021-91091000 031-31117
ورود / ثبت نام

گوگل ادوردز در ایران : 3 قابلیت جدید

تاریخ انتشار : 30 آذر 1398 خرید از سایت های خارجی

گوگل به صورت مداوم در حال ارتقا عملکرد و تجربه کاربری سرویس های خود است. این قضیه شامل سرویس تبلیغات گوگل نیز می شود. تغییرات ایجاد شده در این سرویس، به بیشتر دیده شدن تبلیغ و ساخت راحت تر کمپین تبلیغات در گوگل کمک می کنند. اما گاهی کاربران از این ویژگی های جدید ایجاد شده با خبر نمی شوند. در صورتی که از کاربران گوگل ادوردز در ایران هستید، در این مقاله همراه ما باشید تا 3 مورد از مهم ترین ویژگی های جدید این سرویس را بررسی نماییم.

گوگل ادوردز در ایران

به دلیل تحریم های موجود علیه ایران، سرویس تبلیغات گوگل ادز در ایران غیر فعال است. در واقع برای دیدن تبلیغات در گوگل نیاز به اتصال وی پی ان دارید. با توجه به اینکه با حساب های بانکی ایرانی امکان پرداخت ارزی وجود ندارد، پس به منظور پرداخت هزینه تبلیغات، نیاز به حساب ارزی دارید. به عبارت دیگر پرداخت هزینه این تبلیغات نیاز به یکی از انواع کردیت کارت مثل ویزا کارت یا مستر کارت دارید. یا می توانید با یکی از انواع کیف پول الکترونیکی مثل پی پال پرداخت نمایید.

در صورتی که به موارد اشاره شده دسترسی ندارید می توانید از خدمات پرداخت در سایت های خارجی ایرانیکارت استفاده نمایید.

ثبت درخواست

تبلیغات گوگل

مهم ترین قابلیت های گوگل ادز

سرویس های گوگل دائماً در حال تغییر است. این تغییرات در راستای بهبود عملکرد و بهره وری این سرویس ها ایجاد می شوند. پس در صورتی که از کاربران گوگل ادوردز در ایران هستید، شاید بهتر باشد با برخی از آپدیت های جدید این سرویس آشنا شوید. این آپدیت ها در عملکرد و بهینه سازی تبلیغات گوگل شما کمک می کنند.

تنطیم دستی هزینه تبلیغات

گوگل این امکان را به تبلیغ کنندگان می دهد تا هزینه تبلیغات را بر اساس روز، ساعت، دستگاه مورد استفاده کاربر، بازه سنی کاربران، موقعیت مکانی و سطح درآمد آن ها تنظیم نمایند. این قابلیت ، برای زمان هایی کاربرد دارد که هزینه مزایده تبلیغات در گوگل را بر اساس اطلاعاتی که در گذشته از کاربران جمع آوری کرده اید، تعیین می کنید. بعد از اینکه اکانت گوگل ادز ( گوگل ادوردز) شما یک تا سه ماه اطلاعات از کاربران کسب کرد می تواند انتخاب کند که کدام بخش ها نرخ تبدیل بالاتری داشته و به بازگشت سرمایه بیشتری برای کسب وکار شما منجر می شوند.

استراتژی های مختلف قیمت گذاری

این قابلیت ، برای زمان هایی کاربرد دارد که هزینه مزایده تبلیغات در گوگل را بر اساس اطلاعاتی که در گذشته از کاربران جمع آوری کرده اید، تعیین می کنید. بعد از اینکه اکانت گوگل ادز ( گوگل ادوردز) شما یک تا سه ماه اطلاعات از کاربران کسب کرد می تواند انتخاب کند که کدام بخش ها نرخ تبدیل بالاتری داشته و به بازگشت سرمایه بیشتری برای کسب وکار شما منجر می شوند.گوگل ادوردز در ایران

کنترل میزان نمایش تبلیغات

اگر با مفهوم بازاریابی مجدد آشنا نیستید، از تحقیق در مورد آن ضرر نمی کنید. با استفاده از این قابلیت می توانید تبلیغات خود را به کسانی که مشغول وبگردی هستند، نشان دهید. با هدف گیری مجدد یا Retargeting می تواند برخی از صفحات خاص وب سایت خود را هدف قرار دهید. برخی اوقات بهتر است مثل تبلیغ بر روی  بیلبوردها و در  تبلیغات تلویزیون و رادیو، برخی کاربران پیش از امدن به وب سایت شما، برند شما را چندین بار در طول روز ببینند. با بازاریابی مجدد، می توانید مدام به آنها یادآوری کنید که بهتر است از وب سایت شما دیدن کنند و همین موضوع کلیک بر روی تبلیغ اولیه را ارزشمند تر کرده و تبلیغات را حتی پس از اینکه از وب سایت شما خارج شدند هم، در سایت های دیگر ببینند.

720 بازدید
امتیازی ثبت نشده است
نظرات
ایده ها و نظرات خود را مطرح کنید