امنیت ارز دیجیتال

چگونه از تراست ولت پول در بیاوریم؟ (روش‌های کسب درآمد از تراست ولت)

چگونه از تراست ولت پول در بیاوریم؟ (روش‌های کسب درآمد از تراست ولت)

تراست ولت یکی از محبوب‌ترین کیف پول‌های ارز دیجیتال است که اغلب از آن برای خرید، ارسال و ذخیره دارایی‌های دیجیتال استفاده می‌شود. این کیف پول به دلیل پشتیبانی از تعداد زیادی رمزارز و استفاده بسیار آسانی که دارد، برای ذخیره ارزهای دیجیتال یک منبع ایده‌آل به‌شمار می‌رود. اما موضوع مقاله ما درباره تراست ولت، چیزی به جز موضوعات همیشگی درباره امنیت و استفاده و کارمزدهای این ولت است. در این مقاله ما قصد داریم درباره کسب درآمد از تراست ولت صحبت کنیم. بله درست خواندید شما می‌توانید از کیف پول تراست، درآمد دلاری داشته باشید. می‌خواهید بدانید چطور؟ با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

آیا امکان کسب درآمد از تراست ولت وجود دارد؟

تراست ولت که این روزها لقب امن‌ترین کیف پول ارز دیجیتال را هم به خود اختصاص داده است، امکانات بسیاری مانند مبادله و نگهداری امن دارایی‌ها، کارمزد پایین و … را برای کاربران فراهم می‌کند. تراست ولت در کنار ویژگی‌های پایه‌ای که همانند دیگر صرافی‌های ارز دیجیتال ارائه می‌دهد، امکان کسب درآمد از روش‌های مختلف را نیز ارائه می‌دهد.

برای کسب درآمد از تراست ولت در ایران، شما ابتدا باید بدانید چه میزان ریسکی را می‌پذیرید و چه بودجه‌ای را می‌خواهید به این کار اختصاص دهید. فرصت‌هایی که تراست ولت برای کسب درآمد فراهم می‌کند اغلب غیرفعال هستند و نیاز به بودجه‌های مختلفی و البته مهارت‌های مختلف دارند. حال بیاید تا با این روش‌ها آشنا شویم و ببینیم چگونه از تراست ولت پول در بیاوریم.

بهترین روش‌های کسب درآمد از تراست ولت

قبل از اینکه نگاهی به راه‌های کسب درآمد از تراست بیاندازیم، باید بدانید راه‌های کسب درآمد از تراست ولت میزان تلاش متفاوتی را نیاز دارند. به این معنا که برخی از این روش‌ها غیرفعال هستند و به تلاش چندانی نیاز ندارند اما برخی دیگر برای به نتیجه رسیدن به مهارت زیادی نیاز دارند. در ادامه شما می‌توانید با روش‌های متفاوت کسب درآمد از تراست ولت را آشنا شوید.

استیکینگ ارز دیجیتال

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای کسب درآمد غیرفعال کریپتو با برنامه کیف پول تراست ، استیکینگ ارز دیجیتال است. استیکینگ، به روشی گفته می‌شود که به هولدرهای ارز دیجیتال اجازه می‌دهد تا توکن‌های خود را  در شبکه قفل کنند و در ازای آن جایزه به دست آورند. در واقع، با قرار دادن ارزهای دیجیتال خود در یکی از شبکه‌ها، یک اعتبارسنج می‌شوید و به ازای هر بلوک تراکنش‌هایی که با موفقیت تأیید شده است، پاداش اعتبارسنجی دریافت می‌کنید. البته که همه این فرآیندها کاملا خودکار هستند و نیازی به نظارت دستی ندارند.

بنابراین می‌توانیم بگوییم استیکینگ زمانی است که شما سرمایه خود را در یک حساب پس‌انداز دارای بهره قرار می‌دهید، با این تفاوت که سود آن به صورت ارز دیجیتال پرداخت می‌شود. به کمک  استیکینگ، شما می‌توانید از دارایی کیف پول خود درآمد کسب کنید و به طور همزمان به کارایی و امنیت یک پروژه بلاک چینی نیز کمک کنید.

