفایل شخصی و بهبود مهارت‌های خود از اهمیت بالایی برخوردار است تا بتوانید مشتریان بیشتری جذب کنید. پس از انجام پروژه و تأیید توسط مشتری، درآمد خود را دریافت می‌کنید. Freelancer یک راه عالی برای کسب درآمد از طریق مهارت‌ها و تخصص‌های شما در دنیای فریلنسینگ است.

  • Fiverr

فایور(Fiverr) یک بازار آنلاین برای فریلنسرهاست که افراد از سراسر جهان می‌توانند مهارت و تخصص‌های خود را ارائه دهند. شما می‌توانید به عنوان یک فریلنسر در زمینه‌های متعدد از جمله طراحی وب، ترجمه، برنامه‌نویسی، بازاریابی و بسیاری از حوزه‌ها فعالیت کنید. برای کسب درآمد از Fiverr، شما باید پروفایل شخصی خود را ایجاد کرده و خدمات خود را با توجه به تخصص و مهارات خود معرفی کنید. مشتریان می‌توانند سفارشات خود را به شما بدهند و شما درآمد خود را از طریق ارائه خدمات به آنها کسب کنید.

  • Upwork

Upwork  سایت کسب درآمد رایگان اینترنتی بزرگ و معتبر است که به فریلنسرها اجازه می‌دهد تا از تخصص‌ها و مهارت‌های خود در زمینه‌های مختلف از تایپ و ترجمه تا برنامه‌نویسی و طراحی بهره ببرند. برای کسب درآمد ازUpwork، ابتدا باید یک پروفایل شخصی ایجاد کنید و توضیح دهید که در چه زمینه‌هایی مهارت دارید و چه خدماتی ارائه می‌دهید.
برای جذب مشتریان، شما می‌توانید پیشنهادات مختلف برای پروژه‌ها ارائه دهید و مشتریان می‌توانند شما را برای انجام پروژه‌های خود انتخاب کنند. ارتقاء پروفایل شخصی و دریافت نظرهای مثبت از مشتریان یک عامل مهم در جذب پروژه‌ها و کسب درآمد بیشتر است. Upwork  از سیستم امنیتی پرداخت پشتیبانی می‌کند و پس از اتمام پروژه، درآمد خود را دریافت می‌کنید.
برای کسب موفقیت در Upwork مهارت‌های خود را بهبود ببخشید، تعهد ارائه تحویل پروژه‌ها را در نظر داشته باشید و ارتباط خوبی با مشتریان برقرار کنید تا مشتریان را جذب و حفظ نمایید.

پیشنهاد مطالعه: چگونه فریلنسر موفقی شویم؟

بهترین راه های کسب درآمد رایگان

  • Swagbucks

Swagbucks یک سایت کسب درآمد پاداشی است که افراد را به انجام وظایف ساده و مشارکت در فعالیت‌های مختلف تشویق می‌کند. این فعالیت‌ها شامل شرکت در نظرسنجی، تکمیل تست‌ها، مشاهده ویدئوها، خرید آنلاین و دیگر وظایف مشابه می‌باشد. برای هر وظیفه انجام شده و فعالیت در سایت، شما امتیازاتی به نام Swag Bucks یا sb کسب می‌کنید. یکی از مهمترین راه‌های کسب درآمد از Swagbucks این است که امتیازات خود را به هدایا و کارت‌های هدیه تبدیل کنید. این هدایا می‌توانند شامل کارت‌های هدیه از فروشگاه‌ها و سایت‌های معتبر، پول نقد و … باشند. همچنین Swagbucks از برنامه‌های مشارکت در درآمد پایدار نیز پشتیبانی می‌کند. با تلاش مداوم و مشارکت فعال در Swagbucks، می‌توانید به طور مداوم امتیاز جمع‌آوری کنید و از طریق تبدیل آن‌ها به هدایا و پول نقد، درآمد جانبی داشته باشید. این سایت معمولاً به عنوان یک راه ساده و جذاب برای کسب درآمد آنلاین معرفی می‌شود.

  • YouTube

یوتیوب YouTube یکی از قدرتمندترین موتورهای جستجو می‌باشد که با تولید محتوای ویدئویی برای آن و گرفتن بازدید، به راحتی می‌توانید درآمد دلاری فوق العاده‌ای را از آن کسب کنید. شرط درآمد از یوتیوب بازدید خوردن بالای ویدئوهای شما می‌باشد؛ به این صورت که اگر تبلیغات را برای محتواهای خود فعال کنید، به ازای هر 1000 بازدید، حدود  1 الی 3 دلار کسب درآمد خواهید داشت.

  • Theme Forest

یکی از روش‌های درآمدزایی از بهترین سایت های کسب درآمد خارجی، سایت ThemeForest می‌باشد که امکان فروش محصولات وردپرسی نظیر انواع قالب‌ها، پلاگین‌ها و سایر امکانات وردپرس را برای افراد مهیا کرده است. البته باید در نظر داشته باشید که برای کسب درآمد هرچه بهتر از این سایت، لازم است تا به زبان انگلیسی و همچنین زبان‌های برنامه نویسی وردپرس تسلط کامل را داشته باشید؛ چراکه در بسیاری از مواقع لازم است تا بتوانید قالب‌های فارسی را به زبان انگلیسی ترجمه کرده و پس از آن در سایت فروشگاهی قرار دهید تا از طریق فروش این قالب‌ها، به درآمد مورد نظر خود دست یابید.

