دانستنی های گیفت کارت

آموزش دریافت گیفت کارت رایگان اپل با سایت و اپلیکیشن

آموزش دریافت گیفت کارت رایگان اپل با سایت و اپلیکیشن

شما می‌توانید با کمک برنامه‌های مختلف، مانند اپلیکیشن Coins Rewarder و Gift Wallet، گیفت کارت رایگان اپل دریافت کنید. با داشتن free apple giftcard، می‌توانید از تمام خدماتی بهره ببرید که این شرکت برای تبلت، تلفن همراه و لپ‌تاپ‌هایش ارائه می‌دهد. با اینکه اکثر افراد خرید گیفت کارت اپل را ترجیح می‌دهند اما به دست آوردن گیفت کارت رایگان آن هم طرفداران خودش را دارد. قبل از شروع آموزش و معرفی نحوه دریافت گیفت کارت رایگان آیتونز، باید بگوییم که این آموزش صرفا جهت معرفی است و باید توسط خود شما تست شود.

گیفت کارت رایگان اپل

عبارت وسوسه کننده‌ای است، نه؟ اینکه بتوانید بدون هیچ پرداختی، گیفت کارت ایتونز مجانی دریافت کنید، قطعا شما را وسوسه می‌کند. متاسفانه ایرانی‌ها، به دلیل وجود تحریم‌ها، به بسیاری از خدمات اپل دسترسی ندارند. داشتن Free itunes gifcard، یکی از راه‌های دور زدن این تحریم است. با این گیفت کارت‌ها، شما می‌توانید اپ‌های پولی را از اپ استور تهیه کنید، اکانت آیتونز و اپل موزیک خود را شارژ کنید و هزاران کار دیگر. البته، باید بگوییم گیفت کارت فری اپل کار چندان راحتی نیست. شما می‌توانید از طریق اپلیکیشن‌های مختلف یا سایت‌های متفاوت، این کارت‌ها را به صورت رایگان به دست بیاورید. اما در ازای آن‌، باید کارهایی را انجام بدهید که این پلتفرم‌ها از شما می‌خواهند. چه کارهایی؟ در بخش بعدی مفصلا درباره آن صحبت خواهیم کرد.

گیفت کارت رایگان اپل

دریافت گیفت کارت رایگان اپل از طریق اپلیکیشن

همانطورکه در مقدمه و بخش قبلی توضیح دادیم، شما با استفاده از نرم‌افزارهای مشخص، می‌توانید کد گیفت کارت رایگان اپل دریافت کنید. اما این اپلیکیشن‌ها، بدون هیچ هزینه‌ای، این کد را در اختیارتان قرار نمی‌دهند. بلکه هزینه این برنامه‌ها، وقت شماست. هرچه وقت بیشتری برایشان بگذارید و کارهایی را انجام بدهید که از شما می‌خواهند، امتیازتان بالاتر می‌رود. در نتیجه، می‌توانید گیفت کارت رایگان itunes را جایزه بگیرید. در ادامه با با اپلیکیشن‌هایی آشنا خواهید شد که این امکان را فراهم کرده‌اند.

البته اگر در هر یک از مراحل استفاده از کارت خود با مشکلی مواجه شدید، نیازی به نگرانی نیست؛ شما می‌توانید به راحتی ارور‌های اپل آیدی حین استفاده از گیفت کارت را برطرف کنید.

گرفتن گیفت کارت آیتونز رایگان با اپلیکیشن Free My Apps

با کمک این برنامه شما می‌توانید گیفت کارت‌های آیتونز و گیفت کارت اپل موزیک رایگان را دریافت کنید. در این وبسایت، شما باید امتیاز کسب کنید تا بتوانید با کمک آن‌ها، جایزه مدنظرتان را به دست بیاورید. برای جمع کردن امتیاز، باید برنامه‌هایی که این اپلیکیشن از شما می‌خواهد را دانلود و نصب کنید.

مزایای اپلیکیشن Free My Apps

این نرم‌افزار، رابط کاربری آسان و ساده‌ای دارد. یا یک حساب فیسبوک می‌توانید در آن ثبت نام کنید و از تمامی امکاناتش بهره ببرید. با کسب امتیاز از بازی‌ها و نصب اپلیکیشن‎‌های مختلفی که این برنامه دستور می‌دهد، حتی می‌توانید ارزهای بازی‌ها را به دست بیاورید. بازی‌هایی مانند Clash of Clans و Clash Royale Gems، COD Points، Boom Beach Diamonds، Ice Hearthstone Ice.

نحوه گرفتن گیفت کارت مجانی اپل در Free My Apps

برای استفاده از نرم افزار Free My Apps از مرورگر سافاری استفاده کنید و روی لینک welcome.freemyapps.com بزنید و اپلیکیشن را نصب کنید. در صفحه‌ای که باز می‌شود، روی گزینه install بزنید تا پروفایل اولیه برنامه، روی گوشی نصب شود. در مرحله بعدی، خود اپلیکیشن یک برنامه را به شما معرفی می‌کند که با کلیک روی آن برنامه، به App Store منتقل می‌شوید. در صفحه‌ای که باز شد، می‌توانید آن را نصب کنید.

