دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری

معرفی سایت فریلنسری People Per Hour

معرفی سایت فریلنسری People Per Hour

سایت فریلنسری People Per Hour به کارفرماها اجازه می‌دهد تا فریلنسر مورد نظر خود را انتخاب کنند. تعداد زیادی از فریلنسرهای حرفه ای مایل به همکاری با کسب و کارهای مختلف در هر زمینه مهارتی هستند. People Per Hour پلتفرمی است که درآن بیش از 1 میلیون نفر در جستجوی فریلنسر حرفه ای و با استعداد  هستند و خدمات 24/7 ارائه می دهد. این شرکت در سال 2007 تأسیس شد. مأموریت آن ایجاد یک محیط کار پویا است که در آن افراد بتوانند شیوه زندگی مستقلی را با موفقیت پیش ببرند. سایت People Per Hour بیش از 1.1 میلیون شغل ایجاد کرده است، 1.5 میلیون کاربر دارد و در 89 کشور در سراسر جهان فعالیت دارد. استفاده از سایت فریلنسری People Per Hour مزایای زیادی دارد که در این مقاله به آن ها اشاره می‌شود. برای نقد کردن درآمد ارزی حاصل از سایت People Per Hour می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید.

سایت فریلنسری People per hour

سایت فریلنسری People Per Hour چگونه کار می کند؟

People Per Hour به کارفرماها اجازه می‌دهد تا با کلیک روی یک دکمه، فریلنسرهای حرفه ای پیدا کنند. شما می‌توانید با پر کردن قسمت Hourlies jobs شغل‌هایی پیدا کنید که در مدت زمان یک ساعت به پایان برسد. قیمت‌های ثابت پیشنهاد دهید و بلافاصله کار را آغاز کنید. روش‌های دیگری نیز وجود دارد از جمله ارسال شغل توسط کارفرما یا یافتن کارفرما توسط فریلنسرها. گزینه‌های دیگر این سایت شامل جستجوی پروفایل‌های فریلنسر یا تماس مستقیم با آن‌ها است. پس از درخواست پیشنهادی، پیش پرداخت واریز می‌شود و کار به صورت جدی شروع می‌شود.

کلیه پروژه های معروف به WorkStream به صورت مرحله ای تنظیم می شوند. همه چیز از طریق همین موضوع قابل کلیک است. صاحبان مشاغل می توانند پیشنهادات را بررسی کرده و مناسب ترین پیشنهاد را انتخاب کنند. پس از انتخاب یک فریلنسر، به سادگی پیش پرداخت را واریز می کنند و تا زمانی که اتمام کار و تسویه حساب در سپرده نگهداری می شود. وجوه سپردن ظرف مدت 7 روز در دسترس خواهد بود و تیم پشتیبانی People Per Hour برای کمک به هرگونه مشاجره یا سؤال مربوط به پرداخت، ایستاده اند. همچنین می توانید به عنوان کارفرما واریز به حساب خود کنید و از این وجوه برای پرداخت به چند فریلنسر استفاده کنید. همه فعالیت های پیام رسانی و ارتباطات از همان حساب صورت می گیرد و امتیاز دهی به فریلنسرها آسان است.

پرداخت های فریلنسری

چگونه یک فریلنسر را انتخاب کنیم؟

پیدا کردن فریلنسرها در سایت People Per Hour آسان است. مشتریان می توانند از لیست فریلنسرها (ده ها هزار نفر در دسترس باشند) بصورت آنلاین جستجو کنند. جستجو بر اساس دسته بندی، فیلتر کردن بر اساس مکان، نرخ در ساعت ، رتبه بندی CERT، پروژه های انجام شده ، در دسترس در حال حاضر، یا دارای نمونه کارها امکان پذیر است. لیست دسته بندی ها برای فریلنسرها شامل گزینه های زیر است:

  • طرح
  • نوشتن و ترجمه
  • ویدئو ، عکس و صدا
  • پشتیبانی کسب و کار
  • رسانه های اجتماعی
  • فروش و بازاریابی
  • توسعه نرم افزار و موبایل
  • توسعه وب سایت

وبلاگ درون سایت اطلاعات دیگری در مورد نحوه استخدام یک فریلنسر برای صاحبان کسب و کار ها نیز در اختیار شما قرار می دهد. هر فریلنسر دارای مشخصات، نرخ ساعت و اطلاعات تماس است. صاحبان مشاغل می توانند لیستی از مهارت ها، نمونه کار پروژه های تکمیل شده فریلنسر و بررسی های مستقل از کار خود را مشاهده کنند. با استفاده از پروفایل کاربر، می توانید بهترین شخص را برای نیازهای خود پیدا کنید.