Zirtual

  • Zirtual

به جرئت می‌توان گفت که سایت Zirtual یکی از پرسودترین و بهترین سایت های کسب درامد خارجی است که از شما یک دستیار مجازی پرمشغله و همچنین پر درآمد خواهد ساخت. شما در همکاری با این سایت، دستیار و همیار کارفرما در امور کاری و حتی امور شخصی مانند خرید یک دسته گل و … خواهید بود. مبلغ شروع پایه برای این شغل هر ساعت ۱۱ دلار می‌باشد؛ همچنین باید توجه داشته باشید که دستیارهای مجازی به صورت تمام وقت کار خواهند کرد.

  • Skillshare

وبسایت Skillshare یکی بستر ایده‌آل برای مدرسینی است که می‌توانند یک کلاس آموزشی آنلاین را برگزار کرده و در مقابل درآمد داشته باشند. روش کار در این سایت به این شکل است که، شما مجموعه ای از کلیپ‌ها و فیلم‌های آموزشی را در حوزه تخصص خود ضبط کرده و مردم با شرکت در انجمن‌های مربوط به کلاس شما، درآمد ایده‌آلی را برایتان رقم خواهند زد. نکته جالب در خصوص این سایت این است که، برای شروع کار هیچگونه تدریس لازم نبوده و سایت اعلام کرده است که معلمان می‌توانند سالانه به طور متوسط ۳۵۰۰ دلار کسب درآمد داشته باشند.

  • Shutterstock

Shutterstock به عنوان یکی از بهترین سایت‌ های کسب درامد خارجی برای عکاس‌ها و گرافیست‌ها، می‌توان به سایت شاتر استوک اشاره داشت که این امکان را برای افراد ایجاد کرده است تا عکس‌ها و تصاویر خود را به صورت آنلاین، در سراسر جهان به نمایش گذاشته و به فروش رسانند. به محض اینکه عضویت شاتر استوک را می‌پذیرید و وارد اکانت خود می‌شوید، هر بار که کاربری، عکسی را از شما خریداری کرده و آن را دانلود نماید، هزینه آن به حساب شما واریز خواهد شد.

  • etsy

Etsy یکی دیگر از بسترهای معتبری است که می‌توانید عکس‌های استوک خود را به فروش رسانید. سایت Etsy بیش از ۳۰ میلیون کاربر فعال در سراسر جهان دارد. از جمله قابلیت‌های این سایت می‌توان به این نکته اشاره کرد که از روش‌های متعدد و متنوعی برای فروش عکس‌ها و تصاویر شما استفاده کرده و می‌تواند درآمد قابل توجهی را برای شما حاصل شود.

بیشتر بدانید: کسب درآمد از ایرانیکارت

کسب درآمد رایگان از طریق سایت های ایرانی

کسب درآمد رایگان از طریق سایت های ایرانی

پس از این که با راه های کسب درآمد رایگان آشنا شدید حتما می‌خواهید بدانید ازچه طریق و چه وبسایت‌هایی کار آنلاین خود را شروع کنید. وبسایت‌‌های خارجی و ایرانی زیادی وجود دارند که از طریق آن‌ها می‌توانید مهارت خود را به کار گرفته و درآمدزایی کنید. در این قسمت به معرفی چند مورد از بهترین سایت‌های ایرانی برای کسب درآمد پرداخته می‌شود.

  • پونیشا

یکی از بهترین سایت‌های فریلنسری و کار غیرحضوری در ایران سایت پونیشا است. در این وبسایت می‌توانید پروژه‌های مختلف در زمینه تولید محتوا، ترجمه، برنامه‌نویسی، طراحی سایت، طراحی لوگو، سئو و دیجیتال مارکتینگ تحویل گرفته و برای آن‌ها برنامه ریزی کنید.

برای موفقیت در کسب درآمد رایگان اینترنتی از سایت پونیشا لازم است که تلاش، تعهد و مدیریت زمان را در نظر بگیرید و به رضایت کاربر توجه ویژه داشته باشید.

  • آپارات

آپارات، محبوب‌ترین سایت کسب درامد رایگان ایرانی است. اگر شما تولید کننده محتوای ویدئویی هستید و تمایل دارید که از آپارات درآمد کسب کنید، می‌توانید از روش‌های زیر اقدام کنید:

  1. مشارکت در درآمد آپارات
    آپارات یک برنامه پارتنری دارد که به شما امکان می‌دهد از تبلیغات در ویدئوهای خود پول درآورید. برای عضویت در این برنامه و کسب درآمد، شما باید ویدئوهای با کیفیت ایجاد و تعداد زیادی مخاطب جذب کنید.
  2. فروش محتوا (آپارات وی‌آی‌پی)
    آپارات وی آی پی به شما امکان می‌دهد دسترسی به محتوای خصوصی خود را پولی کنید. این روش برای ارائه محتوای ویژه و تخصصی مانند دوره‌های آموزشی است.
  3. سفارش تبلیغات (تبلیغات در ویدئو)
    شما می‌توانید تبلیغات مختلف را در ویدئوهای خود قرار دهید و از کلیک گرفتن از آن‌ها به عنوان منبع درآمد استفاده کنید.
  4. فروش محصولات و خدمات
    اگر محصول یا خدماتی دارید که به محتوای ویدئویی شما مرتبط هستند، می‌توانید از ویدئوهای خود برای تبلیغ و فروش آن‌ها استفاده کنید. برای موفقیت در کسب درآمد از آپارات، محتوای متنوع و جذاب ایجاد و به تعداد زیادی مخاطب جلب کنید. همچنین باید به قوانین و مقررات مربوط به حقوق نشر و محتوای ویدئویی توجه داشته باشید.
  • دیجی کالا

