دانستنی های گیفت کارت

گیفت کارت مینت چیست و چه کاربردی دارد؟

گیفت کارت مینت چیست و چه کاربردی دارد؟

گیفت کارت مینت MINT که با نام mint cashCard  نیز شناخته می‌شود در سال 2013 توسط شبکه گسترده پرداخت Payment wall به عنوان کارت نقدی برای پرداخت یا پیش پرداخت خرید الکترونیکی مشتریان، کاربران، تاجران وسایر افراد تولید و به بازار عرضه شد. در واقع مینت کارت یک کارت اعتباری است که به گیفت کارت ویزا و گیفت کارت ریکستی شباهت دارد. هدف اصلی ارائه گیفت کارت مینت انجام نقل و انتقالات پرداخت آنلاین بوده که در سال‌های اخیر بسیار در میان مردم همه‌گیر شده‌اند. اگر شما هم کنجکاو هستید که گیفت کارت مینت چیست و چه کاربردی دارد در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

 

گیفت کارت مینت چیست؟

در واقع هدف از تولید مینت کارت صدور کارت‌های اعتباری و نقل و انتقالات پرداخت آنلاین بوده که در سال‌های اخیر رشد چشمگیری داشته‌اند. به‌گونه‌ای که مینت کارت از سال 2015 از Payment wall جدا شد و فعالیت خود را به طور مستقل ادامه داد و با حفظ حریم خصوصی کاربران، توانست جایگاه خود را به عنوان یک جایگزین امن و آسان نسبت به سایر کارت‌های اعتباری تثبیت کند. این کارت اعتباری شباهت بسیاری به گیفت کارت مستر، گیفت کارت ریکستی و یا گیفت کارت ویزا دارد و شما با اعتبار آن می‌توانید از وبسایت‌هایی که پرداخت از طریق مینت کارت را قبول می‌کنند؛ خرید خود را انجام دهید.

ویژگی ها و مزایای گیفت کارت مینت

ویژگی ها و مزایای مینت کارت

مینت کارت یکی از گیفت کارت‌ ‎های جذاب و پرطرفدار است که ویژگی‌ و مزایای زیادی را برای کاربران خود دارد. به عنوان برخی از مزایای مینت کارت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سادگی
  • امنیت و کم خطر بودن
  • نداشتن محدودیت سنی برای استفاده از آن
  • خرید بازی‌های آنلاین
  • خرید هاست خارجی
  • پرداخت vps و شبکه‌های خصوصی
  • پرداخت هزینه سرویس‌های آنلاین اینترنتی mmorpg
  • حفظ حریم خصوصی و امنیت کاربران
  • و..

 

پیشنهاد می‌کنیم مطالعه مقاله آموزش گرفتن گیفت کارت گوگل پلی رایگان را هم از دست ندهید!

 

کاربرد گیفت کارت مینت چیست؟

خرید آنلاین راحت و بدون دردسر یکی از مزایا و کاربدهای مهم گیفت کارت مینت است. از آنجاییکه تجارت الکترونیک باعث شده تا افراد بسیاری به خرید آنلاین روی بیاورند، کاربران گیفت کارت مینت می‌توانند تا از فروشگاه‌های مورد علاقه خود هرچیزی که بخواهند را خریداری کنند. همچنین با استفاده از این کارت می‌توان برای خرید غذا و آشپزی یا حتی رستوران‌ها استفاده کرد. جالب است بدانید کاربران با دریافت مینت کارت می‌توانند خدمات درمان‌های آبگرم، ماساژ، خدمات زیبایی و سلامتی را رزرو و از آن‌ها نیز بهره‌مند شوند.

آموزش ساخت اكانت مينت

ساخت اکانت مینت تنها در چند دقیقه قابل انجام است. مراحل ساخت حساب مینت را در ادامه دنبال کنید.

مراحل ایجاد حساب کاربری در مینت

 

زمان مورد نیاز: 10 دقیقه

  1. مرحله اول

    برای ساخت اکانت مینت، ابتدا به سایت mint.intuit.com مراجعه کنید و روی گزینه sign up کلیک کنید.ساخت حساب مینت

  2. مرحله دوم

    در اینجا، تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک ایمیل و رمز عبور ارائه دهید و کشور و کد پستی خود را وارد کنید. پس از وریفای ایمیل و شماره به مرحله بعد خواهید رفت.
    آموزش ساخت اكانت مينت

  3. مرحله سوم

    در این مرحله لازم است تا حساب‌های بانکی خود را متصل و همگام‌سازی کنید. این مرحله بسته به تعداد حساب‌های مالی که می‌خواهید اضافه کنید، می‌تواند کمی زمان‌برتر باشد، اما مینت از همین جا نشان خواهد داد که چقدر سریع و کارآمد است.اضافه کردن حساب های بانکی به اکانت مینت

