دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری

کسب درآمد از اسپاتیفای Spotify در سال 2024

کسب درآمد از اسپاتیفای Spotify در سال 2024

اسپاتیفای Spotify یک پلتفرم محبوب پخش موسیقی است که بیش از 200 میلیون کاربر فعال در جهان دارد. اسپاتیفای علاوه‌بر اینکه یک پلتفرم با ارزش برای پخش موسیقی است، با ارائه سرویس Spotify for Artists فرصت درآمدزایی را هم به خدمات ویژه خود اضافه کرده است! این خبر خوب به معنی است که، کسب درآمد از اسپاتیفای هم به جمع راه‌های درآمدزایی امروزی اضافه شد. اگر شما هم جز آرتیست‌های تازه کار هستید و می‌خواهید موزیک‌های خود را در یک پلتفرم پرمخاطب پخش کرده و در قبال آن هزینه دریافت کنید، این فرصت را غنمیت بدانید. شما از طریق روش‌های مختلفی مانند فروش اطلاعات، استریم کردن، اشتراک‌گذاری در اینستاگرام، ساخت پلی لیست، سرمایه‌گذاری و همکاری با هنرمندان، می‌توانید از اسپاتیفای درآمد کسب کنید. البته، برای درآمدزایی از اسپاتیفای، به نسخه پرمیوم اسپاتیفای نیاز خواهید داشت؛ اما با وجود تحریم‌های مالی علیه ایران، متاسفانه کاربران ایرانی نمی‌توانند مستقیما اقدام به خرید نسخه پولی اسپاتیفای کنند؛ بنابراین شما می‌توانید برای خرید اکانت اسپاتیفای و سپس نقد کردن درآمد ارزی خود از خدمات ایرانیکارت بهره‌مند شوید. برای انجام این کار تنها کافیست بعد از ساخت پنل کاربری در ایرانیکارت، درخواست خود را ثبت کنید.

داستان اسپاتیفای و درامدزایی

اسپاتیفای برای اولین بار در سال 2007 توسط دو فرد سوئدی طراحی و ابتدا در کشورهای اروپایی عرضه شد. هدف اصلی این پلتفرم، استریم موسیقی به صورت آنلاین بود اما با گذشت زمان این سرویس باتوجه به نیازهای کاربران، تغییرات زیادی را در خدمات خود به وجود آورد. در این میان اسپاتیفای با معرفی سرویس جدید خود، Spotify for Artists  ظاهرا قصد دارد فراتر از یک پلتفرم پخش موسیقی عمل کند. اسپاتیفای با راه‌اندازی این سرویس به آرتیست و هنرمندان تازه کار این امکان را می‌دهد تا در بستری امن و مطمئن برای خود پروفایل بسازند و از این راه، هنر و توانایی خود را با علاقه‌مندان به موسیقی به اشتراک بگذارند. نکته جالب اینجاست شما با انتشار آهنگ‌های خود در اسپاتیفای می‌توانید درامدزایی کنید و از اینجا داستان کسب درآمد از اسپاتیفای شروع می‌شود!

همانطور که گفتیم شما با روش‌های مختلفی مانند استریم کردن، همکاری با هنرمندان، ساخت پلی لیست، فروش اطلاعات و سایر مواردی که ادامه مطلب آورده‌ایم، می‌توانید از اسپاتیفای درآمد کسب کنید و پس از آن، در صورت وجود شرایط لازم به راحتی درآمد خود را از طریق خدمات نقد کردن درآمد ارزی ایرانیکارت به ریال تبدیل کرده و دریافت کنید.

کسب درآمد از اسپاتیفای چگونه است

امکانات جذاب اسپاتیفای

Spotify با فراهم کردن امکانات جذاب، فراتر از یک سرویس پخش موسیقی معمولی عمل کرده است. به همین علت در ادامه مروری بر مهم‌ترین امکانات اسپاتیفای خواهیم داشت.

  1. امکان دسترسی رایگان و پرمیوم به اسپاتیفای
  2. امکان ساخت پلی لیست و اشتراک‌گذاری آن
  3. پخش موسیقی آنلاین به طور نامحدود
  4. ساخت ایستگاه رادیویی توسط کاربر
  5. پخش موسیقی با کیفیت بالا
  6. دسترسی به آرشیو 70 میلیونی شامل فایل‌های صوتی فارسی و غیر فارسی
  7. دنبال کردن خواننده‌های محبوب‌تان
  8. اضافه کردن موزیک‌های مورد علاقه به کتابخانه برای پخش آفلاین
  9. ایستگاه رادیویی اختصاصی

انواع راه های کسب درآمد از اسپاتیفای

در اینجا به روش‌های مختلف کسب درآمد از اسپاتیفای می‌پردازیم. بعد از مطالعه این بخش می‌توانید باتوجه به شرایط خود، یکی از موارد زیر را انتخاب کنید.