دیجی‌کالا یکی از بزرگترین و معتبرترین وب‌سایت‌های فروش آنلاین محصولات الکترونیکی در ایران است. با استفاده از این وبسایت به چند روش مختلف می‌توانید به درآمد برسید:

  1. فروش محصولات
    اگر شما دارای محصولاتی مانند لوازم الکترونیکی یا لوازم خانگی و… هستید، می‌توانید آن‌ها را در دیجی‌کالا به عنوان فروشنده ثبت کنید. دیجی‌کالا برای شما امکان ارسال و مدیریت محصولات را فراهم می‌کند.
  2. شرکت در برنامه‌های تبلیغاتی دیجی‌کالا
    دیجی‌کالا برنامه‌های تبلیغاتی مختلفی دارد که به شما اجازه می‌دهند تبلیغات محصولات وب‌سایت دیجی‌کالا را انجام داده و به درآمد برسید.
  3. مشارکت در مسابقات و تخفیفات
    دیجی‌کالا مسابقات و تخفیفات ویژه برگزار می‌کند که به شما امکان شرکت و برنده شدن در آنها را می‌دهد. به این صورت جوایز نقدی و غیرنقدی دریافت می‌کنید

برای کسب درآمد از دیجی‌کالا، به مشتریان و نیازهای بازار خود توجه داشته و استراتژی مناسبی را انتخاب کنید. همچنین، باید به شرایط و مقررات دیجی‌کالا نیز توجه داشته باشید.

  • ایرانیکارت

ایرانیکارت یکی از معتبرترین وبسایت‌های شناخته شده در زمینه خدمات بین‌المللی و پرداخت ارزی است. این مجموعه که در زمینه نقدکردن درآمد ارزی، ساخت حساب بین‌المللی، فروش کارت‌های اعتباری مثل ویزا کارت و مسترکارت، خرید ارز دیجیتال و… فعالیت می‌کند، به تازگی امکان کسب درآمد را برای کاربران خود فراهم کرده است.

روش کسب درآمد از ایرانیکارت بسیار ساده است. فقط کافیست کد معرف خود را برای دوستان و آشنایان ارسال کنید و ضمن معرفی خدمات ایرانیکارت، سهم خود را از خرید هریک از آن‌ها دریافت نمایید. بنابراین ایرانیکارت علاوه بر فراهم کردن خدمات مالی بین المللی و سرویس‌های خارجی، نه‌تنها کسب درآمد دلاری بلکه حالا، کسب درآمد آنلاین رایگان را نیز فراهم کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به این روش درآمدزایی به صفحه کسب درآمد با کد معرف ایرانیکارت مراجعه کرده و شرایط آن را به درستی مطالعه کنید.

برای موفق شدن در کسب درآمد از ایرانیکارت لازم است پشتکار زیادی داشته باشید و دوستان خود را به عضویت در ایرانیکارت دعوت کنید و با هر خرید موفق آن‌ها، شما هم در سود خرید شریک باشید.

کسب درامد با کد معرف ایرانیکارت

  • ایران تایپیست

ایران تایپیست یک وب‌سایت معتبر فریلنسری برای کار تایپ و ترجمه در ایران است. این وب‌سایت مناسب تایپیست‌های حرفه‌ای یا کسانی است که توانایی تایپ متون فارسی را دارند. به این صورت کارهای تایپ، ویرایش متون و تبدیل صوت به متن را برای مشتریان انجام می‌دهند. برای کسب درآمد از این وبسایت، شما می‌توانید به عنوان تایپیست ثبت نام کرده و برای پروژه‌های موجود در وب‌سایت قیمت پیشنهاد دهید. مشتریان کارهای خود را منتشر کرده و تایپیست‌ها پیشنهادات خود را ارائه می‌دهند. اگر پیشنهاد شما پذیرفته شود، کار را انجام می‌دهید و در مقابل آن به درآمد می‌رسید.

برای موفق شدن کسب درامد انلاین رایگان در ایران تایپیست، لازم است تایپ سریع و دقیق داشته باشید، قواعد نگارشی را به درستی به کار گیرید، به روز باشید و تعهد و پیگیری‌های لازم را انجام دهید.

  • سایت بای بوک

بای بوک (buy-book) یک فروشگاه اینترنتی کتاب است که امکان کسب در آمد از آن برای تمامی افراد وجود دارد. کسب درآمد از این سایت به این صورت است که شما به معرفی کتاب‌های آن پرداخته و پورسانت دریافت می‌کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید به وبسایت آن سری بزنید و با خدمات و نحوه همکاری با آن اشنا شوید. استفاده از شبکه‌های مجازی به خصوص اینستا می‌تواند در این زمینه کمک بزرگی برای شما باشد.