حالا برنامه را باز کنید و  30 ثانیه در آن بمانید. در مرحله بعدی باید از برنامه خارج شوید و مجددا FreeMyApps را باز کنید. حالا این برنامه، اپلیکیشن‌های دیگری را برای بدست آوردن امتیاز و گرفتن گیفت کارت به شما معرفی کند. از بین لیست این اپلیکیشن‌ها، هر کدام را که دوست دارید انتخاب و بعد از طریق همین برنامه، نصب کنید. بعد از نصب، دوباره 30 ثانیه اپلیکیشن معرفی شده را باز کنید و بعد ببندید. سپس وارد Free My Apps شوید و حساب خود را چک کنید. این برنامه به ازای هر 300 امتیاز، یک دلار به شما می‌دهد.

دریافت گیفت کارت رایگان اپل از طریق سایت و اپلیکیشن

دریافت گیفت کارت رایگان اپل از طریق اپلیکیشن Coins Rewarder

Coins Rewarder یک اپلیکیشن دیگر است که با آن می‌توانید امتیازهایتان را به گيفت كارت رايگان ايفون تبدیل کنید. در این برنامه شما با تماشای فیلم، دانلود نرم‌افزارهای مختلف یا تکمیل نظرسنجی، امتیاز به دست می‌آورید. بعد از آنکه امتیازها به حد نصاب رسید، می‌توانید آن‌ها را به گیفت کارت‌های آمازون، گیفت کارت رایگان ios، گوگل پلی، پی پال و Paytm تبدیل کنید.

دریافت گیفت کارت رایگان آیتونز از iPoll

روش دیگر دریافت کارت های هدیه آیتونز، از طریق برنامه iPoll است. با این برنامه، می‌توانید نظرسنجی‌های مختلف را پر کنید و امتیاز بگیرید. iPoll از اطلاعات موقعیت مکانی شما برای پیدا کردن کارها و نظرسنجی‌های خاص استفاده می‌کند. پس بهتر است هنگام استفاده از آن، احتیاط کنید. این برنامه هر 3 ماه یکبار، قرعه کشی می‌کند و  ۱۰۰۰۰ دلار جایزه می‌دهد. با امتیازاتی که از این برنامه به دست آورده‌اید، می‌توانید گیفت کارت آیتونز رایگان بگیرید.

گرفتن گیفت کارت اپل رایگان با برنامه  Gift Wallet

از طریق این برنامه نیز می‌توانید کد گیفت کارت رایگان بدست آورید. مانند دیگر برنامه‌هایی که معرفی کردیم، این اپلیکیشن نیز از شما کارهایی را می‌خواهد انجام بدهید که در ازای آن، امتیاز به دست می‌آورید. مثلا  با اشتراک گذاری همین اپلیکیشن در شبکه‌های مجازی و معرفی کردن آن به دوستانتان، می‌توانید امتیاز کسب کنید. گیفت کارت‌هایی که این برنامه جایزه می‌دهد، کارت‌های هدیه آمازون، آیتونز و گوگل پلی است.

دریافت گیفت کارت آیتونز در برنامه Perk

این برنامه، یکی از نرم‌افزارهای محبوب بین کاربران برای دریافت جایزه‌های مختلف است. با تماشای تلویزیون، فروشگاه، بازی کردن، تماشای تبلیغات، جستجوی وب و کارهای دیگر، مثل همیشه، امتیاز به دست می‌آورید. بعد در صورت تمایل، این امتیازهای را به کارت‌های هدیه آیتونز تبدیل خواهید کرد.

دریافت گیفت کارت رایگان اپل از طریق سایت  getcashforapps

اپلیکیشن getcashforapps یا سایت CashForApps پلتفرمی است که به شما در ازای انجام کارهایی مشخص، امتیاز می‌دهد. این کارها چیست؟ نصب کردن و کار کردن با اپلیکیشن‌هایی که این برنامه پیشنهاد می‌دهد. شما می‌توانید امتیازاتتان را با کوپن‌های نقدی معامله کنید یا گیفت کارت اپل رایگان بگیرید.

