دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری

کسب درآمد از گوگل ادسنس در ایران

کسب درآمد از گوگل ادسنس در ایران

گوگل ادسنس یکی از ابزارهای جانبی گوگل است که با استفاده از آن، به راحتی می‌توان کسب درآمد دلاری داشت. به عبارتی، Adsense را می‌توان شبیه به گوگل ادز دانست که درآمدزایی آن از طریق انجام تبلیغات است. در گوگل ادز، شما با تبلیغ برند خود در گوگل، می‌توانید شانس خود را برای نشان داده شدن به کاربران افزایش داده و در نتیجه، درآمدتان را افزایش دهید؛ درحالی‌که با Google Adsense از طریق قرار دادن تبلیغات در سایت خود کسب درآمد می‌کنید! خلاصه کلام این است که: سرویس ادسنس یکی از بهترین راه‌های درامدزایی دلاری از طریق همکاری با کمپانی گوگل است. اگر به حوزه طراحی سایت و تبلیغات علاقه‌مندید، کسب درآمد از گوگل ادسنس یک شانس عالی و پولساز برای شما خواهد بود. اگر نمی‌دانید چگونه از این طریق درآمد ارزی داشته باشید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید!

سرویس گوگل ادسنس چیست؟

همانطورکه گفته شد، Google Adsense یکی از سرویس‌های گوگل است که با استفاده از آن می‌توان کسب درآمد دلاری را به صورت تضمین‌شده‌ای تجربه کرد! درواقع، این سرویس بستری را برای سایت‌های مطرح در سطح جهان فراهم کرده است تا از طریق قراردادن تبلیغ‌های متنی، تصویری، بنری، ویدئویی و یا هرنوع تبلیغ چندرسانه‌ای دیگری در سایت، درآمد اینترنتی خود را به صورت دلاری افزایش دهند. پس اگر شما بتوانید در فضای اینترنت، یک سایت با ترافیک و سطح کیفی بالایی داشته باشید، می‌توانید از این روش مطمئن، جهت افزایش درآمدتان استفاده کنید.

شاید کمی عجیب باشد، اما کسب درآمد از گوگل ادسنس یک راه عالی درآمدزایی مخصوصا برای کاربران ایرانی است؛ چراکه تنها با کمی تلاش و فعالیت موثر روی وبسایت خود، می‌توانید از طریق تبلیغات گوگل درآمد خیلی خوبی را بدست آورید!

می‌پرسید درآمد خود را چگونه دریافت کنید؟ و حتی شاید به تحریم‌ها و نداشتن دسترسی به سیستم بانکی بین المللی برای دریافت درآمد خود فکر می‌کنید! خوشبختانه، اگرچه دسترسی عموم کاربران ایران به سرویس‌های جهانی مسدود است، اما نقد کردن درامد ارزی از طریق خدمات شرکتهای معتبری همچون ایرانیکارت دیگر غیرممکن نیست! تنها کافیست بر روی کسب و کار و درامدزایی خود تمرکز کنید و پس از کسب درآمد، همه چیز را به ایرانیکارت بسپارید.

اگر سری به وبسایت‌های انگلیسی بزنید، احتمالا سایت‌هایی را می‌بینید که در کنار و گوشه آن، انواع تبلیغات بنری و متنی وجود دارد. درواقع، این تبلیغات همان تبلیغات گوگل ادسنس هستند! دقیقا مثل تصویری که در زیر مشاهده می‌کنید، اگر یک سایت مناسب با حجم ورودی استانداری داشته باشید، هر یک از این تبلیغات در صفحات سایتتان، به معنای دریافت درامد دلاری شما خواهد بود.

سرویس گوگل ادسنس چیست؟

همچنین یکی از نکات جذابی که گوگل ادسنس برای کاربران خود فراهم کرده، این است که شما می‌توانید تبلیغاتی را که از طریق گوگل ادسنس بر روی سایت‌تان قرار می‌گیرند، متناسب با محتوای سایت خود انتخاب کنید. مثلا اگر صاحب یک سایت ورزشی هستید، می‌توانید تنها تبلیغات ورزشی را در وب‌سایت‌تان به کاربران خود نمایش دهید!
حالا که دانستیم گوگل ادسنس چیست، در ادامه بیشتر در مورد روش‌های کسب درآمد، نکات و چالش‌های آن صحبت خواهیم کرد.

برای آشنایی بیشتر با این سرویس جذاب، حتما مقاله گوگل ادسنس چیست را مطالعه کنید!

راه های کسب درامد دلاری از گوگل ادسنس

تابه حال به این موضوع فکر کرده‌اید که چگونه می‌توان از گوگل ادسنس درآمدزایی کرد؟ کسب درامد از گوگل ادسنس چندان سخت و پیچیده نیست! شما می‌توانید از روش‌های مختلفی از تبلیغات کسب درآمد کنید؛ برای اینکار تنها کافیست تا کاربران بر روی تبلیغاتی که در سایت شما نمایش داده می‌شود، کلیک کنند تا در این صورت شما به سادگی بتوانید از تبلیغات درآمد دلاری کسب کنید.