  • سایت پین پول 

پیپ پول (pinpool) یک سایت کسب درآمد از سایت ایرانی است که کاربران مختلف را در پرداخت قبض یا خرید شارژ تلفن همراه سهیم می‌کند. هر کاربری که در این سایت قبض پرداخت کند و کارت شارژ بخرد می‌تواند سود و امتیاز دریافت کند.عضویت در این سایت رایگان بوده و کاربران به صورت عادی و مستقل کسب درآمد می‌کنند.

سایت های کسب درآمد اینترنتی ایرانی

  • سایت مینی کار

سایت مینی کار(minikar) یکی از راه‌های کسب درآمد آنلاین است که در فضای مجازی و به صورت فریلنسری می‌توان مشغول به کار شد. منظور از مینی کار، کارهای کوچکی هستند که اگر به صورت کامل و گسترده انجام شوند از ارزش بالایی برخوردار می‌شوند. از جمله کارهایی که توسط این سایت انجام می‌شود لایک و نظرات ارائه شده درفضای مجازی است. نمونه کار دیگر تهیه پرسشنامه می‌باشد. شکرت‌های مختلفی هستند که برای پر کردن پرسشنامه حاضر هستند مبلغ زیادی پرداخت کنند. به این صورت بع تنظیم سیاست‌های کلی سازمان خود می‌پردازند.

  • سایت من می توانم

از جمله سایت‌های خوب و مناسب ایرانی برای کسب درآمد  است که امکاناتی را در اختیار شما می‌گذارد تا بتوانید از حرف و مهارت خود کسب درآمد کنید. از جمله این مهارت‌ها می‌توان به تایپ فایل‌های الکترونیک، تبلیغات اینترنتی، ساخت اپلیکیشن و … اشاره نمود.

  • سایت پارت کلیک

در این سایت با روش‌های مختلفی می‌توان درآمد زایی کرد. مثلا شما می‌توانید بر روی بنرها کلیک کرده و دستمزد دریافت کنید. همچنین می‌توانید روزانه تعدادی صفحه را در گوگل سرچ کرده و به لینکی از گوگل که معرفی سایت است کلیک کنید. یا می‌توانید ویدئوهای مخصوصی که در آپارات وجود دارد را مشاهده کرده و دستمزد دریافت کنید.

  • سایت انجام میدم

از جمله روش‌های کسب درآمد دراین سایت دعوت کردن دیگران برای عضویت در آن است. به این صورت که به ازای هر نفر که از جانب شما وارد سایت انجام می‌دم شود و در آن عضو شود 1100 تومان به حساب شما افزوده خواهد شد. این مبلغ به محض عضور شدن فرد در سایت به حساب شما افزوده می‌شود.

سایت های کسب درآمد اینترنتی ایرانی

کسب درآمد از طریق سایت‌های کلیکی

سایت های زیادی وجود دارند که شما از طریق آن‌ها بتوانید با کلیک کردن بر روی بنر، تبلیغات و دیدن ویدئوها کسب درآمد کنید. افراد زیادی هستند که به دلیل این که تسلط چندانی به زبان انگلیسی ندارند، ترجیح می‌دهند در سایت‌های ایرانی و کلیکی داخلی کسب درآمد کنند. در این قسمت از مقاله در قالب یک جدول، لیستی از بهترین سایت‌های کلیکی در اختیار شما قرار می‌گیرد.

سایت های کلیکی خارجی سایت های کلیکی ایرانی
ysense partclick
inboxdollars arvantav
ojooo kanfotik
rewardingways
paidverts
neobux
scarlet-clicks

کسب درآمد اینترنتی رایگان با گوشی

کسب درآمد رایگان با گوشی هوشمند امروزه یکی از راه‌های محبوب برای درآمدزایی به حساب می‌آید. این روش برای افرادی که از گوشی هوشمند خود به عنوان یک ابزار کاری استفاده می‌کنند، بسیار جذاب و ساده است. در این قسمت چند راه برای کسب درامد اینترنتی واقعی رایگان با گوشی ارائه می‌شود:

  • برنامه‌های پاداشی (Reward Apps)

برخی از برنامه‌های موبایل به شما امکان می‌دهند تا از طریق تکمیل نظرسنجی‌ها، تماشای تبلیغات، دانلود برنامه‌ها و موارد مشابه به امتیازات دست پیدا کنید. این امتیازات را معمولاً می‌توانید به هدایا یا پول نقد تبدیل کنید.

  • بازی و سرگرمی (Gaming and Entertainment)

اگر شما یک گیمر موبایل هستید، می‌توانید از طریق بازی‌های موبایل، ورود به تورنامنت‌ها و مسابقات آنلاین درآمد کسب کنید. برخی از بازی‌ها به شما امکان می‌دهند تا از فروش آیتم‌ها و مهارت‌های خود به بازیکنان دیگر، سود کسب کنید.

  • بازاریابی و تبلیغات (Affiliate Marketing)

شما می‌توانید به برنامه‌های پارتنری (Affiliate Programs) بپیوندید و از تبلیغ محصولات و خدمات دیگران بر روی وب‌سایت‌ها و رسانه‌های اجتماعی خود به عنوان یک بازاریاب بهره‌برداری کنید.

