مستر کارت

پشتیبانی مستقیم مستر کارت از ارزهای دیجیتال

پشتیبانی مستقیم مستر کارت از ارزهای دیجیتال

مسترکارت Mastercard غول پرداخت اعلام کرده که در حال آماده سازی بستری است تا به تعدادی ارز دیجیتال اجازه انتقال از طریق شبکه خود را بدهد. بدین ترتیب کاربران، بازرگانان و کسب و کارهای دیگر برای انتقال از طریق شبکه مستر کارت دیگر نیازی به تبدیل ارز دیجیتال به ارزهای فیات ندارند.

پشتیبانی مسترکارت از ارزهای دیجیتال

مستر کارت روز چهارشنبه اعلام کرد که “ورود ارز دیجیتال به شبکه خود” را آغاز می کند. در یک پست وبلاگ در وب سایت رسمی مستر کارت، Raj Dhamodharan، معاون اجرایی دارایی های دیجیتال و بلاکچین ، توضیح داد که “دارایی های دیجیتال در حال تبدیل شدن به بخش مهمی از جهان پرداخت ها هستند.” وی خاطر نشان کرد که مشتریان از مستر کارت برای خرید ارزهای دیجیتال استفاده می کنند.

“ما در حال حاضر برای آینده ارزهای دیجیتال و پرداخت ها آماده می شویم و اعلام می کنیم که امسال مستر کارت پشتیبانی از ارزهای دیجیتال را به طور مستقیم در شبکه خود آغاز می کند. این یک تغییر بزرگ است که نیاز به کار زیادی دارد.”

مدیر اجرایی این شرکت تأکید کرد: “ما در مورد دارایی های خود که بر اساس اصول ارزهای دیجیتال پشتیبانی می کنیم بسیار متفکر خواهیم بود.” وی اظهار داشت:

“ما اینجا هستیم تا بتوانیم مشتریان، بازرگانان و مشاغل را قادر به انتقال ارزش دیجیتالی کنیم.”

Dhamodharan اشاره کرد که مستر کارت در تعدادی از پروژه های رمزنگاری مشارکت دارد ، زیرا سال گذشته با Wirex و Bitpay همکاری کرده و کارت های رمزنگاری ایجاد کرده اند که به مردم این امکان را می دهد با استفاده از ارزهای دیجیتال خود معامله کنند. سپس  این شرکت امسال با مبادله رمزنگاری LVL به نیروهای خود پیوست. وی گفت: “این روابط بر اساس همکاری چندین ساله رمزنگاری ما شکل می گیرد.”

حتی با اینکه مستر کارت در تعدادی از پروژه های رمزنگاری مشارکت داشته است، Dhamodharan گفت که “ارزهای دیجیتال هنوز از طریق شبکه ما منتقل نمی شوند. شرکای رمزنگاری ما دارایی های دیجیتال موجود در سمت خود را به ارزهای سنتی تبدیل می کنند و سپس آنها را از طریق شبکه Mastercard منتقل می کنند.” وی ادامه داد:

“تغییر ما در پشتیبانی مستقیم از دارایی های دیجیتال به بسیاری از بازرگانان اجازه می دهد رمزنگاری را بپذیرند. توانایی که در حال حاضر توسط روش های اختصاصی منحصر به فرد برای هر دارایی دیجیتال محدود می شود. این تغییر همچنین باعث کاهش ناکارآمدی ها می شود و به مصرف کنندگان و بازرگانان اجازه می دهد تا از تبدیل بین ارزهای دیجیتال و سنتی برای خرید و فروش جلوگیری کنند.”

سرانجام ، Dhamodharan گفت كه شركت او “در حال فعاليت فعالانه” با چند بانك مركزي عمده در سراسر جهان است كه آنها ارزهاي ديجيتال بانك مركزي (CBDC) را جستجو مي كنند. وی خاطرنشان کرد: “سال گذشته ، ما یک بستر آزمایشی برای این بانک ها ایجاد کردیم تا بتوانند از این ارزها در یک محیط شبیه سازی شده استفاده کنند.”

Mike Novogratz، در مورد اخبار Mastercard در توییتر نوشت: “اخبار Mastercard بسیار بزرگ است. چند ماه پیش، تمرکز جامعه رمزنگاری برای ماه پس از آن بوده است. اکنون اخبار بسیار خوبی دریافت می کنیم که تقریبا مورد توجه قرار نمی گیرد. بگذارید تکرار کنم. خبر بزرگی است پذیرش رمزنگاری اینجاست.”

به تازگی Jim Cramer، مجری برنامه Money Money، گفته است که مسترکارت به همراه Paypal و Elon Musk’s Tesla، بیت کوین را بیشتر وارد جریان اصلی می کند. تسلا روز دوشنبه فاش کرد که 1.5 میلیارد دلار برای بیت کوین هزینه کرده است.

نظر شما در مورد پشتیبانی مستقیم مستر کارت از ارزهای دیجیتال در شبکه خود چیست؟ در بخش نظرات با ما همراه باشید.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
مستر کارت مجازی چیست و چه کاربردی دارد؟
مستر کارت
مستر کارت مجازی چیست و چه کاربردی دارد؟
اگر تا کنون برای خرید به سایت های خارجی سری زده باشید. به این مورد برخورد کرده اید که در بخش پرداخت این سایت ها معمولا از شما اطلاعات حساب...
مسترکارت چگونه کار میکند
مستر کارت
مسترکارت چگونه کار میکند
آیا می خواهید با مزایای استفاده از مسترکارت آشنا شوید؟ آیا می خواهید بدانید MasterCard چگونه کار می کند؟ آیا می خواهید از اهمیت استفاده از مستر کارت در امور...
روش‌ های دریافت مستر کارت یا ویزا کارت رایگان
ویزا کارت
روش‌ های دریافت مستر کارت یا ویزا کارت رایگان
برای خرید از سایت‌های خارجی مثل خرید از آمازون و به طور کلی پرداخت ارزی در سایت‌های مختلف، مانند ثبت نام آیلتس، ثبت نام تافل و … معمولاً از انواع...