خرید کالا از سایت های خارجی

10 مدل سویشرت پرطرفدار که در بلک فرایدی می توان خرید!

10 مدل سویشرت پرطرفدار که در بلک فرایدی می توان خرید!

سوییشرت‌های پرفروش بلک فرایدی یکی از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین تحولات در دنیای مد و استایل مدرن است. این سوییشرت‌ها با طراحی‌های شگفت‌انگیز، رنگ‌های جذاب و استفاده از جنس‌های با کیفیت توانسته‌اند جایگاهی خاص در دل افراد با سلیقه ایجاد کنند. اگر شما هم قصد خرید سویشرت‌های پرطرفدار در بلک فرایدی را دارید، این مقاله را بخوانید تا با 10 مدل سویشرت پرطرفدار آشنا شده و خاص‌ترین و جذاب‌ترین مدل‌های آن را خریداری کنید.

پرطرفدارترین سویشرت های بلک فرایدی

این روزها، هر کسی که اهل خرید است، حتما می‌داند که بلک فرایدی چیست و در این روز باید به دنبال چه چیزی باشد! یکی از پرطرفدارترین کالاهای پرفروش در بلک فرایدی، لباس‌های زمستانی و ورزشی است. از این دسته لباس‌ها، سوییشرت بالاترین میزان تقاضا را دارد؛ چراکه علاوه‌بر مناسبت آن با فصل زمستان، از جمله لباس‌های بسیار راحت برای ورزش نیز هست. برا آشنایی با جدیدترین مدل‌های این لباس پرطرفدار، در ادامه به معرفی 10 سویشرت پرفروش از برندهای مختلف پرداخته‌ایم.

در بلک فرایدی با ایرانیکارت از پرتخفیف ترین فروشگاه های خارجی خرید کن!

خرید کالا از سایت های خارجی

  1. Nike Tech Fleece Windrunner
    سویشرت Tech Fleece Windrunner برند نایک که با الیاف پنبه ارگانیک تهیه شده است، از پرفروش‌ترین محصولات Nike در بلک فرایدی می‌باشد. اگر به دنبال یک سویشرت جذاب و پرطرفدار هستید، در جمعه سیاه می‌توانید این سویشرت با  وارد کردن کد تخفیف BLACKFRIDAY خریداری کرده و از 25 درصد تخفیف آن بهره‌مند شوید. جنس این سویشرت به گونه‌ای است که در عین سبکی و راحتی، گرم هم هست. 
    خرید سویشرت Tech Fleece Windrunner در بلک فرایدی
  2. CAMO HOODIE
    هودی یکی از پرفروش‌ترین لباس‌هایی است که در چند سال اخیر ترند شده و طرح‌های مختلف آن در بازارهای بلک فرایدی پرفروش هستند. CAMO HOODIE از برند آدیداس، یکی از جذاب‌ترین و پرفروش‌ترین اجناس Adidas در بلک فرایدی است. طرح camo این هودی جذابیت زیادی را به آن افزوده و راحتی و زیبایی را به همراه دارد. جنس پنبه این هودی باعث می‌شود پس از پوشیدن آن احساس راحتی زیادی کنید و علاوه بر احساس گرما، استایل شیکی نیز داشته باشید.

