دانستنی های گیفت کارت

آموزش گرفتن گیفت کارت پلی استیشن رایگان+معرفی 10 سایت معتبر

آموزش گرفتن گیفت کارت پلی استیشن رایگان+معرفی 10 سایت معتبر

خرید گیفت کارت پلی استیشن تنها راه کاربران ایرانی برای استفاده از بازی‌های این کنسول است؟ آیا راهی برای گرفتن گیفت کارت پلی استیشن رایگان وجود دارد؟ در این زمان باید به چه نکاتی باید دقت داشته باشیم که بتوانیم بدون ایجاد مشکل از کارت‌های دریافتی استفاده کنیم؟ این سوالات، از جمله مهم‌ترین دغدغه کاربران ایرانی است پس از خرید کنسول‌های معروف شرکت سونی با آن مواجه می‌شوند. 

به طور کلی، گیفت کارت‌های پلی استیشن، بهترین و مشهورترین بازی‌های این کنسول‌ها را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند؛ حال تصور کنید که شما می‌توانید بدون پرداخت هزینه و به راحتی، این کارت‌ها را دریافت کرده و از تجربه آن‌ها لذت ببرید. شاید در ابتدا تصور کنید که این کار می‌تواند سخت و پیچیده و همراه با مراحل طولانی و طاقت فرسا باشد؛ اما ما به شما اطمینان می‌دهیم که تمام فرآیندهای این اتفاق به آسان‌ترین شکل ممکن پیش می‌روند.

پس تا انتهای این مطلب با ما باشید تا ضمن بررسی بهترین راه‌ها برای گرفتن گیفت کارت رایگان پلی استیشن، شما را با مواردی که در این زمان باید رعایت کنید تا از چالش‌ها و مشکلات احتمالی دور بمانید، آشنا کنیم.

چگونه گیفت کارت پلی استیشن رایگان بگیریم؟

گیفت کارت پلی استیشن چیست؟ معمولا زمانیکه صحبت از این کارت‌ها می‌شود، مسائل زیادی ذهن گیمرها را به خود مشغول می‌کند؛ البته که در همین ابتدا لازم می‌دانیم به این موضوع اشاره کنیم که استفاده از این محصولات تنها به کاربرانی پیشنهاد می‌شود که به صورت حرفه‌ای و همیشگی در دنیای گیم مشغول نیستند و تنها برای خوشگذرانی و داشتن اوقات فراغت جذاب، بازی می‌کنند.

اولبن و محتمل‌ترین عکس‌العملی که در زمان مواجهه با کارت‌های رایگان در کاربران ایجاد می‌شود، یک کلمه است؛ کلاهبرداری. در همین جاست که ما لازم می‌دانیم به این موضوع اشاره کنیم که ارائه این کارت‌ها کاملا قانونی است و استفاده از آن‌ها هیچ مشکلی برای شما ایجاد نمی‌کند. به طور کلی، شرکت‌ها و کمپانی‌های مختلف با آگاهی نسبت به اهمیت و محبوبیت گیفت کارت در میان کاربران، تلاش می‌کنند تا با ارائه آن‌ها در کنار دیگر محصولات خود، محبوبیت خود و کارکردشان را بالا ببرند.

برای مثال بسیار پیش می‌آید که سایت‌ها از کاربران خود می‌دهند تا با شرکت در یک نظرسنجی، امتیاز لازم جهت گرفتن گیفت کارت رایگان را دریافت کنند. به طورکلی، آن‌ها تلاش می‌کنند تا به فعالیت وا داشتن کاربران و تشویق آن‌ها به انجام کاری خاص، امتیازاتی جمع کنند که در نهایت به گرفتن گیفت کارت پلی استین منجر می‌شود. در ادامه بهترین و راحت‌ترین راه‌ها را با هم بررسی می‌کنیم.

چگونه گیفت کارت پلی استیشن رایگان بگیریم

10 تا از بهترین سایت‌ها برای دریافت گیفت کارت رایگان پلی استیشن

یکی از بهترین و آسان‌ترین راه‌ها برای دریافت این کارت‌ها، عضویت در سایت‌های GPT است. در حال حاضر سایت‌های مختلفی وجود دارند که در ازای انجام فعالیت‌های مختلف، امکان درآمدزایی و دریافت جایزه را به شما می‌دهند.

