سرور مجازی

بهترین سرور مجازی برای پی پال چیست؟

بهترین سرور مجازی برای پی پال چیست؟

استفاده از پی پال برای کاربران ایرانی، به دلیل اعمال تحریم‌ها با سختی‌هایی رو به رو است. از آنجایی که برخی از افراد برای انجام تراکنش‌های بین المللی به حساب پی پال نیاز پیدا می‌کنند، با استفاده از یک سرور مجازی مناسب می‌توان از آن استفاده کرد. سرور مجازی پی پال (vps) امکان استفاده از حساب بین‌المللی paypal را فراهم می‌کند. همچنین می‌توانید به vps یا سرور مجازی خود متصل شده، آی پی را تغییر داده و به انجام تراکنش‌های مالی خود سرعت بخشید. در ادامه با این سرور مجازی بیشتر آشنا شده و با ویژگی‌های آن آشنا خواهید شد.

سرور مجازی پی پال چیست؟

سرور مجازی پی پال، vps بسیاری مناسبی برای استفاده از خدمات پی پال است و امکان انجام تراکنش‌های مالی را برای کاربران ایرانی میسر می‌کند. این سرورها روش بسیار ایمن و مطمئنی برای استفاده از حساب پی پال هستند. با استفاده از vps پی پال، آی پی همیشه ثابت خواهد ماند و شما نگرانی برای تغییر دادن آن نخواهید داشت. سرور مجازی پی پال این قابلیت را در اختیار شما خواهد گذاشت که بدون هیچ گونه محدودیتی از آن استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ویژگی‌های سرور مجازی مقاله سرور مجازی چیست را مطالعه کنید.

برای افتتاح حساب پی پال، می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید و در خواست خود را از طریق لینک زیر ثبت کنید. افتتاح حساب پی پال

سرور مجازی پی پال چیست؟

Vps مناسب برای پی پال

برای انتخاب سرور مجازی مناسب برای پی پال، توجه به برخی ویژگی‌های آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. از جمله ویژگی‌هایی که در زمان خرید vps برای پی پال باید به آن توجه کنید، در جدول زیر خلاصه شده است:

سرور مجازی مناسب پی پال

اختصاصی بودن منابع یک پردازنده

دارای حافظه واقعی و فضای کافی برای ذخیره کردن داده‌ها

داشتن ای پی اختصاصی

هزینه مناسب در مقایسه با سرور اختصاصی

دسترسی آسان برای خاموش و روشن کردن سرور 

قابلیت نصب بر روی تمامی سیستم عامل‌ها مثل ویندوز، لینوکس، مک و .. 

توانایی خاموش و روشن کردن آسان و دسترسی به کنترل پنل

 

انتقال سریع اطلاعات به سایر ماشین‌های مجازی

سخت افزار یا نرم افزار مناسب برای استفاده از vps پی پال

برای استفاده از سرور مجازی یا وی پی اس پی پال، نیازی نیست از سخت افزار یا نرم افزار خاصی استفاده کنید. vps پی پال را می‌توان بر روی تمام سیستم عامل‌های لینوکس، ویندوز و مک نصب کرد، پس برای استفاده از آن داشتن یک سیستم مناسب کافی است. البته نرم‌افزارهای خاصی برای استفاده از پی پال بر روی گوشی همراه وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید سرور را به گوشی همراه لینک کنید. اگر به ترید علاقه مند هستید و می‌خواهید در مورد سرورهای مجازی مناسب  این کار اطلاعات به دست آورید، مقاله سرور مجازی ترید چیست را مطالعه کنید.

آموزش اتصال سرور مجازی به سیستم برای پی پال

پس از انتخاب بهترین سرور مجازی برای پی پال، می‌توانید از تمامی خدمات  paypal استفاده کرده و به انجام تراکنش‌های مالی آن مشغول شوید. remote desktop به صورت پیش فرض در تمام ویندوزها وجود داشته و با آن می‌توانید به سرور مجازی مورد نظر لینک گردید. توصیه می‌شود همیشه از یک سرور مجازی برای استفاده از خدمات پی پال استفاده کنید، در این صورت خطر کمتری برای بسته شدن حساب شما وجود دارد. 

برای اتصال سرور مجازی و سیستم خود کافی است مراحل زیر را انجام دهید. 

  • به Remote Desktop Connection رفته و در صورت نیافتن برنامه WinKey + R را زده و mstsc را تایپ کنید. سپس روی ok کلیک کنید.

