دانستنی های گیفت کارت

آموزش گرفتن گیفت کارت گوگل پلی رایگان

آموزش گرفتن گیفت کارت گوگل پلی رایگان

گیفت کارت گوگل پلی (google play) از جمله کارت‌های هدیه پرفروش و محبوب است که با استفاده از آن می‌توانید از پلی استور خرید کنید. با خرید گیفت کارت google play امکان خرید بدون افتتاح حساب بین المللی را برای کاربران فراهم می‌کند. به این صورت خرید برای کاربران ایرانی هم آسان‌تر می‌شود، چرا که به دلیل تحریم‌های اعمال شده، افتتاح حساب ارزی برای آن‌ها مشکل‌تر است. کاربران ایرانی به هیچ صورتی نمی‌توانند از گوگل پلی خرید کنند. با این وجود شاید بخواهید آموزش گرفتن گیفت کارت گوگل پلی رایگان را فرا گیرید. در این مقاله به چند مورد از روش‌های آن اشاره می‌شود.

راهنمای دریافت گیفت کارت رایگان گوگل پلی

گیفت کارت گوگل پلی (google play) به شما این امکان را می‌دهد که تا به صورت نامحدود بتوانید از فروشگاه پلی استور خرید کنید. تنوع برنامه‌ها و بازی‌های موجود در فروشگاه گوگل پلی بی‌نظیر است و افراد زیادی را ترغیب به خرید آن‌ می‌کند. از آنجایی که خرید گیفت کارت‌ها بر اساس قیمت دلار بوده و نوسانات ارز در کشور ما هم بسیار بالا است، دریافت گیفت کارت رایگان برای هر کسی می‌تواند جذاب باشد! اگر شما هم می‌خواهید از گیفت کارت گوگل پلی رایگان استفاده کنید، در این قسمت به روش‌های مختلف خرید کارت گوگل پلی رایگان اشاره می‌شود.

همچنین بخوانید: سریع ترین راه گرفتن گیفت کارت رایگان

سایت Swagbucks

یکی از محبوب‌ترین سایت‌های کسب درآمد Swagbucks است که میلیون‌ها عضو در سراسر جهان (مثل ایالات متحده، بریتانیا، ایرلند، استرالیا، آلمان، اسپانیا و فرانسه) دارد. با استفاده از سایت Swagbucks می‌توانید پس از کسب امتیاز‌های کافی آن‌ها را به گیفت کارت گوگل پلی تبدیل کنید.نحوه کسب درآمد در این وبسایت تکمیل نظرسنجی، انجام کارهای کوچک، تماشای ویدئو، انجام بازی‌ها و بسیاری از کارهای دیگر است. این سایت بسیار معتبر و کاربرپسند بوده و می‌توانید از آن به عنوان یک روش دریافت گیفت کارت گوگل پلی رایگان استفاده کنید.

اپلیکیشن Google Opinion Rewards

شرکت گوگل پلی از استراتژی‌های مختلفی برای افزایش دسترسی کاربرانش به بازی‌ها و برنامه‌های مختلف استفاده می‌کند. از جمله این استراتژی‌ها می‌توان به استفاده از برنامه Google Opinion Rewards اشاره کرد. این برنامه پرکاربردترین برنامه‌های شارژ حساب گوگل پلی به حساب می‌آید. نحوه استفاده از آن به این صورت است که به صورت هفتگی برای شما سوالاتی ارسال می‌شود و در صورتی که شما بتوانید به این پرسش‌ها پاسخ صحیح بدهید، در هفته 1 دلار به حساب شما افزوده می‌شود. البته سوالاتی که برای شما ارسال می‌شود ساده بوده و پس از پاسخگویی مبلغ درنظر گرفته شده به حساب شما واریز می‌شود. به این صورت می‌توانید بدون آن که مبلغ اضافه‌تری پرداخت کنید به برنامه‌ها و بازی‌های جذاب مورد علاقه خود دسترسی پیدا کنید. 

شارژ گیفت کارت گوگل با Free My Apps

از جمله روش‌های دیگری که برای شارژ رایگان گوگل پلی استفاده می‌شود، استفاده از برنامه Free My Apps می‌باشد. علاوه بر این تمامی برنامه‌هایی که توسط Free My Apps معرفی شده باشند، مثل آمازون، آیتونز، اسکیپ، ایکس باکس می‌توانند اعتبار رایگان دریافت کنند. 

افزایش اعتبار گیفت کارت با سایت Monetha

شما می‌توانید در سایت Monetha اکانت ساخته و پس از انجام کارهایی مثل بازی، پر کردن فرم‌های نظر سنجی به امتیاز برسید. سپس امتیازهای خود را برای دریافت هدایای مختلف مثل خرید گیفت کارت گوگل پلی استفاده کنید. کشورهای محدودی می‌توانند از خدمات این وبسایت استفاده کنند که از جمله آن‌ها ایالات متحده، کانادا، بریتانیا، ایرلند، فرانسه، استرالیا، مکزیک، اسپانیا، هند، آلمان، برزیل، هلند، پرتغال، ایتالیا، سوئد، نروژ، نیوزلند، دانمارک و ترکیه می‌باشد. 

شارژ گیفت کارت گوگل با Free My Apps

استفاده از Juno Wallet

با استفاده از برنامه Juno Wallet می‌‌توانید گیفت کارت گوگل پلی دریافت و آن را به صورت رایگان شارژ کنید. علاوه بر این جوایز و هدایای زیادی را از طریق این اپلیکیشن دریافت می‌کنید. نحوه دریافت گوگل پلی از این برنامه به این صورت است که شما به دیدن بازی، ویدئو، دعوت دوستان و … مشغول شده و پس از افزایش امتیازهای خود گیفت کارت رایگان گوگل پلی دریافت می‌کنید.