  • آموزش کسب درآمد از اسپاتیفای با ساخت پلی لیست

کسب درآمد از اسپاتیفای با ساخت پلی لیست، اولین روشی است که می‌خواهیم برای کسب درآمد از این پلتفرم، بررسی کنیم. شما می‌توانید با ساخت پلی لیست از آهنگ‌های محبوب‌تان از این نرم‌افزار جهت اشتراک‌گذاری محتوای خود و کسب درآمد از اسپاتیفای استفاده کنید. در این روش مقدار درآمد به تعداد دنبال کننده‌های پروفایل‌تان بستگی دارد؛ به همین علت اگر موزیسین، تولیدکننده پادکست و یا هنرمند تازه کار هستید، پلی لیست‌های خود را با افرادی که دنبال‌کننده زیادی دارند و یا سایت‌های معروف، به اشتراک بگذارید. البته درآمدی که به ازای پخش هر بار فایل صوتی از Spotify خواهید داشت، به عواملی دیگری مانند میزان محبوبیت موزیک‌تان و نوع قرارداد با اسپاتیفای بستگی دارد.

 

شاید برای شما هم جالب باشد که با گوش دادن به موزیک می‌توان کسب درآمد کرد! اگر نمی‌دانید چگونه این کار را انجام دهید، یک نگاهی به مطلب کسب درآمد با گوش دادن به موزیک بیندازید!

 

  • کسب درآمد از اسپاتیفای با اشتراک گذاری در اینستاگرام

یکی از شیوه‌های رایج درآمدزایی از اسپاتیفای، معرفی و تبلیغ موزیک خود در استوری اینستاگرام است. اسپاتیفای این امکان را به شما می‌دهد تا آهنگ‌ها، آلبوم، هنرمندان مورد علاقه و پلی لیست‌های خود را مستقیما در اینستاگرام خود، استوری کنید. برای اینکار تنها کافیست از بخش منوی اشتراک در اسپاتیفای، گزینه استوری اینستاگرام را انتخاب کنید و فایل صوتی را در استوری به اشتراک بگذارید. در این صورت کاربر به راحتی از طریق یک کلیک وارد اسپاتیفای می‌شود و بلافاصله موسیقی شما را می‌شنود.

  • درآمدزایی از اسپاتیفای با فروش اطلاعات

یک روش جالب دیگر برای کسب درآمد از اسپاتیفای، فروش اطلاعات و دیتا است! البته این روش بیشتر برای افرادی مناسب است که از اسپاتیفای به عنوان یک سرگرمی استفاده می‌کنند. پس اگر می‌خواهید درآمدزایی از اسپاتیفای با فروش اطلاعات را تجربه کنید، گزینه Fan Insights را در این پلتفرم فعال کنید. این ویژگی به اسپاتیفای اجازه می‌دهد تا اطلاعات شخصی مانند سن، موقعیت جغرافیایی، سلایق موسیقی، جنسیت و عادات موسیقی شما را به دست آورد. سپس این اطلاعات جمع‌آوری شده را به کمپانی‌های موسیقی، آرتیست‌ها و فعالان حوزه موسیقی فروخته می‌شود. به نظر شما چرا این اطلاعات مفید هستند؟

در واقع شما با فروش اطلاعات شخصی خود به اسپاتیفای نوع سلیقه موسیقی، آرتیست‌های مورد علاقه و به طور کلی سبک موردپسندتان را با کمپانی‌های بزرگ موسیقی به اشتراک می‌گذارید. مارکت‌های موسیقی از این اطلاعات استفاده می‌کنند تا مخاطب خود را به خوبی بشناسند و در سطح عمیق‌تری با آن‌ها ارتباط بگیرند.

