اکانت های خارجی

اسپاتیفای یا ساندکلود؛ کدام بهتر است؟

اسپاتیفای یا ساندکلود؛ کدام بهتر است؟

حتما شما هم با 2 سرویس محبوب و شناخته شده ساندکلود (sound cloud) و اسپاتیفای (spotify) آشنایی دارید و می‌دانید که این دو سرویس موزیک در زمینه گوش دادن به موسیقی، پادکست و موزیک بسیار پر طرفدار هستند. حال شاید با این وجود بپرسید که کدام یک از این دو سرویس بهتر است؟ آیا هر دو در ارائه خدمات موفق بوده‌اند؟ کدام یک نسبت به دیگری برتری دارد؟ کدام یک خدمات بیشتری را ارائه می‌دهد، اسپاتیفای یا ساندکلود؟ در این مقاله با ما همراه باشید تا به بررسی هر یک از این سرویس‌های موسیقی بپردازیم.

اسپاتیفای؛ سرویس محبوب موزیکی

اسپاتیفای (spotify)، یک سرویس مخصوص موسیقی است که امکانات بالایی داشته و امکان گوش دادن به موسیقی و موزیک خوانندگان معروف و محبوب را فراهم می‌کند. این سرویس موزیک در پلتفرم‌های ویندوز، iphone ،ios و android نیز قابل اجرا می‌باشد. در اسپاتیفای شما می‌توانید از طریق نام خواننده یا هنرمند، آلبوم، سبک و ناشر موسیقی مورد علاقه خود را پیدا کنید.

در سرویس اسپاتیفای می‌توانید لیست مخصوصی برای پخش موزیک‌های مورد علاقه خود ساخته و آن‌ها را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. امکان دسترسی به بیش از 30 میلیون آهنگ در اسپاتیفای وجود دارد و بیشتر از 100 میلیون کاربر در این سرویس وجود دارد که نصف آن‌ها به خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای اقدام کرده‌اند. در صورتی که می‌خواهید اقدام به خرید اکانت اسپاتیفای نمایید، بهتر است بدانید یکی از روش‌های پرداخت آن استفاده از گیفت کارت اسپاتیفای است. اگر می‌خواهید بدانید که گیفت کارت آن چیست و نحوه استفاده از آن چگونه است مقاله گیفت کارت اسپاتیفای چیست را مطالعه فرمایید.

مزایای استفاده از اسپاتیفای (Spotify) چیست؟

یکی از خصوصیات بارز استفاده از سرویس اسپاتیفای کیفیت بالای پخش موزیک‌های آن است، به صورتی که حتما شما با استفاده از این سرویس از صدای آهنگ مورد علاقه خود شگفت زده خواهید شد. امکان شخصی سازی در پلی لیست اسپاتیفای نیز وجود دارد که می‌توانید بر حسب خواننده محبوب یا موزیک‌های مورد علاقه خود یک لیست موزیک ایجاد نمایید. همچنین می‌توانید به صورت آفلاین به موزیک‌های مورد نظر خود گوش دهید، برای آشنایی با نحوه انجام مقاله چگونه در اسپاتیفای آفلاین آهنگ گوش کنیم را مطالعه نمایید.

یکی از مشکلاتی که در گوش دادن به موزیک از طریق اسپاتیفای وجود دارد، در دسترس نبودن آن برای ایرانیان است.

بیشتر بخوانید: اکانت اسپاتیفای چیست؟

اسپاتیفای یا ساندکلود

استفاده از سرویس اسپاتیفای چه نقاط قوتی دارد؟

اسپاتیفای دارای نقاط قوت و ویژگی‌هایی است که بسیاری از کاربران را به استفاده از این سرویس تشویق می‌کند. در جدول زیر به نقاط مثبت استفاده از اسپاتیفای پرداخته می‌شود.

نقاط قوت استفاده از اسپاتیفای توضیحات
استفاده آسان
  • رابط کاربری ساده
  • قابل استفاده در هر دو نسخه موبایل و دسکتاپ
  • نصب آسان
دسترسی به انواع موسیقی
  • دسترسی به انواع زیادی موسیقی
  • قابلیت انتشار موسیقی هنرمندان
اشتراک گذاری قوی
  • دسترسی به موزیک‌های به روز و جدید
  • امکان دنبال کردن موزیک دوستان و آشنایان
  • امکان ساخت پلی لیست گروهی
ساخت پلی لیست مورد علاقه
  • قابلیت به اشتراک گذاری و یافتن موزیک‌های جدید
  • اضافه شدن موسیقی جدید براساس عادت، سلیقه و موزیک
  • ساخت پلی لیست مخصوص به صورت روزانه، ماهانه و سالانه
امکان دانلود آهنگ و پخش آفلاین
  • امکان دسترسی به 10 هزار موزیک در حالت قطع شدن اینترنت

برای خرید اکانت اسپاتیفای، می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کرده و در خواست خود را از طریق لینک زیر ثبت کنید. خرید اکانت اسپاتیفای