البته به این موضوع توجه کنید که مردم نباید حتما وارد سایت مقصد شوند و خریدی انجام دهند. به عبارت دیگر، شما هیچگونه مسئولیتی در قبال این مساله نخواهید داشت چراکه شما تنها با کلیک گرفتن از تبلیغ، درآمد دلاری کسب خواهید کرد. در ادامه راه های کسب درآمد دلاری از گوگل ادسنس را توضیح خواهیم داد.

  • ایجاد یک سایت مناسب گوگل ادسنس

بهترین راه کسب درآمد از گوگل ادسنس، ایجاد یک وبسایت با محتوای عالی و گرافیک بالاست. هرچقدر وب سایت‌تان محتوای بهتری تولید کند، کسب‌وکارهای بیشتری ترغیب می‌شوند تا در سایت شما، تبلیغات انجام دهند. به خاطر بسپارید که هرچقدر محتوای بهتری تولید کنید، بازدیدکنندگان سایت‌تان به کاربران وفادار و ثابت تبدیل می‌شوند و هر روز ترافیک بالاتری خواهید داشت؛ و این کاملا به نفع شماست!

  • استفاده از انواع مدل‌های تبلیغاتی گوگل ادسنس

گوگل ادسنس مدل‌های تبلیغاتی مختلفی را در اختیارتان قرار داده است که شما می‌توانید باتوجه به نیاز مخاطب‌تان از انواع تبلیغات متنی، نمایشی و تصاویر متحرک استفاده کنید. برای آنالیز و تحلیل نیازهای مخاطب خود می‌توانید از ابزار گوگل آنالیتیکس کمک بگیرید!

  • فعال سازی تبلیغات براساس جستجو

یکی دیگر از راه‌های کسب درآمد از ادسنس، فعالسازی تبلیغات سفارشی در سایت‌تان است. البته این مورد بیشتر برای سایت‌های خبری و یا بلاگی که دارای محتوای زیادی هستند، توصیه می‌شود. برای اینکار تنها کافیست جستجوی سفارشی adsense را فعال کنید تا کاربران بتوانند به راحتی محتوای مدنظرشان را پیدا کنند و تبلیغات شما در کنار نتایج جستجوی گوگل نمایش داده شود.

  • کسب درآمد از ادسنس از طریق تبلیغات براساس ویدئو

برای کسب درآمد دلاری ادسنس از این روش، لازم است یک سایت جهت میزبانی از محتواهای ویدئویی داشته باشید؛ سپس از نمایش تبلیغات ویدئویی پیش از شروع ویدئوی اصلی می‌توانید درآمد کسب کنید. تقریبا مشابه مکانیزم نمایش تبلیغات در سرویس استریم ویدئوی یوتیوب! البته دقت کنید که تنها در صورتی امکان تبلیغ از این روش وجود دارد که ناشر از پخش‌کننده خودش در وب سایت استفاده کند؛ بنابراین اگر ویدئو را در یوتیوب آپلود کرده باشید و سپس در وب سایت Embed  شود، دیگر قادر به استفاده از این نوع تبلیغ نخواهید بود.

کسب درآمد یوتیوب با گوگل ادسنس

شما باداشتن کانال یوتیوب به سادگی می‌توانید از طریق ادسنس درآمدزایی کنید. گوگل ادسنس شرایطی را فراهم کرده تا افردی که صاحب کانال یوتیوب هستند، بتوانند درآمد خوبی کسب کنند. اگر به این روش علاقه‌مندید، تنها کافیست در کانال یوتیوب خود به بخش features بروید و گزینه  monetization فعال کنید تا کانال یوتیوب به حساب ادسنس‌تان متصل شود. البته تنها زمانی می‌توانید از این فرصت برای درآمدزایی استفاده کنید که تعداد دنبال‌کنندگان و تعداد بازدید ویدئوها به حد نصاب رسیده باشد. بعد از اتصال کانال یوتیوب و اکانت ادسنس به یکدیگر، باید نوع ویدئوهای مدنظرتان برای تبلیغ را انتخاب کنید.

اصلی‌ترین سرویس موردنیاز برای دریافت درآمد یوتیوب، گوگل ادسنس است. اگر به درآمدزایی از این راه علاقمندید، مقاله کسب درآمد از یوتیوب پاسخگویی همه سوالاتتان خواهد بود!

راه های کسب درامد دلاری از گوگل ادسنس

 نکات مهم کسب درامد از گوگل ادسنس

اگر می‌خواهید به کسب درآمد از گوگل ادسنس بپردازید، باید هوشمندانه عمل کنید! در این قسمت، درخصوص مهم‌ترین نکات کسب درآمد از ادسنس می‌پردازیم.

