امنیت ارز دیجیتال

آموزش کیف پول بیت گو و نحوه نصب و راه اندازی

آموزش کیف پول بیت گو و نحوه نصب و راه اندازی

بیت گو یکی از معتبرترین کیف پول‌های ارز دیجیتال است که برای نگهداری از بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال مورد استفاده قرار می‌گیرد. این کیف پول جذاب از فناوری چند امضایی استفاده می‌کند و با ارائه تدابیر امنیتی مختلف به شما این امکان را می‌دهد که دارایی‌های خود را در یک محیط امن نگهداری کنید. BitGo فعالیت خود را از سال 2013 آغاز کرده است و همواره تلاش می‌کند که راحتی را برای کاربران به ارمغان بیاورد. به همین منظور امکان دریافت، ارسال، ذخیره و تبادل امن و سریع ارزهای دیجیتال را در اختیار کاربران قرار داده است. در این مقاله کیف پول بیت گو (BitGo Wallet) و هر آنچه که لازم است درباره آن بدانید را مورد بررسی قرار خواهیم داد. 

معرفی کیف پول BitGo

BitGo یک کیف پول چند امضایی است که که در سال 2013 توسط مایک بلشی (Mike Belshe) و بن داونپورت (Ben Davenport) به بازار معرفی شده است. این کیف پول قدرتمند از ارزهای دیجیتال متنوعی پشتیبانی می‌کند و با توجه به ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصربه‌فردی که دارد در لیست بهترین کیف پول‌های کریپتو قرار می‌گیرد. بیت گو یک کیف پول نرم‌افزاری ارز دیجیتال است که شرایط لازم برای ارسال، دریافت و نگهداری انواع ارز دیجیتال را برای کاربران فراهم می‌کند. با توجه به این تفاسیر اگر دنبال یک کیف پول جذاب و کاربردی برای ذخیره دارایی‌های خود هستید، کیف پول بیت گو (BitGo Wallet) بهترین گزینه برای شما خواهد بود. 

امنیت کیف پول BitGo

 بیت گو یک کیف پول چند امضایی (Multi-Signature Wallet) است و یک لایه امنیتی اضافه به کیف پول اضافه می‌کند. به لطف این ویژگی شما کلیدهای خصوصی متعددی خواهید داشت و در صورت هک ولت شما، هکر نمی‌تواند به دارایی‌های شما دسترسی داشته باشد.

از طرفی کیف پول بیت گو از ویژگی امنیتی تایید هویت دو عاملی (2-Factor authentication) نیز پشتیبانی می‌کند. بنابراین کاربران برای ورود به کیف پول BitGo باید از نرم‌افزارهایی همچون Google Authenticator و Yubikey کمک بگیرند. در واقع شما بدون داشتن کد ورود قادر به استفاده از کیف پول بیت گو نخواهید بود.

ارائه بیمه نامه کریپتویی به کاربران و حفاظت از کلیدهای خصوصی از دیگر ویژگی‌های امنیتی بیت گو به شمار می‌روند.

بهره‌مندی از این ویژگی‌های امنیتی سبب می‌شود که بیت گو امنیت زیادی داشته باشد و یک گزینه ایده‌آل برای ذخیره دارایی‌ها تلقی شود.

کیف پول BitGo از چه ارزهایی پشتیبانی می‌کند؟

کیف پول BitGo از چه ارزهایی پشتیبانی می‌کند؟

بیت گو یکی از کیف پول‌های محبوب کریپتو است که در ابتدا فقط از بیت کوین پشتیبانی می‌کرد. اما در حال حاضر از بیش از 200 ارز دیجیتال مختلف پشتیبانی می‌کند که 75 درصد از مارکت کپ بازار کریپتو را به خود اختصاص داده‌اند. با توجه به این موضوع شما می‌توانید ارزهای دیجیتال متنوع را داخل کیف پول BitGo نگهداری کنید. از محبوب‌ترین ارزهای این کیف پول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بیت کوین
  • اتریوم
  • ریپل
  • بیت کوین کش
  • استلار
  • لایت کوین
  • دوج کوین
  • دش
  • زی کش
  • BTG
  • توکن‌های ERC-20

مزایا و معایب BitGo

بیت گو یکی از کیف پول‌های شناخته‌شده موجود در بازار است که مزایای بسیار زیادی دارد. با این حال دارای یک سری معایب خاص نیز هست. بنابراین اگر قصد استفاده از کیف پول BitGo را دارید لازم است که مزایا و معایب آن را بشناسید. این کار به شما کمک می‌کند که دید بهتری نسبت به بیت گو داشته باشید و با خیال راحت از آن استفاده کنید.