کسب درآمد رایگان از طریق اپلیکیشن

کسب درآمد رایگان از طریق اپلیکیشن‌ها به انجام وظایف ساده و فعالیت‌های مختلف در اپلیکیشن‌های مشخص برمی‌گردد. برخی از اپلیکیشن‌ها به شما امکان می‌دهند تا از طریق تکمیل نظرسنجی‌ها، مشاهده تبلیغات، و دادن نظرات به امتیازات یا پول نقد دست پیدا کنید. این امتیازات را می‌توانید به هدایا، کارت‌های هدیه یا پول نقد تبدیل نمایید. همچنین، می‌توانید از تبلیغ محصولات و خدمات دیگران در اپلیکیشن خود کمیسیون بگیرید.

برای موفقیت در این راه، مهم است که از اپلیکیشن‌های معتبر و قابل اعتماد استفاده کنید و تعهد به تکمیل وظایف و فعالیت‌ها را داشته باشید.

برای رسیدن به اطلاعات کامل‌تر و دقیق‌تر در این مورد مقاله اپلیکیشن کسب درآمد با دیدن تبلیغات را مطالعه کنید.

نرم افزار کسب درآمد ایرانی رایگان

افراد زیاد هستند که علاقه دارند علاوه بر شغل ثابتی که در اختیار دارند، شغل دیگری نیز برای خود برگزینند تا از این طریق بتوانند اوقات اضافه خود را به کسب درآمد بگذارند. همچنین تعداد زیادی از افراد به کار حضوری علاقه‌ای نداشته و ترجیح می‌دهند به صورت غیر حضوری و فریلنسری برای خود کسب درآمد کنند. اگر شما هم به دنبال اپلیکیشن و نرم افزاری هستید که از طریق آن بتوانید درآمد خود را افزایش دهید، در این قسمت به چند مورد از محبوب‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم.

  • اسنپ کیو (SnappQ)

اسنپ کیو یکی از اپلیکیشن‌هایی است که به شما کمک می‌کند از طریق بازی کردن کسب درآمد کنید. برای مشغول شدن به این بازی تنها کافی است از یک تلفن هوشمند و اینترنت استفاده کنید و به درآمد بالایی برسید. در این اپلیکیشن می‌توانید با انجام بازی‌های مختلف و رقابت با دیگران به سوالات مختلف پاسخ دهید و روزانه از جوایز زیادی بهره‌مند گردید.

نرم افزار کسب درآمد ایرانی رایگان

  • کارنت

کارنت یکی دیگر از اپلیکیشن‌هایی است که با استفاده از آن می‌توانید کسب درآمد کنید. برای کسب درآمد از اپلیکیشن، با این برنامه می‌توانید در مدت زمان کم و به صورت آنلاین صاحب شغل شوید و به درآمد برسید. برای مشغول به کار شدن در این اپلیکیشن تنها به یک سیستم رایانه یا تلفن هوشمند نیاز دارید.

  • آپاناژ (apanaj)

با استفاده از نرم افزار آپاناژ که یک اپلیکیشن ایرانی است، می‌توانید در خانه به کسب درآمد اقدام کنید. کسب درآمد از این نرم افزار به این صورت است که کلیپ مشاهده کرده و به درآمد خود می‌افزایید. کلیپ‌هایی که در این اپلیکیشن ارائه می‌شوند آموزنده بوده و باعث سرگرم شدن کاربران می‌شود. این باعث می‌شود که شما بتوانید سرگرم شوید، مطالب جدید بیاموزید و کسب درآمد کنید. همچنین در این برنامه مسابقاتی برگزار می‌شود که جذابیت آن را دو چندان می‌کند. در صورتی که بتوانید در این مسابقات برنده شوید امتیاز کسب کرده و به این صورت امکانات ویژه و خاصی را در این نرم افزار نصیب خود می‌کنید. استفاده از این برنامه رایگان است و شما هیچ هزینه‌ای برای آن پرداخت نمی‌کنید.

  • کیودی (QDay)

افرادی که دوست دارند بازی کنند و از طریق آن به درآمد برسند، با کیودی به این خواسته خود خواهند رسید. به این صورت که شما با نصب بازی کیودی در طول روز به درآمد زیادی به صورت ریالی خواهید رسید. کاربران زیادی هستند که تنها با شرکت در مسابقات و برنده شدن در آن‌ها درآمد میلیونی کسب می‌کنند.

کسب درآمد رایگان از طریق بازی

کسب درآمد رایگان از بازی یک ایده جذاب است که بسیاری از افراد به آن علاقه دارند. در زیر، چند راه ساده برای کسب درآمد رایگان از طریق بازی‌ها را بررسی می‌کنیم:

  • بازی‌های آنلاین مسابقه‌ای

درخصوص بازی‌های آنلاین مسابقه‌ای که دارای جوایز نقدی هستند، می‌توانید در مسابقات شرکت کنید و اگر مهارت‌های خوبی داشته باشید، جوایز نقدی برنده شوید.

  • بازی‌های موبایل

برخی از بازی‌های موبایل به شما امکان می‌دهند تا از طریق انجام وظایف داخل بازی یا جمع‌آوری امتیازات و ارزهای مجازی، جوایز نقدی و هدایا برنده شوید.