  • بهترین جا را برای قرار دادن تبلیغات انتخاب کنید
    بهتر است تبلیغات را در قسمتی از سایت قرار دهید که کاربران بلافاصله بعد از ورود به سایت آن را ببینند.
  • کلمات کلیدی پربازده را انتخاب کنید
    کلمات کلیدی پربازده و محبوب باعث می‌شود تا محتوای جذاب‌تری داشته باشید و در نتیجه، بازدهی تبلیغاتی که در سایت‌تان قرار دارند، افزایش یافته و درآمد بیشتری را کسب کنید.
  • نتایج را به صورت منظم رصد کنید
    اگر می‌خواهید به درآمد قابل توجهی از گوگل ادسنس برسید، باید زحمت رصد و تحلیل نتایج تبلیغات در وب سایت‌تان را به جان بخرید! با این‌کار دیگر مطمئن خواهید بود که در مسیر درستی حرکت می‌کنید و هرجا که نیاز هست، می‌توانید این مسیر را بهبود دهید.
  • طراحی تبلیغاتتان را شخصی‌سازی کنید
    همیشه پیش از اینکه صفحات سایت را منتشر کنید، توصیه می‌کنیم پیش نمایشی از نحوه نمایش تبلیغات در سایت‌تان را مورد بازبینی قرار دهید. مثلا در تبلیغات از همان رنگ و کادرهایی استفاده کنید که در صفحه وب سایت‌تان وجود دارد.
  • بهترین روش نقدکردن درآمد دلاری را انتخاب کنید
    از آنجایی‌که افراد زیادی از سراسر دنیا در ادسنس فعالیت می‌کنند، گوگل روش‌های مختلفی را جهت پرداخت هزینه معرفی‌کرده است. بهتر است همین ابتدای کار، نحوه دریافت هزینه خود را باتوجه به تحریم‌های مالی علیه کشورمان بررسی و انتخاب کنید تا درآینده با مشکل مواجه نشوید.

مزایا و معایب کسب درامد از گوگل ادسنس

کسب درآمد از گوگل ادسنس در کنار مزیت‌های زیادی که دارد با معایبی هم همراه است که دانستن آن خالی از لطف نیست.

مزایای کسب درآمد از گوگل ادسنس

  • تبلیغات توسط خود گوگل انجام می‌شود و شما نقشی در این کار ندارید.
  • امکان ثبت‌نام چندین سایت در یک اکانت گوگل ادسنس و انتشار تبلیغ در آن وجود دارد.
  • جدا از هزینه‌هایی که باید برای فعالیت در سایت و یا یوتیوب پرداخت شود، می‌توان به راحتی کسب درآمد رایگان از ادسنس داشت.

معایب کسب درآمد از گوگل ادسنس

  • اگر از گوگل ادسنس استفاده کنید، دیگر قادر به استفاده از انواع تبلیغات آنلاین نیستید.
  • شرط لازم برای کسب درآمد از گوگل ادسنس برای سایت یا یوتیوب، ترافیک بالاست.
  • حداقل موجودی لازم جهت برداشت پول از حساب ادسنس، 100 دلار است.
  • در صورت استفاده زیاد از تبلیغات در سایت ممکن است بر روی تجربه کاربری، تاثیر منفی داشته باشد.
  • اگر قوانین گوگل را حتی سهوا رعایت نکنید، امکان مسدودشدن حساب گوگل ادسنس وجود دارد.

 نکات مهم کسب درامد از گوگل ادسنس

راهکارهای افزایش کسب درآمد از گوگل ادسنس

اگر به دنبال راهکارهایی برای افزایش کسب درآمد از گوگل ادسنس هستید، طبیعتا باید استراتژی خاصی را در پیش بگیرید. همراه ایرانیکارت باشید تا به شما کمک کنیم در این مسیر هوشمندانه‌تر حرکت کنید.

  • انتخاب مکان مناسب برای قراردادن تبلیغ

فراموش نکنید که انتخاب مکان مناسب برای قراردادن تبلیغ، بیش از هر فاکتور دیگری می‌تواند میزان دریافت کلیک را افزایش دهد! بهترین مکان برای تبلیغ، قسمتی از سایت است که کاربر به محض ورود به صفحه و بدون نیاز به اسکرول می‌تواند آن را ببیند؛ مثلا قسمت بالای صفحه سایت، انتخاب خوبی خواهد بود! در این صورت کاربران بعد از ورود به سایت و دیدن تبلیغ، روی آن کلیک می‌کنند و منجر به درآمد برای شما می‌شوند. البته درنظر بگیرید که نباید تبلیغات را به شکلی در صفحه قرار دهید که محتوای سایت‌تان نادیده گرفته شود؛ این موضوع احساس خوبی را به کاربر منتقل نمی‌کند.

  • طراحی و رویکرد مناسب رنگی

تابه حال این تجربه را داشته‌اید که وارد یک وب‌سایت شوید و توجهتان به یک تبلیغ جلب شود؟ طراحی و استفاده از رنگ‌های تاثیرگذار طبیعتا اولین فاکتوریست که بعد از ورود به صفحه می‌تواند توجه کاربران را به خود جلب کند.