  • آموزش کسب درآمد از اسپاتیفای از طریق همکاری با هنرمندان

همکاری با هنرمندان معروف‌تر از خودتان، یکی دیگر از شیوه‌های درآمدزایی و افزایش سرمایه از طریق Spotify است. در این روش باید توانایی‌ها و مهارت‌های خود را به طرفداران دیگر هنرمندان نشان بدهید تا بتوانید آن‌ها را به پروفایل اسپاتیفای خودتان جذب کنید. پس اگر فکر می‌کنید توانایی همکاری با هنرمندان معروف را دارید، یک نمونه از بهترین آهنگ‌های خودتان را برای آن‌ها بفرستید و تقاضای همکاری کنید.

  • درآمدزایی با استریم کردن

شما به عنوان یک هنرمند می‌توانید آهنگ خود را در Spotify پخش کنید و در مقابل، هزینه‌ای را دریافت کنید. برای درآمدزایی با این روش، تنها به یک شرکت پخش موسیقی مورد تایید از طرف اسپاتیفای نیاز دارید. بعد از بستن این قرارداد، کمپانی موسیقی به نمایندگی از شما می‌تواند موزیک مدنظرتان را در این پلتفرم پخش کند و درصدی از جریان پخش را به شما بدهد.  

  • سرمایه گذاری و درآمدزایی از اسپاتیفای

آخرین روشی که قرار است برای کسب درآمد از این پلتفرم بررسی کنیم، سرمایه‌گذاری در اسپاتیفای است. با خرید سهم این کمپانی می‌توانید سرمایه و دارایی خودتان را چند برابر کنید! البته سرمایه ‌گذاری و کسب درآمد دلاری از اسپاتیفای درست همانند سرمایه‌گذاری در سایر کسب وکارها، فوت و فن‌های مخصوص به خود را دارد. با اینکه روش‌های متنوع درآمدزایی از اسپاتیفای را بررسی کردیم، اما میزان درآمد از این پلتفرم بسته به نقش شما در این برنامه موسیقی، میزان محبوبیت پادکست‌ها، موزیک‌ها و عملکرد کلی خود اسپاتیفای متفاوت است.

مراحل ساخت و انتشار پلی لیست در اسپاتیفای

مراحل ساخت و انتشار پلی لیست در اسپاتیفای

از آنجایی که خیلی از کاربران مراحل ساخت و انتشار پلی لیست را نمی‌دانند، در این بخش از آموزش کسب درآمد از اسپاتیفای می‌خواهیم مراحل انجام این کار را توضیح دهیم.

1 . ایجاد پلی لیست در اسپاتیفای

ابتدا پس از خرید اشتراک اسپاتیفای، باید به سراغ کتابخانه شخصی خود بروید تا playlist را در این بخش ببینید. سپس تنها کافیست آهنگ‌های مدنظرتان را به این لیست اضافه کنید.

زمان مورد نیاز: 5 دقیقه

مراحل ساخت پلی لیست در اسپاتیفای

  1. مرحله اول: ساخت پلی لیست

    پس از خرید اشتراک اسپاتیفای، به سراغ کتابخانه شخصی خود بروید تا در نوار کناری سمت چپ، گزینه  playlist را ببینید. با انتخاب این گزینه می‌توانید یک پلی‌لیست ایجاد کنید و نام آن را تغییر دهید. همچنین امکان اضافه‌کردن توضیحات بیشتر و آپلود تصویر کاور هم وجود دارد. وقتی کارتان تمام شد، تغییرات را ذخیره کنید.ساخت پلی لیست در اسپاتیفای

  2. مرحله دوم: افزودن آهنگ به پلی لیست

    جهت افزودن آهنگ‌های مدنظرتان به پلی لیست، از نوار جستجویی که در زیر Let’s find something for your playlist قرار گرفته است، کمک بگیرید. تنها کافیست نام آهنگی را که می‌خواهید به پلی‌لیست خود اضافه کنید، وارد کرده و سپس گزینه Add را انتخاب نمایید. همچنین شما می‌توانید از نوار جستجو خود اسپاتیفای استفاده کنید؛ برای این کار روی سه نقطه کلیک کنید و با انتخاب گزینه Add to playlist بر روی پلی لیست مدنظرتان کلیک کنید.افزودن اهنگ به پلی لیست در اسپاتیفای

2. ارسال پلی لیست به وبسایت

در این مرحله باید پلی لیست خود را به وب سایت‌هایی ارسال کنید که در ازای پخش موزیک توسط کاربران از پلی لیست شما، مبلغی را پرداخت می‌کنند.

