آموزش صرافی ارز دیجیتال

معرفی صرافی کوین بیس Coinbase

معرفی صرافی کوین بیس Coinbase

با بیش از 13.3M کاربر فعال، صرافی های اندکی وجود دارد که به اندازه Coinbase قابل اعتماد و مطمئن باشند. اگر می خواهید با پول فیات خود (دلار آمریکا ، یورو و غیره) ارز دیجیتال خریداری کنید، Coinbase می تواند یک گزینه برای مبادلات شما محسوب شود. در این مقاله به بررسی صرافی کوین بیس می پردازیم. اینکه کوین بیس چیست و چگونه کار می کند؟ مزایا و معایب آن چیست؟ امیدواریم پس از خواندن این مقاله درک مناسبی از Coinbase بدست آورید و بتوانید تصمیم بگیرید که آیا کوین بیس برای شما مناسب است یا خیر.

کوبین بیس چیست ؟

Coinbase یک کارگزار ارز دیجیتال است که در آن می توانید به خرید و فروش بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیگر بپردازید. این بستر با مبادلات سنتی ارز دیجیتال متفاوت است زیرا به شما امکان می دهد ارز دیجیتال را با استفاده از ارزهای فیات خریداری کنید. درواقع کوین بیس را می توان یکی از بزرگترین صرافی های ارز دیجیتال در جهان در نظر گرفت. این صرافی بیش از 20 میلیارد دلار دارایی در اختیار دارد و بیش از 50 میلیارد دلار ارز دیجیتال از زمان تاسیس آن تا کنون با استفاده از این پلتفرم معامله شده است. Coinbase در واقع دو محصول اصلی دارد. بورس اوراق بهادار و یک بستر تجاری حرفه ای به نام GDAX که می توانند به صورت مستقل از یکدیگر استفاده شوند.

مزایای کوین بیس معایب کوین بیس
رابط کاربری ساده

بستری امن و قانونی

معاملات فیات را می پذیرد

فقط 4 ارز دیجیتال معتبر را ارائه می دهد. BTC ، LTC ، ETH و BCC

روش های پرداخت چندگانه و اتصال راحت به حساب های بانکی ایالات متحده

از سیاستهایی پیروی می‌کند که آن را شفاف و قابل اعتماد می‌کند

به GDAX متصل می شوید، و به تریدینگ ارز دیجیتال بپردازید

دبیت کارت Coinbase به عنوان Shift Card معروف است که برای کاربران ایالات متحده است

در همه کشورها در دسترس نیست

محدودیت خرید و فروش دارید

سیاست های سختگیرانه KYC امکان نظارت بر معاملات را فراهم می کند و از ناشناس ماندن جلوگیری می کند

مطابق با مالیات است و اطلاعات شما را با مقامات مالیاتی به اشتراک خواهد گذاشت

 

آیا Coinbase یک کیف پول است؟

کوین بیس یک کارگزار و صرافی آنلاین است اما کیف پول داخلی دارد. بنابراین در صورت تمایل می توانید ارز دیجیتال خود را در بستر کوین بیس نگه دارید اما توصیه نمی شود. توصیه اکید به شما که پس از خرید ارز دیجیتال خود، آن را از کوین بیس به کیف پول خود منتقل کنید. زیرا کیف پول های Coinbase کمترین امنیت ممکن را دارند. برای حفظ امنیت دارایی خود می توانید از کیف پول های سخت افزاری استفاده کنید.

کوین بیس چیست

ویژگی های پلتفرم کوین بیس چیست ؟

  • فقط ارزهای دیجیتال معتبر را ارائه می دهد

Coinbase اغلب به عنوان نقطه ورود به بازار ارز دیجیتال مورد استفاده قرار می گیرد. از طریق آن می توانید Bitcoin ، Litecoin ، Ethereum و Bitcoin Cash را خریداری کنید. این چهار ارز دیجیتال تنها ارز هایی هستند که می توانید از کوین بیس خریداری کنید. دلیل این امر این است که Coinbase فقط ارزهایی را ارائه می دهد که ارز یا کالای تضمین شده ای دارند. بسیار نادر است که آنها ارزهای دیجیتال جدیدی اضافه می کنند. این یکی دیگر از دلایلی است که Coinbase به عنوان بستری قابل اعتماد و مطمئن در نظر گرفته می شود.

  • رابط کاربری آسان

Coinbase یک رابط کاربری بسیار آسان دارد که آن را به ابزاری عالی برای کسانی که تازه وارد حوزه ارز دیجیتال می شوند، تبدیل می کند. طراحی ساده آن باعث می شود که بتوانید به راحتی استفاده کنید و همه امکانات به راحتی قابل دسترس هستند.