شما می‌توانید به کمک رنگ‌های مخلوط کنتراست و مکمل، نمایش تبلیغات را بهینه کنید و هرکدام از رویکردهای رنگی را در بازه‌های زمانی متفاوت اجرا کنید تا بعد از بررسی و تحلیل نتایج، بتوانید بهترین رنگ را برای نمایش تبلیغات انتخاب نمایید.

  • در تبلیغات از CTA استفاده کنید

CTA به این معناست که شما بواسطه آن از کاربر می‌خواهید تا عمل خاصی را انجام دهد. با طراحی و قراردادن کال تو اکشن مناسب در کنار تبلیغات می‌توانید توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب کنید.

  • بهبود سئوی سایت

همانطور که می‌دانید هرچقدر سئوی یک وب سایت بهتر باشد، وب سایت‌تان در نتایج جستجو در رتبه‌های بالاتری دیده خواهد شد؛ در این صورت می‌توانید کلیک و ورودی بیشتری را کسب کنید. طبیعتا هرچقدر ترافیک بالاتری داشته باشید، تبلیغات در سایت بیشتر دیده خواهد شد و در نتیجه درآمد بالاتری برایتان درنظرگرفته می‌شود.

  • آپدیت و به روزرسانی محتوا

آپدیت و به‌روزرسانی محتوا به شما کمک می‌کند تا در کلمات کلیدی بیشتری، رتبه‌های بالاتری کسب کنید، که درنتیجه احتمال افزایش دریافت کلیک و ترافیک در سایت‌تان بیشتر خواهد شد.

  • درج محتواهای جدید

توصیه می‌کنیم در مورد موضوعاتی محتوا تولید کنید که سایت‌های کمتری به آن پرداخته باشند. در این صورت کاربران به خواندن محتوا با موضوعات جدید، تمایل بیشتری نشان می‌دهند و این می‌تواند موجب افزایش ورودی وب سایت‌تان شود.

آموزش استفاده از Google Adsense

آموزش استفاده از Google Adsense

اولین نکته‌ای که در رابطه با سرویس گوگل ادسنس در ایران باید مد نظر داشته باشید این است که به دلیل تحریم‌هایی که علیه کشور ایران وجود دارد، در حال حاضر نمی‌توان از این روش جهت افزایش درآمد و در نتیجه کسب درآمد دلاری استفاده کرد. بنابراین هیچ یک از سایت‌های ایرانی که به زبان فارسی در حال فعالیت هستند و یا نشانی از کشور ایران در آن‌ها وجود دارد، نمی‌توانند از این سرویس جهت افزایش درآمدشان استفاده کنند.

بنابراین شما تنها درصورتی می‌توانید کسب درآمد از گوگل ادسنس در ایران را تجربه کنید که یک سایت خارجی که در یکی از کشورهای خارجی نیز به ثبت رسیده است و نشانی از ایران ندارد را در این سرویس ثبت کنید. برای ثبت سایت در این سرویس باید برای خرید اکانت گوگل ادسنس اقدام کنید. با توجه به تحریم‌های علیه ایران، باید از طریق یک فیلترشکن وارد این سرویس شده و با استفاده از یک آدرس جیمیل، ثبت نام کنید. بعد از به اتمام رساندن مراحل ثبت نام و وریفای کردن اکانت، یک کد جاوا در اختیار شما قرار داده می‌شود که باید آن را در سایت خود قرار دهید، تا تبلیغی که از سوی سرویس Google Adsense برایتان در نظر گرفته می‌شود، در بخشی که مربوط به این کد است، قرار داده شود.

کسب درآمد از گوگل ادسنس در ایران

مهمترین نکاتی که هنگام افتتاح حساب گوگل ادسنس باید بدانید

  • هنگام افتتاح حساب باید از یک آدرس ایمیل معتبر استفاده کنید. چراکه این سرویس به صورت خودکار بعد از 1 هفته یک ایمیل تاییدیه برای شما ارسال می‌کند تا اطمینان حاصل کند این آدرس وارد شده صحیح بوده و در حال استفاده است.
  • برا وریفای کردن اکانت نیاز به یک شماره بین المللی معتبر دارید. چرا که با شما تماس گرفته شده و یک کد 4 رقمی برایتان خوانده می‌شود. پس نمی‌توانید از شماره های مجازی برای انجام این کار استفاده کنید.
  • با توجه به اینکه از فیلترشکن برای انجام این کار استفاده می‌کنید، بهتر است که با خرید vps از یک آی پی ثابت برای هر بار ورودتان به حساب استفاده کنید. چراکه در غیر این صورت، این سرویس متوجه مغایرت در اطلاعات وارد شده برای افتتاح حساب شده و احتمالا دسترسی شما به اکانت را ببندد!
  • به خاطر داشته باشید که رتبه شما از لحاظ سئو و کیفیت محتواهایی که در سایت خود قرار داده‌اید، در میزان کسب درآمد از گوگل ادسنس در ایران نقش به سزایی دارد. پس بهتر است که ابتدا به اندازه کافی روی کیفیت محتواهایی که در سایت قرار می‌دهید تمرکز کنید. بعد از اینکه از سوی گوگل رتبه خوبی گرفتید، می‌توانید برای افتتاح حساب Google Adsense اقدام کنید.