  • فروش آیتم‌ها و حساب‌های بازی

اگر در یک بازی آنلاین به طور مداوم بازی کرده و آیتم‌ها و حساب‌های ارزشمندی جمع‌آوری کرده‌اید، می‌توانید آن‌ها را برای کسب درآمد رایگان از بازی به دیگر بازیکنان بفروشید.

  • بازی‌های جدید تستی

برخی شرکت‌ها و توسعه‌دهندگان بازی‌ نیاز به تست بازی‌های جدید دارند. شما می‌توانید به عنوان یک تستر بازی شرکت کنید و از این خدمات پاداش دریافت کنید.‌

  • بازی‌های استریم

اگر شما بازی‌های خود را به صورت آنلاین استریم می‌کنید و دارای مخاطبان و طرفداران زیادی هستید، می‌توانید از تبلیغات و حمایت مالی توسط مخاطبان خود درآمد کسب کنید.

کسب درآمد از طریق بازی‌ها نیازمند تمرین و تعهد است. همچنین، انتخاب بازی‌ها و پلتفرم‌های معتبر و قابل اعتماد از اهمیت بالایی برخوردار است.

بهترین بازی های کسب درامد رایگان

بهترین بازی های کسب درامد رایگان

بازی‌های کسب درآمد رایگان یک روش جالب برای کسب درآمد در دنیای دیجیتال هستند. این بازی‌ها به شما امکان می‌دهند تا از زمان خود در بازی‌های مورد علاقه بهره‌برداری و در عوض پاداش‌ یا پول دریافت کنید. در این قسمت، تعدادی از بهترین بازی‌های کسب درآمد رایگان معرفی می‌شوند:

  • Fortnite

فورتنایت (Fortnite) یک بازی محبوب بتل رویال است که به شما امکان می‌دهد تا به صورت آنلاین با دیگر بازیکنان مسابقه دهید. بازیکنان می‌توانند از طریق فصل‌های جدید و چالش‌های روزانه جوایز و ارزش‌های مختلفی از جمله وی‌باکس‌ها و والوت‌ها را دریافت کنند.

  • League of Legends

بازی آنلاین که به شما اجازه می‌دهد تا در مسابقات چندنفره شرکت کرده و امتیازات زیادی را کسب کنید. بازیکنان می‌توانند از طریق شاخص‌های رتبه‌بندی در بازی درآمد کسب کنند.

  • Minecraft

یک بازی ساخت و ساز خلاقانه است که به شما امکان می‌دهد جهان‌های خود را ایجاد کرده و به اشتراک بگذارید. شما می‌توانید از طریق ساخت و فروش محتوا و سرورهای بازی خود درآمد کسب کنید.

  • Entropia Universe

این بازی به شما اجازه می‌دهد تا به شکل واقعی به کسب درآمد بپردازید. شما می‌توانید با فروش ارزها و سایر اشیاء مجازی در بازی پول واقعی کسب کنید.

کسب درامد رایگان ارز دیجیتال

کسب درآمد رایگان از ارز دیجیتال به طور معمول با ارائه رمزارز به عنوان جایزه یا تقدیر از برخی فعالیت‌ها و وظایف آنلاین بر مبنای بلاک‌چین می‌باشد. در ادامه، چند روش برای کسب درآمد رایگان ارز دیجیتال آورده شده است:

  • ماینینگ ابری (Cloud Mining)

در این روش، شما از خدمات ماینینگ ارز دیجیتال گرفته و به جای داشتن تجهیزات ماینینگ خود، می‌توانید ارز دیجیتال به عنوان پاداش دریافت کنید.

  • بازی‌های Blockchain

برخی از بازی‌ها بر پایه بلاک‌چین و ارزهای دیجیتال ساخته شده‌اند و با شرکت در آن‌ها می‌توانید به عنوان جایزه یا پاداش رمزارز دریافت کنید.

  • Airdrops

Airdrops ارسال رایگان ارز دیجیتال به کیف پول‌های مشتریان جدید یا کاربرانی که وظایف خاصی را انجام داده‌اند، یکی از وظایف این پلتفرم است.

  • Faucets

سایت‌ها و برنامه‌های Faucet به شما امکان می‌دهند تا با انجام وظایف ساده مانند نظر دادن و کلیک بر روی تبلیغات، ارز دیجیتال رایگان کسب کنید.

توجه داشته باشید که در برخی موارد ارزهای دیجیتال رایگان می‌توانند ارزش زیادی داشته باشند، البته ریسک‌های خود را نیز دارند. قبل از شروع به کسب درآمد رایگان ارز دیجیتال، به دقت از معتبر بودن منابع و وب‌سایت‌ها اطمینان حاصل کنید و نکات امنیتی را رعایت کنید.

کسب درآمد رایگان از متاورس

متاورس یک دنیای مجازی بر پایه تکنولوژی بلاک‌چین Ethereum است که به کاربران امکان می‌دهد تا ارز دیجیتال “MANA” را کسب کرده و درآمد بیافرینند. در متاورس، شما می‌توانید ملکی در این دنیای مجازی خریداری کنید، تجارت کرده و  عنوان تاجر و سرمایه‌گذار در املاک و زمین‌های مجازی فعالیت داشته باشید. همچنین، با شرکت در مسابقات و رقابت‌های مختلف در دنیای متاورس، می‌توانید جوایز نقدی و ارز دیجیتال MANA کسب کنید.

