حواله ها

انتقال ارز به ایران و ارسال ارز به خارج

انتقال ارز به ایران و ارسال ارز به خارج

انتقال وجه و یا دریافت وجه از کشور های دیگر یکی از بزرگترین دغدغه های افراد در ایران است. شاید هنوز کسانی باشند که تصور کنند این انتقالات در ایران به دلیل تحریم ها امکان پذیر نیست اما هر مشکلی یک راه حلی دارد. در سری مقاله های کسب درآمد دلاری در ایرانیکارت ما به صورت مختصر روش های دریافت و ارسال ارز های خارجی با استفاده از حساب پی پال، اسکریل، حواله های بانکی توضیح داده ایم. در این مقاله اما به صورت اختصاصی به نحوه ی انتقال ارز به ایران و ارسال ارز به خارج می پردازیم.

نحوه ی انتقال ارز به ایران

افراد زیادی هستند که یکی از اعضای خانواده ی آن ها در خارج از ایران زندگی می کند و برخی از افراد که در ایران کسب درآمد دلاری دارند و نمی داند راه های نقد کردن درآمد ارزی آن ها چیست. این مقاله برای اینگونه افراد آماده شده است. جالب است بدانید که ارسال ارز به خارج چندان کار غیر ممکنی نیست، تنها کافیست که با سیستم های بین المللی مالی آشنایی داشته باشید و نحوه ی کار با این سیستم ها را بدانید.

انتقال و دریافت وجه با پی پال

قطعا نام سیستم مالی پی پال به گوشتان خورده است اما اگر نمی دانید دقیقا چگونه است توضیحی مختصر در این مورد خواهیم داد. پی پال یک کیف پول الکترونیکی است که چندین سال است جای حساب های فیزیکی مانند ویزا کارت و مسترکارت را گرفته است. پی پال ایران را تحریم کرده است اما همچنان راه هایی برای افتتاح حساب پی پال وجود دارد. این حساب یک حساب مجازی است که از طریق آن می توان از درگاه های سایت خرید کرد. همچنین می توان مبلغ مورد نظر را دریافت کرد و یا انتقال داد. شما می توانید برای باز کردن حساب پی پال در خواست خود را در ایرانیکارت ثبت کنید.

انتقال ارز به ایران

انتقال و دریافت ویزاکارت و مستر کارت

بهترین نوع حساب داشتن کارت های اعتباری است زیرا در تمامی دنیا معتبر هستند. اما مشکل اینجاست که دسترسی به آن ها در ایران ممکن نیست و تنها برخی از شرکت های واسط این خدمات را ارائه می کنند. البته نا گفته نماند که برای وریفای کردن حساب پی پال نیز به این کارت های اعتباری نیاز است. با در دست داشتن این حساب تمامی خرید های اینترنتی خود را می توانید انجام دهید. اما یکی از معایب آن نسبت به پی پال این است که انتقال وجه با آن کند تر انجام می شود.

انتقال و دریافت وجه با وب مانی

وب مانی نیز مانند پی پال یک حساب الکترونیکی است این تفاوت که این کمپانی در کشور روسیه قرار دارد و ایران را تحریم نکرده است. شما می توانید به راحتی در این سایت با ایمیل خود بک حساب باز کنید. توجه داشته باشید که در این شبکه باید اطلاعات شخصی خود را به صورت صحیح وارد کنید. اگر در افتتاح حساب وب مانی مشکلی داشتید می توانید در خواست خود را در ایرانیکارت ثبت کنید.

انتقال و دریافت وجه با اسکریل

اسکریل مانند دو مورد بالا یک کیف پول الکترونیک است. خواستگاه این کیف پول کشور انگلیس است و بطبع با ایران همکاری نمی کند. برای ساخت حساب اسکریل و انتقال وجه با آن می توانید در خواست خود را در ایرانیکارت ثبت نمایید. در اسکریل مانند پی پال در جهان محبوبیت ندارد اما اگر شما نقل و انتقالات مالی خود را با کشور های اروپایی انجام می دهید بتر است از اسکریل استفاده کنید. یکی از بزرگ ترین مزایای اسکریل این است که در آن می توان به 40 ارز رایج از جمله ارزهای دیجیتال کار کرد.

ارسال ارز به خارج

انتقال و دریافت وجه با پرفکت مانی

پرفکت مانی نیز یک حساب الکترونیکی است که با آن می توان در سراسر دنیا انتقال وجه داد و یا وجه را دریافت کرد. خواستگاه این کمپپانی از کشور پاناما است. محبوبیت پرفکت مانی به اندازه ی اسکریل و پی پال نیست اما یکی از مزایای این حساب این است که ایران را تحریم نکرده است بنابراین افتتاح حساب پرفکت مانی در ایران چندان سخت نیست. برای باز کردن حساب به نام خودتان می توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید.