سخن نهایی

ساند کلود سرویس موزیک پرطرفدار

ساند کلود (soundcloud)، از سرویس‌های محبوب موسیقی است که از 10 سال پیش تا امروز طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. خصوصیات بارز این سرویس موسیقی آن را نسبت به سایر پلتفرم‌های موزیک متمایز کرده است. از جمله ویژگی‌‌های مثبت استفاده از سرویس ساندکلود عدم نیاز به تغییر آی پی برای کاربران ایرانی در زمان استفاده از این سرویس می‌باشد. ساندکلود خدمات رایگان بیشتری نسبت به سایر سرویس‌های موسیقی ارائه می‌دهد. در صورتی که اسپاتیفای هیچ سرویس رایگانی به کاربران خود ارائه نمی‌دهد. همچنین بسیاری از هنرمندان می‌توانند از طریق ساندکلود کسب درآمد کنند که در مقاله کسب درآمد از ساند کلود چگونه است، نحوه انجام آن را می‌آموزید.

اسپاتیفای یا ساندکلود

استفاده از ساندکلود چه نقاط قوتی دارد؟

در قسمت قبلی به نقاط مثبت استفاده از اسپاتیفای پرداخته شد. در این قسمت به بررسی ویژگی‌های ساندکلود می‌پردازیم تا بتوانید تفاوت این 2 سرویس را تشخیص داده و سرویس مورد نظر خود را پیدا کنید.

نقاط قوت استفاده از ساندکلود توضیحات
امکان آپلود مستقیم ترک ها توسط هنرمندان
  • امکان دانلود موزیک با اکانت رایگان
  • قابلتی به استراک گذاری موزیک
محدودیت کم در نسخۀ رایگان
  • تبلیغات کمتر نسبت به اسپاتیفای
  • شنیدن و کشف آهنگ‌های جدید به دلیل نداشتن محدودیت
  • امکان کسب درآمد از ساندکلود از طریق تبلیغات
  • قابلیت 180 موسیقی برای هنرمندان
شبکۀ اجتماعی قوی
  • قابلیت فالو کردن سایر هنرمندان
  • امکان لایک کردن کردن موسیقی‌ها و کامنت گذاشتن
  • قابلیت باز نشر کردن آهنگ‌ها
  • به اشتراک گذاشتن موزیک سایر هنرمندان در پروفایل خود
منبع آهنگ‌های هیپ هاپ
  • قابلیت پیدا کردن انواع موزیک هیپ هاپ در ساند کلود
امکان اشتراک خصوصی آهنگ امکان آپلود و به اشتراک گذاری آهنگ با افراد مشخص

برای خرید اکانت ساند کلود، می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کرده و در خواست خود را از طریق لینک زیر ثبت کنید. ساخت اکانت ساند کلود

سخن نهایی

با خواندن این مقاله توانستید با تفاوت‌های 2 سرویس موسیقی آشنا شده و بیاموزید که اسپاتیفای بهتر است یا ساندکلود! همچنین با مزایا و نقاط قوت هر یک از این 2 سرویس آشنا شدید. اسپاتیفای به افرادی که به دنبال شنیدن موزیک‌های متنوع هستند پیشنهاد می‌شود، چرا که متناسب با سلیقه افراد مختلف دارای موسیقی و پادکست می‌باشد و در صورتی که اقدام به خرید اشتراک پرمیوم آن کنید، می‌توانید تجربه فوق العاده لذت بخش گوش دادن به موزیک را داشته باشید. از طرف دیگر با استفاده از ساندکلود هنرمندان و افراد مختلف می‌توانند اقدام به ساخت موزیک وانتشار آن کنند. شما تجربه استفاده از کدام سرویس موسیقی را دارید؟ نظرات و دیدگاه خود در این زمینه را برای ما به شتراک بگذارید.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
اکانت های خارجی
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
شماره مجازی (virtual number) شماره تلفنی است که وجود حقیقی نداشته و بدون نیاز به سیمکارت کارایی شماره‌های واقعی را دارد؛ به بیان دیگر، این سرویس نوعی تلفن مجازی است...
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
اکانت های خارجی
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
تلگرام پرمیوم چیست؟ تلگرام با میزبانی از 700 میلیون کاربر فعال ماهانه در سراسر جهان، از جدیدترین پلن اشتراکی جذاب خود یعنی تلگرام پرمیوم رونمایی کرد. تلگرام پریمیوم نسبت به...
آموزش استفاده از ChatGPT در ایران از صفر تا صد
اکانت های خارجی
آموزش استفاده از ChatGPT در ایران از صفر تا صد
چت بات ChatGPT از جذاب‌ترین ربات‌های هوش مصنوعی است که می‌تواند پاسخگوی بسیاری از سوالات انسان باشد. جذابیت این ربات موجب شده است تا استفاده از ChatGPT در ایران نیز...