برای موفقیت در این دنیای مجازی، مهم است که استراتژی‌های خود را بهبود ببخشید و از فرصت‌های کسب درآمد در متاورس بهره‌‌مند شوید.

بهترین بازی های کسب درامد ارز دیجیتال رایگان

بهترین بازی های کسب درامد ارز دیجیتال رایگان

بازی‌های کسب درآمد از ارز دیجیتال برای تعداد زیادی از افراد جذاب هستند. این بازی‌ها اغلب به عنوان “بازی‌های کریپتو” یا “بازی‌های Blockchain” نیز شناخته می‌شوند. در ادامه، بهترین بازی های کسب درامد ارز دیجیتال رایگان معرفی می‌شوند.

  • Axie Infinity (AXS)

Axie Infinity یکی از بهترین بازی های کسب درامد ارز دیجیتال رایگان است که بر روی بلاک‌چین Ethereum اجرا می‌شود و به شما اجازه می‌دهد تا با مدیریت موجودات مجازی به نام “Axies” کسب درآمد کنید. شما می‌توانید بازی را با خرید و فروش Axies و شرکت در مسابقات به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای انجام دهید.

  • Decentraland (MANA)

Decentraland یک جهان مجازی بر پایه بلاک‌چین اتریوم است که به شما اجازه می‌دهد تا با خرید و فروش املاک مجازی و اجاره آن‌ها به دیگران، راه دیگری برای کسب درآمد در دنیای مجازی فراهم کنید.

  • CryptoKitties (Kitty)

CryptoKitties یک بازی توکن نمادین است که به شما امکان می‌دهد تا با خرید، فروش، و تولید گربه‌های دیجیتالی به نام CryptoKitties کسب درآمد کنید. هر CryptoKitty دارای ویژگی‌های منحصر به فرد است.

  • Sorare (Sorare)

Sorare یک بازی توکن نمادین بر پایه بلاک‌چین اتریوم است که به شما اجازه می‌دهد تا با تجمع تیم‌های فوتبال مجازی و شرکت در لیگ‌ها و مسابقات توکنی درآمد کسب کنید.

ربات کسب درآمد رایگان

ربات‌های کسب درآمد رایگان یا همان ربات‌های معاملاتی اتوماتیک، نرم‌افزارهای طراحی شده برای انجام تراکنش‌های مالی به صورت خودکار بر اساس استراتژی‌های تعیین شده هستند. این نرم‌افزارها معمولاً بر روی بورس‌ها و بازارهای مالی عمل می‌کنند، از جمله بازار ارزهای دیجیتال، بازار‌های سهام، فارکس و سایر بازارهای مالی. ربات‌ها به کمک الگوریتم‌های پیچیده و تحلیل فنی، تصمیم‌گیری‌های خرید و فروش را انجام می‌دهند. یکی از آسان ترین روش های کسب رایگان ارز دیجیتال استفاده از ربات‌های معتبر تلگرامی است.

هرچند که این ابزارها می‌توانند به برخی افراد کمک کنند تا به تراکنش‌های موفق‌تری دست یابند، اما باید توجه داشت که استفاده از ربات‌ها ممکن است به همراه ریسک‌ها و ضررها باشد. عواملی چون نوسانات بازار، اخبار اقتصادی و شرایط جهانی می‌توانند تأثیرات مستقیمی بر عملکرد ربات‌ها داشته باشند.

کسب درآمد، بدون سرمایه! بدون محدودیت!

کسب درآمد رایگان نیاز به تلاش، تعهد و تصمیم‌گیری‌های هوشمند دارد. اگرچه در دنیای امروزه فرصت‌های مختلفی برای کسب درآمد رایگان وجود دارند، اما هیچ مسیری وجود ندارد که بدون تلاش به نتیجه برسد. افراد موفق در این زمینه به عنوان شرکت‌ها، کارآفرینان، یا تاجران معمولاً با تلاش و تمرین به موفقیت می‌رسند. از تحصیل، تجربه، و توسعه مهارات خود بهره ببرید و همچنین از توجه و عقلانیت در تصمیم‌گیری‌های مالی استفاده کنید تا به کسب درآمد رایگان پایدار دست یابید.
شماهم تجربیات خود را در زمینه کسب درامد رایگان از بسترهای ایرانی و یا خارجی، با ما به اشتراک بگذارید.

دقت کنید شما می‌توانید از طریق خدمات نقد کردن درامد ارزی ایرانیکارت در صورت وجود شرایط لازم، درامد ارزی خود را در ایران دریافت کنید و این مقاله صرفا جهت افزایش آگاهی شما است. برای اطلاع از این شرایط، با کارشناسان ایرانیکارت در ارتباط باشید.

سوالات متداول
Request for Quote

روش های زیادی برای این نوع کسب درآمد وجود دارد. از جمله ساده‌ترین روش کسب درآمد همکاری در فروش است. همکاری در فروش یعنی اینکه شما محصولات و خدمات دیگران را بفروشید و به ازای فروش پورسانتی را دریافت کنید.

از جمله شرایط شروع یک کسب و کار اینترنتی، داشتن مهارت و خلاقیت خاص، سیستم مناسب و مرتبط و اینترنت پرسرعت می‌باشد.

