نرم افزارها

پرداخت ارزی پی پال در استیم

پرداخت ارزی پی پال در استیم

فروشگاه اینترنتی استیم پلتفرم فروش بازی های ویدئویی، انواع نرم افزار و محصولات دیجیتالی است. یکی از راه های خرید از استیم استفاده از پرداخت ارزی پی پال است. Paypal یکی از انواع کیف پول الکترونیکی است که امکان پرداخت آنلاین را در سراسر جهان فراهم می کند. بیشتر افراد برای خرید اینترنتی و انجام پرداخت ارزی از این سرویس استفاده می کنند. اخیراً سایت استیم نیز برای کاربران امکان پرداخت با پی پال را فراهم کرده است. در این مقاله همراه ما باشید تا شیوه استفاده این روش را بیاموزیم.

پرداخت پی پال

با توجه به تحریم های مالی علیه ایران، امکان استفاده از پی پال در ایران تحریم شده است. به این منظور کاربرانی که به دنبال افتتاح حساب پی پال در ایران هستند نیاز به یک واسط دارند. البته پرداخت با پی پال تنها راه پرداخت ارزی نیست. به این منظور می توانید از انواع حساب ارزی یا انواع کردیت کارت مثل مستر کارت و ویزا کارت استفاده نمایید. یکی دیگر از گزینه های قابل استفاده گیفت کارت استیم است.

برای خرید انواع گیفت کارت، از طریق دکمه زیر درخواست خود را ثبت کنید.

خرید گیفت کارت

پرداخت ارزی پی پال

پرداخت ارزی پی پال

همان طور که پیش تر اشاره شد، پی پال یک کیف پول الکترونیکی است که خدمات پرداخت آنلاین ارائه می دهد. کاربران پی پال در سراسر جهان به صورت روزانه و برای انواع پرداخت اینترنتی از این سرویس استفاده می کنند. پی پال یکی از امن ترین سرویس های پرداخت در جهان است. بدیهی است که با سخت گیری هایی که این کمپانی برای احراز هویت کاربران خود اعمال می کند، سطح امنیت پرداخت های انجام توسط آن نیز بالا باشد.

خدمات Paypal شامل پرداخت بین المللی است. به این معنا که کاربران در سراسر دنیا و با ارز های مختلف می توانند تراکنش داشته باشند. به عنوان مثال اگر کاربری در حساب خود دلار داشته باشد، پیپال این امکان را به وی می دهد که پرداخت یورویی داشته باشد. این امکان انواع پرداخت ارزی پی پال باعث راحت تر شدن کار کاربران و معروفیت بیشتر این کیف پول شده است.

خرید از سایت استیم

برای خرید از سایت استیم علاوه بر کارت اعتباری می توانید با حساب پی پال خود نیز پرداخت نمایید. برای آشنایی با روش استفاده از پرداخت ارزی این کیف پول در سایت استیم همراه ما باشید.

  1. راه اندازی نرم افزار استیم
  2. جستجو برای محصولاتی که تمایل به خرید آن ها دارید.
  3. پس از این که محصولات مورد نظر خود را پیدا کردید به صفحه خرید خود رفته و یکی از دو گزینه ی purchase for myself یا purchase as a gift را انتخاب نمایید.
  4. زمانی که به قسمت انتخاب روش پرداخت رسیدید، از منوی Drop-down گزینه پی پال را انتخاب نمایید.

پرداخت ارزی پی پال

  1. در صفحه ی بعد با کلیک روی دکمه ی زرد رنگ به صفحه ورود به اکانت پی پال خود منتقل می شوید.
  2. در این مرحله کارت یا حسابی که تمایل به پرداخت با آن دارید را انتخاب نمایید.
  3. سپس روی گزینه Agree & Pay کلیک نمایید.
  4. پس از چند ثانیه خرید شما پردازش می شود. سپس رسید خرید و محصولی که خریداری کردید برای شما ارسال می گردد.

تجربه شما در رابطه با پرداخت ارزی پی پال چیست؟ نظرات و تجربیات خود را با ما به اشتراک گذارید.

پرداخت ارزی پی پال در استیم
فروشگاه اینترنتی استیم پلتفرم فروش بازی های ویدئویی، انواع نرم افزار و محصولات دیجیتالی است. یکی از راه های خرید از استیم استفاده از پرداخت ارزی پی پال است. Paypal...
5 از 1 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. خسته نباشید ، من یه توسعه دهنده بازی هستم
    برای فعالیت توی استیم ، باید ابتدا ۱۰۰ دلار پرداخت کنم.
    بعد طبق اطلاعات یک شخص حقیقی که کشورش تحریم نیست ، حساب کاربریمو افتتاح کنم.
    با توجه به شرایط تحریم ، ایرانیکارت می‌تونه برای من حساب استیم ورکر افتتاح کنه و درآمدم رو به پی پال واریز کنه ؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
گوگل ویس چیست ؟ (Google Voice)
نرم افزارها
گوگل ویس چیست ؟ (Google Voice)
گوگل یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در حوزه فناوری اطلاعات می‌باشد. هدف این شرکت سازماندهی اطلاعات جهان و دسترس‌پذیر کردن آنها برای عموم می‌باشد. این شرکت در راستای رسیدن به...
نرم افزار دیزر (Deezer) چیست؟
اکانت های خارجی
نرم افزار دیزر (Deezer) چیست؟
اگر شما هم زیاد موزیک گوش می‌کنید، حتما نرم‌افزار دیزر deezer را می‌شناسید. دیزر یک نرم‌افزار پخش آنلاین موزیک بوده که در بین کاربران بسیار محبوب است. دسترسی به بی...
اسکایپ چیست و چگونه کار می کند؟
نرم افزارها
اسکایپ چیست و چگونه کار می کند؟
اسکایپ (به انگلیسی skype) یک نرم افزار کاربردی رایگان است که امکان برقراری تماس تلفنی و تصویری، ایجاد ویدئو کنفرانس، ارسال پیام، انتقال فایل و پست صوتی را با استفاده...