دانستنی های گیفت کارت

گیفت کارت پلی استیشن پلاس چیست؟ ساخت اکانت PlayStation Plus

گیفت کارت پلی استیشن پلاس چیست؟ ساخت اکانت PlayStation Plus

سرویس پلی استیشن پلاس یکی از قابلیت‌های متفاوتی است که برای گیمرها و طرفداران پر و پا قرص بازی‌های پلی استیشن، بسیار جذاب است. شما با خرید این سرویس، به بسیاری از بازی‌های PSN دسترسی داشته و خریدهای درون برنامه‌ای را به راحتی انجام خواهید داد. این مقاله را بخوانید تا بیاموزید گیفت کارت پلی استیشن پلاس چیست و نحوه خرید آن چگونه است؟ همچنین با مزایا، کاربردها و ساخت اکانت پلی استیشن پلاس آشنا شوید.

شما با خرید گیفت کارت پلی استیشن پلاس می‌توانید به بسیاری بازی‌های پلی استیشن دسترسی داشته و خریدهای درون برنامه‌ای آن را با گیفت کارت مخصوص آن انجام دهید. این مقاله را بخوانید تا بیاموزید گیفت کارت پلی استیشن پلاس چیست و نحوه خرید آن چگونه است؟ همچنین با مزایا، کاربردها و ساخت اکانت PlayStation Plus آشنا شوید.

پلی استیشن پلاس چیست؟

پلی استیشن پلاس چیست؟ امروزه بازی با کامپیوتر، لپ‌تاپ یا کنسول بازی گروه سنی نداشته و در میان گیمرهای حرفه‌ای از بچه‌های کوچک تا پیرمردان و پیرزنان را خواهید دید. پلی استیشن پلاس یک اشتراک ماهانه پلی‌استیشن سونی است که امکان بازی‌های آنلاین و چندنفره با PS4 و PS5 را ایجاد می‌کند. درواقع خرید این اکانت راهی مطمئن، مقرون‌به‌صرفه و مناسب برای کسب لذت و هیجان بیشتر است.

به طورکلی با استفاده از پلی استیشن پلاس به خدمات بیشتری از سرویس پلی استیشن دسترسی خواهید داشت. خدماتی مانند:

  • خرید نسخه‌های پیش فروش
  • امکان استفاده از قابلیت Share Play
  • دسترسی به فضای ذخیره سازی ابری 100 گیگابایتی
  • دسترسی به دموهای آزمایشی و محتواهای درون برنامه

گیفت کارت پلی استیشن پلاس چیست؟

این گیفت کارت مخصوص به پلی استیشن است که امکان عضویت در سرویس اشتراکی را ایجاد می‌کند. در واقع گیمرها با استفاده از پلتفرم سرویس اشتراکی PlayStation Plus می‌توانند به صورت آنلاین بازی‌های مختلف را اجرا کنند. در حال حاضر تنها راهی که می‌توان بازی‌ها را به صورت آنلاین اجرا و تجربه کرد، استفاده از گیفت کارت PlayStation Plus است.

اکانت پلی استیشن یک سرویس اشتراکی مربوط به شرکت سونی است که به گیمرها امکان می‌دهد به بازی های مهیج، جذاب و البته چند نفره دسترسی داشته باشند. بازی‌هایی رایگان و یا پرمیوم که برای استفاده از آن‌ها باید اشتراک داشته باشید. در نتیجه خرید گیفت کارت پلی استیشن و Playstatio plus، یک روش‌ مناسب برای پرداخت هزینه‌‌های سرویس پلی استیشن است که با آن می‌توانید نسبت به خرید اکانت پرمیوم و پرداخت‌های درون برنامه‌ای پلی استیشن اقدام کرده، نسخه‌های پیش فروش را خریداری و به محتویات درون بازی دسترسی داشه باشید.

مزایای گیفت کارت پلی استیشن پلاس

استفاده از گیفت کارت پلی استیشن پلاس، جدا از این که امکان دسترسی به بازی‌های‌های چند نفره را می‌دهد، مزایای زیر را نیز به همراه دارد:

  1. خرید تم‌های آنلاین
  2. دسترسی به فضای ابری رایگان
  3. امکان بازی کردن به صورت آنلاین
  4. خرید موزیک از کمپانی بزرگ سونی
  5. دسترسی به بازی‌های ماهانه رایگان
  6. دسترسی به فایل‌های چند رسانه‌ای
  7. استفاده از تخفیف‌ها و پیشنهادات بازی

یکی دیگر از مزایای استفاده از گیفت کارت پلی استیشن پلاس و خرید اشتراک آن این است که در حین انجام بازی‌، هیچ تبلیغاتی مزاحم شما نمی‌شود.

