دانستنی های گیفت کارت

آموزش دور زدن تحریم گوگل پلی بدون دردسر برای همیشه!

آموزش دور زدن تحریم گوگل پلی بدون دردسر برای همیشه!

تحریم گوگل پلی یکی از مسایل مهم در حوزه فناوری اطلاعات است که برای کاربران برخی کشورها مانند ایران دردسرساز شده است. در نتیجه برای اینکه بتوانند از این سرویس گوگل استفاده کنند، باید در ابتدا به این سوال پاسخ دهند که دور زدن تحریم گوگل پلی چگونه است و چگونه تحریم گوگل پلی را از بین ببریم؟

با افزایش اهمیت این برنامه، راه‌های مختلفی برای دور زدن گوگل پلی به وجود آمدند که برخی از آن‌ها راحت‌تر و بدون کوچک‌ترین مسئله‌ای در هر زمان هستید؛ مانند خرید گیفت کارت. در ادامه این مطلب به طور کامل با هم بررسی می‌کنیم که این کار چگونه قابل انجام است تا کاربر بتواند به راحتی و بدون مشکل خاصی به تمام برنامه‌های این سرویس دسترسی داشته باشید؛ با ما تا انتها همراه باشید.

دور زدن تحریم گوگل پلی

آموزش رفع تحریم گوگل پلی یکی از موضوعات مهم و کاربردی به شمار می‌آید که تقریبا تمام کسانی که از سیستم عامل اندروید استفاده می‌کنند، به آن نیاز پیدا می‌کنند. گوگل با ارائه این سرویس یک بستر امن و راحت برای تمامی کاربران ایجاد کرده است تا بتوانند بدون نگرانی از امنیت اطلاعاتشان، برنامه‌های متفاوت را دانلود کرده و از آن استفاده کنند.

برای کاربران ایرانی، تحریم‌ها مانع بسیار بزرگی هستند که دسترسی به تمامی خدمات ارائه شده از سمت این سرویس را از بین می‌برد؛ در نتیجه باید به دنبال روشی برای دور تحریم گوگل پلی و رفع آن باشیم.

در نگاه اول، این کار بسیار سخت و پردردسر به نظر می‌رسد؛ اما انجام آن با روش‌های مختلفی مانند تغییر ای پی امکان‌پذیر است و در نهایت می‌توان از روش های خرید از گوگل پلی به راحتی استفاده کرد. برخی از روش‌های دور زدن تحریم بسیار آسان هستند و با چند کلیک ساده انجام می‌شوند؛ اما قبل از هر چیزی باید نکات مهم برای اجرای آن‌ها را یاد بگیرد.

آموزش رفع تحریم گوگل پلی

چرا Google play تحریم است؟

مشکلی که در مورد این برنامه در ایران وجود دارد، این است که Google play store هم از سمت خود کمپانی و هم از سمت دولت ایران تحریم شده و دسترسی به آن امکان‌پذیر نیست. مهم‌ترین دلایل این اتفاق را نیز می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد:

  • مبارزه با معضلی به نام کپی رایت
  • توجه به مسائل امنیتی و حفاظت از کاربران در برابر حمله‌های سایبری
  • تصمیم‌ها و رفتارهای سیاسی شرکت گوگل و سیاست دولت‌های مختلف در برابر آن
  • ایجاد تأثیر بر بازارهای داخلی و تلاش برای فراهم کردن بستری مناسب برای پیشرفت شرکت‌های داخلی

تمامی ان دلایل باعث شده است تا ما امروز به دنبال پرسش این پاسخ باشیم که چگونه گوگل پلی را رفع تحریم کنیم؟ در گذشته، این اتفاق، با استفاده از فیلترشکن و clear data حل می‌شد، اما شرکت گوگل بعد از مدتی دسترسی کاربران ایرانی (آن‌هایی که آی پی مشخصی نداشتند) را قطع کرد. در چنین شرایطی بود که کاربران به استفاده از انواع گیفت کارت روی آوردند.

با اینکه بیش از 80٪ درآمد گوگل از تبلیغات است و به کاربران بیشتری برای رسیدن به مقاصد خود نیاز دارد، اما کاربران ایرانی و کاربران چند کشور دیگر نمی‌توانند به‌صورت مستقیم از خدمات آن استفاده کنند. در حال حاضر بیشتر افراد هنگام استفاد از گوگل پلی با ارورهای مختلفی مانند Couldn’t complete your purchase (خرید شما تکمیل نمی‌شود) مواجه می‌شوند. همچنین گوگل با ارور That item isn’t available for purchase in your region به کاربران اطلاع می‌دهد که خرید این برنامه در منطقه شما امکان‌پذیر نیست.

علت تحریم

این سرویس چه کشورهایی را تحریم کرده است؟

علاوه بر کشور ایران، کشورهای دیگری مانند روسیه و چین هم مورد تحریم گوگل پلی قرار گرفته‌اند؛ البته کشور چین به دلیل سیاست‌های داخلی، امکان دسترسی به این سرویس را برای کاربران داخلی خود فراهم نمی‌کند. همچنین کشورهای دیگری مانند کوبا و سوریه هم توسط گوگل تحریم هستند و امکان دسترسی به برنامه‌های مختلف آن را ندارند. با اینکه دسترسی به Google play برای کاربران این دسته از کشورها به طور کامل فراهم نیست، اما روش‌های دور زدن گوگل پلی به آن‌ها کمک می‌کند که همچنان از این سرویس استفاده کنند.