میزان درامد از گوگل ادسنس چقدر است؟

حالا که با جنبه‌های مختلفی از گوگل ادسنس آشنا شدیم، ممکن است از خودتان بپرسید مگر درآمد گوگل ادسنس چقدر است؟ باید بدانید که این سوال پاسخ قطعی و مشخصی ندارد، چراکه میزان درآمد از گوگل ادسنس متغیر است و به عوامل مختلفی بستگی دارد.

در حقیقت میزان درآمد از گوگل ادسنس بسته به حوزه فعالیت وب‌سایت، اعتبار سایت، تعداد دفعات نمایش دادن تبلیغات و مهم‌ترین آن، تعداد کلیک‌شدن روی هر تبلیغ متفاوت است. در ادامه میزان درآمد حدودی افرادی را که در ادسنس فعالیت می‌کنند، آورده‌ایم:

میزان درآمد سایت از گوگل ادسنس
سایت کوچک با بازدید کمتر از 2000 نفر در روز روزانه 2روزانه تا 5 دلار
سایت متوسط با بازدید کمتر از 10000 نفر در روز روزانه 10 تا 20 دلار
سایت نسبتا بزرگ با بازدید کمتر از 50000 نفر در روز روزانه 30 تا 80 دلار
سایت بزرگ با بازدید کمتر از 20000 نفر در روز روزانه 100 تا 500 دلار

نحوه محاسبه درامد گوگل ادسنس

اگر می‌خواهید نحوه محاسبه درامد گوگل ادسنس را بدانید، باید به سه فاکتور زیر توجه کنیم:

  • CPC: Cost Per Click
    در CPC شما به ازای هر کلیک کاربران بر روی تبلیغ گوگل ادسنس هزینه دریافت خواهید کرد و البته هیچگونه کنترلی برروی تعداد دریافت کلیک در تبلیغ ندارید.
  • CTR : Click-Through Rate
    فاکتور CTR به میزان تعداد کلیک نسبت به تعداد دفعات نمایش تبلیغ در سایت اشاره دارد. بنابراین می‌توان اینگونه گفت که سی پی سی تعیین کننده میزان درآمد شما از گوگل ادسنس است و سی تی آر تنها متغیری است که میزان این درآمد را کنترل می‌کند. پس بهتر است از ترفندهایی استفاده کنید که منجر به افزایش میزان کلیک بازدیدکنندگان نسبت به تعداد دفعات نمایش تبلیغ می‌شود.
  • RPM: Revenue per thousand impressions
    در RPM درآمد گوگل ادسنس به ازای هر 1000 بار نمایش تبلیغ در سایت محاسبه می‌گردد. فرمول RPM برابراست با (  1000*  تعداد دفعات نمایش تبلیغ/ میزان درآمد).
    باتوجه به فرمول می‌توان گفت آر پی ام نشان دهنده میزان درامد به ازای هر بازدیدکننده است.

نحوه پرداخت گوگل ادسنس Google Adsense

نحوه پرداخت Google Adsense به چه صورت است؟

تبلیغی که از سوی این سرویس در سایت شما قرار داده می‌شود به شکل‌های مختلف، مانند بنری، ویدئویی، چند رسانه‌ای و… است. بنابراین نحوه حساب کردن هزینه‌‎ای که باید برای تبلیغ به شما پرداخت شود، بسته به نوع تبلیغ متفاوت خواهد بود. در حالت کلی برای محاسبه پرداخت هزینه از دو روش پرداخت به ازای بازدید کننده (CPM) و میانگین تعداد کلیک دریافتی (CTR) استفاده می‌شود.
به خاطر داشته باشید که پرداخت در هر دو روش از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است. اما بسیاری از صاحبان سایت، روش CPM را ترجیح می‌دهند. چراکه به نوعی در سئو سایت تاثیر مثبت گذاشته و از هر دو جهت منجر به بهبود شرایط سایتشان می‌شود.

ادسنس و درآمد دلاری در یک کلام!