دریافت گیفت کارت رایگان اپ استور اپل از سایت  MyPoints

در یکی از مقاله‌های ایرانیکارت، به صورت مفصل درباره سایت my points صحبت کرده‌ایم و نحوه دریافت امتیاز در این سایت را بررسی کردیم. در این سایت شما می‌توانید با وارد کردن کد کوپن‌های خاص، معرفی کردن مای پوینت به افراد مختلف و انجام کارهای دیگر، امتیاز به دست بیاورید. این سایت، یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین سایت‌هایی است که گیفت‌ کارت‌های مختلف را در اختیار افراد قرار می‌دهد. بیش از 100 نوع گیفت کارت در این سایت موجود است. با زدن کدهای زیر، می‌توانید حدود 500 امتیاز در مای پوینت دریافت کنید:

  • RANKER25
  • DELTA100
  • FEARLESS50
  • ICE50
  • KINGY25
  • FACEPAGE1920
  • MIGHTYSALEH25
  • SHADOW25
  • REDDITSUB345
  • BEERMONEY3573
  • FACEGROUP900
  • GOOGCOM294
  • QUANTECH3000
  • TWEETR562
  • POINTYNEWYEAR50

در همان ابتدای امر و باز کردن حساب جدید و خرید 20 دلاری از درگاه این سایت، پاداش ثبت نام 10 دلاری دریافت می‌کنید. اگر در  SurveyMail ثبت‌نام کنید، نظرسنجی‌های به صورت مستقیم برای ایمیلتان فرستاده می‌شود. با پر کردن این نظر سنجی‌ها، امتیاز کسب خواهید کرد.

دریافت گیفت کارت ایتونز رایگان

بدست آوردن کد گیفت کارت مجانی در برنامه های دابسمش

یک سرگرمی جذاب برای به دست آوردن گیفت کارت مجانی اپل! برنامه Apptrailers دقیقا برای همین کار است. 30 ثانیه دابسمش می‌گیرید و بعد به ازای آن، امتیاز کسب می‌کنید. 30 ثانیه خیلی وقت گیر نیست. درست است؟ در ازای امتیازها، می‌توانید گیفت کارت آیتونز یا هر گیفت کارت دیگری که دوست دارید را انتخاب کنید.

نکات مهم برای دریافت گیفت کارت رایگان اپل

به دست آوردن گیفت کارت رایگان برای هر پلتفرمی، زمان می‌برد و اینطور نیست که شما هر وقت دوست داشته باشید، بتوانید گیفت کارت رایگان دریافت کنید! همچنین توجه کنید که  استفاده از این سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها، چندان امن نیست. بسیاری از سایت‌ها از اطلاعاتی که موقع باز کردن حساب کاربری، وارد می‎کنید، استفاده‌های جانبی می‌کنند. پس، چندان به این سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها نمی‌توانید اعتماد کنید. بهترین راه برای به دست آوردن گیفت کارت هر کمپانی، خریدن آن است.

گیفت کارت اپل رایگان یا پولی؟!

با توجه به جذابیت گیفت کارت‌های رایگان، مخصوصا کارت‌های هدیه کمپانی اپل، بسیاری از کاربران محصولات این شرکت به دنبال به دست آوردن گیفت کارت رایگان اپل خواهند بود. با اینکه این نوع کارت‌ها مزایای زیادی مثل رایگان بودن دارند، اما به دست اوردن و استفاده از آن‌ها خیلی هم ساده و امن نیست! همانطور که نکات مهمی را برای خرید یا دریافت گیفت کارت‌های کمپانی اپل در مقاله ذکر کردیم، توصیه می‌کنیم، به جای گذراندن وقت در اپ‌ها و سایت‌های مختلف برای جمع اوری امتیاز و گرفتن کارت هدیه مجانی! گیفت کارت موردنظر خود را از سایت‌های معتبر، در مبالغ مختلف و متناسب با نیاز خود خریداری کنید.

شما می‌توانید در ایرانیکارت، گیفت کارت اپل خود را بخرید. کافیست مبلغ مورد نظر و ریجن آن را وارد کنید تا این گیفت کارت در لحظه، برای شما آماده شود. لازم به ذکر است که این آموزش صرفا جهت معرفی است و ایرانیکارت هیچگونه مسئولیتی در مورد معتبر بودن کدهای ارائه شده توسط آن‌ها را ندارد. شماهم اگر تجربه‌ای از استفاده گیفت کارت‌های رایگان اپل دارید، با ما به اشتراک بگذارید.

آموزش دریافت گیفت کارت رایگان اپل با سایت و اپلیکیشن
شما می‌توانید با کمک برنامه‌های مختلف، مانند اپلیکیشن Coins Rewarder و Gift Wallet، گیفت کارت رایگان اپل دریافت کنید. با داشتن free apple giftcard، می‌توانید از تمام خدماتی بهره ببرید...
3.67 از 3 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
گیفت کارت پلی استیشن از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین کارت‌های هدیه موجود در بازار است که با استفاده از آن می‌توانید انواع بازی جذاب و هیجان انگیز را خریداری کنید. همچنین...
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
اگر شما هم دارای یک محصول اپل مثل گوشی هوشمند یا یک سیستم مک هستید، حتما پیش آمده که برای استفاده از سرویس‌ها و خدمات آن لازم باشد از گیفت...
چگونه گیفت کارت بخریم؟
دانستنی های گیفت کارت
چگونه گیفت کارت بخریم؟
شاید بخواهید برای خرید از آمازون و یا هر سایت خارجی اقدام کرده یا تمایل داشته باشید از طریق اپلیکیشن اسپاتیفای به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. همچنین ممکن...