مزایای کیف پول بیت گو عبارت‌اند از:

  • بیت گو از ارزهای دیجیتال متنوعی پشتیبانی می‌کند.
  • این کیف پول از امنیت بالایی برخوردار است.
  • شرایط لازم برای انجام سریع و ایمن تراکنش‌ها را فراهم می‌کند.
  • رابط کاربری ساده‌ای دارد و به‌راحتی می‌توان از آن استفاده کرد.
  • از سیستم‌عامل‌های مختلفی همچون اندروید، ios و مرورگر وب پشتیبانی می‌کند.

معایب کیف پول بیت گو عبارت‌اند از:

کیف پول بیت گو در کنار مزایای بسیار زیادی که دارد، دارای یک سری معایب نیز هستند. شناخت معایب BitGo به شما این امکان را می‌دهد که دید بهتری نسبت به این کیف پول داشته باشید. به‌طور کلی معایب کیف پول BitGo عبارت‌اند از:

  • در مقایسه با سایر کیف پول‌های مشابه کارمزد نسبتا بالایی دریافت می‌کند.
  • از ارزهای فیات پشتیبانی نمی‌کند.

ویژگی‌های کیف پول BitGo

بیت گو (BitGo) یکی از بهترین کیف پول‌های کریپتو است که ویژگی‌ها و قابلیت‌های متنوعی دارد. بهره‌مندی از این ویژگی‌ها باعث می‌شود که بیت گو کاربرد بیشتری داشته و گزینه مناسبی برای نگهداری ارزهای دیجیتال باشد. به‌طور کلی بهترین ویژگی‌های کیف پول BitGo عبارت‌اند از:

ویژگی توضیحات
مدیریت کلید کاربران کلید کاربری و کلید پشتیبان را حفظ می‌کنند در حالی که BitGo کلید پلتفرم را نگه می‌دارد.
سرعت تراکنش مناسب برای انتقالات سریع، استیکینگ، و فعالیت‌های DeFi.
سیاست‌های امنیتی کاربران می‌توانند سیاست‌ها را برای محدود کردن افرادی که می‌توانند تراکنش‌ها را آغاز یا تایید کنند، محدودیت‌های تراکنش، و تعیین مقصدهای تایید شده برای وجوه تنظیم کنند.
ذخیره‌سازی کلید پشتیبان امکان ذخیره کلید پشتیبان با یک طرف ثالث.
دسترسی UI و API دسترسی مستقیم برای مشاهده و انتقال وجوه از طریق برنامه BitGo و دسترسی برنامه‌نویسی به کیف‌پول‌های گرم.
لیست سفید امکان پیش‌تایید آدرس‌هایی که می‌توان به آنها دارایی‌ها را ارسال کرد.
کنترل‌های سرعت محدودیت در مقداری که می‌توان در یک بازه زمانی مشخص انتقال داد.
مدیریت کاربر امکان تنظیم نقش‌ها و مجوزها در سطح فردی.
پشتیبانی از NFT قابلیت ذخیره‌سازی و مدیریت توکن‌های غیر قابل تعویض (NFT).
اتصال به صرافی‌ها قابلیت اتصال به صرافی‌های مختلف برای امکان ترید مستقیم از طریق کیف پول.
  • امنیت بالا: امنیت یکی از نقاط قوت کیف پول بیت گو به شمار می‌رود. این کیف پول جذاب از ویژگی‌های امنیتی همچون قابلیت چند امضایی و تایید هویت دو عاملی پشتیبانی می‌کند و به کاربران این امکان را می‌دهد که بتوانند دارایی‌های خود را در یک محیط امن نگهداری کنند.
  • پشتیبانی از ارزهای دیجیتال متنوع: کیف پول بیت گو در ابتدا برای ذخیره بیت کوین به وجود آمده بود. ولی با گسترش کریپتو و استقبال از آلت کوین‌ها شاهد افزایش ارزهای این کیف پول هستیم. در حال حاضر کیف پول BitGo از بیش از 200 ارز دیجیتال مختلف و پشتیبانی می‌کند. همچنین ذخیره سازی NFT ها نیز در این کیف پول امکان پذیر است.
  • رابط کاربری ساده: کیف پول بیت گو با ظاهر زیبا و رابط کاربری ساده طراحی شده است. رابط کاربری ساده و کاربرپسند این کیف پول باعث می‌شود که همه افراد از مبتدی گرفته تا حرفه‌ای بتوانند به‌راحتی از BitGo استفاده کنند. کاربران بدون هیچ گونه پیچیدگی و تنها با چند کلیک ساده می‌توانند به امکانات کیف پول بیت گو دسترسی داشته باشند.
  • ادغام با صرافی‌های مختلف: کیف پول بیت گو با صرافی‌های قدرتمندی همچون Bitfinex ادغام شده است. این ویژگی باعث می‌شود که کاربران بتوانند معامله و تبادل ارزهای دیجیتال را به‌راحتی انجام دهند.
  • پشتیبانی از مشتری: این کیف پول جذاب دارای تیم پشتیبانی قدرتمند است که به‌صورت مستقیم به سوالات کاربران پاسخ می‌دهد. بنابراین در صورتی که با مشکل رو‌به‌رو شدید، می‌توانید از طریق ایمیل با تیم پشتیبانی ارتباط برقرار کرده و مشکلات خود را برطرف کنید.
  • پشتیبانی از سیستم‌عامل‌های مختلف: کیف پول BitGo از سیستم‌عامل‌های مختلفی پشتیبانی می‌کند. این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید از بیت گو در دستگاه‌های اندروید، ios و مرورگر وب استفاده نمایید.