آموزش رفع تحریم گوگل پلی

از آنجایی که استفاده از این برنامه، با IP ایران امکان‌پذیر نیست، بیشتر افراد از فیلترشکن استفاده می‌کنند. استفاده از این راه‌حل، روشی آسان برای دور زدن تحریم‌های مختلف به شمار می‌آید. روش‌های دیگری که در این مسیر کمک کننده خواهند بود عبارتند از:

  • ثبت آی پی جدید در برنامه
  • تغییر منطقه از طریق برنامه Google Rewards
  • استفاده از امکان Private DNS برای تغییر منطقه
  • استفاده از کارت اعتباری مانند ویزا کارت یا مستر کارت

چگونه تحریم گوگل پلی را از بین ببریم

با استفاده از تغییر آی پی دستگاه

همان‌طور که گفتیم، کاربرانی که آی پی ایران را دارند و یا آی پی آن‌ها به طور مرتب تغییر می‌کند، اجازه استفاده از گوگل پلی را ندارند؛ به یاد داشته باشید که در صورت استفاده از برنامه‌های تغییر IP غیر ثابت، این مشکل برای شما به وجود خواهد آمد. در نتیجه بهترین کار، تغییر آپی دستگاه به صورت دائمی و همیشگی است. این کار، توسط برنامه‌های مختلفی مانند Google Rewards انجام می‌شود و برای انجام آن کافیست برنامه را دانلود کرده و دستوراتی که به شما می‌دهد را به ترتیب انجام دهید.

پاک کردن کش Google play

پاک کردن کش برنامه، یکی دیگر از روش‌های پیش روی شماست که می‌توانید به کمک آن به خدمات و امکانات این سرویس دسترسی داشته باشید. کش (cache) به اطلاعاتی گفته می‌شود که در حافظه دستگاه ذخیره می‌شود و در هنگام ورود به گوگل پلی، آن‌ها را در اختیار شرکت گوگل قرار می‌دهد. برای اینکه شناسایی شما توسط گوگل مشکل شود، باید این اطلاعات را با روش‌های زیر پاک کنید:

  • سیستم‌عامل اندروید: ورود به بخش تنظیمات و انتخاب گزینه مدیریت برنامه‌ها در بخش برنامه‌ها و اعلان. سپس در میان برنامه‌های مختلف نصب شده روی دستگاه، Google play را انتخاب کرده و در نهایت دوباره وارد گوگل پلی شوید.
  • سیستم عامل IOS: به قسمت تنظیمات رفته و در بخش عمومی، گزینه ذخیره موقت کش و یا پاک کردن تاریخچه و وب‌سایت‌ها را انتخاب کنید. هنگامی که گزینه پاک کردن تاریخچه و داده‌های وب‌سایت‌ها را انتخاب کردید، دوباره وارد گوگل پلی شوید.

پاک کردن کش برنامه

نحوه استفاده از گیفت کارت برای دور زدن تحریم گوگل پلی

اگر شما هم با این سوال مواجه شده‌اید که چگونه گوگل پلی را رفع تحریم کنیم؟ قطعاً استفاده از گیفت کارت بهترین و مناسب‌ترین گزینه ممکن است. در واقع گیفت کارت یک کارت اعتباری است که توسط شرکت گوگل و یا شرکت‌های واسطه به فروش می‌رسد. همچنین این کارت‌ها در اعتبارهای مختلفی به فروش می‌رسند تا شما بر اساس نیاز خود آن‌ها را خریداری کنید.

در زمان خرید گیفت کارت گوگل پلی، اطلاعات خاصی مانند شماره کارت، برایتان ارسال می‌شود که با استفاده از آن می‌توانید حساب خود را شارژ کرده و بدون هیچ مشکلی خریدهای درون برنامه انجام دهید. برای انجام این کار کافیست روی پروفایل خود ضربه بزنید و در قسمت بعد روی گزینه Payments & subscriptions کلیک کنید. هنگامی که Redeem Gift Code را انتخاب کردید، کد یا شماره کارت را وارد کنید تا حسابتان شارژ شود.

سخن پایانی

دور زدن تحریم گوگل پلی یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین کارهایی است که کاربران ایرانی برای دسترسی به خدمات این سرویس مهم باید انجام دهند. برای رفع این مشکل، روش‌های مختلفی وجود دارد که در این مطلب آن‌ها را مورد بررسی قرار دادیم. اگر همچنان درباره دور زدن گوگل پلی سؤال خاصی دارید، از طریق بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
گیفت کارت پلی استیشن از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین کارت‌های هدیه موجود در بازار است که با استفاده از آن می‌توانید انواع بازی جذاب و هیجان انگیز را خریداری کنید. همچنین...
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
اگر شما هم دارای یک محصول اپل مثل گوشی هوشمند یا یک سیستم مک هستید، حتما پیش آمده که برای استفاده از سرویس‌ها و خدمات آن لازم باشد از گیفت...
چگونه گیفت کارت بخریم؟
دانستنی های گیفت کارت
چگونه گیفت کارت بخریم؟
شاید بخواهید برای خرید از آمازون و یا هر سایت خارجی اقدام کرده یا تمایل داشته باشید از طریق اپلیکیشن اسپاتیفای به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. همچنین ممکن...