تراست ولت از استیکینگ درون‌برنامه‌ای پشتیبانی می‌کند. به این معنی که لازم نیست به دنبال پلتفرم‌های جداگانه برای به استیک کردن ارز دیجیتال خود باشید. تراست ولت در حال حاضر از استیک درون برنامه‌ای برای 21 ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند که برخی از مهم‌ترین ارزهای موجود برای استیک عبارتند از:

  • Atom
  • Dot
  • Ksm
  • Sol
  • Xtz
  • Trx
  • Ada
  • Bnb

نمونه استیک ارز دیجیتال در تراست ولت

فرض کنید ما می‌خواهیم ارز دیجیتال BNB را در تراست ولت استیک کنیم. برای این کار:

نمونه استیک ارز دیجیتال در تراست ولت

  • ابتدا به صفحه اصلی کیف پول خود بروید و روی گزینه EARN کلیک کنید.
  • سپس از میان لیست ارزهای نمایش داده شده ارز BNB را انتخاب نمایید و اخرین گزینه یعنی STAKE را فشار دهید.
  • مقدار ارز دیجیتالی را که می‌خواهید استیک کنید را انتخاب و با انتخاب منوی کرکره‌ای Validator اعتباری را که می‌خواهید استفاده کنید را نیز انتخاب کنید.
  • پس از انتخاب یک اعتبارسنج، «Continue» را فشار کنید.
  • حال کافی است دستورالعمل‌های باقیمانده را برای تأیید سهام خود دنبال کنید.

سرمایه گذاری NFT

سرمایه‌گذاری و فارمینگ NFT چیزی مشابه به استیکینگ ارز دیجیتال است با این تفاوت که شما یک NFT را به اشتراک می‌گذارید و NFT دیگری نیز پاداش می‌گیرید. این روش بسیار شبیه به ییلد فارمینگ است با این تفاوت که شما ان اف تی پاداش می‌گیرید.

بیشتر بخوانید: NFT چیست

برای فارمینگNFT با استفاده از برنامه Trust، می‌توانید از DAppBrowser درون‌برنامه‌ای استفاده کنید یا از طریق WalletConnect به DEx متصل شوید تا به برنامه‌های فارمینگ NFT دسترسی داشته باشید.

نحوه فارمینگ nft در تراست ولت

نحوه فارمینگ nft در تراست ولت

ساده‌ترین راه برای فارمینگ NFT با NFT farming DApp SuperFarm است که اخیرا در تراست راه‌اندازی شده است و با استفاده از مرورگر DApp می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید. برای این کار می‌توانید با تعویض یک توکن ERC20 (با فرض اینکه از اتریوم استفاده می‌کنید) با SUPER، توکن‌های SUPER در کیف پول خود دریافت کنید.

در مرحله بعد هنگامی که با سپرده‌گذاری توکن‌های SUPER خود در استخر SUPER به اندازه کافی GEM جمع‌آوری کردید، می‌توانید NFT ها را در طول Drop بعدی برداشت کنید. از طرف دیگر، می‌توانید از SUPER به‌عنوان وسیله مبادله در SuperFarm استفاده کنید و در مورد مسائل حاکمیتی رأی دهید.

ییلد فارمینگ در تراست ولت

ییلد فارمینگ

تراست ولت امکان ییلد فارمینگ را در بلاکچین‌های اتریوم، زنجیره هوشمند بایننس و سایر بلاکچین‌ها فراهم می‌کند. ییلد فارمینگ راهی برای کسب پاداش با سپرده‌گذاری ارز دیجیتال یا سایر دارایی‌های دیجیتال مانند nft ها در یک برنامه غیرمتمرکز است. 

توجه داشته باشید این روش جزو پرریسک‌ترین روش‌ های کسب درآمد با تراست به‌شمار می‌رود اما می‌تواند بیشترین درآمد را نیز برای شما به همراه بیاورد.

نمونه ییلد فارمینگ در تراست ولت

در این نمونه ما می‌خواهیم نحوه فارمینگ و به دست آوردن توکن CAKE را نشان دهیم. کیک، رمز ارز بومی صرافی پنکیک سواپ، یک صرافی غیرمتمرکز (DEX) که بر روی زنجیره هوشمند Binance ساخته شده است. ییلد فارمینگ کیک، شامل ارائه نقدینگی به پلتفرم با سپرده‌گذاری یک جفت توکن در استخرهای نقدینگی است که به دیگران در انجام معاملات امن کمک می‌کند. در مقابل، کاربران توکن‌های LP (ارائه‌دهنده نقدینگی) را دریافت می‌کنند که نشان‌دهنده سهم آن‌ها از استخر نقدینگی است. با قرار دادن این توکن های LP در صرافی پنکیک سواپ، کاربران می‌توانند CAKE را به عنوان جایزه کسب کنند.

برای این کار:

  • ابتدا مطمئن شوید که در حساب خود توکن CAKE دارید تا بتوانید کارمزد معامله را بپردازید.
  • حال باید ولت خود را به صرافی غیرمتمرکز پنکیک سواپ متصل کنید.
  • “Earn” و سپس “Pools” را انتخاب کنید.
  • “Stake CAKE” را انتخاب کنید.
  • یکی از گزینه‌های Flexible یا Locked را انتخاب نمایید.