3. جذب مخاطب در اسپاتیفای

برای کسب درآمد بیشتر از اسپاتیفای، باید تعداد مخاطب‌های خود را بالا ببرید. برای این‌کار لازم است پلی لیست‌هایی را بسازید که محبوبیت زیادی میان مردم دارند. اگر سلیقه دوستداران موسیقی را به خوبی نمی‌دانید، توصیه می‌کنیم از وب سایت‌هایی مانند subreddit کمک بگیرید. در این سایت، علاقه‌مندان به موسیقی درباره بهترین پلی لیست‌ها برای ورزش، مدیتیشن و غیره به گفتگو می‌پردازند.

همچنین بخوانید: اپلیکیشن کسب درآمد با دیدن تبلیغات

نکات مهم در مورد ساخت پلی لیست در اسپاتیفای

برای ساخت یک پلی لیست جذاب در اسپاتیفای، باید نکات مهمی را رعایت کنید تا با کمک آن‌ها بتوانید پلی لیست خود را بهینه کنید و درآمدتان را افزایش دهید.

  1. پلی لیست خلاقانه

باید بدانید که اگر پلی لیست شما برتری نسبت به سایر پلی لیست‌های دیگر نداشته باشد، طبیعتا نمی‌تواند مخاطب بیشتری را جذب کند. پس کمی خلاقیت به خرج بدهید و یک پلی لیست متفاوت به مخاطبین خود ارائه دهید.

  1. نام مناسب برای پلی لیست

برای اهنگ‌های پلی لیست، لازم است نام‌هایی انتخاب کنید که کاربر تنها با یک نگاه، متوجه هدف شما بشود. اگر نام آهنگ‌های پلی لیست شما برای مخاطب‌تان مشخص نباشد، به احتمال زیاد حتی به یکی از آن‌ها گوش نخواهند داد. مثلا می‌توانید از عناوینی مانند اهنگ‌های شاد، اهنگ جدید و یا تاریخ استفاده کنید.

  1. محدود کردن تعداد آهنگ

با ایجاد پلی لیست‌های متعدد، می‌توانید تعداد آهنگ‌های هر پلی لیست را محدود کنید. داشتن پلی لیست‌هایی که تنها شامل 30 تا 50 آهنگ می‌شوند، خیلی بهتر از یک پلی لیست با 1000 اهنگ است. اینگونه کاربر دچار سردرگمی نمی‌شود و ساده‌تر پلی لیست مدنظر خود را انتخاب می‌کند.

  1. به روزرسانی مداوم

اگر می‌خواهید درآمد خود را در اسپاتیفای افزایش دهید، باید پلی لیست‌های خود را دائما به‌روزرسانی کنید. گاهی اوقات لازم است با انتشار یک آهنگ جدید، موزیک جدید را به یکی از پلی لیست‌های خود اضافه کنید؛ شما با این کار به مخاطب‌تان احساس به‌روز بودن را القا خواهید کرد.

از طرف دیگر هم ممکن است نیاز باشد برخی از آهنگ‌ها را از پلی لیست حذف کنید؛ چون‌که دیگر برای کاربران جذابیت ندارد. بنابراین اگر در تغییر ندادن پلی‌ لیست‌های خود پافشاری می‌کنید، حتما بخشی از مخاطبین خود را از دست خواهید داد.

شرایط کسب درآمد از اسپاتیفای

همانطور که گفتیم کسب درآمد از اسپاتیفای همانند هر پلتفرم دیگری، شرایط مشخصی دارد. دانستن این موارد به شما کمک می‌کند تا میزان کسب درآمد خود از این پلتفرم را بیشتر کنید.

اگر در پلتفرم‌هایی مانند اینستاگرام، فیس بوک، یوتیوب و سایر شبکه‌های اجتماعی دیگر، تعداد دنبال کننده بالایی داشته باشید؛ می‌توانید از روش‌هایی مانند تبلیغات درآمدزایی کنید. طبیعتا در Spotify هم برای داشتن درآمد بالا، باید تعداد فالور زیادی در چنل خود داشته باشید. اما چطور می‌توانیم تعداد دنبال‌کنندگان خود و میزان استریم را افزایش دهیم؟

برای این‌کار در ابتدا مخاطبین خود را بشناسید و محتوایی مطابق سلیقه او تولید کنید! همچنین باید بدانید که یکی از بهترین راه‌های افزایش درآمد از اسپاتیفای، بهینه‌سازی پلی لیست است؛ بنابراین پلی لیست خود را در شبکه‌های اجتماعی تبلیغ کنید تا شانس بیشتری برای دیده شدن داشته باشید. بین این افراد حتما کسانی هستند که پلی لیست‌تان را دوست دارند و تصمیم می‌گیرند شما را در اسپاتیفای دنبال کنند.

