دانستنی های گیفت کارت

گیفت کارت گیم استاپ چیست ؟

گیفت کارت گیم استاپ چیست ؟

گیفت کارت که در زبان فارسی به آن کارت هدیه می‌گوییم یکی از پرطرفدار ترین سرویس‌های ایرانیکارت است. وب سایت های فراوانی در حال حاضر خدمات خود را به صورت گیفت کارت ارائه می دهند و این مساله باعث تسهیل فرآیند خرید و استفاده از آن شده است. فسلفه ی گیفت کارت این است که خریدار می‌تواند آن را به دیگران هدیه دهد؛ زیرا معمولا این کارت ها انقضا نداشته و گزینه جذابی برای هدیه دادن هستند. اما در ایران ماجرا کمی متفاوت است؛ نداشتن دسترسی به حساب‌های بانکی مانند ویزا کارت و مستر کارت باعث می‌شود که این گیفت کارت ها پر استفاده باشند. در این مقاله می‌خواهیم بررسی کنیم که گیفت کارت گیم استاپ چیست، چه کاربردی دارد و برای خرید گیفت کارت گیم استاپ در ایران چگونه باید اقدام کنیم؟

گیفت کارت گیم استاپ چیست؟

گیم استاپ یک کمپانی بزرگ است که فروشگاه های زیادی در سراسر دنیا دارد. این کمپانی بهترین کنسول های بازی، لوازم جانبی و بازی ها را به طرفدارانش ارائه می کند. شما به عنوان یک گیمر می توانید هر چه که نیاز دارید را از گیم استاپ تهیه کنید.

از فروشگاه‌های گیم استاپ می توان کلکسیون بزرگی از بازی های رو میزی و سرگرم کننده را نیز تهیه کرد. نکته ی مثبت این سایت این است که گیمر ها می توانند بازی های آنلاین خود را به صورت نقدی و یا اعتباری از این فروشگاه تهیه کند. اما همانگونه که گفتیم در ایران به دلیل تحریم ها خرید و تحویل گرفتن این اقلام با مشکلاتی روبه‌رو است که البته این مشکلات به لطف گیفت کارت گیم استاپ برطرف شده است. در نتیجه شما با خرید گیفت کارت، می‌توانید کد موردنظر را دریافت کرده و از خدمات این کمپانی بزرگ استفاده کنید.

خرید گیفت کارت گیم استاپ

کاربرد های گیفت کارت گیم استاپ چیست ؟

حال که می دانید گیفت کارت گیم استاپ چیست بد نیست با کاربرد آن نیز آشنا شوید. کابردهای این گیفت کارت به شرح زیر است:

  • با داشتن کد دیجیتالی این گیفت کارت می توانید می توانید کالا های مورد نیاز این کمپانی را خریداری کنید. تنها نکته این است که این کمپانی ارسال مستقیم به ایران ندارد پس در صورت خرید شما می توانید آن را از کشور دیگر خریداری کنید و اگر دوست یا آشنایی در خارج از کشور دارید از آن ها بخواهید که برای شما ارسال انجام دهند.
  • با استفاده از این گیفت کارت ها می توانید بازی های اورجینال آنلاین را خریداری کنید و از بازی های خود لذت ببرید. همچنین بازی هایی که قفل دارند را با استفاده از این کد ها می توانید قفلشان را باز کنید و به امکانات پیشرفته ی بازی ها دسترسی داشته باشید.

گیفت کارت گیم استاپ چیست

چه گیفت کارت هایی در گیم استاپ وجود دارند؟

گیفت کارت های مختلفی با قیمت های متفاوت در این بازار وجود دارد، این گیفت کارت ها عبارتند از:

  • خرید گیفت کارت گیم استاپ 10 دلاری
  • خرید گیفت کارت گیم استاپ 25 دلاری
  • خرید گیفت کارت گیم استاپ 50 دلاری
  • گیفت کارت با اعتبار مورد نیاز شما

گیفت کارت گیم استاپ را از کجا تهیه کنیم؟

شما می توانید تمامی گیفت کارت ها را از سایت های مخصوص به خود خریداری کنید اما اینکار مستلزم آن است که به کارت های اعتباری و کیف پول های الکترونیکی نظیر پی پال  دسترسی داشته باشید. در صورتی که این دسترسی را ندارید به راحتی می توانید با پرداخت ریالی گیفت کارت مورد نظر خود را در ایران دریافت کنید. برای اینکار کافیست که شما به سایت ایرانیکارت وارد شوید و در پنل سایت عضو شوید سپس درخواست خود را برای خرید گیفت کارت گیم استاپ ثبت کنید. همچنین برای خرید انواع گیفت کارت می توانید به سایت ایرانیکارت مراجعه کنید.

گیفت کارت گیم استاپ چیست ؟
گیفت کارت که در زبان فارسی به آن کارت هدیه می‌گوییم یکی از پرطرفدار ترین سرویس‌های ایرانیکارت است. وب سایت های فراوانی در حال حاضر خدمات خود را به صورت...
5 از 1 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
گیفت کارت پلی استیشن از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین کارت‌های هدیه موجود در بازار است که با استفاده از آن می‌توانید انواع بازی جذاب و هیجان انگیز را خریداری کنید. همچنین...
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
اگر شما هم دارای یک محصول اپل مثل گوشی هوشمند یا یک سیستم مک هستید، حتما پیش آمده که برای استفاده از سرویس‌ها و خدمات آن لازم باشد از گیفت...
چگونه گیفت کارت بخریم؟
دانستنی های گیفت کارت
چگونه گیفت کارت بخریم؟
شاید بخواهید برای خرید از آمازون و یا هر سایت خارجی اقدام کرده یا تمایل داشته باشید از طریق اپلیکیشن اسپاتیفای به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. همچنین ممکن...