وام دهی دیفای در تراست ولت

وام دهی دیفای

وام‌دهی دیفای یک مورد استفاده محبوب برای کسب درآمد با تراست ولت است که خیلی زود سرمایه‌گذار را به سود می‎‌رساند. در این وام‌دهی شما با قرض دادن دارایی رمزارزی خود به دیگران در کسب سود آن‌ها مشارکت می‌کنید. در واقع، برخلاف سازمان‌های مالی سنتی مانند بانک‌ها، پروتکل‌های وام‌دهی DeFi همه اشخاص ثالث را حذف می‌کنند و به کمک قراردادهای هوشمند اجازه وام‌دهی مستقیم بین وام گیرنده و وام‌دهنده را می‌دهند و مشابه روش‌های سنتی، وام دهنده از دارایی‌های دیجیتالی خود بهره دریافت می‌کند.

برنامه‌های وام‌دهی درون برنامه‌ای که تراست ولت فراهم می‌کند عبارتند از:

  • Aave
  • Compound
  • CREAM

اگر می‌خواهید بدانید چگونه از تراست ولت پول دربیاوریم باید بگوییم وام‌دهی دیفای یکی از مطمئن‌ترین و البته سودده‌ترین روش‌ها است پس از آن غافل نشوید.

نمونه وام دهی دیفای در تراست ولت

در این مثال ما می‌خواهیم کسب سود از توکن‌های اتریوم (ERC20) و با استفاده از Compound را نمایش دهیم. کامپامد یک پروتکل غیرمتمرکز است که مبتنی بر بلاکچین اتریوم عمل می‌کند. همچنین یکی از قابل اعتمادترین و قدیمی ترین پروتکل‌های دیفای در بازار نیز به‌شمار می‌رود.

  • برای دسترسی به Compound، روی مرورگر DApp درت راست کلیک کنید.
  • سپس برای یافتن برنامه، compound.finance را در نوار جستجوی مرورگر DApp تایپ کنید.
  • مطمئن شوید که مرورگر DApp شما به اتریوم متصل است (با بررسی لوگو در بالا سمت چپ). اگر اینطور باشد، کیف پول اتریوم شما به طور خودکار به Compound متصل می‌شود و می‌توانید به پلتفرم دسترسی داشته باشید.
  • اکنون، می‌توانید تمام بازارهای وام‌دهی را مشاهده و دارایی مورد نظر خود را برای دریافت سود انتخاب کنید. برای مثال بیایید با USDC پیش برویم.
  • برای مشاهده APY عرضه و توزیع APY (پرداخت شده در توکن های COMP) روی بازار USDC کلیک کنید.
  • سپس روی «فعال کردن» کلیک و تراکنش را با استفاده از کیف پول خود تأیید کنید (برای پوشش هزینه های کارمزد به ETH در کیف پول خود نیاز دارید).
  • پس از فعال شدن، می‌توانید مقدار USDC را که می‌خواهید، انتخاب کنید و سپس روی «انجام» کلیک کنید.
  • در نهایت، تراکنش را تأیید می‌کنید و تمام.

وام دادن دارایی‌های دیجیتال در بازارهای DeFi به همین سادگی است!

بازارسازی خودکار (AMM) در تراست ولت

بازارسازی خودکار (AMM)

در صرافی‌ها و کیف پول‌های غیرمتمرکز مانند تراست ولت، سرمایه‌گذاران می‌توانند با اضافه کردن دارایی‌هایی به یک استخر معاملاتی تراکنش سهمی از کارمزد معاملات دریافت کنند. در این روش علاوه بر بخشی از کارمزد، شما توکن‌های حاکمیتی آن شبکه را نیز به عنوان جایزه دریافت خواهید کرد که به شما حق رای در بلاکچین را نیز می‌دهد و به این ترتیب می‌توانید در تصمیم‌گیری‌های توسعه پروژه، مشابه سهامداران در یک شرکت عمومی، نظر بدهید.

تراست به شما این امکان را می‌دهد تا به پلتفرم‌های محبوب دیفای مانند یونی سواپ و پنکیک سواپ که از AMM استفاده می‌کنند دسترسی داشته باشید و از این طریق درآمد غیرفعال کسب کنید.