شرایط کسب درآمد از اسپاتیفای

نکات موثر در میزان کسب درآمد از اسپاتیفای

میزان کسب درآمد از اسپاتیفای به عوامل و فاکتورهای متفاوتی بستگی دارد که در اینجا سه عامل مهم را بررسی می‌کنیم.

  • کشور: اولین عامل موثر در کسب درآمد از اسپاتیفای، کشوری است که در آن فعالیت می‌کنید. مثلا اگر ساکن کشور آمریکا و یا کشورهای اروپایی هستید، درآمد بیشتری را کسب خواهید کرد؛ ولی اگر موزیک‌های خود را در برخی از کشورهای دیگر منتشر کنید، حق و سهم کمتری را دریافت می‌کنید. باتوجه به اینکه اسپاتیفای ایران را تحریم کرده است، شما نمی‌توانید حتی وارد این پلتفرم شوید؛ بنابراین تنها راه چاره خرید اکانت اسپاتیفای از مجموعه‌های معتبری مانند ایرانیکارت است.
  • نوع برنامه اسپاتیفای: از آنجایی‌که اسپاتیفای دارای دو نسخه رایگان و پرمیوم است، دومین عامل موثر در میزان کسب درآمد رایگان از این پلتفرم به این بستگی دارد که شنوندگان پلی لیست شما از کدام نسخه استفاده می‌کنند. طبیعتا در نسخه پرمیوم کاربران می‌توانند از امکانات بیشتری استفاده کنند اما از طرف دیگر این اشتراک باید به صورت ماهانه تمدید شود.
  • نوع موسیقی: سومین عامل تاثیرگذار در میزان کسب درآمد از اسپاتیفای، نوع موسیقی است که در اسپاتیفای منتشر کرده‌اید. به طور کلی با اینکه همواره میزان درآمد توزیع شده از سمت اسپاتیفای مورد انتقاد و بحث آرتیست‌ها و هنرمندان تازه کار بوده است ولی اسپاتیفای همچنان یک پلتفرم با ارزش برای درآمدزایی از طریق استریم موزیک و پادکست شناخته می‌شود.

نحوه محاسبه درامد اسپاتیفای

از آنجایی که اسپاتیفای بزرگترین پلتفرم استریم موسیقی در دنیا است، نحوه محاسبه درآمد از این پلتفرم همواره یک پرسش مهم برای آرتیست‌های موسیقی بوده است. باید بدانید اسپاتیفای به طور متوسط به ازای هر استریم مبلغی حدود 0.003 تا 0.005 دلار به هنرمندان پرداخت می‌کند. بنابراین آنچه که میزان درآمد شما در اسپاتیفای را تعیین می‌کند، اشتراک‌گذاری استریم است. به صورت کلی هرچقدر تعداد استریم‌ها در یک ماه افزایش پیدا کند، به همان میزان درآمد بیشتری را دریافت خواهید کرد. با یک حساب سرانگشتی اگر می‌خواهید در یک ماه 2000 دلار درآمد داشته باشید، باید حدود 500 هزار استریم را از فایل‌های صوتی خود به دست آورید.

چگونه درآمد خود را از اسپاتیفای بیشتر کنیم؟

همانطور که گفتیم شما می‌توانید از روش‌های مختلفی مانند فروش اطلاعات و یا سرمایه‌گذاری به درآمدهای بالایی در ماه برسید اما بهترین روش درآمدزایی در Spotify ، استریم است. اگر می‌خواهید با انتشار موزیک و پادکست‌های خود پولدار شوید، به این نکته توجه کنید که برای افزایش درآمد در اسپاتیفای باید تعداد استریم‌های دریافتی خود در ماه را بالا ببرید. بنابراین لازم است بیش از هر چیزی روی محبوبیت، رشد و توسعه کانال خود وقت بگذارید و محتواها را دائما به‌روزرسانی کنید. در این صورت مطمئن باشید درآمدهای بالایی را به دست خواهید آورد.

دنیای اسپاتیفای و کسب درآمد دلاری!