ساخت اکانت در پلی استیشن پلاس

نحوه ساخت اکانت در playstation plus

برای ساخت اکانت در پلی استیشن پلاس مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

  • وارد وبسایت رسمی playstation plus شده و روی Sign in کلیک کنید.

  • بعد از آمدن به این صفحه، روی Create New Account کلیک کرده و سپس گزینه create را انتخاب کنید.

نحوه خرید گیفت کارت پلی استیشن پلاس

  • اطلاعات تولد خود شامل روز، ماه و سال را وارد کرده و روی Next کلیک کنید.

  • کشور و زبان مورد نظر را خود را انتخاب و روی Next کلیک کنید.

نحوه خرید گیفت کارت پلی استیشن پلاس

  • آدرس ایمیل و پسوورد خود شامل حروف، اعداد و علائم نگارشی را وارد کرده و روی Next کلیک کنید.

  • شهر و کدپستی را وارد کرده و روی Next کلیک کنید.

نحوه ساخت اکانت پلی استیشن پلاس

  • یکی از آیدی‌های پیشنهادی را انتخاب، نام و نام خانوادگی را وارد کرده و Next را بزنید.

نحوه ساخت اکانت پلی استیشن پلاس

  • تیک گزینه‌های مشخص شده را زده و روی Agree and create account کلیک کنید.

نحوه ساخت اکانت پلی استیشن پلاس

به همین راحتی، ساخت اکانت شما در سایت پلی استیشن پلاس انجام خواهد شد.

هزینه و نحوه خرید گیفت کارت پلی استیشن پلاس

دنیای بازی‌های آنلاین، طرفدارهای زیادی را به سمت خود جذب کرده و محبوبیت زیادی پیدا کرده است؛ این موضوع سبب شده است تا شبکه پلی استیشن (PSN) تلاش کند خود و خدماتش را توسعه و گسترش داده و روزبه‌روز به تعداد بازی‌های آنلاین و گیم‌های محبوب اضافه کند. در سال 2010 کاربران زیادی تحت تاثیر ویژگی جدید پلی استیشن پلاس قرار گرفتند؛ زیرا گیمرها با استفاده از این قابلیت جدید می‌توانستند به بازی‌های آنلاین و رایگان ماهانه و تخفیف‌های ویژه فروشگاه دسترسی داشته باشند.

تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه پلی استیشن پلاس

شرکت سونی هر هفته تخفیف‌های ویژه‌ای را برای بازی‌های PS4 در نظر می‌گیرد که این تخفیف‌ها به ویژه برای کاربران پلی استیشن اهمیت زیادی دارد. زمانی که بازی‌های دیجیتالی مورد علاقه هر یک از کاربران 10 تا 80 درصد تخفیف بخورد، آن‌ها را به خرید وسوسه می‌کند. همچنین در صورت داشتن اشتراک، سونی هر ماه دو بازی رایگان به کاربران خود هدیه می‌دهد.

سخن نهایی

با خواندن این مقاله آموختید گیفت کارت پلی استیشن پلاس چیست، نحوه خرید اکانت آن چگونه است، چه مزایا و کاربردهایی دارد و نحوه ساخت اکانت آن چگونه است؟ آیا شما تا کنون از گیفت کارت پلی استیشن پلاس استفاده کرده اید؟ کدام یک از بازی‌های آن را به کاربران خود پییشنهاد می‌کنید؟

گیفت کارت پلی استیشن پلاس چیست؟ ساخت اکانت PlayStation Plus
سرویس پلی استیشن پلاس یکی از قابلیت‌های متفاوتی است که برای گیمرها و طرفداران پر و پا قرص بازی‌های پلی استیشن، بسیار جذاب است. شما با خرید این سرویس، به...
5 از 1 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
گیفت کارت پلی استیشن از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین کارت‌های هدیه موجود در بازار است که با استفاده از آن می‌توانید انواع بازی جذاب و هیجان انگیز را خریداری کنید. همچنین...
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
اگر شما هم دارای یک محصول اپل مثل گوشی هوشمند یا یک سیستم مک هستید، حتما پیش آمده که برای استفاده از سرویس‌ها و خدمات آن لازم باشد از گیفت...
چگونه گیفت کارت بخریم؟
دانستنی های گیفت کارت
چگونه گیفت کارت بخریم؟
شاید بخواهید برای خرید از آمازون و یا هر سایت خارجی اقدام کرده یا تمایل داشته باشید از طریق اپلیکیشن اسپاتیفای به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. همچنین ممکن...