حواله ها

انتقال پول از ایران به روسیه و برعکس

انتقال پول از ایران به روسیه و برعکس

بر خلاف گذشته، این روز ها برای انتقال ارز به کشورهای خارجی، روش های مختلفی ایجاد شده است که هر کدام بسته به نیاز افراد، مزایا و معایب خاص خودشان را دارند. با توجه به اینکه بسیاری از شما همراهان همیشگی در مورد روش های انتقال پول از ایران به روسیه و برعکس از ما سوال داشته اید، در این مقاله سعی می کنیم که روش های مختلف انجام این کار را با مزایا و معایب هر یک بیان کنیم تا راهنمایی درست برای انتخاب روش درست حواله ارزی به روسیه را در اختیار شما قرار دهیم.

روش های مختلف انتقال پول از ایران به روسیه

ارسال حواله ارزی به روسیه از طریق روش های مختلفی امکان پذیر است. اما نکته ای که در مورد انتقال ارز از ایران به هر یک از کشورهای خارجی وجود دارد، این است که به دلیل تحریم هایی که علیه ایران وجود دارد، در حال حاضر استفاده از هیچ یک از شبکه های آنلاین پرداخت ارزی در ایران به صورت مستقیم امکان پذیر نیست. بنابراین در صورتی که شما قصد استفاده از هر یک از این روش ها را دارید، باید از خدمات ارزی شرکت های واسط مانند ایرانیکارت استفاده کنید. در حال حاضر شما می توانید از طریق خدمات ایرانیکارت، برای انتقال پول از ایران به روسیه از روش های زیر استفاده کنید:

ارسال حواله پی پال

پی پال یکی از امن ترین شبکه های پرداخت آنلاین است که نه تنها برای خرید از سایت های خارجی بلکه برای انتقال حواله ارزی به روسیه و کشورهای دیگر نیز استفاده میشود. استفاده از این نوع حواله ارزی معمولا زمانی توصیه می شود که فرد گیرنده قصد دارد از ارز دریافتی برای خرید از سایت های آنلاین و یا به طور کلی پرداخت آنلاین استفاده کند. به عنوان مثال پرداخت هزینه آزمون های مختلف و … . برای استفاده از این روش، می توانید از طریق یک حساب پی پال وریفای شده و شارژ حساب این کار را انجام دهید. در غیر این صورت می توانید با ثبت سفارش در سایت و وارد کردن میزان حواله مورد نیاز، انتقال پول از ایران به روسیه را انجام دهید.

ارسال حواله ارزی

ارسال حواله وسترن یونیون

حواله وسترن یونیون یکی از بهترین روش های انتقال حواله ارزی به روسیه محسوب می شود اگر شما عجله دارید! متاسفانه به دلیل تحریم های که علیه ایران وجود دارد، نه تنها امکان افتتاح حساب وسترن یونیون در ایران وجود ندارد، بلکه هیچ نمایندگی از این کمپانی در ایران وجود ندارد! بنابراین تنها راهی که برای ارسال حواله ارزی به روسیه از این طریق باقی می ماند، استفاده از خدمات شرکت های واسط است. شما می توانید با ثبت درخواست در سایت ایرانیکارت تا قبل از ساعت 12 ظهر، رسید حواله ارزی خود را تا ساعت 2 بعد از ظهر به وقت ایران دریافت نمایید. به خاطر داشته باشید که استفاده از این روش برای مواقعی که میزان حواله ارزی شما کمتر از 1000 دلار است، توصیه می شود. چرا که برای مبالغ بالا، میزان کارمزد دریافتی توسط کمپانی وسترن یونیون بسیار زیاد است.

ارسال حواله سوئیفت

ارسال پول از ایران به روسیه با استفاده از حواله سوئیفت به عنوان یکی از امن ترین روش ها شناخته میشود، چرا که برای مبالغ بسیار زیاد با میزان کارمزد کم نیز مناسب است. برای استفاده از این روش نیز می توانید از خدمات ارزی ایرانیکارت استفاده کرده و حواله تان را بین 3 الی 5 روز کاری ارسال نمایید.

حواله ارزی به روسیه

ارسال حواله مانی گرام

مانی گرام یا مانی بوکرز را می توان تا حد زیادی شبیه به کمپانی وسترن یونیون دانست با این تفاوت که نسبت به این شبکه پرداخت محبوبیت کمتری دارد. برای ارسال حواله از این طریق نیز می توانید از خدمات ارزی ایرانیکارت استفاده نمایید.

ارسال حواله از روسیه به ایران

در صورتی که قصد دارید از روسیه حواله ارزی دریافت کنید، می توانید از طریق ایرانیکارت این کار را انجام داده و با استفاده از خدمت “نقد کردن درآمد ارزی” معادل حواله به ریال را دریافت نمایید. در حال حاضر ایرانیکارت قادر به دریافت ارز از تمامی روش های گفته شده می باشد.

بنابراین اگر در رابطه با انتقال پول از ایران به روسیه و برعکس سوالی دارید، می توانید از طریق شماره 03132112 با ما در تماس باشید.

درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید
  1. سلام وقت بخیر

    حواله از روسیه دارم و پرداخت کننده اطلاع داده از طریق سوییفت می تونه حواله بزنه ممنون میشم بفرمایید شما خدماتی دارید؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، ایرانیکارت هیچ گونه خدماتی در قبال دریافت حواله از روسیه ارائه نمی‌دهد.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. با سلام،
    بنده ساکن روسیه هستم و نیازمند ارسال حواله به ایران هستم. ممنون میشم راهنمایی کنید.

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام بهترین راه استفاده از کیف پول های الکترونیکی هست. درخواست خود را در تیکت ارسال کنید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
اصلی ترین و بهترین شیوه های انتقال پول کدامند؟
حساب های بین المللی
اصلی ترین و بهترین شیوه های انتقال پول کدامند؟
در بسیاری از شرایط شما نیاز دارید در کمترین زمان ممکن پولی را به نقطه ی دیگری از دنیا انتقال دهید. برای مثال زمانی که عضوی از خانواده شما در...
TransferWise بانک مجازی انتقال بین المللی پول
حواله ها
TransferWise بانک مجازی انتقال بین المللی پول
فهرست محتوا نرخ ها و هزینه های TransferWiseهزینه انتقال پول با TransferWise چقدر است؟چه نوع انتقال را می توانم با ترانسفر وایز انجام دهم؟مزایای ترانسفر وایزمعایب ترانسفر وایزچگونه می توان...
انتقال پول از ایران به روسیه و برعکس
حواله ها
انتقال پول از ایران به روسیه و برعکس
فهرست محتوا روش های مختلف انتقال پول از ایران به روسیهارسال حواله پی پالارسال حواله وسترن یونیونارسال حواله سوئیفتارسال حواله مانی گرامارسال حواله از روسیه به ایران بر خلاف گذشته،...