دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری

کسب درآمد از اپل موزیک

کسب درآمد از اپل موزیک

کسب درآمد از اپل موزیک (Apple Music) یکی از مهمترین روش‌های درآمدزایی برای هنرمندان و موسیقی‌دانان در دنیای موسیقی مدرن محسوب می‌شود. با گسترش سرویس‌های موسیقی اشتراکی، اپل موزیک به هنرمندان امکان انتشار موسیقی‌ و دسترسی به مخاطبان جهانی را بدون محدودیت فراهم می‌آورد. این سرویس به هنرمندان امکان تبلیغ موسیقی، انتشار آلبوم‌ها و آهنگ‌های جدید و جذب مخاطبان بیشتر را می‌دهد. در این مقاله روش‌های کسب درآمد دلاری از اپل موزیک را بررسی کرده و به بررسی پرداخت درآمد بیشتر به خوانندگان این پلترم می‌پردازیم.

داستان اپل موزیک و درامدزایی

کسب درآمد از اپل موزیک در 30 ژوئن 2015 آغاز شد. اپل در آن زمان به عنوان یکی از شرکت‌های معتبر در صنعت تکنولوژی و موسیقی، سرویس اشتراکی به نام اپل موزیک را معرفی کرد که برای کاربران امکان پخش و دانلود میلیون‌ها آهنگ از کتابخانه موسیقی اپل را فراهم می‌کند. در آن زمان مدیر عامل شرکت اپل اعلام کرد اپل یک شرکت سخت افزاری نیست و از این به بعد امکان کسب درآمد از نرم‌افزار و فروش خدمات دیگر را برای کاربران فراهم می‌کند.

 از آن زمان تا کنون نیز درآمد حاصل از فروش خدمات و نرم افزار اپل 3 برابر شده و به دومین منبع درآمد این شرکت تبدیل گشته است. اپل موزیک به عنوان یکی از خدمات اشتراکی اپل، به هنرمندان و موسیقی‌دانان این امکان را داد تا موزیک‌های خود را در این پلتفرم منتشر کرده و از فروش موسیقی، اشتراک‌های ماهانه کاربران و دیگر منابع کسب درآمد کنند. سپس به عنوان یک فرصت جدید برای هنرمندان موزیک، معروف‌تر شدن آهنگ‌هایشان و کسب درآمد از پلتفرم های موسیقی شناخته شد! اگر شماهم از طرفداران این پلتفرم جذاب هستید، پیشنهاد می‌کنیم خرید گیفت کارت اپل موزیک را در برنامه‌های خود بگذارید!

روش های کسب درآمد از اپل موزیک

روش های کسب درآمد از اپل موزیک

کسب درآمد از اپل موزیک مستلزم انتشار موسیقی و جذب طرفداران و مخاطبان بیشتر است. در این قسمت به توضیح چند روش برای کسب درآمد از اپل موزیک پرداخته می‌شود:

  • انتشار موسیقی
    هنرمند می‌تواند موسیقی خود را ضبط  کرده و در سرویس اپل موزیک انتشار داده تا افراد آن را به صورت آنلاین یا آفلاین گوش کنند. برای هر بار پخش آهنگ‌ توسط کاربران، شما به درآمد می‌رسید.
  • کسب امتیاز و رادیو
    اپل موزیک به هنرمندان امکان ارسال موسیقی خود به سرویس رادیویی این سرویس را می‌دهد. اگر موزیک شما در برنامه‌های رادیویی یا پلی‌لیست‌های مختلف امتیاز کسب کند، به درآمد شما افزوده می‌شود.
  • استفاده از پادکست
    اگر دارای دانش فنی در مورد موسیقی هستید یا اطلاعات خاصی در این زمینه دارید، می‌توانید در پادکست‌های اپل موزیک شرکت کنید و از تبلیغات و حمایت مخاطبان درآمد کسب کنید.

شاید برای شما هم جالب باشد که با گوش دادن به موزیک می‌توان کسب درآمد کرد! اگر نمی‌دانید چگونه این کار را انجام دهید، یک نگاهی به مطلب کسب درآمد با گوش دادن به موزیک بیندازید!

  • بازاریابی و تبلیغات
    پروموت یا تبلیغ موسیقی در اپل به هنرمندان و ناشران موسیقی امکان افزایش جذب مخاطبان بیشتر را می‌دهد. اپل موزیک به هنرمندان این امکان را می‌دهد تا موسیقی‌شان را به صورت تبلیغاتی به همراه ویدیوهای موسیقی و محتوای اختصاصی به کاربران ارائه دهند.

کسب درآمد از اپل موزیک بیشتر است یا اسپاتیفای؟

کسب درآمد از اپل موزیک بیشتر است یا اسپاتیفای؟

میزان درآمدی که از اپل موزیک یا اسپاتیفای کسب می‌شود، به عوامل مختلفی مانند تعداد طرفداران، میزان پخش موسیقی، تعداد اشتراک‌ماهانه و سیاست‌های قیمت‌گذاری بستگی دارد. اسپاتیفای به عنوان یکی از بزرگترین پلتفرم‌های استریمینگ موسیقی در جهان، تعداد زیادی کاربر فعال دارد و به طور معمول بیشترین توجه و ترافیک را به خود جلب می‌کند. از این رو، برخی از هنرمندان ممکن است درآمد بیشتری از اسپاتیفای کسب کنند زیرا موسیقی‌شان به صورت گسترده‌تر پخش می‌شود.

