دانستنی های گیفت کارت

آموزش گرفتن گیفت کارت پلی استیشن رایگان

آموزش گرفتن گیفت کارت پلی استیشن رایگان

خرید گیفت کارت پلی استیشن یکی از بهترین راه‌حل‌های گیمرها برای بهبود کیفیت و کسب تجربه بهتر از بازی است. با دریافت این کارت، خدماتی مانند اجرای بازی در فضای آنلاین، پیش‌خرید بازی‌ها قبل از انتشار، خرید بازی‌های پلی‌استیشن، استفاده از تخفیفات سالانه و هفتگی، خرید تم‌های آنلاین و… در اختیار شما قرار می‌گیرد. در کنار خریداری این کارت‌ها، شما می‌توانید به صورت رایگان نیز آن‌ها را دریافت کنید. راه‌های مختلفی برای گرفتن گیفت کارت پلی استیشن رایگان وجود دارد؛ سایت‌های ارائه‌دهنده کد رایگان، تولیدکننده کد PSN، وبسایت‌های نظرسنجی و…. اگر شما هم به دنبال یک آموزش گرفتن گیفت کارت playstation رایگان هستید تا ریسک‌های انجام این کار را به حداقل برسانید، تا انتها با ما همراه باشید.

گیفت کارت رایگان پلی استیشن

آموش گرفتن گیفت کارت پلی استیشن رایگان

اگر کنسول بازی دارید، خرید گیفت کارت یکی از اولین چیزهایی است که به آن نیاز پیدا می‌کنید. همانطور که گفتیم این کارت باعث افزایش کیفیت بازی شده و همچنین خدمات بسیار زیادی را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. اما متاسفانه قیمت بالای این کارت‌ها باعث شده تا کاربران به دنبال نسخه رایگان آن باشند.

درست است که برای اینکار راهکارهای مختلفی مانند مراجعه به وبسایت‌های نظرسنجی، پیج‌های اینستاگرامی و سایر موارد دیگر وجود دارند اما در همین جا اشاره می‌کنیم که این کار ریسک‌های متعددی برای شما به همراه دارد که پیشنهاد می‌کنیم اصلا به سراغ این روش‌ها نروید.

۱. سایت های ارائه دهنده کد رایگان

اگر به دنبال دریافت گیفت کارت پلی استیشن رایگان هستید، می‌توانید به وب سایت های ارائه دهنده کد رایگان مراجعه کنید. با یک سرچ کوتاه، گوگل سایت‌های بسیاری در این زمینه را به شما معرفی می‌کند؛ البته گرفتن نسخه رایگان این کارت‌ها شرایط خاصی دارد؛ برای مثال با نمایش‌ دادن تبلیغات برخی سایت‌ها در وبسایت خود می‌توانید کد گیفت کارت رایگان Playstation را دریافت کنید. 

توجه داشته باشید که تنوع سایت‌ها در این مورد بسیار زیاد بوده و در میان آن‌ها وبسایت‌های غیرواقعی و فیشینگ نیز وجود دارند؛ بنابراین لازم است تا در این زمینه دقت و توجه زیادی داشته باشید. با این حال اگر قصد خرید گیفت‌کارت پلی‌استیشن اورجینال و معتبر را دارید، توصیه می‌کنیم به جای تلاش برای تهیه کد رایگان PSN، از خدمات ایرانیکارت در زمینه فروش انواع گیفت کارت‌های بازی مانند گیفت کارت ایکس باکس، پابجی، ولورانت، گیم استاپ و… استفاده کنید.

۲. گرفتن گیفت کارت پلی استیشن رایگان با کد PSN

مسیر دریافت کد PSN نسبت به روش‌های دیگر، کمی متفاوت‌تر و چالش برانگیزتر است؛ البته در زمان دریافت این کدها باید به تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن نیز آشنایی داشته باشید. برای دریافت گیفت کارت رایگان می‌توانید به سایت های تولید کننده کد psn مراجعه و در جشنواره‌هایشان شرکت کنید. این روش نسبت به سایر راهکارها مطمئن‌تر بوده ولی همیشگی نیست.

۳. سایت‌های دریافت کننده خدمات

سایت‌هایی مانند SWAGBUCKS و MYPOINTS وجود دارند که به‌صورت ترکیبی عمل می‌کنند؛ یعنی شما با دیدن تبلیغات و شرکت در نظرسنجی‌های مختلف آن‌ها می‌توانید کارت رایگان PSN دریافت کنید.