  • فیات را می پذیرد

برخلاف معادلات سنتی ارز دیجیتال، Coinbase در ازای چهار ارز دیجیتال ارائه شده، انواع فیات را می پذیرد. ارزهایی که قبول می کند EUR ، GBP و USD است. علاوه بر این کوین بیس روش های پرداخت گوناگونی را ارائه می دهد تا به مشتریان خود کمک کند تا مبلغ پرداختی خود را بر روی این بستر برای خرید ارز دیجیتال دریافت کنند. این موارد شامل نقل و انتقالات بانکی،کردیت کارت و دبیت کارت، پی پال و حتی نقل و انتقالات SEPA برای شهروندان اروپایی است.

دبیت کارت کوین بیس

  • تبادل فوری

برای کسانی که مایل به ارسال بیت کوین هستند اما مایل به معامله با فیات هستند، Coinbase ویژگی ای به نام “مبادله فوری” دارد. به جای اینکه فقط از فیات برای خرید بیت کوین استفاده کنید و سپس آن را برای گیرنده خود ارسال کنید، می توانید از این ویژگی استفاده کنید تا این روند به یک اقدام یکپارچه و فوری تبدیل شود. شما به سادگی با فیات پرداخت می کنید و پرداخت به بیت کوین تبدیل می شود. هیچ هزینه اضافی برای این سرویس وجود ندارد.

  • کارت Shift

اگر به دنبال خرج کردن بیت کوین کیف پول Coinbase خود هستید، می‌توانید به راحتی با کارت‌های Shift این کار را انجام دهید. دبیت کارت کوین بیس را در نظر بگیرید، در واقع این یک دبیت کارت ویزا است که به کاربران ایالات متحده اجازه می دهد حالتی را انتخاب کنند که بیت کوین را از کیف پول Coinbase خود خرج کنند. به آسانی مانند هر ویزا دیگر کار می کند. وقتی با کارت معامله می کنید، ارزش معادل بیت کوین از کیف پول آنلاین شما کم خواهد شد. متأسفانه این کارت هنوز در همه ایالت هایی که کوین بیس در داخل یا هر کشور دیگری خارج از ایالات متحده آمریکا فعالیت دارد، در دسترس نیست.

shift card coinbase

  • به صورت رایگان به GDAX ارتقا دهید

اگر یک خریدار یا فروشنده مکرر ارز دیجیتال هستید و به تریدینگ علاقه دارید، می توانید به راحتی به پلتفرم GDAX کوین بیس منتقل شوید. از طریق GDAX، می توانید بین ارزهای دیجیتال تجارت کنید. در حقیقت در GDAX، شما می توانید انتخاب بیشتری از ارزهای دیجیتال برای مبادله پیدا کنید. با این حال سیاست Coinbase در مورد اوراق بهادار و سهام هنوز پابرجاست. GDAX فقط با ارزهایی که به عنوان ارزهای مجازی تلقی می شوند، سرو کار دارد.

  • پول شما امن است

در حالی که هیچگاه پول شما صد در صد در صرافی آنلاین ایمن نیست اما Coinbase یکی از امن ترین کیف پول های وب است که می توانید استفاده کنید. کوین بیس تقریباً 99٪ از دارایی های خود را در انبار آفلاین نگه می دارد که امکان دسترسی به آنها وجود ندارد. تنها 1٪ دارایی های موجود در سیستم کیف پول آنلاین وجود دارند و این دارایی ها در صورت بروز هرگونه ضرر بیمه شده اند. به این ترتیب، اگر پول شما از Coinbase سرقت می شد می توانید پول خود را پس بگیرید.

ویژگی gdax صرافی coinbase

آیا Coinbase امن است؟

Coinbase یکی از تنها 4 صرافی است که دارای مجوز در NY تحت برنامه آزمایشی BitLicense است. به همین ترتیب به قوانین سختگیرانه KYC پایبند بوده و تا حد امکان مطابق با قوانین و مقررات باقی می ماند. کوین بیس بیش از 40 مجوز برای فعالیت فقط در ایالات متحده و مجوز فعالیت قانونی در 31 کشور دیگر را دارد. مهمتر از آن Coinbase دارایی های خود را بیمه می کند، بنابراین با هک کردن و سرقت، شما هیچ پولی از دست نمی دهید. مورد دیگر که استفاده کوین بیس را بسیار ایمن می کند این واقعیت است که نمی توان به صورت ناشناس از آن استفاده کرد. با توجه به قوانین KYC، کاربران باید یک شناسه صادر شده از سوی دولت و در برخی موارد تأیید آدرس را ارسال کنند تا از  ویژگی سیستم خرید و فروش استفاده کنند.

