امنیت ارز دیجیتال

امن‌ترین و بهترین کیف پول بیت کوین کش در سال 2024 کدام است؟

امن‌ترین و بهترین کیف پول بیت کوین کش در سال 2024 کدام است؟

بیت کوین کش (BCH) هارد فورک بیت کوین است و سرعت بیشتری نسبت به آن دارد. سرعت بالای این کوین و پیشرفت قابل توجه آن سبب شده است که محبوبیت زیادی بین معامله‌گران داشته باشد. ارز دیجیتال بیت کوین کش توسط صرافی‌ها و کیف پول‌های متنوعی پشتیبانی می‌شود. به همین جهت شما مشکلی بابت خرید یا نگهداری آن نخواهید داشت. با این حال اگر می‌خواهید دارایی‌های خود را در یک محیط امن نگهداری کنید لازم است که بهترین و مناسب‌ترین کیف پول‌های BCH را بشناسید. در این مقاله امن‌ترین و بهترین کیف پول بیت کوین کش در سال 2024 را به شما معرفی خواهیم کرد. پس اگر قصد خرید بیت کوین کش در یک محیط امن را دارید از شما دعوت می‌کنیم که در ادامه با ایرانیکارت همراه باشید.

ارز بیت کوین کش BCH چیست و در چه شبکه‌ای است؟

بیت کوین کش با نماد اختصاصی BCH، یکی از ارزهای دیجیتال موجود در بازار است که در سال 217 به‌عنوان هارد فورک بیت کوین ایجاد شده است. هدف از راه‌اندازی بیت کوین کش کمک به افزایش سرعت تراکنش‌ها در کنار کاهش هزینه‌های مربوط به آن بود. این ارز روی بلاک چین بیت کوین قرار دارد و جزو بهترین ارزهای بازار به شمار می‌رود. 

بیشتر بخوانید: بیت کوین‌کش چیست

در حال حاضر ارز دیجیتال بیت کوین کش با مارکت کپ 4.6 میلیارد دلار در رتبه 20 بازار قرار دارد. این ارز پتانسیل رشد بالایی دارد و توسط صرافی‌ها و کیف پول‌های مختلفی پشتیبانی می‌شود. بنابراین شما می‌توانید به‌راحتی ارز دیجیتال BCH را خریداری و در یک کیف پول امن نگهداری کنید.

انواع کیف پول‌های بیت کوین کش

بیت کوین کش توسط کیف پول‌های مختلفی پشتیبانی می‌شود. هر یک از انواع کیف پول بیت کوین کش ویژگی‌های خاص خود را داشته و در نوبه خود گزینه مناسبی برای نگهداری BCH به شمار می‌رود. در این بخش انواع کیف پول بیت کوین کش و خصوصیات هر یک از آن‌ها را برای شما شرح می‌دهیم تا بتوانید بهترین کیف پول بیت کوین کش را به‌راحتی شناسایی کنید.

انواع کیف پول‌های بیت کوین کش

کیف پول نرم ‌افزاری

کیف پول نرم‌افزاری یکی از بهترین انواع کیف پول‌ها برای نگهداری ارز دیجیتال بیت کوین کش در 2024 است. این کیف پول‌ها به‌صورت آنلاین کار می‌کنند و به اینترنت وابسته هستند. رابط کاربری ساده، دسترسی آسان، پشتیبانی از ارزهای دیجیتال متنوع و رایگان بودن به‌عنوان بهترین ویژگی‌های کیف پول نرم‌افزاری به شمار می‌روند. این کیف پول‌ها از سیستم‌عامل‌های مختلفی از جمله اندروید، ios، مک، ویندوز، مرورگر وب و نسخه دسکتاپ پشتیبانی می‌کند. بنابراین شما می‌توانید کیف پول نرم‌افزاری BCH را روی سیستم دلخواه خود نصب کنید و از آن استفاده نمایید.

انوع کیف پول نرم افزاری بیت کوین کش

برخی از محبوب‌ترین انواع کیف پول‌های نرم افزاری بیت کوین کش عبارتند از:

کیف پول اکسودوس

اکسودوس یکی از بهترین کیف پول‌های نرم‌افزاری است که برای دسکتاپ و موبایل طراحی شده است. این کیف پول توسط سیستم‌عامل‌های ویندوز، لینوکس، OSX، اندروید و ios پشتیبانی می‌شود؛ بنابراین شما می‌توانید کیف پول Exodus را روی سیستم دلخواه خود نصب کنید. کیف پول اکسودوس بیش از 100 رمز ارز مختلف از جمله بیت کوین کش پشتیبانی می‌کند. رابط کاربری ساده این کیف پول به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید به آسانی از اکسودوس استفاده کنید و دارایی‌های خود را مدیریت نمایید. 