ادسنس یک کانال درآمدزایی عالی برای افرادیست که به دنبال درآمد دلاری هستند! همانطور که در این مقاله بررسی کردیم، با اینکه کسب درآمد از گوگل ادسنس در ایران با چالش‌های مهمی همراه است، اما با این وجود بازهم شما می‌توانید از آن درآمدزایی کنید. به همین خاطر توصیه می‌کنیم حتما قبل از ساخت اکانت گوگل ادسنس با افراد باتجربه مشورت کنید! شما هم می‌توانید تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

دقت کنید شما می‌توانید از طریق خدمات نقد کردن درامد ارزی ایرانیکارت در صورت وجود شرایط لازم، درامد ارزی خود را در ایران دریافت کنید و این مقاله صرفا جهت افزایش آگاهی شما است. برای اطلاع از این شرایط، با کارشناسان ایرانیکارت در ارتباط باشید.

سوالات متداول
Request for Quote

گوگل با راه‌اندازی سرویس گوگل ادسنس به کاربران خود این فرصت را می‌دهد تا درآمد دلاری داشته باشند. برای این منظور، تنها کافیست برای خود یک اکانت گوگل ادسنس بسازید و به ازای هر کلیک و یا نمایش تبلیغ در وب سایت‌تان، درآمد کسب کنید.

درامد گوگل ادسنس براساس سه فاکتور CPC، CTR و PRM محاسبه می‌گردد که به طور کامل به شرح آن در مقاله پرداختیم.

ترفندهای مختلفی جهت افزایش درآمد گوگل ادسنس وجود دارد که مهم‌ترین آن انتخاب بهترین جا برای قراردادن تبلیغ، انتخاب رنگ مناسب برای نمایش تبلیغ و درنهایت طراحی و قراردادن CTA در کنار هر تبلیغ است.

لازمه کسب درآمد از گوگل ادسنس، دو شرط زیر است:

  • داشتن حداقل 18 سال سن
  • داشتن یک وب سایت با ترافیک بالا جهت نمایش تبلیغ

 

امکان کسب درآمد از گوگل از ادسنس برای ایرانیان وجود دارد، اما طبیعتا به دلیل تحریم‌های مالی با چالش همراه است. اگر تصمیم دارید از گوگل ادسنس درآمدزایی کنید، بهتر است ابتدا با افراد باتجربه در این زمینه مشورت کنید. بطورکلی، درآمدزایی از ادسنس در ایران امکان‌پذیر است و درامد آن نیز از طریق خدمات نقد کردن درآمد ارزی ایرانیکارت به راحتی دریافت خواهد شد.

دریافت درآمد از گوگل ادسنس در ایران باتوجه به تحریم‌های مالی تنها از سه روش امکان‌پذیر است:

  • استفاده از سرورهای مجازی
  • کمک از دوستان خارج از ایران
  • استفاده از خدمات نقدکردن درآمد ارزی شرکت‌های واسطه همچون ایرانیکارت

از بین راه‌های مذکور، با توجه به اهمیت حفظ امنیت و دربرداشتن مالیات برای آشنایان در خارج از کشور، استفاده از خدمات ایرانیکارت، سریع، مطمئن و مقرون به صرفه‌تر خواهد بود.

میزان درآمد گوگل ادسنس بسته به موضوع تبلیغ، حوزه وبسایت شما، محل جاگیری تبلیغ در سایت، میزان ترافیک و موارد دیگر، تعیین می‌شود. به همین خاطر نمی‌توان به این سوال یک پاسخ قطعی داد.

کسب درآمد از گوگل ادسنس در ایران
گوگل ادسنس یکی از ابزارهای جانبی گوگل است که با استفاده از آن، به راحتی می‌توان کسب درآمد دلاری داشت. به عبارتی، Adsense را می‌توان شبیه به گوگل ادز دانست...
3.55 از 11 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید
  1. خوب راهی نیست که اکانت ادسنس وریفای شده بخریم ؟
    هیچ شرکتی داخل ایران این کارو انجام نمیده ؟
    یعنی من برای نقد کردن درآمد کانالم حتما باید برم خودم ترکیه حساب باز کنم ؟

    لازم به ذکره که هیچ استرایکی روی ویدیوی های من نخورده و ویدیوی های بالای 10 هزارتا ویو داشتم یوتیوب حساسیتی نشون نداده فقط چون آموزش ساخت اکانت رایگان وی پی ان ها رو توی کانال گذاشتم هیچ شرکتی قبول نمیکنه میگه ریسکش زیاده

    آموزش هایی که گذاشتم هم فقط پلن رایگانی هستش که خود وی پی ان ها ارائه دادن هیچ روش پرداختی رو دور نزدم که خلاف قوانین باشه ولی قبول نمیکنن

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، برای افتتاح حساب گوگل ادسنس و نقد کردن درآمد خود می‌توانید از طریق سایت افراک که یکی از دپارتمان‌های تخصصی ایرانیکارت است، اقدام کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. سلام ببخشید الان من چنلم اگر به هزار تایی رسید شما میتونید برام حساب ادسنس درست کنید؟
    من تو ایرانم و نمیتونم حساب درسن کنم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، برای افتتاح حساب ادسنس از طریق سایت افراک اقدام کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام وقت بخیر من من می‌خواهم درآمد داشته باشم شرایط من چطور هستش