آیا شما تاکنون از صرافی کوین بیس استفاده کرده اید؟ تجربه خود را در قسمت نظرات با ما درمیان بگذارید.

معرفی صرافی کوین بیس Coinbase
با بیش از 13.3M کاربر فعال، صرافی های اندکی وجود دارد که به اندازه Coinbase قابل اعتماد و مطمئن باشند. اگر می خواهید با پول فیات خود (دلار آمریکا ،...
4.83 از 6 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید
  1. سلام من مقداری بیت کوین از طریق بازی به دست آوردم اما حساب coin base ندارم که بخوام اون رو وارد کنم چندبار هم تلاش کردم اما حساب درست نشد میشه راهنمایی کنین

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      چه بازی؟ منظور شما این است که بازی فقط به کوین بیس متصل خواهد شد؟ ثبت نام در کوین بیس به احراز هویت نیاز دارد و استفاده از آن بدون احراز هویت ممکن نیست.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. سلام من حساب یک حساب کوین بیس دارم و از طریق بازی در آمد دارم چطور باید بیت کوینم را به کیف پول کوین بیس منتقل کنم ممنون میشم راهنماییم کنید

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام
      کاربر گرامی شما میتوانید آدرس کیف پول خود را به سایت بازی خود ارایه دهید تا مستقیما پول وارد اکانت شما گردد.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  3. درود و سپاس از زحماتتون،
    چند روزی هست که کوین بیس حساب باز کردم. اما نمیدونم چطور باید پولم رو از حساب کوین بیس به بانکم برگردونم! و همچنین مشکل دومم اینه که سه روزه از حسابم در آلمان دویست یورو انتقال دادم به این صرافی، ولی اصلا معلوم نیست پولم کجاس و در حساب کوین بیسم نیومده. اگر امکانش هست راهنمائی کنید لطفا”.
    با سپاس پیشاپیش

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام
      جناب اریا عزیز برای این مورد حتما با پشتیبان کوین بیس مکاتبه کنید و بخواهید تا مبلغ را برای شما واریز کنند. نکته بعدی اینکه برای دیدن موجودی خود حتما باید مقدارحداقل را رعایت بفرمایید تا بتوانید موجودی را ببینید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  4. با سلام
    من سالها پیش در کوین بیس حساب باز کردم و مقداری ارز دیجیتال در این صرافی دارم که اصلا مقدارش رو یادم نمیاد . یکبار بدون فیلتر شکن وارد این صرافی شدم و صرافی حساب من رو مسدود کرد . آیا محموعه شما میتونه کمک کنه که من وارد حسابم بشم ؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام خیر اینکار توسط کارشناسان مجموعه ی ما انجام نمیگیرد

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام و احترام
        خیر این پلتفرم به احراز هویت نیاز دارد و کشور ایران در لیست تحریم آن است.
        پایدار باشید

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  5. با سلام
    شماره های مجازی آمریکا ارائه شده در سایت برای ثبت نام در صرافی Coinbase مشکلی ندارند ؟ آیا میتونیم از این شماره های مجازی برای ثبت نام استفاده کنیم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  6. سلام خسته نباشید اکانت coin base میخوایم از گجا باید تهیه کرد

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      به استحضار می رساند شماره های مجازی ارائه شده توسط مجموعه صرفا از کشور امریکا می باشد
      پیروز باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
بهترین صرافی های جایگزین بایننس
آموزش صرافی ارز دیجیتال
بهترین صرافی های جایگزین بایننس
اخیرا یافتن بهترین صرافی جایگزین بایننس، به یک مشکل اساسی تبدیل شده است. با اجباری شدن احراز هویت در صرافی بایننس، موج عظیمی از تریدرهای حوزه ارزهای رمزنگاری شده دچار...
لیست بهترین ایردراپ صرافی ها ۲۰۲۲
آموزش صرافی ارز دیجیتال
لیست بهترین ایردراپ صرافی ها ۲۰۲۲
بسیاری از شرکت‌های ارز دیجیتال برای افزایش عرضه در گردش و تحرکات بازار، توکن‌های رایگان را در جوامع خود توزیع می‌کنند که به عنوان airdrops شناخته می‌شوند. بیشتر ایردراپ‌هایی که...
خرید ارز دیجیتال بدون احراز هویت (معرفی بهترین صرافی)
آموزش صرافی ارز دیجیتال
خرید ارز دیجیتال بدون احراز هویت (معرفی بهترین صرافی)
از آنجایی که تراکنش‌های ارزهای دیجیتال بین کاربران ناشناس هستند و در چند ثانیه انجام می‌شوند، سرعت و ناشناس بودن خرید و فروش ارزهای دیجیتال فرصتی جذاب برای مجرمانی است...