تراست ولت، یک کیف پول همه کاره

همانطور که در این مقاله خواندید، تراست ولت علاوه بر این که یک کیف پول قابل اعتماد برای نگهداری دارایی‌های دیجیتال به‌شمار می‌رود، امکان کسب درآمد دلاری را نیز در اختیار سرمایه‌گذاران خود می‌گذارد. آنچه گفتیم، روش‌ های کسب درآمد از تراست ولت تا به امروز بود اما این پلتفرم یکی از بهترین تیم‌های توسعه را دارد و ما می‌توانیم انتظار روش‌های دیگر و ارتقاء بیشتر در آینده نزدیک را نیز داشته باشیم. برای باخبر شدن از جدیدترین اخبار درباره روش‌های کسب درآمد با ارزهای دیجیتال بلاگ ایرانیکارت را از دست ندهید.

سوالات متداول
Request for Quote

بله کیف پول تراست به شما این امکان را می‌دهد که از طریق روش‌هایی مانند استیکینگ، وام‌دهی دیفای و بازارسازی خودکار کسب درآمد غیرفعال داشته باشید.

چگونه از تراست ولت پول در بیاوریم؟ (روش‌های کسب درآمد از تراست ولت)
تراست ولت یکی از محبوب‌ترین کیف پول‌های ارز دیجیتال است که اغلب از آن برای خرید، ارسال و ذخیره دارایی‌های دیجیتال استفاده می‌شود. این کیف پول به دلیل پشتیبانی از...
5 از 3 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. سلام
    برداشت غیر مجاز BNB از تراست والت ام صورت گرفته است . االان با وازیز bnb همون لحظه بصورت اتومات برداشت صورت می گیرد . چطور می توانم برداشت غیر مجاز را غیر فعال کنم .ضمنآ داخل کیف کوین های وجود دارد که جهت برداشت کارمزد bnb باید پرداخت شود.

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      به کیف پول شما نفوذ شده است. توصیه می کنیم هرچه سریعتر دارایی خود را به کیف پول دیگر منتقل کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. سلام اگر کسی از نحوه سرمایه گذاری پرافت اسمارت در تراست ولت اطلاعی داره لطفا اطلاع رسانی بکند

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      منظور از پرافیت اسمارت، همان استیکینگ ارز دیجیتال در تراست ولت است.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  3. سلام ببخشید یکی از دوستان داخل تراست والت برای پینشهاد داد پروفیت اسمارت سرمایه گذاری کنم از معتبر بودن اطلاع دارید؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      توصیه می کنیم بر اساس سیگنال افراد دیگر تصمیم به سرمایه گذاری نگیرید. همیشه تحقیقات خود را انجام داده و بازار را به خوبی بررسی کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام
      آیا استیک BnB یا همان پرافیت اسمارت سود ۱۰درصدی داره و اینکه آیا میشه اطمینان کرد؟
      چون یه عده در کانال از لذت سود آوری حرف میزنند و یکی دیگه از پریدن ارزشون.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام و احترام
        در حال حاضر کیف پول تراست برای استیک BNB نرخ سود سالیانه 18% را ارائه می دهد. از لحاظ اعتماد بله کیف پول تراست ولت جزو بهترین کیف پول های بازار است. با این حال اگر سرمایه شما سنگین است توصیه می کنیم از کیف پول های سخت افزاری استفاده کنید که امنیت بسیار بالاتری دارند.
        پایدار باشید

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • سلام و احترام
          پاسخ داده شده است. نرخ سود سالیانه استیک بایننس کوین در حال حاضر در کیف پول تراست ولت 18% است.
          پایدار باشید

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
امن ترین کیف پول ارز دیجیتال برای ایرانی‌ها
امنیت ارز دیجیتال
امن ترین کیف پول ارز دیجیتال برای ایرانی‌ها
با پیشرفت روزافزون بازار ارز دیجیتال، این سوال که “چگونه ارز دیجیتال خود را ایمن نگه داریم؟” یک چالش بزرگ است. تغییرات مداوم در این صنعت نیز نیاز به داشتن...
TXID یا لینک تراکنش چیست؟
آموزش ارز دیجیتال
TXID یا لینک تراکنش چیست؟
ممکن است برایتان پیش آمده باشد که بعد از پرداخت و یا واریز ارز دیجیتال، دریافت کننده از شما لینک تراکنش یا TXID را به عنوان مدرک درخواست کرده باشد....
آیا خرید تتر بدون احراز هویت امکان پذیر است؟
امنیت ارز دیجیتال
آیا خرید تتر بدون احراز هویت امکان پذیر است؟
تتر، ارزی که در روزهای پرنوسان خرید و فروش ارزهای دیجیتال همچنان می درخشد و طرفداران وفادار خود را دارد. در این نوشته به این موضوع می پردازیم که آیا...