قابلیت تجدید نظر

کارفرماها می توانند چندین نسخه تجدید نظر را درخواست کنند تا اینکه از کیفیت کار راضی باشند. فریلنسر موظف است تا زمانی که خریدار از کار راضی نباشد اصلاحات لازم را به کارفرما ارائه دهد. این ایده خوبی است که با درک روشنی از اینکه چه تعداد تجدید نظر در مورد کار فریلنسر (مثلاً 3 حداکثر) انتظار دارید قبل از پرداخت وجه به فریلنسر انجام شود، وارد مذاکره شوید. محدود کردن تعداد تجدیدنظرها با بررسی کامل پروفایل فریلنسرها مهم است. هرچه تعداد تجدید نظرها کمتر باشد، کار حرفه ای و سریعتر می‌تواند انجام شود. این تنها با انتخاب بهترین فریلنسر برای شغل ممکن است.

روش های پرداخت

طیف گسترده ای از خدمات پرداخت توسط People Per Hour پذیرفته شده است. این موارد شامل ویزاکارت، مسترکارت، نقل و انتقال بانکی، پی پال، کیف پولهای PPH ، Moneybookers ، Paysafecard ،Trustpay ، Trustly ، Moneta و غیره است.

دورکاری یا فریلنسری

قابلیت کنسل کردن

People Per Hour به شدت به کارفرماها توصیه می کند که درخواست های خود را کنسل نکنند. اگر فریلنسرها با کارفرماها مشکلی دارند توصیه می شود با ASAP تماس بگیرند. یک کارفرما حق دارد کار را فسخ کند و یک فریلنسر همواره باید دلیل فسخ کار را بداند. فریلنسرها موظفند با کارفرماهایی که میا به انصراف هستند تماس بگیرند و درخواست پرداخت کنند. درصورت عدم پرداخت هزینه یا ارائه خدمات کارفرما/فریلنسر، اختلافات توسط تیم پشتیبانی رسیدگی می‌شود. در حال حاضر سیاست انصراف و بازپرداخت وجود دارد. کارفرماها می توانند درخواست بازپرداخت کنند و فریلنسرها باید ظرف 3 روز پاسخ دهند.

تیم پشتیبانی مشتری

پشتیبانی مشتری از طریق چندین کانال در دسترس است. با کلیک کردن بر روی گزینه پشتیبانی در پایین صفحه، به یک کمک و پشتیبانی  آنلان دسترسی خواهید داشت. به سادگی سوال خود را تایپ کنید، و People Per Hour بازخورد فوری را برای شما فراهم می کنند. گزینه های مختلف پشتیبانی از جمله افراد راهنما و انجمن عمومی در دسترس هستند. در صورت نیاز به پشتیبانی اضافی می توانید بر روی تماس با ما کلیک کنید. کارفرما ها می‌توانند از طریق فیس بوک یا لینکداین وارد سیستم شوند، یک حساب کاربری ایجاد کنند و به پشتیبانی دسترسی داشته باشند.

معرفی سایت فریلنسری People Per Hour
سایت فریلنسری People Per Hour به کارفرماها اجازه می‌دهد تا فریلنسر مورد نظر خود را انتخاب کنند. تعداد زیادی از فریلنسرهای حرفه ای مایل به همکاری با کسب و کارهای...
3.5 از 4 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. سلام من میخوام داخل این سایت ثبت نام کنم نوشته مهارت های شما هرچی اینجا مینویسم پاک میشه و ارور میده مهارتم ترجمه است چی باید بنویسم ؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، برای حل این مشکل پیشنهاد می‌شود موارد زیر را انجام دهید:
      تماس با پشتیبانی سایت
      استفاده از کلمات متفاوت
      تغییر مرورگر
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. سلام من توی این سایت میخوام ثبت نام کنم اما عکس آپلود نمیشه کسی میدونه چرا لطفا راهنمایی کنید

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      ممکن است حجم عکس مورد استفاده شما بالا باشد. همچنین استفاده از ای پی غیرایرانی نیز ضروری می‌باشد.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  3. سلام ، من شماره تلفن و مطابق کشور فیلترشکنم انتخاب کردم و قبول کرد ولی در قسمت پروفایلم . تهران. ایران زده برای برداشت پول به مشکل می‌خورم؟ همون لحظه هم ایمیل اومد که حساب فعال شده

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام و احترام
        بسیاری از سایت‌های فریلنسری، کاربران ایرانی را تحریم کرده اند ولی با رعایت نکات خاصی مثل تغییر آی پی می‌توانید از خدمات این سایت‌ها بهره‌مند گردید.
        پایدار باشید