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  3. سلام ممنون از مطلب مفیدتون
    من چند تا سوال از شما دارم پیشپایش سپاسگزارم که پاسخ میدید.
    1- ایا با دوزبانه کردن یک سایت فارسی که چند سالی از افتتاح اون میگذره و دامنه دات کام داره، میشه برای گوگل ادسنس درخواست تایید بدیم؟ ایا ربات های هوشمند گوگل متوجه میشند که این سایت قبلا فارسی بوده؟
    2- به نظر شما ساخت یک سایت مجزای دیگر به صرفه تر هست یا همون دو زبانه کردن سایت فارسی؟
    3- ایا با شرکت های معروف ایرانی که خدمات هاست و دامنه خارجی ارایه میدن، میشه از طریق اونها در گوگل ادسنس ثبت نام کرد؟ یا باید از خارج دامنه و هاست تهیه کنیم؟
    ممنون از راهنمایی شما

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      برای دریافت راهنمایی کامل و جامع بیشتر به شماره ۹۱۰۹۲۰۰۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  4. سلام خسته نباشید
    چنل من اماده درامد زایی ینی ۴ هزار ساعت و ۱ کا ساب رد کرده چطور میتونم از سایتتون بهره ببرم؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی آدرس کانال خود را در لینک https://client.afrak.com/login تیکت بزنید تا توسط کارشناسان بررسی و درخواست شما بررسی شود.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام
      به نرخ حواله روزی که به حساب میشیند با کسر 18 درصد محاسبه میشود

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام
      جناب امیر عزیز در صورتی که شما اکانت گوگل ادسنس وریفای شده دارید و تنها مشکل شما حساب بانکی است مجموعه ایرانیکارت میتواند خدمات نقد کردن این مبلغ را در اختیار شما قرار دهد.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  5. سلام من که ۱۰۰۰ ساب گرفتم باید توی همین سایت اقدام کنم ایا سایت قابل اعتمادی هست

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      به اطلاع می رساند مجموعه ایرانیکارت ۱۰ سال سابقه فعالیت دارد و ۲۰۰۰۰۰ کاربر فعال دارد
      پیروز باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  6. سلام – من هنوز کاری انجام ندادم – از همین الان که دارم کانال میزنم باید با شما هماهنگ کنم یا بعد از به ویو و فالور های تعیین شده رسید کانالم؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      به اطلاع می رساند هر زمان که کانال یوتیوب شما به مرحله درامد زایی رسید می توانید با استفاده از خدمات مجموعه اقدام به نقد کردن درامد ارزی خود نمایید.
      شایان ذکر است در صورتی که اکانت شما مانیتایز شده باشد یعنی بازدید شما به ۴۰۰۰ رسیده باشد و ۱۰۰۰Subscribe داشته باشیدامکان نقدکردن درامد ارزی شما توسط مجموعه ما وجود دارد.
      پیروز باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  7. سلام
    میخوایتم بدونم برای کسب درآمد در یوتیوب حساب پی پال بهتره یا گوگل ادسنس

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      به استحضار می رساند جهت دریافت درامد از کانال یوتیوب داشتن اکانت ادسنس به شما پیشنهاد می شود .
      لذا در صورتی که اکانت شما مانیتایز شده باشد یعنی بازدید شما به ۴۰۰۰ رسیده باشد و ۱۰۰۰Subscribe داشته باشیدامکان نقدکردن درامد ارزی شما توسط مجموعه ما وجود دارد.
      پیروز باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام ببخشید بعد از خرید بعضی ها میگن گوگل ادسنس از ما اطلاعات پاسپورت میخواهد شما برای ما تکمیل میکنید این اطلاعات رو؟

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • با سلام و عرض ادب
          کاربر گرامی
          بله شما می‌توانید وارد لینک https://client.afrak.com/home شده و در آنجا درخواست خود را ثبت کنید.
          پایدار باشید
          ایرانیکارت

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  8. سلام میخواستم بپرسم آیا این شرکت دزدی صورت نمیگیره؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      با عرض پوزش متوجه منظور شما نشدم .لطفا منظور خود را بصورت واضح تری اعلام فرمایید
      پیروز باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  9. سلام و ادب من چگونه میتوانم یوتیوبم را به حساب گوگل ادسنس ایرانیکارت وصل کنم بایه چه چیزی رو کپی کنم یا چه ادرسی بدم چیکار کنم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      در صورتی که اکانت شما مانیتایز شده باشد یعنی بازدید شما به ۴۰۰۰ رسیده باشد و ۱۰۰۰Subscribe داشته باشید
      امکان نقدکردن درامد ارزی شما توسط مجموعه ما وجود دارد و برای این امر می توانید از سایت زیر اقدام به دریافت درامد ارزی خود نمایید
      afrak.com
      پیروز باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  10. ببخشید من میخواستم بدونم اگر من حساب آدرس بسازم شما تحویل میگیرین و قیمت دلار رو برام توی کارت ایران میریزید ؟؟؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • شما باید کانال یوتیوب خودتون رو به حساب ادسنس ما وصل کنید. ما درآمد شما را ماهیانه به صورت ریال برای شما ارسال می کنیم.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  11. من یه یوتوبر تازه کارم
    ایا حساب گوگل ادسنس از اینجا برای یوتوب بسازم؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام کانال شما باید حداقل شرایط لازم رو داشته باشه بعدا از اون میشه از طریق ایرانیکارت اقدام کنید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  12. سلام من نه شماره بین المللی دارم نه کارت و نه هیچی شما اینکارارو میکنید؟؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام این ها جزء خدمات ایرانیکارت هستند، ما حساب ادسنس وریفای شده را به شما تحویل می دهیم

