حساب های بین المللی

ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟

ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟

پرفکت مانی (Perfect Money) یک حساب ارزی بین‌المللی است که با استفاده از آن می‌توانید بسیاری از تراکنش‌های مالی خارجی خود را انجام داده و یا درآمد فریلنسری خود را از بسیاری شرکت‌های خارجی دریافت کنید. ووچر پرفکت مانی (Perfect Money e-Voucher)، مانند یک کارت شارژ الکترونیکی است که برای دریافت یا واریز وجه از حساب پرفکت مانی استفاده می‌شود. این کارت الکترونیکی دارای کد فعال سازی 10 رقمی، کد دیجیتالی 16 رقمی منحصربه فرد، میزان اعتبار و تاریخ ایجاد است. همچنین می‌توانید با خرید ووچر پرفکت مانی شارژ حساب پرفکت مانی خود را انجام دهید. در ادامه بیشتر خواهید آموخت که ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردهایی دارد.

ووچر پرفکت مانی چیست؟

ووچر پرفکت مانی(Perfect Money e-Voucher)، مانند کارت شارژ یا کارت هدیه است که به صورت فیزیکی ارائه نمی‌شود و تنها با وارد کردن کدهای آن می‌توانید خرید از یک سایت خارجی را انجام دهید. یکی دیگر از خدماتی که ووچر پرفکت مانی ارائه می‌دهد، شارژ حساب پرفکت مانی است. برای استفاده از ووچر پرفکت مانی لازم نیست حتما حساب پرفکت مانی داشته باشید بلکه تنها با خرید ووچر و وارد کردن کدهای آن کالای مورد نظر خود را خریداری می‌کنید. هر ووچر پرفکت مانی از یک شماره 10 رقمی، کد فعالسازی 16 رقمی، اعتبار ووچر و تاریخ آن ثبت شده است و به همین علت پیگیری ووچر پرفکت مانی امکان پذیر است. مزیت استفاده از ووچر این است که با کارمزد بسیار کم، می‌توانید تراکنش‌های مالی را سریع انجام دهید. 

ویژگی های ووچر پرفکت مانی

ووچر پرفکت مانی از ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردار است که باعث شده در میان کاربران بسیار محبوب واقع شود. 

  • از جمله بارزترین ویژگی‌های ووچر پرفکت مانی می‌توان به سهولت استفاده از آن‌ها اشاره کرد. 
  • پس از این که به ثبت درخواست آن اقدام کردید به صورت آنی می‌توانید استفاده کنید. همچنین هزینه کمتری برای خرید ووچر پرفکت مانی پرداخت می‌کنید.
  •  ویژگی متمایز دیگری که در ووچر پرفکت مانی قابل مشاهده است، کارمزد بسیار کم آن می‌باشد. این ویژگی باعث شده که بسیاری از کاربران بتوانند حساب پرفکت مانی خود را با کمترین کارمزد شارژ کنند. 

خرید و فروش ووچر پرفکت مانی

مزایای ووچر پرفکت مانی چیست؟

مزایای مختلفی برای استفاده از ووچر پرفکت مانی وجود دارد که می‌توان به راحتی استفاده از آن‌ها اشاره کرد. علاوه بر این مزایای دیگری برای استفاده از ووچر پرفکت مانی وجود دارد، از جمله: 

  • نداشتن تاخیر در استفاده: در کمترین زمان ممکن می‌توانید از ووچر پرفکت مانی استفاده کنید. با وارد کردن کد ووچر و اطلاعات مربوط به آن اعتبار به حساب شما افزوده شده و شارژ می‌شود. در این صورت می‌توانید کالا و خدمات خود را با این کارت خریداری کنید. 
  • امنیت بالا:  پرداخت‌های اینترنتی از امنیت بسیار بالایی برخوردار بوده و شما می‌توانید با خیالی آسوده از آن استفاده کنید. فاکتورهای مخرب در این روش پرداخت وجود نداشته و بنابراین انتقال مستقیما انجام می‌شود. 
  • نداشتن تاریخ انقضا: ووچر پرفکت مانی تاریخ انقضا نداشته و نامحدود می‌باشد. به این صورت می‌توانید از آن به عنوان کارت هدیه استفاده کرده و آن را به کسی که حساب پرفکت مانی یا قصد خرید از سایت‌های خارجی را دارد، خریداری کنید. 
  • کارمزد پایین: استفاده از ووچر به کارمزد کمی نیاز دارد و این برای افرادی که دائما پرداخت‌های ارزی را انجام می‌دهند، بسیار مناسب می‌باشد. 