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  4. سلام وقت بخیر میتونیم با استفاده از فیلتر شکن با ای پی ثابت در داخل ایران فعالیت کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟
    سوال دوم هم اینکه اگر دوست و اشنایی خارج از کشور داشته باشیم چجور ی میتونیم با اکانتی که انها خارج از کشور ایجاد کرده اند تو ایران فعالیت کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام
      کاربر گرامی معمولا وی پی اس برای استفاده از سایت های فریلنسر جوابگو است اما بهتر است خود شما هم این راهکار را ابتدا تست بفرمایید. افرادی که در خارج از کشور فعال هستند میتوانند اکانت خود را در اختیار شما قرار دهند.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  5. WARNING!You cannot sell services until we have approved your application این جمله به چه معنی هست و دقیقا باید چیکار کنم که این قسمت تکمیل بشه و اینکه cover image چیه ؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام
      کاربر گرامی این جمله بدان معناست که تا زمانیکه ما درخواست شما را تایید نکنیم نمی‌توانید خدماتی دریافت کنید. میتوانید با پشتیبان سایت مقصد برای برطرف شدن مشکل مکاتبه بفرمایید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  6. سلام عرض ادب وقت بخیر
    سپاس از این آموزش خوبتون
    برای ساخت اکانت داخل این سایت نیاز هست تا شماره وارد کنیم
    میخواستم بدونم میشه شماره ایران زد یا به دلیل تحریم ها باید از شماره های مجازی استفاده کرد ؟
    سپاسگزارتون میشم اگر پاسخ بدید و راهنماییم کنید .

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام
      جناب مقدم عزیز شما نمی توانید شماره های ایران در اکانت خود وارد کنید و بهتر است از شماره های مجازی استفاده کنید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  7. سلام ، من داخل این سایت ثبت نام کردم ولی متاسفانه قبول نکرد و رد کرد باید چیکار کنم ؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • وریفای کردن اکانت در حال حاضر برای ایرانیان مشکل است شما می توانید از دوست یا آشنایان خود در خارج از کشور کمک بگیرید. تیم تحقیق و توسعه ی ایرانیکارت در آینده این سرویس ها را به مجموعه اضافه خواهد کرد.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  8. سلام وقت بخیر
    من در سایت peopleperhour ثبت نام کردم
    و میخواهم در قسمت ویرایش متن فعالیت کنم
    بعد ار ارسال پیشنهاد از من یک سپرده میخواهد
    چگونه باید انجام دهم لطفا راهنمایی کنید

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام درخواست خود را در تیکت برای ما ارسال کنید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  9. اقای فرید سلام میخاستم بدونم من مدرک دادم قبولمم کرد فقط میگه از نام و مکان مناسب استفاده کنین یعنی چی؟دومین سوال چگونه شما وارد سایت شدین؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • وقت بخیر
      معمولا اکثر سایت های فریلنسری به دلیل تحریم های مالی اجازه فعالیت به ایرانیان را نمی دهند.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  10. با سلام
    منظور از “شغل‌هایی که در مدت زمان یک ساعت به پایان برسند” چیست؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  11. با سلام موقع ثبت نام از ما مدرکی میخواد که نشون بده در کاری تخصص داریم پس عملا کار برای ایرانی ها غیر ممکن یا سخت خواهد بود مگه راه چاره ای باشه که ما نمیدونیم!

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام دوست عزیز… مدرک زیاد مهم نیست… به شخصه یچیز الکی از نت دانلود و ارسال کردم که تایید شد… شما هم امتحان کنید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  12. سلام
    میشه لطفا یه مقاله هم راجب به نحوه وریفای کردن اکانت توی اینجور سایت های فریلنسری بنویسید؟؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
کسب درآمد دلاری در ایران با 16 روش جدید (آپدیت 1403)
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
کسب درآمد دلاری در ایران با 16 روش جدید (آپدیت 1403)
افزایش نرخ تورم و نوسانات ارزی عواملی هستند که باعث کاهش ارزش پول ملی کشورمان نسبت به گذشته شده‌اند. این امر موجب شده تا کسب درآمد دلاری در ایران مورد...
معرفی بهترین پلتفرم های کسب درامد با دیدن تبلیغات
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
معرفی بهترین پلتفرم های کسب درامد با دیدن تبلیغات
اگر شما هم از دیدن تبلیغاتی که در وسط بازی، فیلم، کلیپ و … پخش می‌شوند خسته شده‌اید و گاهی به خاطر این تبلیغ‌ها از ادامه دیدن فیلم یا انجام...
انواع روش های کسب درآمد رایگان به صورت آنلاین
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
انواع روش های کسب درآمد رایگان به صورت آنلاین
آیا به دنبال راهی می‌گردید که شما را به کسب درآمد رایگان برساند؟ در این دنیای دیجیتال پر از فرصت، امکان دارد شما هم بتوانید به شکلی هوشمندانه و بدون...