سیاست بسیاری از این سایت‌ها این است که برای جذب هر چه بیشتر کاربران، امکان دریافت گیفت کارت پلی استیشن رایگانرا فراهم کرده‌اند. البته این سا‌یت‌ها آستانه پرداخت دارند؛ یعنی شما باید پول خود را به مرز مشخصی برسانید تا در نهایت بتوانید پاداش موردنظر را دریافت کنید. در ادامه محبوب‌ترین و کارآمدترین این سایت‌ها را بررسی می‌کنیم:

  • سایت Swagbucks

با عضویت در این سایت می‌توانید از راه‌های مختلفی مانند شرکت در نظرسنجی، انجام بازی‌های مختلف و… درآمد خوبی کسب کنید. در نهایت نیز در ازای فعالیت شما جوایزی مانند گیفت کارت، پی پال و سایر کارت‌های معتبر در نظر گرفته می‌شوند.

«البته باید به خاطر داشته باشید که آستانه پرداخت در این سایت 10 دلار است؛ یعنی باید امتیازات خود را بالای 0 دلار برسانید تا بتوانید از پاداش‌ها استفاده کنید.»

  • سایت PrizeRebel

PrizeRebel یکی از سایت‌های GPT است که امکان درآمد و یا دریافت هدیه را برای کاربران فراهم می‌کند. شما می‌توانید در ازای انجام فعالیت‌هایی خاص، اقدامات لازم برای دریافت رایگان گیفت کارت و یا پول نقد را انجام دهید. در واقع کاربران با استفاده از خدمات پی پال می‌توانند پول خود را در داخل این سایت برداشت کنند.

«آستانه پرداخت در این سایت نیز 10 دلار است.»

سایت PrizeRebel

  • سایت Branded Surveys

Branded Surveys علاوه بر گیفت کارت، پاداش‌های دیگری مانند برداشت پی پال و یا کمک خیریه را هم در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. لازم به ذکر است که حداقل هزینه لازم برای استفاده از خدمات این سایت تنها 5 دلار است؛ یعنی شما باید در نظرسنجی‌های مختلف شرکت کرده و امتیازات زیادی به دست بیاورید تا بتوانید سرمایه خود را به بالای 5 دلار برسانید. در نتیجه پس از مدت کوتاهی دیگر به خرید گیفت کارت نیازی نخواهید داشت؛ البته باز هم تاکید می‌کنیم که این تنها در صورتی است که شما قصد انجام بازی به ورت حرفه‌ای ندارید.

«البته ذکر این نکته ضروری است که این سایت تنها در بریتانیا، آمریکا و کانادا در دسترس است.»

  •  سایت Freecash

اگر می‌خواهید زودتر از سایر سایت‌ها امتیازات لازم برای گیفت کارت پلی استیشن رایگان را دریافت کنید، سایت Freecash گزینه مناسبی است. همچنین برخلاف بسیاری از سایت‌ها، گیفت کارت رایگان پلی استیشن را برای کشورهای زیادی ارائه می‌کند تا بهترین و مناسب‌ترین گیفت کارت را انتخاب کنید. در نتیجه باید به ریجن کارت‌ها توجه ویژه داشته باشید. پس اگر می‌خواهید به شکل دقیق‌تر و کامل‌تری کارت‌ها را انتخاب کنید، حتما باید بدانید که ریجن چیست.

  • سایت FeaturePoints

سایت FeaturePoints فرصت‌های زیادی را برای کسب درآمد ایجاد کرده است که دریافت گیفت کارت رایگان یکی از بهترین آن‌هاست. درست است که حداقل آستانه پرداخت در این سایت 10 دلار است، اما بدون شک در مدت‌زمان کمی با انجام فعالیت‌های مختلف هدایای باارزش‌‌تر دریافت خواهید کرد.