۴. دریافت کد رایگان از سایت‌های نظرسنجی

برخی از سایت‌ها که خدمات نظرسنجی انبوه ارائه می‌کنند، بهترین گزینه‌ برای گرفتن گیفت‌کارت رایگان پلی استیشن به حساب می‌آیند. برای اینکار شما باید عضو آن سایت‌ها شوید. در گام بعدی با ثبت عضویت و شرکت در نظرسنجی‌ها می‌توانید کارت رایگان دریافت کنید.

«این نکته را در نظر داشته باشید این سایت‌ها دردسر بسیاری را همراه دارند و در نهایت ارزش گیفت‌ کارتی که تحویل می‌گیرید بسیار پایین است.»

دریافت کد رایگان ps از سایت های نظرسنجی

۵. دریافت کد رایگان ps4 از پیج های اینستاگرامی

برخی افراد علاوه بر روش‌های ذکر شده به سراغ پیج‌های اینستاگرامی نیز می‌روند. برخی از این پیج‌ها، با برگزاری مسابقه به برندگان، کد رایگان PS جایزه می‌دهند؛ البته شرکت در این مسابقات نیز شرایط خاص خود را دارد.

کلام پایانی

همانطور که عنوان کردیم گیفت کارت پلی استیشن علاوه بر افزایش کیفیت بازی خدماتی مانند اجرای بازی در فضای آنلاین، پیش‌خرید بازی‌ها قبل از انتشار، خرید بازی‌های پلی استیشن، استفاده از تخفیفات سالانه و هفتگی، خرید تم‌های آنلاین و… را به کاربران ارائه می‌دهد. با اینحال، قیمت بالای آن‌ها باعث شده تا افراد به دنبال راه‌هایی برای دریافت گیفت‌کارت پلی استیشن رایگان باشند.

سایت‌های ارائه‌دهنده کد رایگان، تولیدکننده کد PSN، وبسایت‌های نظرسنجی و… برخی از راه‌هایی هستند که از طریق آن‌ها می‌توانید برای دریافت رایگان کد اقدام کنید. شما هم تجربیات خود را در مورد گرفتن گیفت کارت رایگان پلی استیشن با به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول
Request for Quote

بله، شما می‌توانید از طریق وبسایت‌های ارائه‌دهنده کد رایگان، تولیدکننده کد PSN، وبسایت‌های نظرسنجی و پیج‌های اینستاگرامی برای دریافت آن اقدام کنید.

ممکن است سایتی که از آن خرید می‌کنید معتبر نبوده و گیفت کارت شما اورجینال نباشد، در نهایت حساب و کارت شما بن می‌شود یا اطلاعات کارت اعتباری شما به سرقت می‌رود.

برای مزایای آن می‌توان از مواردی مانند اجرای بازی در فضای آنلاین، پیش‌خرید بازی‌ها قبل از انتشار، خرید بازی‌های پلی استیشن، استفاده از تخفیفات سالانه و هفتگی، خرید تم‌های آنلاین و… نام برد.

آموزش گرفتن گیفت کارت پلی استیشن رایگان
خرید گیفت کارت پلی استیشن یکی از بهترین راه‌حل‌های گیمرها برای بهبود کیفیت و کسب تجربه بهتر از بازی است. با دریافت این کارت، خدماتی مانند اجرای بازی در فضای...
3 از 1 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
گیفت کارت پلی استیشن از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین کارت‌های هدیه موجود در بازار است که با استفاده از آن می‌توانید انواع بازی جذاب و هیجان انگیز را خریداری کنید. همچنین...
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
اگر شما هم دارای یک محصول اپل مثل گوشی هوشمند یا یک سیستم مک هستید، حتما پیش آمده که برای استفاده از سرویس‌ها و خدمات آن لازم باشد از گیفت...
چگونه گیفت کارت بخریم؟
دانستنی های گیفت کارت
چگونه گیفت کارت بخریم؟
شاید بخواهید برای خرید از آمازون و یا هر سایت خارجی اقدام کرده یا تمایل داشته باشید از طریق اپلیکیشن اسپاتیفای به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. همچنین ممکن...