آموزش کیف پول BitGo

بیت گو از جمله کیف پول‌های مطرح کریپتو است که برای نگهداری ارزهای دیجیتال استفاده می‌شود. نصب و راه‌اندازی این کیف پول کار چندان سختی نیست ولی کمی زمان بر است. برای این که در طول راه‌اندازی کیف پول BitGo به مشکل نخورید در این بخش به آموزش کیف پول BitGo می‌پردازیم.

دانلود کیف پول فری ولت BitGo اندروید و آیفون و دسکتاپ

کیف پول بیت گو به‌صورت رایگان در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. برای استفاده از این کیف پول لازم است که ابتدا آن را از طریق پلتفرم‌های مربوطه دانلود کنید. کیف پول بیت گو از سه نسخه دسکتاپ، آیفون و اندروید پشتیبانی می‌کند؛ بنابراین شما مشکلی از بابت نصب و راه‌اندازی بیت گو نخواهید داشت. دقت داشته باشید که برای دانلود نسخه دسکتاپ BitGo باید داخل سایت رسمی آن ثبت‌نام کنید. برای راحتی کار شما لینک دانلود اختصاصی بیت گو برای سیستم‌عامل‌های مختلف را در زیر برای شما قرار می‌دهیم.

دانلود کیف پول بیت گو برای اندروید

دانلود کیف پول بیت گو برای آیفون

نحوه نصب BitGo

نحوه نصب BitGo ساده است ولی نیاز به کمی زمان دارد. با نصب بیت گو می‌توانید به‌راحتی از آن استفاده کرده و دارایی‌های خود را داخل آن نگهداری کنید. برای این کار لازم است که مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.

وارد سایت رسمی BitGo شوید و سپس روی گزینه Sign Up کلیک کنید.

اکنون باید اطلاعات مربوط به حساب کاربری خود یعنی آدرس ایمیل و رمز عبور را تکمیل کنید. سپس روی گزینه continue کلیک نمایید.

در این مرحله باید ایمیل خود را تایید کنید. پس از تایید ایمیل از شما درخواست می‌شود که وارد حساب بیت گو خود شوید.

اکنون از شما می‌خواهند که نوع اکانت خود را مشخص کنید.

سپس باید اطلاعات شخصی خود شامل نام، نام خانوادگی، کشور و تاریخ تولد را وارد کنید. پس از تکمیل فرم مربوطه باید روی گزینه continue کلیک نمایید.

اکنون با اعلان «اطلاعات شما در دست بررسی است» مواجه می‌شود. در صورتی که اطلاعات شما مورد تایید باشد یک ایمیل برای شما ارسال خواهد شد.

ورود به سایت و ساخت کیف پول بیت گو

اکنون می‌توانید وارد سایت بیت گو شوید و با ساخت کیف پول جدید از امکانات آن استفاده نمایید.