سایت FeaturePoints

  • سایت Rewards1

با اینکه رابط کاربری این سایت مانند بسیاری از رقبای دیگر، ساده نیست اما بعد از زمان کوتاهی به آن عادت می‌کنید. در نهایت اما هزینه 5 دلاری و ارائه جوایز مختلف باعث می‌شود که بیشتر گیمرها برای گرفتن کارت رایگان پلی استیشن از آن استفاده کنند.

  • سایت Idle-Empire

سایت Idle-Empire هم راه‌های مختلفی برای درآمدزایی ارائه می‌کند که ارائه گیفت کارت رایگان یکی از بهترین و محبوب‌ترین آن‌ها به شمار می‌آید. حداقل آستانه پرداخت در داخل این سایت 5 یورو است؛ به همین دلیل خیلی زود می‌توانید سرمایه خود را جبران کرده و حتی درآمد بیشتری کسب کنید.

  • سایت InstaGC

با انجام فعالیت‌های مختلفی مانند تماشای ویدئو، شرکت در نظرسنجی، دانلود برنامه و… می‌توانید امتیازات لازم برای دریافت کارت‌های رایگان را به دست آورید. نکته جالب اینکه فعالیت‌های موجود در سایت InstaGC آن‌قدر زیادند که افزایش امتیازات و رسیدن به آستانه پرداخت 10 دلاری بسیار آسان است.

  • سایت Earnably

Earnably به دلیل ارائه جوایز عالی یکی از بهترین و جذاب‌ترین سایت‌های GPT به شمار می‌آید. با اینکه حداقل آستانه پرداخت در این سایت 20 دلار است و با سایر سایت‌ها اختلاف زیادی دارد، اما ارائه جوایزی مانند گیفت کارت و بیت کوین باعث می‌شود که انتخاب بسیاری از افراد باشد.

سایت Earnably از بهترین سایت‌های گرفتن گیفت کارت رایگان پلی استیشن

  • سایت GrabPoints

سایت GrabPoints هم مانند سایت Earnably آستانه پرداخت 20 دلار را برای کاربران خود در نظر گرفته است؛ اما فرصت‌های بالای کسب درآمد باعث می‌شود که در زمان کمی به این مبلغ برسید. در داخل این سایت با کسب درآمد می‌توانید در کنار گیفت کارت پلی استیشن رایگان، پاداش‌هایی مانند اسکریل، پرداخت پی پال و سایر گیفت کارت‌ها را دریافت کنید.

شرکت در جشنواره‌ی فروشگاه‌های گیفت کارت

همانطور که در ابتدا توضیح دادیم یکی از مهم‌ترین دلایل ارائه گیفت کارت رایگان از سمت شرکت‌ها، آسان‌تر کردن و بیشتر کردن استفاده کاربران از خدمات آن‌ها و بازگشت‌شان به خدمات ارائه‌دهندشان است. در نتیجه همواره راه‌های متفاوتی برای دسترسی به این هدیه‌ها وجود دارد که یکی از آن‌ها برای دریافت گیفت کارت رایگان پلی استیشن، شرکت در جشنواره‌های شرکت سونی است.

در این جشنواره‌ها، تخفیفات خاصی روی محصولات اعمال شده و یا اینکه امکان دریافت محصولات متفاوتی مانند کارت‌های رایگان ایجاد می‌شود. اگر شرایط حضور در این جشنواره‌ها را دارید، شما امکان دسترسی به بازی‌های PSN بدون محدودیت را در اختیار دارید.

شرکت در نظرسنجی‌های سایت‌های خدمات‌دهنده

سایت‌های خدمات‌دهنده برای اینکه به اهداف خود برسند و بتوانند کیفیت خدمات را بالا ببرند، همواره نظرسنجی‌های مختلفی را راه‌اندازی می‌کنند. معمولاً کاربران حوصله شرکت در نظرسنجی‌ها را ندارند و یا آن‌ها را به طور کامل انجام نمی‌دهند.

در نتیجه، شرکت‌های برجسته جوایز و پاداش‌های خاصی را برای کاربران تعیین می‌کنند تا آن‌ها را ترغیب کنند که در نظرسنجی آن‌ها شرکت کنند. از آنجایی که تعداد کاربران کنسول‌های سونی بالاست، شرکت‌های زیادی هستند که خدمات رایگان این کمپانی را در لیست جوایز خود قرار می‌دهند.