Exodus کلیدهای خصوصی را به‌صورت رمزنگاری شده روی هارد دیسک کاربران ذخیره می‌کند. در واقع کنترل کلیدهای خصوصی بر عهده کاربران قرار دارد و این موضوع امنیت کیف پول اکسودوس را افزایش می‌دهد. این کیف پول جذاب امکان تبادل و معامله ارزهای دیجیتال با استفاده از Shapeshift را برای کاربران فراهم می‌کند. ولت نرم‌افزاری اکسدوس با بهره‌مندی از قابلیت‌های متنوع یک گزینه ایده‌آل برای نگهداری ارز دیجیتال بیت کوین به شمار می‌رود.

کیف پول اتمیک

اتمیک ولت یک کیف پول نرم افزاری برای دسکتاپ و موبایل است که در لیست بهترین کیف پول بیت کوین کش قرار می‌گیرد. این کیف پول جذاب از 500 کوین و توکن مختلف از جمله بیت کوین کش پشتیبانی می‌کند. رابط کاربری ساده، امنیت بالا و مبادله ارزهای دیجیتال جزو بهترین ویژگی‌های اتمیک ولت هستند. پس اگر دنبال یک کیف پول حرفه‌ای با قابلیت‌های متنوع برای ذخیره بیت کوین کش هستید، اتمیک ولت گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

کیف پول کوینومی

کوینومی یکی از قدیمی‌ترین کیف پول‌های نرم افزاری چند ارزی است که در سال 2014 به بازار عرضه شده است. این کیف پول جذاب علاوه بر بیت کوین کش از 1500 ارز دیجیتال دیگر نیز پشتیبانی می‌کند. بهره‌مندی از این ویژگی در کنار امنیت بالای آن سبب شده است که کاربران بیشتری از کوینومی برای نگهداری دارایی‌های خود استفاده کنند. کیف پول کوینومی یک کیف پول موبایلی و دسکتاپی است و به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید این ولت قدرتمند را روی سیستم‌عامل‌های مختلف نصب کنید.

کوینومی مانند سایر کیف پول‌های بیت کوین کش، کلیدهای خصوصی را در دستگاه ذخیره می‌کند. با توجه به این موضوع کنترل و دسترسی به آن تنها توسط خود شما صورت می‌گیرد. این کیف پول از امنیت بالایی برخوردار است و تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر هک یا دستکاری کوینومی ثبت نشده است. رابط کاربری ساده، پشتیبانی از Changelly و ShapeShift برای معامله ارزهای دیجیتال و امنیت بالا جزو ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد این کیف پول به شمار می‌رود.

کیف پول BTC.com

BTC.com یکی دیگر از کیف پول‌های نرم‌افزاری است که برای نگهداری ارز دیجیتال بیت کوین کش مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ولت قدرتمند برای نسخه وب و موبایل کاربرد دارد و توسط شرکت Bitmain Technologies طراحی و توسعه ساخته است. بیت کوین دات کام تنها از دو ارز بیت کوین و بیت کوین کش پشتیبانی می‌کند که از نظر برخی کارشناسان یک نقطه ضعف برای آن تلقی می‌شود. پس اگر جزو افرادی هستید که تنها قصد ذخیره این دو ارز را دارید، BTC.com گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

BTC.com یک کیف پول سلسله مراتبی است و به کاربران این امکان را می‌دهد که بتوانند کلیدهای خصوصی و عمومی مختلفی ایجاد کنند. این ویژگی در کنار احراز هویت دو مرحله‌ای و ارائه کدهای بازیابی به کاربران سبب می‌شود که BTC.com امنیت بالایی داشته باشد. علاوه بر این، منبع باز بودن کیف پول باعث می‌شود که توسعه‌دهندگان سطح امنیت آن را راحت‌تر مورد ارزیابی قرار دهند. این کیف پول جذاب رابط کاربری ساده‌ای دارد و استفاده از آن برای تمام کاربران آسان است.

انوع کیف پول سخت افزاری بیت کوین کش 

کیف پول سخت ‌افزاری

کیف پول سخت‌افزاری به‌عنوان امن‌ترین نوع ولت‌ کریپتویی شناخته می‌شود که برای ذخیره ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین کش مورد استفاده قرار می‌گیرد. کیف پول‌های سخت‌افزاری به‌صورت آفلاین کار می‌کنند به همین جهت از امنیت بالایی برخوردارند. این کیف پول‌ها رایگان نیستند و برای استفاده از آن‌ها باید هزینه پرداخت کنید. استفاده از کیف پول‌های سخت‌افزاری به دلیل رابط کاربری پیچیده‌ای که دارند سخت است. این کیف پول‌ها به شما این امکان را می‌دهند که علاوه بر BCH سایر ارزهای دیجیتال را در یک محیط امن نگهداری کنید.