  4. مرحله چهارم

    در این مرحله می‌بایست بودجه موردنظر ماهانه خود را وارد نمایید. با استفاده از این امکان می‌توانید مخارج خود را بودجه بندی کرده و برنامه‌ریزی مالی برای آن داشته باشید. در مراحل بعدی نیز امکان پیگیری درآمد و هزینه‌ها و همچنین تنظیم اهداف ماهانه وجود دارد.تنظیم بودجه در حساب مینت

نحوه استفاده از مينت کارت

لازم به ذکر است که گیفت کارت مینت را نمی‌توان در اکانت خاصی ردیم کرد. برای استفاده از مینت کارت یک کد 16 رقمی وجود دارد که در درگاه مینت وارد شده و همچنین برای خرید کالا، خدمات و… مورد استفاده قرار می‌گیرد. شارژ کارت شما پس از خرید محصول یا خدمات مورد نظر کسر شده و به اندازه مبلغ باقی مانده در مینت کارت شما شارژ باقی می‌ماند. برای مثال اگر در گیفت کارت مینت شما 200 دلار شارژ وجود داشته باشد و محصولی به ارزش 160 دلار خریداری می‌کنید، در پایان به دلیل اینکه 40 دلار اعتبار برای شما باقی می‌ماند، کد کاربری شما کامل استفاده نخواهد شد.

نکات مهم خرید گیفت کارت مینت

هنگام خرید گیفت کارت نکات حیاتی و مهمی وجود دارند که باید به آنها توجه کنید. برای مثال شرکت‌های مختلف برای برنامه‌ها و پرداخت‌های خود از کارت‌های مخصوص استفاده می‌کنند. پس در هنگام خرید به نوع و کاربردهای کارت توجه کنید. مبلغ مورد نیاز برای کارت نیز یکی از مهم‌ترین نکاتی است که باید به آن دقت داشته باشید. گیفت کارت قابلیت شارژ مجدد ندارد و در صورت اتمام باید کارت جدید تهیه کنید؛ البته هر گیفت کارت‌ دارای ریجن یا منطقه مخصوصی است که فقط در آن منطقه می‌توان از آن استفاده کرد.

برخی از افراد سودجو اقدام به فروش محصولات تقلبی یا هک شده می‌کنند، که برای جلوگیری از بروز این اتفاقات لازم است تا از سایت‌های معتبر مانند ایرانیکارت خرید گیفت کارت مینت خود را انجام دهید. خرید از مراکز معتبر باعث می‌شود تا از مزایایی مانند امنیت بالا و اطمینان از اصالت کارت بهره‌مند شوید. همچنین افراد تازه کار تصور می‌کنند که اعتبار گیفت کار آن‌ها دائمی است؛ اما در نظر داشته باشید که تنهادر یک بازه زمانی مشخص می‌توانید از مینت کارت خود استفاده کنید و پس از آن دیگر کاربردی ندارند.

 

شماهم تجربه استفاده از گیفت کارت مینت را داشته‌اید؟

همانطور که ذکر کردیم گیفت کارت مینت  MINT که با نام mint cash card  نیز شناخته می‌شود در سال 2013 توسط شبکه گسترده پرداخت Payment wall و به منظور صدور کارت‌های اعتباری و نقل و انتقالات پرداخت آنلاین تولید و عرضه شد. از مزایای آن می‌توان به سادگی، امنیت، کم خطر بودن، نداشتن محدودیت سنی و… اشاره کرد. در هنگام خرید مینت کارت دقت کنید برخی از افراد سودجو اقدام به فروش محصولات تقلبی یا هک شده می‌کنند، که برای جلوگیری از بروز این اتفاقات لازم است تا از سایت‌های معتبر مانند ایرانیکارت خرید گیفت کارت مینت خود را انجام دهید. اگر شما نیز تجربه استفاده از مینت کارت را دارید با ما در میان بگذارید.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
گیفت کارت پلی استیشن از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین کارت‌های هدیه موجود در بازار است که با استفاده از آن می‌توانید انواع بازی جذاب و هیجان انگیز را خریداری کنید. همچنین...
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
اگر شما هم دارای یک محصول اپل مثل گوشی هوشمند یا یک سیستم مک هستید، حتما پیش آمده که برای استفاده از سرویس‌ها و خدمات آن لازم باشد از گیفت...
چگونه گیفت کارت بخریم؟
دانستنی های گیفت کارت
چگونه گیفت کارت بخریم؟
شاید بخواهید برای خرید از آمازون و یا هر سایت خارجی اقدام کرده یا تمایل داشته باشید از طریق اپلیکیشن اسپاتیفای به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. همچنین ممکن...