آموزش کار با BitGo

پس از نصب و راه‌اندازی کیف پول بیت گو نوبت به استفاده از آن می‌رسد. این کیف پول جذاب قابلیت‌های مختلفی دارد و به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید از خدمات آن استفاده کنید.

آموزش ارسال ارز از کیف پول BitGo

آموزش ارسال ارز در کیف پول BitGo

برای ارسال ارز در کیف پول بیت گو باید مراحل زیر را انجام دهید.

  • وارد حساب بیتگو خود شوید.
  • روی گزینه ارسال ارز کلیک کنید.
  • رمز ارزی که قصد ارسال را دارید انتخاب کنید.
  • آدرس گیرنده ارز دیجیتال را وارد کنید.
  • اکنون باید اطلاعات مربوط به تراکنش از جمله آدرس و کارمزد تراکنش را بررسی کنید و در صورت تایید روی گزینه ارسال کلیک نمایید.

نحوه دریافت رمزارز در کیف پول BitGo

نحوه دریافت ارز دیجیتال در کیف پول بیت گو یکی دیگر از مواردی است که باید یاد بگیرید. برای این کار لازم است که به‌صورت زیر عمل کنید:

  • وارد کیف پول خود شوید.
  • روی گزینه دریافت کلیک و سپس ارز مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  • سپس آدرس کیف پول خود را کپی و به فرد ارسال کننده بفرستید.
  • اکنون می‌توانید ارزهای درخواستی را در کیف پول خود دریافت کنید.

بیتگو، کیف پول نرم افزاری پرکاربرد

کیف پول بیتگو (BitGo Wallet) یکی از بهترین کیف پول‌های کریپتو است که برای نگهداری ارزهای دیجیتال متنوع استفاده می‌شود. این کیف پول جذاب از امنیت بالایی برخوردار است و به کاربران این امکان را می‌دهد که بتوانند دارایی‌های خود را در یک محیط امن و برای مدت زمان طولانی نگهداری کنند. رابط کاربری ساده، امنیت بالا، پوشش اخبار کریپتو، پشتیبانی از ارزهای دیجیتال متنوع، تبدیل سریع دارایی‌ها و سازگاری با پلتفرم‌های مختلف جزو ویژگی‌های منحصربه‌فرد BitGo به شمار می‌رود. همه این عوامل دست به دست هم می‌دهند تا کیف پول بیت گو در لیست بهترین کیف پول‌های کریپتو قرار بگیرد. در این مقاله کیف پول BitGo و هر آنچه که لازم است درباره آن بدانید را مورد بررسی قرار دادیم.

سوالات متداول
Request for Quote

کارمزد کیف پول بیت گو بر اساس شبکه انتخابی و نوع سرویس BitGo متفاوت است و هزینه متفاوتی از شما بابت انجام تراکنش‌ها دریافت می‌کند.

بله کیف پول بیت گو از احراز هویت دو عاملی و سایر گزینه‌های امنیتی پشتیبانی می‌کند و همین موضوع باعث شده است که BitGo امنیت بالایی داشته باشد.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
امن ترین کیف پول ارز دیجیتال برای ایرانی‌ها
امنیت ارز دیجیتال
امن ترین کیف پول ارز دیجیتال برای ایرانی‌ها
با پیشرفت روزافزون بازار ارز دیجیتال، این سوال که “چگونه ارز دیجیتال خود را ایمن نگه داریم؟” یک چالش بزرگ است. تغییرات مداوم در این صنعت نیز نیاز به داشتن...
TXID یا لینک تراکنش چیست؟
آموزش ارز دیجیتال
TXID یا لینک تراکنش چیست؟
ممکن است برایتان پیش آمده باشد که بعد از پرداخت و یا واریز ارز دیجیتال، دریافت کننده از شما لینک تراکنش یا TXID را به عنوان مدرک درخواست کرده باشد....
آیا خرید تتر بدون احراز هویت امکان پذیر است؟
امنیت ارز دیجیتال
آیا خرید تتر بدون احراز هویت امکان پذیر است؟
تتر، ارزی که در روزهای پرنوسان خرید و فروش ارزهای دیجیتال همچنان می درخشد و طرفداران وفادار خود را دارد. در این نوشته به این موضوع می پردازیم که آیا...