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  13. سلام خسته نباشید یه سوال دارم من تو یوتیوب کانال دارم و به دلیل این که تو ایران هستم نمیتونم برای کسب درآمد از یوتیوب ثبت نام کنم و کسی هم خارج از ایران ندارم که این کار رو برام انجام بده میخواستم بدونم شما این کار را انجام میدهید.اگه انجام می دید اون حساب پی پالی که می سازید چقدر امکان داره از طرف یوتیوب مسدود بشه؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام وقت بخیر حساب پی پال نیست و توسط کارت اعتباری پرداخت صورت میگیره، بله ایرانیکارت به صورت قطعی اینکار رو برای شما انجام میده

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  14. سلام خسته نباشید میخواستم بدونم شرکت ایرانیکارت درامد دلاری که از طریق یوتیوب بدست میاریم رو برامون میگیرن واریز کنن؟ چند بار تماس گرفتم جواب ندادید گفتم کامنت بذارم با تشکر

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • وقت بخیر
      برای برداشت درآمد از یوتیوب باید کانال یوتیوب شما به اکانت ادسنس متصل شود و پس از آن درآمد خود را نقد کنید. برای اکانت ادسنس میتوانید از خدمات مجموعه افراک استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 03131117 داخلی 500 جناب آقای آذری تماس بگیرید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  15. سلام خسته نباشید یه سوال دارم من تو یوتیوب کانال دارم و به دلیل این که تو ایران هستم نمیتونم برای کسب درآمد از یوتیوب ثبت نام کنم و کسی هم خارج از ایران ندارم که این کار رو برام انجام بده میخواستم بدونم شما این کار را انجام میدهید

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  16. سلام خسته نباشین سال نو مبارک میخواستم بدونم شما این کار رو انجام میدین ؟؟(یعنی حساب گوگل ادسنس میسازید برایه کسانی که لازم دارن ؟؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام وقت بخیر. برای دریافت پاسخ لطفاً با شماره تلفن های مجموعه تماس بگیرید و از کارشناسان درخواست مشاوره کنید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  17. سلام ببخشید من کانال یوتیوب دارم و بخاطر اینکه ایران تحریمه نمیتونم پول برداشت کنم چکار کنم؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام. از طریق تیکت یا تماس تلفنی از کارشناسان راهنمایی بگیرید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  18. ببخشید یه سوال داشتم؟
    تو جایی که باید مدارکمو ارسال کنم نوشته عکس کارت ملی، من واسه کارت ملی درخواست دادم ولی هنوز نیومده، میخواستم بدونم عکس اون برگه ای که موقع ثبت نام واسه کارت ملی بهم دادن رو میتونم به جای کارت ملی بفرستم؟چون واسه بازکردن حساب بانکی داشتن اون برگه به جای کارت ملی کارو را مینداخت.
    با تشکر

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام. برای پیگیری این مشکل با تلفن های مجموعه تماس بگیرید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
کسب درآمد دلاری در ایران با 16 روش جدید (آپدیت 1402)
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
کسب درآمد دلاری در ایران با 16 روش جدید (آپدیت 1402)
افزایش نرخ تورم و نوسانات ارزی عواملی هستند که باعث کاهش ارزش پول ملی کشورمان نسبت به گذشته شده‌اند. این امر موجب شده تا کسب درآمد دلاری در ایران مورد...
معرفی بهترین پلتفرم های کسب درامد با دیدن تبلیغات
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
معرفی بهترین پلتفرم های کسب درامد با دیدن تبلیغات
اگر شما هم از دیدن تبلیغاتی که در وسط بازی، فیلم، کلیپ و … پخش می‌شوند خسته شده‌اید و گاهی به خاطر این تبلیغ‌ها از ادامه دیدن فیلم یا انجام...
انواع روش های کسب درآمد رایگان به صورت آنلاین
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
انواع روش های کسب درآمد رایگان به صورت آنلاین
آیا به دنبال راهی می‌گردید که شما را به کسب درآمد رایگان برساند؟ در این دنیای دیجیتال پر از فرصت، امکان دارد شما هم بتوانید به شکلی هوشمندانه و بدون...