    خرید CAMO HOODIE از برند آدیداس

  3. ZIPPERED BOMBER SWEATSHIRT
    ZIPPERED BOMBER SWEATSHIRT از برند زارا،  یکی از پرفروش‌ترین سویشرت‌های این برند در بلک فرایدی بوده است. این سویشرت به صورت پنبه‌ای، یقه گرد و آستین بلند با شانه‌های افتاده می‌باشد که یک زیپ در جلوی آن تعبیه شده است. با توجه به تعطیلات که پیش رو است، این برند تمامی محصولاتی که از 15 نوامبر خریداری شوند، امکان بازگشت آن‌ها را تا 30 دسامبر فراهم می‌کند.
    ZIPPERED BOMBER SWEATSHIRT از برند زارا
  4. Half-zip Sports Sweatshirt 
    Half-zip Sports Sweatshirt یک سویشرت ورزشی زنانه فوق‌العاده از برند H&M و از جنس DryMove است که این جنس مانع از افزایش رطوبت و عرق کردن می‌شود. به این صورت که در حین حرکت کردن و ورزش احساس رطوبت و عرق نخواهید داشت. جنس این سویشرت 60% کتان و 40% پلی استر می‌باشد. توجه داشته باشید که در روز بلک فرایدی برند H&M 60 درصد تخفیف بر روی کالاهای خود اعمال می‌کند. پس اگر قصد خرید این سویشرت شیک و با کیفیت را دارید از طریق خدمات ایرانیکارت لینک آن را در روز بلک فرایدی ثبت کرده و آن را با تخفیف خریداری و درب منزل خود تحویل بگیرید.
    خرید Half-zip Sports Sweatshirt در بلک فرایدی با ایرانیکارت
  5. هودی بچگانه Christmas Themed برند lc wikiki
    هودی LCW baby Long Sleeve Christmas Themed با بافت نرم کرکی شما را گرم نگه می دارد و  با طراحی کریسمس ظاهری سرگرم کننده دارد. جنس این هودی 100% از کتان است و یکی از پرفروش‌ترین‌های برند lc wikiki می‌باشد. اگر به خرید آن علاقه دارید تنها کافی است لینک آن را در سایت ایرانیکارت ثبت کنید. به این صورت کالای خود را درب منزل تحویل می‌گیرید. پیشنهاد می‌شود در روز بلک فرایدی خرید آن را انجام دهید تا از تخفیفات ال سی وایکیکی نیز بهره‌مند شوید.
    خرید هودی LCW baby Long Sleeve Christmas Themed
  6. Puma Active Hoodie Kadın Pembe Sweatshirt
    یکی از پرفروش‌ترین هودی‌های پوما مدل Puma Active Hoodie Kadın Pembe Sweatshirt است که می‌توانید آن را از سایت ترندیول یا پوما ترکیه خریداری کنید. شما می‌توانید این هودی زنانه را که از پرفروش‌ترین انواع هودی بوده است، از طریق ایرانیکارت خریداری کرده و درب منزل خود آن را تحویل بگیرید.
    خرید Puma Active Hoodie Kadın Pembe Sweatshirt
  7. دورس مردانه Travis Men’s Soft Fabric Regular Fit Round Collar
    دورس پرطرفدار مردانه Travis Men’s Soft Fabric Regular Fit Round Collar که یکی از پرفروش‌ترین انواع لباس‌های گرم در سایت ترندیول بوده است، از ضخامت مناسبی بهره‌مند می‌باشد. شما می‌توانید این هودی جذاب را در بلک فرایدی یا سایبر ماندی سفارش دهید و از تخفیفات آن بهره‌مند شوید. برای خرید این دورس با کیفیت تنها کافی است لینک آن را در سایت ایرانیکارت ثبت کرده و پس از تکمیل اطلاعات آن را درب منزل خود دریافت کنید.
    خرید Travis Men's Soft Fabric Regular Fit Round Collar
  8. سویشرت Adult Training Top Tiro 23 Club – Black برند Adidas
    Adult Training Top Tiro 23 Club – Black یک سویشرت ورزشی مناسب مردانه که با آن علاوه بر ورزش و تحرک می‌توانید بدن خود را گرم نگه دارید. این سویشرت از پرطرفدارترین سویشرت‌های سایت دکلتون است که خرید آن را از طریق سایت ایرانیکارت می‌توانید انجام دهید. توجه داشته باشید که decathlon در بلک فرایدی تخفیف‌های 70 درصدی بر روی کالاهای خود اعمال می‌کند و در صورتی که در این روز خرید خود را انجام دهید، می‌توانید از تخفیفات آن نیز بهره‌مند شوید.
    خرید Adult Training Top Tiro 23 Club – Black
  9. TREND CREW – Sweatshirt
    سویشرت TREND CREW از جمله محبوب‌ترین سویشرت‌های زنانه در سایت zalando است که جنس آن 100% از کتان بوده و بدن را گرم نگه می‌دارد. این سویشرت که از برند نایکی می‌باشد و به صورت کمرکش است. برای خرید این سویشرت می‌توانید لینک آن را از سایت زالاندو آلمان برداشته و با استفاده از خدمات ایرانیکارت، لینک خرید این کالا را ثبت کرده و درب منزل خود تحویل بگیرید.
    خرید سویشرت TREND CREW
  10. Borg Zip Through Hoodie
    Borg Zip Through Hoodie یکی دیگر از پرطرفدارترین هودی‌های مربوط به برند next انگلیس است که به صورت کامل از جلو زیپ خورده، آستر آن پشمی و از جنس borg بوده و دارای 2 جیب می‌باشد. برند نکست نیز تخفیف‌هایی را در بلک فرایدی بر روی کالاهای خود اعمال کرده است که اگر در این روز اقدام به خرید کنید از تخفیف‌های آن بهره‌مند می‌شوید. این هودی یکی از محبوب‌ترین و جذاب‌ترین هودی‌ها می‌باشد که خرید آن پیشنهاد می‌شود. برای خرید از نکست انگلیس در بلک فرایدی می‌توانید از طریق ایرانیکارت اقدام کرده و درخواست خود را ثبت کنید.
    خرید Borg Zip Through Hoodie

شیک‌ترین سوییشرت امسال!

قطعا جدیدترین و ترندترین لباس‌ها در دنیای مد و فشن را می‌توان در کالکشن‌های برندهای مطرح جهانی دید! فصل زمستان هم از محبوب‌ترین فصل‌های سال است که برای آن، لباس‌های گرم، جذاب و دوست داشتنی طراحی شده و دوخته می‌شود. سوییشرت یکی از راحت‌ترین و پرکاربرترین لباس‌های زمستانی و حتی ورزشی است که محال است کسی آن را نداشته باشد. اگر امسال هم قصد خرید یک سوییشرت را دارید، پیشنهاد می‌کنیم تخفیف‌های جذاب بلک فرایدی را از دست ندهید.

 امیدواریم با خواندن این مقاله با انواع سویشرت پرطرفدار بلک فرایدی آشنا شده باشید و اگر قصد خرید هودی، دورس یا سویشرت را دارید، انتخاب خود را انجام داده و برای خرید آن اقدام کنید.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
نحوه خرید از آمازون
خرید کالا از سایت های خارجی
نحوه خرید از آمازون
Amazon.com پلتفرمی است که محصولات مختلفی را با قیمت‌ها و کیفیت‌های مختلف عرضه می‌کند. با وجود رقبای زیادی که آمازون دارد این سایت همچنان یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید...
آموزش فروش محصول در آمازون
خرید کالا از سایت های خارجی
آموزش فروش محصول در آمازون
فروش در آمازون یکی از بهترین روش‌ها برای کسب درآمد دلاری می‌باشد و تنها کافی است که در سایت amazon.com اکانت فروشندگی ساخته و فعالیت خود را شروع کنید. اما،...
معرفی بهترین سایت های خرید لباس خارجی
خرید کالا از سایت های خارجی
معرفی بهترین سایت های خرید لباس خارجی
خرید لباس از سایت های خارجی یکی از مهم‌ترین و پرطرفدارترین فعالیت‌هایی است که در حال حاضر توسط میلیون‌ها نفر در سراسر جهان انجام می‌شود. این فرآیند به ما امکان...