دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری

راه های کسب درآمد دلاری عکاسی

راه های کسب درآمد دلاری عکاسی

با بالا رفتن نرخ ارز در ایران کمتر کسی است که به فکر کسب درآمد دلاری نباشد، در عین حال افراد نمی دانند از کجا شروع کنند و چه کانال هایی برای درآمدزایی وجود دارد. با تجربه ای چند ساله در حوزه ی نقد کردن درآمد ارزی ما به شما پیشنهاد می کنیم که از هدف خود روی بر نگردانید. در حال حاضر سایت های تخصصی در هر حوزه وجود دارند که شما می توانید با گرفتن پروژه از آن ها مانند سایت فریلنسر و یا فروش محصولات مانند گرافیک ریور کسب درآمد کنید. اما میزان موفقیت شما به شناخت این کانال ها بستگی دارد. در مقالات قبلی در مورد کسب درآمد دلاری از فروش عکس صحبت کردیم اما در این مقاله به طور کلی به مبحث راه های کسب درآمد دلاری عکاسی می پردازیم و راه کار هایی برای نقد کردن درآمد به شما ارائه خواهیم کرد.

چند ایده برای کسب درآمد دلاری عکاسی

فرض را بر این می گیریم که شما یک دوربین ، یک لپ تاپ و میزانی مهارت در عکاسی دارید. اما سرمایه ی لازم و کافی برای ایجاد دفتر آتلیه و یا تبلیغات ندارید. اکثر افراد پس از شروع این حرفه یک زمینه تخصصی را برای کار خود انتخاب می کنند. این مورد خیلی خوب است اما نباید شما را محدود کند. اگر فکر می کنید تمام کاری که به عنوان یک عکاس می توانید انجام دهید عکاسی از یک مجلس و یا عکاسی کودکان است، باید کمی بیشتر از راه های کسب درآمد دلاری از عکاسی آگاه شوید. به لطف اینترنت گزینه های بیشتری نسبت به گذشته وجود دارد. در ادامه به معرفی برخی از این راه ها می پردازیم.

کسب درآمد دلاری از عکاسی

  • فروش عکس های استوک

یکی از راه های کسب درآمد دلاری عکاسی،  فروش عکس های استوک است. سایت های تخصصی زیادی مانند شاتر استوک، فریپیک و ادوبی استوک جود دارند که هر عکاس می تواند عکس های خود در ژانر های متفاوت را در آنها به فروش بگذارد. این عکس ها سال ها در این سایت ها باقی می ماند و تا زمانی که افراد آنها را دانلود کنند، مبلغی به عنوان حق مالکیت عکس به حساب عکاس ریخته می شود. اگر هنوز کار را شروع نکردید به شما پیشنهاد می کنیم از موضوع هایی که کمتر کار شده است، شروع کنید.

  • بلاگ نویسی در حوزه ی عکاسی

کمی دور از ذهن است که شما از طریق تولید محتوا بتوانید کسب درآمد کنید؟ خیر اینگونه نیست. درآمد اینکار آنقدر بالا است که حتی نمی توانید تصورش را کنید. تولید محتوای شما هم می تواند متنی باشد و هم ویدئویی. اگر موفق به تولید محتوای متنی شدید می توانید ان را در یک بلاگ شخصی بالا بیاورید. به مرور زمان سایت شما جز سایت های تخصصی آموزش عکاسی می شود و دیگر سایت ها به شما پیشنهاد های خوبی برای تبلیغات می دهند. البته این راه کمی دشوار است و مهارت های زیادی می طلب اما کسب درآمد از یوتیوب کمی ساده تر است. در مورد موضوعاتی که به آن ها علاقه دارید ویدئو تهیه کنید و با آپلود کردن آن یوتیوب مبالغی را به ازای هر بازدید به شما می دهد.

  • از سایت های خارجی پروژه بگیرید

سایت های تخصصی وجود دارند که می توان از آن ها پروژه های ویرایش عکس و یا عکاسی گرفت. یکی از محبوب ترین این سایت ها سایت 500px است. همچنین با ساخت یک پروتفولیو قوی  در سایت هایی مانند بیهنس نیز امکان پروژه گرفتن وجود دارد. راه های کسب درآمد دلاری از عکاسی زیاد هستند، تنها شما باید اراده ی قوی برای پیش بردن اینکار داشته باشید.

  • ایجاد کاتالوگ ها ی جذاب  گردشگری

این ایده ای است که کمتر کسی شاید فکر کند که چقدر می توان از آن درآمد زایی کرد. برای یک ایرانی با توجه به قدمت زیاد آثار باستانی و محیط های گردشگری، ایجاد کاتالوگ و فروش آن به گردشگران یکی از راه های بسیار آسان برای درآمد زایی است. اینکار بسیار ساده است. تنها باید از آثار باستانی عکاسی شود، توضیحاتی در مورد این مکان ها نوشته شود. نهایتا به صورت کتاب چاپی، کتاب الکترونیک و یا کاتولوگ به گردشگران فروخته شود.

  • نقد کردن درآمد ارزی

نقد کردن درآمد ارزی دغدغه ای قوی تر از کسب درآمد است. بسیاری از افراد تصور می کنند که در ایران نمی توانند مبالغ خود را دریافت کنند. این تفکر صحیح است اما راه کار هایی برای آن وجود دارد. شما می توانید از طریق ایرانیکارت افتتاح حساب پی پال کنید و درآمد خود را از طریق آن نقد کنید.

برای نقد کردن درآمد ارزی، می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید و در خواست خود را از طریق لینک زیر ثبت کنید. نقد کردن درآمد ارزی

دقت کنید شما می‌توانید از طریق خدمات نقد کردن درامد ارزی ایرانیکارت در صورت وجود شرایط لازم، درامد ارزی خود را در ایران دریافت کنید و این مقاله صرفا جهت افزایش آگاهی شما است. برای اطلاع از این شرایط، با کارشناسان ایرانیکارت در ارتباط باشید.

راه های کسب درآمد دلاری عکاسی
با بالا رفتن نرخ ارز در ایران کمتر کسی است که به فکر کسب درآمد دلاری نباشد، در عین حال افراد نمی دانند از کجا شروع کنند و چه کانال...
5 از 2 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
کسب درآمد دلاری در ایران با 16 روش جدید (آپدیت 1403)
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
کسب درآمد دلاری در ایران با 16 روش جدید (آپدیت 1403)
افزایش نرخ تورم و نوسانات ارزی عواملی هستند که باعث کاهش ارزش پول ملی کشورمان نسبت به گذشته شده‌اند. این امر موجب شده تا کسب درآمد دلاری در ایران مورد...
معرفی بهترین پلتفرم های کسب درامد با دیدن تبلیغات
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
معرفی بهترین پلتفرم های کسب درامد با دیدن تبلیغات
اگر شما هم از دیدن تبلیغاتی که در وسط بازی، فیلم، کلیپ و … پخش می‌شوند خسته شده‌اید و گاهی به خاطر این تبلیغ‌ها از ادامه دیدن فیلم یا انجام...
انواع روش های کسب درآمد رایگان به صورت آنلاین
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
انواع روش های کسب درآمد رایگان به صورت آنلاین
آیا به دنبال راهی می‌گردید که شما را به کسب درآمد رایگان برساند؟ در این دنیای دیجیتال پر از فرصت، امکان دارد شما هم بتوانید به شکلی هوشمندانه و بدون...