معایب استفاده از ووچر پرفکت مانی

در زمان استفاده از ووچر پرفکت مانی، علاوه بر مزیت‌هایی که گفته شد، معایبی نیز وجود دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به خطر سرقت رفتن در استفاده از ووچر و پشتیبانی ضعیف شرکت پرفکت مانی اشاره کرد. به این صورت نمی‌توانید به راحتی به رهگیری ووچر به سرقت رفته بپردازید.  

خرید و فروش ووچر پرفکت مانی چگونه است

ووچر پرفکت مانی چه تفاوتی با پرفکت مانی دارد؟

یکی از مهم‌ترین تفاوت‌هایی که می‌توان برای پرفکت مانی و ووچر آن نام برد، استفاده مستقیم از پرفکت مانی در پرداخت‌ها و کارمزد پایین استفاده از حساب پرفکت مانی است. در صورتی که شما انجام تراکنش‌های مالی خود را با حساب پرفکت مانی انجام دهید، کارمزدی از حساب شما کسر نمی‌شود.

 در صورتی که اگر از ووچر پرفکت مانی برای نقل و انتقال مالی استفاده کنید ملزم به پرداخت کارمزد 1.99 درصدی هستید. علاوه بر این همانطور که پیش از این نیز گفته شد، ووچر پرفکت مانی مانند کارت هدیه است، تاریخ انقضا ندارد و می‌توانید آن را به دوستان و آشنایان خود هدیه دهید.

 علاوه بر این حساب پرفکت مانی امکان دسترسی افراد سودجو، هکرها، کلاهبرداران را به حساب امکان‌پذیر می‌کند. در صورتی که در زمان استفاده از ووچر پرفکت مانی اگر مشکل یا کلاهبرداری برای شما ایجاد شود، زیان وارد شده فقط به مبلغ ووچر می‌باشد و حساب شما تحت هیچ گونه تهدیدی قرار نمی‌گیرد. 

همچنین بخوانید: تفاوت ووچر و پرفکت مانی چیست؟

آموزش ساخت ووچر پرفکت مانی

برای ساخت ووچر Perfect Money، می‌توانید مراحل زیر را انجام دهید:

  1. به وبسایت رسمی Perfect Money رفته و روی Sign Up کلیک کنید. سپس اطلاعات موردنیاز شامل نام کاربری، رمزعبور، ایمیل و سایر جزئیات را وارد کنید.
  2. پس از ثبت نام به ایمیل خود رجوع کرده و حساب خود را فعال کنید. سپس روی لینک فعالسازی کلیک کرده تا ثبت نام شما انجام شود. 
  3. پس از فعالسازی حساب کاربری در پرفکت مانی وارد حساب کاربری خود شده و با نام کاربری و رمز عبور وارد شوید. 
  4. برای استفاده از ووچر پرفکت مانی، ابتدا حساب خود را شارژ کنید. برای این کار به بخش Add Funds رفته و از روش‌های مختلف پرداخت مثل استفاده از کارت بانکی معتبر، پی پال و … استفاده کنید. 
  5. بعد از این که حساب پی پال خود را شارژ کردید، به خرید ووچر بپردازید. برای این کار به بخش Buy e-Voucher رفته و اطلاعات  پرداخت را وارد کنید.

در زمان خرید ووچر پرفکت مانی به چند نکته باید توجه کنید. اول این که نوع حساب کاربری شما باید وریفای شده باشد. به این صورت حساب‌های وریفای نشده کارمزدی حدود 4 برابر حساب وریفای شده دارد. بنابراین برای نقد کردن درآمد خود سعی کنید ابتدا حسابتان را وریفای کنید. به خصوص در زمانی که مبالغ شما سنگین است این موضوع از اهمیت بالاتری برخوردار بوده و کارمزد بسیار بالایی باید پرداخت کنید که از هزینه وریفای کردن حساب بیشتر می‌شود. چک کردن موجودی حساب، یکی از نکات دیگری است که اغلب افراد تازه کار باید به آن توجه کنند. به خصوص در زمانی که قصد نقد کردن درآمد خود از طریق ووچر را دارید، اهمیت این موضوع بیشتر می‌شود. 