کلام آخر

در این مقاله با شیوه های مختلف انتقال ارز به ایران و ارسال ارز به خارج از کشور صحبت کردیم. شما می توانید همچنین برای نقد کردن درآمد های ارزی خود از این حساب ها استفاده کنید. شاید این سوال در ذهنتان باشد که پس ار دریافت دلار چگونه می توان وجه را به ریال دریافت کرد. ایرانیکارت یک صرافی آنلاین است که تمامی این خدمات را برای شما انجام می دهد. همچنین اگر مایل به افتتاح حساب نیستید می توانید از حساب های شرکت ایرانیکارت برای انتقالات مالی خود استفاده کنید. ایرانیکارت شیوه هایی را برای پرداخت های ارزی ارائه می کند.

انتقال ارز به ایران و ارسال ارز به خارج
انتقال وجه و یا دریافت وجه از کشور های دیگر یکی از بزرگترین دغدغه های افراد در ایران است. شاید هنوز کسانی باشند که تصور کنند این انتقالات در ایران...
4.75 از 4 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. سلام برای انتقال پول از… ترکیه به ایران… راهنمایی کنین

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی،برای انتقال پول از ترکیه به ایران لطفا درخواست را در پنل سایت ثبت کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام
      من قصد دارم از یک فروشگاه شخصی در کره جنوبی خرید کنم.
      اگر اطلاعات حساب پی پال صاحب فروشگاه رو بگیرم
      امکان انتقال وجه به حساب ایشون امکانپذیر خواهد بود جهت خرید؟

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام و احترام
        کاربر گرامی، بله در صورت داشتن حساب پی پال می‌توانید برای شخص مورد نظر پول انتقال دهید و تراکنش وجه داشته باشید.
        پایدار باشید

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. با سلام لطفا برای انتقال پول به ایتالیا راهنمایی بفرمایید

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی ارسال حواله از خدمات ایرانیکارت نمی‌باشد. البته با استفاده از حساب‌های بین المللی چون پی پال نیز می‌توانید انتقال وجه مورد نظر خود را انجام دهید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • درود بر شما
        برای انتقال حدود پانصد هزار یورو از فرانسه به ایران، چگونه میتوان اقدام کرد؟

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • سلام و احترام
          کاربر گرامی، لطفا درخواست خود را در پنل سایت ثبت کنید.
          پایدار باشید

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  3. سلام وقت بخیر،
    لطفاً برای حواله از آلمان به اعضای خانواده در ایران راهنمایی کنید.
    فوری
    بااحترام، فخر

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، شما می‌توانید در پنل سایت ایرانیکارت و بخش نقد کردن درآمد ارزی، تیکت ارسال نمایید و مبلغ مورد نظر را ذکر کنید. همچنین باید ذکر کنید که بابت ارائه چه خدماتی این مبلغ را دریافت می‌کنید . در صورت تایید شدن، به شما حساب بانکی ارائه می‌گردد.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  4. سلام خسته نباشید
    ممنون از سایت ایرانی کارت بابت خدمات عالی شون
    بنده یک آشنا در فرانسه دارم و از اونجایی که به صرافی دسترسی ندارن میخواستم مقداری پول با به اینجا انتقال بدم با استفاده از خدمات شمابهترین روش کدوم هست؟
    لطفا راهنمایی کنید????

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      از حسن توجه شما بسیار سپاسگزاریم
      جهت دریافت مبلغ مورد نظر خود توسط مجموعه ابتدا روی سایت ثبت نام فرمایید .سپس روی پنل کاربری ایجاد شده بخش پشتیبانی تیکت بزنید و مبلغ مورد نظر خود را اعلام فرمایید .
      کارشناسان مجموعه در بخش نقد کردن درامد ارزی درخواست شما را بررسی و نتیجه را به شما اعلام خواهند کرد
      پیروز باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
اصلی ترین و بهترین شیوه های انتقال پول کدامند؟
حساب های بین المللی
اصلی ترین و بهترین شیوه های انتقال پول کدامند؟
در بسیاری از شرایط شما نیاز دارید در کمترین زمان ممکن پولی را به نقطه ی دیگری از دنیا انتقال دهید. برای مثال زمانی که عضوی از خانواده شما در...
TransferWise بانک مجازی انتقال بین المللی پول
حواله ها
TransferWise بانک مجازی انتقال بین المللی پول
فهرست محتوا نرخ ها و هزینه های TransferWiseهزینه انتقال پول با TransferWise چقدر است؟چه نوع انتقال را می توانم با ترانسفر وایز انجام دهم؟مزایای ترانسفر وایزمعایب ترانسفر وایزچگونه می توان...
انتقال پول از ایران به روسیه و برعکس
حواله ها
انتقال پول از ایران به روسیه و برعکس
فهرست محتوا روش های مختلف انتقال پول از ایران به روسیهارسال حواله پی پالارسال حواله وسترن یونیونارسال حواله سوئیفتارسال حواله مانی گرامارسال حواله از روسیه به ایران بر خلاف گذشته،...