اسپاتیفای، علاوه‌بر اینکه توجه به نیازهای مخاطب و شنوندگان حرفه‌ای به موسیقی را در اولویت خود قرار داده است اما در بخش دیگر هم توانسته با ارائه سرویس Spotify for Artists، به هنرمندان نوظهور پر و بال بدهد و آن‌ها را به سمت درآمدزایی در اسپاتیفای بکشاند. همانطور که در این مطلب بدان اشاره شد، جهت استفاده از روش‌هایی که با آن آشنا شدیم و درآمدزایی از اسپاتیفای نیاز به نسخه پرمیوم این برنامه داریم. از طرف دیگر خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای برای کاربران ایرانی ممنوع است؛ به همین علت شما می‌توانید برای خرید اشتراک اسپاتیفای از خدمات مجموعه های معتبری مانند ایرانیکارت استفاده کنید.
شماهم تجربیات و یا حتی سوالات خود را در خصوص کسب درامد از اسپاتیفای با ما در میان بگذارید.

دقت کنید شما می‌توانید از طریق خدمات نقد کردن درامد ارزی ایرانیکارت در صورت وجود شرایط لازم، درامد ارزی خود را در ایران دریافت کنید و این مقاله صرفا جهت افزایش آگاهی شما است. برای اطلاع از این شرایط، با کارشناسان ایرانیکارت در ارتباط باشید.

سوالات متداول
Request for Quote

میزان کسب درامد از اسپاتیفای بسته به روشی که جهت درآمدزایی در این پلتفرم استفاده می‌کنید، متفاوت است. در این میان، استریم بهترین روش کسب درآمد از اسپاتیفای است که شیوه محاسبه درآمد در این برنامه به تعداد استریم‌هایی که شما در هر ماه دریافت می‌کنید، بستگی دارد.

هزینه هر استریم ناچیز است؛ به همین علت تنها با افزایش تعداد استریم می‌توانید درآمد بالایی داشته باشید. اسپاتیفای به ازای هر استریم مبلغ 0.300 الی 0.005 دلار به کاربران پرداخت می‌کند. بنابراین اگر بتوانید تعداد استریم ها را به عدد 500 هزار برسانید، به صورت ماهانه مبلغی حدود 2000 دلار را دریافت خواهید کرد.

کسب درآمد از اسپاتیفای Spotify در سال 2024
اسپاتیفای Spotify یک پلتفرم محبوب پخش موسیقی است که بیش از 200 میلیون کاربر فعال در جهان دارد. اسپاتیفای علاوه‌بر اینکه یک پلتفرم با ارزش برای پخش موسیقی است، با...
5 از 2 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. شما چطور میگی ایرانی کارت در امد نقد میکنه به پشتیبانی گفتم گفتن چنین چیزی نیست از اسپاتیفای

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      به دلیل اینکه شرایط لازم برای نقد کردن درامد از سایت‌ها متفاوت است و نیاز به بررسی دارد، در مقاله این جمله بیان شده بود:
      در صورت وجود شرایط لازم به راحتی درآمد خود را از طریق خدمات نقد کردن درآمد ارزی ایرانیکارت به ریال تبدیل کرده و دریافت کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
کسب درآمد دلاری در ایران با 16 روش جدید (آپدیت 1403)
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
کسب درآمد دلاری در ایران با 16 روش جدید (آپدیت 1403)
افزایش نرخ تورم و نوسانات ارزی عواملی هستند که باعث کاهش ارزش پول ملی کشورمان نسبت به گذشته شده‌اند. این امر موجب شده تا کسب درآمد دلاری در ایران مورد...
معرفی بهترین پلتفرم های کسب درامد با دیدن تبلیغات
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
معرفی بهترین پلتفرم های کسب درامد با دیدن تبلیغات
اگر شما هم از دیدن تبلیغاتی که در وسط بازی، فیلم، کلیپ و … پخش می‌شوند خسته شده‌اید و گاهی به خاطر این تبلیغ‌ها از ادامه دیدن فیلم یا انجام...
انواع روش های کسب درآمد رایگان به صورت آنلاین
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
انواع روش های کسب درآمد رایگان به صورت آنلاین
آیا به دنبال راهی می‌گردید که شما را به کسب درآمد رایگان برساند؟ در این دنیای دیجیتال پر از فرصت، امکان دارد شما هم بتوانید به شکلی هوشمندانه و بدون...