آموزش ساخت ووچر پرفکت مانی

چگونه ووچر پرفکت مانی بخریم؟

همانطور که گفته شده با ووچر پرفکت مانی می‌توانید حساب خود را شارژ کرده، خرید و فروش در سایت‌های خارجی را انجام داده و چون دارای تاریخ انقضا نیست به دوستان خود آن را هدیه دهید. خرید ووچر پرفکت مانی برای افرادی مناسب است که می‌خواهند به تعداد محدود خرید داشته باشند. 

برای خرید ووچر پرفکت مانی، می‌توانید از روشی که پیش از این نیز گفته شد، استفاده کنید. یعنی وارد وبسایت پرفکت مانی شده، اطلاعات و مشخصات خود را وارد کرده و با استفاده از یکی از روش‌های پرداخت، خرید خود را انجام دهید. 

در این شرایط باید قبل از خرید ووچر، به افتتاح حساب یکی از حساب‌های بین‌المللی اقدام کنید. همچنین می‌توانید تمامی این مراحل را به ایرانیکارت سپرده و خرید ووچر پرفکت مانی را به راحتی انجام دهید. 

ووچرهای پرفکت مانی به چه ارزهایی تبدیل می‌شوند؟

شما می‌توانید از طریق صرافی‌های داخل ایران مثل ایرانیکارت، به نقد کردن ووچر خود پرداخته و آن را به ریال تبدیل کنید. البته شما می‌توانید ووچر خود را فروخته و آن را به ارزهای دیگری چون دلار آمریکا، روبل، یورو، پوند و … تبدیل کنید. 

البته تمام صرافی‌ها قابلیت تبدیل ووچر به ارزهای دیگر را ندارند و برعکس صرافی‌هایی نیز هستند که ووچر پرفکت مانی را به ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین، لایت کوین، مونرو و … تبدیل می‌کنند. البته برای تبدیل ووچر به ارز دیجیتال کارمزد بسیار بالایی هم دریافت می‌شود. 

سخن نهایی

با خواندن این مقاله آموختید ووچر پرفکت مانی چیست، چه کاربرد، ویژگی‌ها معایب و مزایایی دارد و چگونه می‌توان آن را خریداری کرد. در صورتی که در زمینه افتتاح حساب، شارژ حساب پرفکت مانی و خرید و فروش ووچر پررفکت مانی سوالی دارید، با ما به اشتراک بگذارید. کارشناسان و پشتیبانان ایرانیکارت، راهنمایی‌های کامل و جامعی در اختیار شما خواهند گذاشت.

ووچر پرفکت مانی (Perfect Money e-Voucher) را مانند یک کارت شارژ یا کارت هدیه تصور کنید که با استفاده از آن می‌توانید به خرید از یک سایت خارجی مشغول شده و حساب پرفکت مانی خود را شارژ کنید.

برای خرید ووچر پرفکت مانی می‌توانید وارد وبسایت رسمی پرفکت مانی شده و خرید ووچر را انجام دهید. یا از طریق ایرانیکارت درخواست خرید ووچر پرفکت مانی را ثبت نمایید.

امنیت استفاده از ووچر پرفکت مانی بیشتر از حساب پرفکت مانی است و امکان این که حساب شما هک شود، وجود ندارد.

ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
پرفکت مانی (Perfect Money) یک حساب ارزی بین‌المللی است که با استفاده از آن می‌توانید بسیاری از تراکنش‌های مالی خارجی خود را انجام داده و یا درآمد فریلنسری خود را...
4.67 از 3 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
حساب های بین المللی
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
پی پال (PayPal) سامانه‌ای است که برای پرداخت و انتقال وجه الکترونیکی به کار گرفته می‌شود؛ افراد مختلف با استفاده از آن می‌توانند سرمایه خود را ارسال، دریافت و برداشت...
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
حساب های بین المللی
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
پرفکت مانی را که می‌شناسید؟ یک سیستم انتقال پول بین‌المللی است که برخلاف انتظار خیلی از افراد، کاربران ایرانی‌ نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. حالا پرفکت مانی را گوشه...
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
حساب های بین المللی
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
پرفکت مانی (Perfect Money) یک حساب ارزی بین‌المللی است که با استفاده از آن می‌توانید بسیاری از تراکنش‌های مالی خارجی خود را انجام داده و یا درآمد فریلنسری خود را...