انوع کیف پول سخت افزاری بیت کوین کش 

برخی از محبوب‌ترین انواع کیف پول‌های سخت افزاری بیت کوین کش عبارتند از:

کیف پول سخت افزاری سیف پال

سیف پال یکی از محبوب‌ترین کیف پول‌های سخت‌افزاری موجود در بازار است و در لیست بهترین کیف پول بیت کوین کش قرار می‌گیرد. مدول اول این کیف پول جذاب یعنی سیف پال s1 در سال 2018 روانه بازار شده است و توسط صرافی بایننس پشتیبانی می‌شود. مدل بعدی آن به نام سیف پال x1 نیز در سال 2023، با چند ویژگی پیشرفته تر عرضه شد. Safepal بیش از 7.5 کاربر فعال دارد و به کاربران این امکان را می‌دهد که بتوانند دارایی‌های خود را در یک محیط امن نگهداری کنند. این کیف پول‌ها از امنیت بالایی برخوردار است و پشتیبانی از ارزهای دیجیتال متنوع، ارائه ویژگی‌هایی همچون مدیریت آسان دارایی‌ها، اپلیکیشن کاربر پسند و ترید مستقیم داخل صرافی بایننس به‌عنوان یکی از کاربردی‌ترین کیف پول‌های کریپتو به شمار می‌رود. پس اگر می‌خواهید بیت کوین کش های خود را در یک کیف پول حرفه‌ای با امکانات متنوع نگهداری کنید، کیف پول‌های سیف پال گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

کیف پول سخت افزاری لجر

لجر نانو ایکس و نانو اس پلاس، دو محصول متفاوت از کمپانی Ledger هستند که از امنیت بالایی برخوردارند. این دو کیف پول قدرتمند از امنیت بالایی برخوردارند و به شما این امکان را می‌دهند که بتوانید دارایی‌های خود را در یک محیط امن نگهداری کنید. لجر نانو ایکس و لجر نانو اس پلاس کلیدهای خصوصی را به‌صورت آفلاین نگهداری و با پشتیبانی از قابلیت تنظیم پین کد از دارایی‌های شما در برابر حملات سایبری محافظت می‌کنند. این دو کیف پول با سیستم‌عامل‌های ویندوز، مک، لینوکس و اندروید سازگار هستند و شما می‌توانید به‌راحتی آن‌ها را مدیریت کنید.

کیف پول سخت افزاری الیپال

الیپال یکی از کیف پول‌های سخت‌افزاری جذاب است که از ارزهای دیجیتال متنوعی از جمله بیت کوین کش پشتیبانی می‌کند. این کیف پول تفاوت زیادی با سایر ولت‌های سخت‌افزاری دارد چون تنها با استفاده از بارکد هوشمند یا QR Code با شبکه بلاک چین ارتباط برقرار می‌گیرد. در واقع کیف پول الیپال از قابلیت اتصال به وای فای، بلوتوث، USB و… پشتیبانی نمی‌کند. این ویژگی باعث می‌شود که کاربران بدون هیچ گونه نگرانی بتوانند دارایی‌های خود را داخل Ellipal نگهداری کنند. امنیت بالا، قیمت مناسب، جنس مقاوم، ابعاد مناسب و باتری قدرتمند از جمله ویژگی‌های منحصربه‌فرد کیف پول الیپال به شمار می‌رود. با توجه به این تفاسیر می‌توانید دارایی‌های خود را در یک کیف پول مدرن و ایده‌آل ذخیره کنید.

کیف پول سخت افزاری ترزور

ترزور یکی از بهترین کیف پول‌های سخت‌افزاری است که برای ذخیره و نگهداری بیت کوین کش مورد استفاده قرار می‌گیرد. این کیف پول جذاب در انواع مختلف و با ابعاد کوچک به بازار عرضه می‌شوند. با توجه به این ویژگی شما می‌توانید کیف پول ترزور را به‌راحتی حمل کنید. کیف پول ترزور با سیستم‌عامل‌های ویندوز، مک، لینوکس و اندروید سازگار است. بنابراین شما می‌توانید از نرم‌افزارهای مختلف برای اتصال به ترزور و مدیریت دارایی‌های خودتان استفاده کنید.