برای شروع بعضی از کارها به سرمایه نیاز است و برخی دیگر از کارها مثل آموزش آنلاین به سرمایه‌ای نیاز ندارد و تنها با داشتن مهارت خاصی می‌توانید شروع به کسب درآمد کنید.

انواع روش های کسب درآمد رایگان به صورت آنلاین
آیا به دنبال راهی می‌گردید که شما را به کسب درآمد رایگان برساند؟ در این دنیای دیجیتال پر از فرصت، امکان دارد شما هم بتوانید به شکلی هوشمندانه و بدون...
4 از 4 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. سلام چطور میشه حساب باز کرد و کارت بانکی برای دریافت پول از اپلیکیشن های خارجی گرفت؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      با بهره گیری از خدامت ایرانیکارت، می‌توانید به افتتاح حساب بین المللی اقدام کنید. لطفا در سایت ثبت نام نموده و در خواست خود را ثبت کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • سلام و احترام
          از دیدگاه شما متشکریم
          پایدار باشید

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • باسلام وخسته نباشید
          دوستان کسی پیشنهادی برای خرید ارز نداره که بهترین سود دهی رو به ارمغان بیاره؟
          لطفا پیشنهادبدین ممنون میشم🌹
          1402/10/29

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. سلام عرض شود یه سوال داشتم درآمد یوتیوب ب داشت کنم نیاز به مستر کارت داره ممنون بگید

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      برای کسب درآمد یوتیوب نیاز است که حساب ادسنس داشته باشید. برای کسب درآمد یوتیوب خود می‌توانید به آدرس afrak.com مراجعه فرمایید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  3. با سلام و عرض خداقوت خدمت شما مشاور عزیز و گرامی … سوالم اینه

    ۱■ برای ثبتنام در سایت ZIRTUAL و کسب درامد و به خاطر مسائل تحریمی بعضی سایتها با ایران به مشکل نمی خوریم ؟؟؟

    ۲■ برای برداشت پول از حساب کاربری و CHANGE کردنش به ریال خودمون بدون دردسر و مسدود شدن پول به خاطر تحریم باید چکار کرد؟؟؟؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      1- به دلیل اعمال تحریم‌ها و محدودیت‌ها، کاربران ایرانی به نکاتی توجه کنند، از جمله این که از آی پی ثابت، آدرس، شماره تماس و حساب بانکی غیر ایرانی استفاده نمایند.
      2- برای نقد کردن درامد ارزی خود می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده نمایید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  4. سلام و عرض ادب خدمت شما بسیار زیاد تشکر از معرفی سایت ها فقط من یک سوال داشتم که من در افغانستان زنده گی میکنم در افغانستان حساب پی پال وجود ندارد چگونه میتوانم پیسه خود را بدست بیارم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، برای درخواست ساخت حساب پی پال، لطفا در پنل سایت ایرانیکارت تیکت ارسال فرمایید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  5. سلام و درود.
    حتما باید زبان انگلیسی رو فول باشیم که بتونیم درآمدزایی کنیم و اینکه چطور میشه وارد این سایت ها شد
    Www میخواد .ir یا .com کدومش

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، تسلط نسبی به زبان انگلیسی برای درآمدزایی در برخی از سایت‌های معرفی شده الزامی می‌باشد. با دامنه .com وارد سایت شوید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  6. سلام خسته نباشیددرموردتوضیح دقیق وراهنمایی شماعزیزان.سوالی داشتم بنده داخل ایران زندگی میکنم برای دریافت یانقدکردن پول فقط ایرانیکارت نیازه یابایدحساب پی پال داشته باشم ممنونم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام وعرض ادب
      کاربر گرامی، شما می‌توانید از طریق پی پال ایرانیکارت، بسته به نوع سایت مقابل به دریافت و نقد کردن درآمد ارزی خود اقدام کنید.
      همچنین می‌توانید به ساخت حساب پی پال اقدام کرده و از حساب پی پال خود به دریافت وجه مورد نظر اقدام نمایید.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
کسب درآمد دلاری در ایران با 16 روش جدید (آپدیت 1403)
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
کسب درآمد دلاری در ایران با 16 روش جدید (آپدیت 1403)
افزایش نرخ تورم و نوسانات ارزی عواملی هستند که باعث کاهش ارزش پول ملی کشورمان نسبت به گذشته شده‌اند. این امر موجب شده تا کسب درآمد دلاری در ایران مورد...
معرفی بهترین پلتفرم های کسب درامد با دیدن تبلیغات
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
معرفی بهترین پلتفرم های کسب درامد با دیدن تبلیغات
اگر شما هم از دیدن تبلیغاتی که در وسط بازی، فیلم، کلیپ و … پخش می‌شوند خسته شده‌اید و گاهی به خاطر این تبلیغ‌ها از ادامه دیدن فیلم یا انجام...
انواع روش های کسب درآمد رایگان به صورت آنلاین
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
انواع روش های کسب درآمد رایگان به صورت آنلاین
آیا به دنبال راهی می‌گردید که شما را به کسب درآمد رایگان برساند؟ در این دنیای دیجیتال پر از فرصت، امکان دارد شما هم بتوانید به شکلی هوشمندانه و بدون...