شرکت در نظرسنجی‌های سایت‌های خدمات‌دهنده

نکات مهم در زمان گرفتن گیفت کارت پلی استیشن رایگان

هنگام گرفتن این کارت‌ها باید به نکات بسیار مهمی توجه داشته باشید که یکی از مهم‌ترین آن‌ها انتخاب سایت‌های معتبر است. در حال حاضر سایت‌های معتبر زیادی گیفت کارت پلی استیشن رایگان را ارائه می‌کنند، اما کم نیست تعداد افرادی که قصد سواستفاده از افراد را داشته باشند.

در نتیجه پیشنهاد می‌کنیم قبل از اقدام به دریافت این کارت‌ها، روش‌های گرفتن آن‌ها را به طور کامل بررسی کنید تا احتمال آسیب مالی دیدن خود را کاهش دهید. همچنین پس از دریافت کارت باید به ریجن آن دقت کرده و آن را با ریجن اکانت خود مطابقت دهید.

سخن پایانی

معمولاً بسیاری از گیمرها بعد از خرید کنسول های سونی، با این سوال مواجه می‌شوند که چگونه گیفت کارت پلی استیشن رایگان بگیریم؟ گرفتن این کارت‌ها روش‌های مختلفی دارد که شما در ازای انجام یک‌سری فعالیت‌های خاص مانند شرکت در نظرسنجی، تماشای ویدئو و… می‌توانید به هدف خود برسید. در این مطلب به طور کامل نحوه دریافت گیفت کارت پلی استیشن رایگان را مورد بررسی قرار دادیم تا با اطلاعات بیشتر و کامل‌تری برای دریافت این کارت اقدام کنید.

سوالات متداول
مشاوره رایگان

بله، شما می‌توانید از طریق وبسایت‌های ارائه‌دهنده کد رایگان، تولیدکننده کد PSN، وبسایت‌های نظرسنجی و پیج‌های اینستاگرامی برای دریافت آن اقدام کنید.

ممکن است سایتی که از آن خرید می‌کنید معتبر نبوده و گیفت کارت شما اورجینال نباشد، در نهایت حساب و کارت شما بن می‌شود یا اطلاعات کارت اعتباری شما به سرقت می‌رود.

برای مزایای آن می‌توان از مواردی مانند اجرای بازی در فضای آنلاین، پیش‌خرید بازی‌ها قبل از انتشار، خرید بازی‌های پلی استیشن، استفاده از تخفیفات سالانه و هفتگی، خرید تم‌های آنلاین و… نام برد.

آموزش گرفتن گیفت کارت پلی استیشن رایگان+معرفی 10 سایت معتبر
خرید گیفت کارت پلی استیشن تنها راه کاربران ایرانی برای استفاده از بازی‌های این کنسول است؟ آیا راهی برای گرفتن گیفت کارت پلی استیشن رایگان وجود دارد؟ در این زمان...
4 از 4 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

    • سلام و احترام
      همراه گرامی، درصورت نیاز به خرید گیفت کارت می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
گیفت کارت پلی استیشن از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین کارت‌های هدیه موجود در بازار است که با استفاده از آن می‌توانید انواع بازی جذاب و هیجان انگیز را خریداری کنید. همچنین...
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
اگر شما هم دارای یک محصول اپل مثل گوشی هوشمند یا یک سیستم مک هستید، حتما پیش آمده که برای استفاده از سرویس‌ها و خدمات آن لازم باشد از گیفت...
آموزش خرید گیفت کارت معتبر+ چگونه گیفت کارت بخریم؟
دانستنی های گیفت کارت
آموزش خرید گیفت کارت معتبر+ چگونه گیفت کارت بخریم؟
می‌خواهید از آمازون خرید کنید؟ دوست دارید با اسپاتیفای بدون دردسر گوش دادن به تبلیغات از موسیقی موردعلاقه خود لذت ببرید؟ می‌خواهید به جدیدترین فیلم و سریال‌ها بدون محدودیت و...