کیف پول Trezor با ارائه تدابیر امنیتی مختلف از جمله عبارات بازیابی، پین کد و احراز هویت دو عاملی به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید دارایی‌های خود را در یک محیط امن نگهداری کنید. این کیف پول جذاب در کنار بیت کوین کش از 1000 کوین و توکن مختلف نیز پشتیبانی می‌کند.

کیف پول کاغذی بیت کوین کش

کیف پول کاغذی

کیف پول کاغذی یکی دیگر از کیف پول‌هایی است که می‌توانید از آن برای ذخیره ارز دیجیتال بیت کوین کش استفاده کنید. این کیف پول‌ها کاملا رایگان هستند و کلیدهای خصوصی و عمومی را در قالب یک کاغذ به شما ارائه می‌دهند. کیف پول‌های کاغذی به دلیل آفلاین بودن از امنیت بالایی برخوردارند ولی نیاز به مراقبت دارند. در صورتی که بتوانید از کیف پول کاغذی BCH به خوبی مراقبت کنید هیچ خطری دارایی‌های شما را تهدید نخواهد کرد. اما باید به این نکته توجه داشته باشید که استفاده از کیف پول کاغذی همانند قدیم مرسوم نیست و کمتر کسی از آن برای نگهداری ارز دیجیتال بیت کوین کش استفاده می‌کند.

بهترین کیف پول بیت کوین کش برای استیکینگ

استیکینگ ارز دیجیتال بیت کوین کش به معنای قفل کردن آن‌ها برای مدت زمان معین است که در ازای آن از طرف شبکه بیت کوین کش به کاربر پاداش داده می‌شود.

اکثر کیف پول‌های نرم افزاری و سخت افزاری برتر از استیکنیگ پشتیبانی می‌کنند. با این حال به این نکته باید توجه داشته باشید که بهترین کیف پول برای استیکینگ ارز دیجیتال بیت کوین کش، کیف پولی است که امنیت زیادی دارد. چرا که معمولا افرادی که تمایل به استیک کردن دارند، ارزهای دیجیتال خود را برای طولانی مدت نگهداری می‌کنند. بنابراین لازمه یک ذخیره امن طولانی مدت، یک کیف پول درجه یک است. به این ترتیب اگر شما هم جزو آن دسته افرادی هستید که امنیت اولویت شما است، بهتر است از کیف پول‌های سخت افزاری (مانند لجر) برای استیک کردن بیت کوین کش استفاده کنید.

بیت کوین کش، ارز محبوب

بیت کوین کش (BCH) معروف‌ترین هارد فورک بیت کوین است که به‌طور رسمی در سال 2017 راه‌اندازی شد. این ارز جذاب از سرعت بالایی برخوردار است و به کاربران این امکان را می‌دهد که بتوانند دارایی‌های خود را با کارمزد پایین‌تر و سرعت بالاتر انتقال دهند. این ویژگی سبب شده است که معامله‌گران تمایل زیادی به خرید و هولد بیت کوین کش داشته باشند. بیت کوین کش توسط کیف پول‌های متنوعی پشتیبانی می‌شود ولی برای این که خیال شما از بابت دارایی‌ها راحت باشد باید یک کیف پول امن و مناسب برای نگهداری آن انتخاب کنید. در این مقاله بهترین کیف پول بیت کوین کش در 2024 را به شما معرفی کردیم. با استفاده از این کیف پول‌ها می‌توانید دارایی‌های خود را در یک محیط امن نگهداری کنید. امیدوارم از خواندن این مقاله لذت برده باشید و برای شما مفید بوده باشد.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
امن ترین کیف پول ارز دیجیتال برای ایرانی‌ها
امنیت ارز دیجیتال
امن ترین کیف پول ارز دیجیتال برای ایرانی‌ها
با پیشرفت روزافزون بازار ارز دیجیتال، این سوال که “چگونه ارز دیجیتال خود را ایمن نگه داریم؟” یک چالش بزرگ است. تغییرات مداوم در این صنعت نیز نیاز به داشتن...
TXID یا لینک تراکنش چیست؟
آموزش ارز دیجیتال
TXID یا لینک تراکنش چیست؟
ممکن است برایتان پیش آمده باشد که بعد از پرداخت و یا واریز ارز دیجیتال، دریافت کننده از شما لینک تراکنش یا TXID را به عنوان مدرک درخواست کرده باشد....
آیا خرید تتر بدون احراز هویت امکان پذیر است؟
امنیت ارز دیجیتال
آیا خرید تتر بدون احراز هویت امکان پذیر است؟
تتر، ارزی که در روزهای پرنوسان خرید و فروش ارزهای دیجیتال همچنان می درخشد و طرفداران وفادار خود را دارد. در این نوشته به این موضوع می پردازیم که آیا...