اتصال سرور مجازی به سیستم برای پی پال

  • بر روی گزینه “Show Options” کلیک کنید.

اتصال سرور مجازی به سیستم برای پی پال

  • در قسمت “User Name” گزینه “Administrator” را انتخاب کنید.

اتصال سرور مجازی به سیستم برای پی پال

  • از قسمت “Display configuration” اندازه پنجره را با توجه به ابعاد صفحه‌نمایش خود تنظیم نمایید.

اتصال سرور مجازی به سیستم برای پی پال

  • از قسمت “Colors” کیفیت رنگ را تنظیم کرده و آن روی کمترین مقدار خود بگذارید. به این صورت با سرعت بالاتری به سرور متصل می‌شوید.

  • روی Connect کلیک کنید، پسورد خود را وارد کرده و سپس روی ok کلیک کنید.

نحوه خرید بهترین سرور مجازی برای پی پال

برای خرید سرور مجازی مناسب پی پال، می‌توانید از خدمات شرکت‌های معتبری چون ایرانیکارت استفاده کنید. در زمان خرید سرور مجازی توجه به این نکته ضروری است که vps مورد استفاده برای پی پال باید از سرعت بالایی برخوردار باشد تا با استفاده از آن بتوانید تراکنش‌های مالی خود را با سرعت بیشتری انجام دهید. همچنین در زمان استفاده از سرور مجازی، ثابت ماندن آی پی امری ضروی و الزامی است.

برای خرید سرور مجازی (VPS)، می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید و در خواست خود را از طریق لینک زیر ثبت کنید. خرید سرور مجازی

سخن نهایی

با خواندن این مقاله آموختید که سرور مجازی پی پال چیست، بهترین آن چه ویژگی‌هایی دارد و نحوه اتصال سرور به سیستم چگونه است. در صورتی که در زمینه خرید و استفاده از سرورهای مجازی سوالی دارید، با ما به اشتراک بگذارید. کارشناسان و پشتیبانان ایرانیکارت راهنمایی‌های کامل و جامعی در اختیار شما خواهند گذاشت.

 

سوالات متداول
Request for Quote

سرور مجازی پی پال یا vps، این امکان را در اختیار شما می‌گذارد که بدون نگرانی از تغییر آی پی، از خدمات پی پال استفاده کرده و تمام تراکنش‌های مالی خود را انجام دهید.

این درگاه به افراد اجازه می‌دهد که حساب‌های الکترونیکی بسازند و نقل و انتقالات مالی و خرید و فروش در اینترنت را انجام دهند.

برای استفاده از پی پال می‌توانید از آی‌پی هر کشوری به غیر از ایران استفاده کرده و توجه کنید که آیپی شما نباید در طول زمان تغییر کند.

خیر، برای استفاده از سرور مجازی مناسب برای پی پال، به نرم افزار یا سخت افزار خاصی نیاز نیست و سرورهای مجازی قابل اتصال به تمامی سیستم عامل‌های ویندوز، لینوکس و مک می‌باشند.

بهترین سرور مجازی برای پی پال چیست؟
استفاده از پی پال برای کاربران ایرانی، به دلیل اعمال تحریم‌ها با سختی‌هایی رو به رو است. از آنجایی که برخی از افراد برای انجام تراکنش‌های بین المللی به حساب...
3 از 1 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
مهم‌ترین تفاوت سرور مجازی و اختصاصی چیست؟
سرور مجازی
مهم‌ترین تفاوت سرور مجازی و اختصاصی چیست؟
سرور اختصاصی منابع را به صورت کاملا اختصاصی در اختیار وبسایت قرار داده و می‌توانید تمامی دیتاها و اطلاعات خود را روی آن قرار دهید، بدون این که امکانات این...
آموزش ساخت سرور مجازی در vmware
سرور مجازی
آموزش ساخت سرور مجازی در vmware
آموزش ساخت سرور مجازی در vmware یک مقدمه برای ایجاد و مدیریت محیط‌های مجازی در VMware است. VMware یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های مجازی ساز است که برای شما امکان ساخت...
بهترین سرور مجازی برای پی پال چیست؟
سرور مجازی
بهترین سرور مجازی برای پی پال چیست؟
استفاده از پی پال برای کاربران ایرانی، به دلیل اعمال تحریم‌ها با سختی‌هایی رو به رو است. از آنجایی که برخی از افراد برای انجام تراکنش‌های بین المللی به حساب...