شارژ اعتبار گیفت کارت با Gift Box

یکی از برنامه‌های دیگری که با استفاده از آن می‌توانید گیفت کارت گوگل پلی خود را شارژ کنید، گیفت باکس است. در واقع با این اپلیکیشن می‌توانید از امکانات برخی برندهای محبوب مثل آمازون و آیتونز نیز بهره‌مند شوید. نکته مهم‌تری که می‌تواند شما را ترغیب به استفاده از گیفت باکس کند، امکان دریافت امتیاز به صورت روزانه است. با این اپ می‌‌توانید گیفت کارت آمازون، پی پال، ایکس باکس، آیتونز و … را نیز شارژ کنید. 

افزایش اعتبار گیفت کارت گوگل پلی با Cubie Reward

از جمله برنامه‌های دیگری که با استفاده از آن می‌توانید گیفت کارت گوگل پلی رایگان دریافت کنید، کاپی ریوارد است. این برنامه از متفاوت‌ترین اپلیکیشن‌هایی است که شرایط دریافت اعتبار گوگل پلی رایگان را در اختیار شما می‌گذارد. بنابراین با این اپلیکیشن می‌توانید به صورت روزانه اعتبار خود را افزایش داده و انواع بازی‌ها را با استفاده از آن اجرا کنید. 

سایت Feature Points

سایت Feature Points نیز از جمله سایت‌های کسب درآمد است که با  کسب جوایز آن می‌توانید آن‌ها را نقد یا به صورت گیفت کارت دریافت کنید. البته کشورهای تحت تحریم نمی‌توانند از خدمات این وبسایت استفاده کنند و ارائه خدمات این وبسایت دارای محدودیت می‌باشد. در زمان دریافت امتیاز خود می‌توانید روش‌های کسب پاداش به صورت گیفت کارت، ارز دیجیتال یا وجه نقد از طریق پی پال را نتخاب کنید.

گرفتن گیفت کارت رایگان ایکس باکس همچنین بخوانید: آموزش گرفتن گیفت کارت رایگان ایکس باکس

 

سخن نهایی

با استفاده از گیفت کارت رایگان google play، شما می‌توانید به قابلیت‌های زیادی دسترسی داشته باشید. از جمله این قابلیت‌ها می‌توان به خرید بازی و اپلیکیشن‌های مختلف اشاره کرد. البته این نکته را هم فراموش نکنید که خرید از گوگل پلی برای کاربران ایرانی امکان پذیر نیست. با خواندن این مقاله آموزش گرفتن گیفت کارت گوگل پلی رایگان را فرا گرفته و با روش‌های مختلف آن آشنا شدید. البته شما می‌توانید برای خرید انواع گیفت کارت از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید. همچنین می‌توانید در صورتی که سوالی در زمینه خرید انواع گیفت کارت دارید با ما به اشتراک بگذارید. کارشناسان و پشتیبانان ایرانیکارت راهنمایی‌های کامل و جامعی را در اختیار شما خواهند گذاشت. 

سوالات متداول
Request for Quote

با استفاده از اپلیکیشن‌ها و برنامه‌های مختلف می‌توانید امتیاز کسب کرده و پس از افزایش امتیازها، گیفت کارت گوگل پلی رایگان دریافت کنید.

آموزش گرفتن گیفت کارت گوگل پلی رایگان
گیفت کارت گوگل پلی (google play) از جمله کارت‌های هدیه پرفروش و محبوب است که با استفاده از آن می‌توانید از پلی استور خرید کنید. با خرید گیفت کارت google...
5 از 1 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. سلام وقتتون بخیر
    اگر گیفت کارت گوگل پلی داشته باشیم میشه توی ایران ازش استفاده کرد؟!

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، به دلیل تحریم‌های اعمال شده استفاده از گیفت کارت گوگل پلی حتی با تغییر آی پی نیز برای کاربران ایرانی وجود ندارد.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      از حسن توجه شما متشکریم
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام چجوری گیف کارت گوگل پلی رو به پول نقد یا ریال تبدیل کنیم

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام و احترام
        کاربر گرامی، متاسفانه در حال حاضر این خدمات از طریق مجموعه ارائه نمی‌شود.
        به همین دلیل متاسفانه امکان ارائه مشاوره در این رابطه وجود ندارد.
        پایدار باشید

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. سلام وقتتون بخیر ممنون از اطلاعات خوبی که در اختیار ما گذاشتید ما هم میتونیم از داخل ایران از این اعتبار رایگان استفاده کنیم یا نه؟
    اعتبار رایگان گوگل؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، در حال حاضر به دلیل حساسیت‌های گوگل برای ریدیم، این گیفت کارت ارائه نمی‌شود.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
گیفت کارت پلی استیشن از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین کارت‌های هدیه موجود در بازار است که با استفاده از آن می‌توانید انواع بازی جذاب و هیجان انگیز را خریداری کنید. همچنین...
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
اگر شما هم دارای یک محصول اپل مثل گوشی هوشمند یا یک سیستم مک هستید، حتما پیش آمده که برای استفاده از سرویس‌ها و خدمات آن لازم باشد از گیفت...
چگونه گیفت کارت بخریم؟
دانستنی های گیفت کارت
چگونه گیفت کارت بخریم؟
شاید بخواهید برای خرید از آمازون و یا هر سایت خارجی اقدام کرده یا تمایل داشته باشید از طریق اپلیکیشن اسپاتیفای به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. همچنین ممکن...