باید به این موضوع اشاره کنیم که اسپاتیفای از پشتیبانی تبلیغات برخوردار است و از طرف دیگر، اشتراک پرمیوم هم دارد، به همین دلیل روند کسب درآمد این دو سرویس با هم متفاوت است. اسپاتیفای کاربران بیشتری هم نسبت به اپل موزیک دارد. تعداد کاربران این سرویس در حال حاضر به 350 میلیون نفر می‌رسد که از این تعداد 160 میلیون نفر از اشتراک پرمیوم استفاده می‌کنند. با توجه به توضیحاتی که اپل ارائه کرده است، اپل موزیک به‌صورت میانگین برای هر استریم موسیقی مبلغ بیشتری به هنرمندان پرداخت می‌کند. مبلغ ذکر شده دو برابر چیزی است که اسپاتیفای به هنرمندان پرداخت می‌کند.

بنابراین، کسب درآمد از پلتفرم موسیقی به شرایط و استراتژی‌های هر هنرمند و نحوه مدیریت موسیقی و کسب درآمد از آن وابسته می‌باشد و نمی‌توان گفت که یکی از این دو پلتفرم برای همه هنرمندان بهتر است.

توصیه می‌کنیم مطالعه مطلب کسب درآمد از اسپاتیفای Spotify در سال 2023 را از دست ندهید!

پرداخت درآمد بیشتر به خوانندگان در سرویس Apple Music

پرداخت درآمد بیشتر به خوانندگان در سرویس Apple Music

اپل موزیک در حال بررسی پیشنهاداتی است که بتواند درآمد موسیقی‌دانان و هنرمندان فعال در این زمینه را از 16 درصد به 50 درصد افزایش دهد. به این صورت خوانندگان بیشتری به این پلتفرم رو آورده‌ و از آن حمایت می‌کنند. این اقدام با افزایش واکنش‌های مثبت همراه بوده است. این موضوع هنوز صد درصد به صورت رسمی اعلام نشده و بررسی‌های لازم در این زمینه توسط اپل در حال انجام است.

معمولاً در سرویس‌های استریمینگ موسیقی مثل Apple Music، کاربران با اشتراک ماهانه مبالغی را پرداخت می‌کنند و سپس درآمد حاصل از این اشتراک‌ها بین هنرمندان، ناشران موسیقی و پلتفرم تقسیم می‌شود. توزیع درآمد می‌تواند بر اساس تعداد پخش آهنگ‌ها یا فرصت‌های دیگری محاسبه شود. پس تا آن زمان هنرمندان برای دریافت مقدار درآمد بیشتر باید تعداد بیشتری از طرفداران را جذب کنند یا از روش‌های دیگری مانند فروش موسیقی، کنسرت‌ها و پادکست‌ها بهره ببرند. توافقات و شرایط دقیقتر دریافت درآمد از اپل موزیک بستگی به مذاکرات هنرمندان با اپل و ناشران موسیقی دارد.

 شما می‌توانید از طریق خدمات ایرانیکارت در صورت وجود شرایط لازم، برای نقد کردن درامد ارزی کسب شده از بازی اقدام کنید.

 

دنیای اپل موزیک و درآمدزایی!

کسب درآمد از اپل موزیک برای هنرمندان و موسیقی‌دانان می‌تواند منبعی برای افزایش درآمد باشد، اما بسیاری از هنرمندان در این زمینه به تلاش، استراتژی و افزایش طرفداران خود نیاز دارند. اپل موزیک یکی از پلتفرم‌های موسیقی معتبر در جهان است که به هنرمندان امکان می‌دهد تا موسیقی‌شان را منتشر کرده و درآمد کسب کنند. به این صورت، می‌توانیم شاهد بهبود شرایط کاربران فعال در سرویس‌های پخش استریم باشیم و اپل موزیک، می‌تواند پیشرو خوبی در این زمینه واقع شود. هنرمندان باید توانایی‌های برتر، استراتژی‌های بازاریابی قوی‌تر، جذب طرفداران و مخاطبان بیشتر و استفاده از روش‌های مختلف درآمدزایی را داشته باشند. شماهم سوالات و تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

دقت کنید شما می‌توانید از طریق خدمات نقد کردن درامد ارزی ایرانیکارت در صورت وجود شرایط لازم، درامد ارزی خود را در ایران دریافت کنید و این مقاله صرفا جهت افزایش آگاهی شما است. برای اطلاع از این شرایط، با کارشناسان ایرانیکارت در ارتباط باشید.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
چگونه از بازی آنلاین کسب درآمد کنیم؟
بازی ها
چگونه از بازی آنلاین کسب درآمد کنیم؟
حتما شما هم این روزها، زیاد شنیده‌اید که بسیاری از افراد فقط با بازی کردن درآمدهای زیادی کسب می‌کنند. این به خصوص برای افرادی که به بازی و گیم‌های آنلاین...
کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت های خارجی
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت های خارجی
متاسفانه بیشتر عکاسان اطلاعات دقیقی از نحوه کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت های خارجی نداشته و نمی‌دانند که چگونه به کمک آن درآمد ارزی مناسبی را به...
کسب درآمد با گوش دادن به موزیک
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
کسب درآمد با گوش دادن به موزیک
آیا می‌دانستید که با گوش دادن به موزیک و موسیقی می‌توانید کسب درآمد کنید؟! شاید شما هم تا قبل از این فقط برای رهایی از دغدغه‌های زندگی یا انگیزه و...