دانستنی های گیفت کارت

گیفت کارت پلی استیشن چیست + آموزش تشخیص کارت اصل از تقلبی!

گیفت کارت پلی استیشن چیست + آموزش تشخیص کارت اصل از تقلبی!

گیفت کارت پلی استیشن چیست؟ این سوال ممکن است برای هرکدام از ما خصوصا کسی که به تازگی کنسول خریده است، پیش بیاید! به عنوان یک پاسخ مختصر و مفید باید گفت که شما با استفاده از این کارت‌های جذاب، می‌توانید اعتبار حساب کاربری پلی استیشن 4 و 5 خود را اضافه کرده و لحظات هیجان انگیزتری را از بازی‌های PSN تجربه کنید. در واقع با خرید گیفت کارت‌ PS5، یک کد 16 رقمی در اختیار شما قرار می‌گیرد که با وارد کردن آن، موجودی اکانت شما افزایش یافته و بر اساس میزان اعتبار خود می‌توانید امکانات بیشتری از بازی را در اختیار داشته باشید.

گیفت کارت psn انواع مختلفی مانند پلی استیشن پلاس، PlayStation Now و… را شامل می‌شود که هرکدام کاربردها و مزایای خاصی را ارائه می‌دهند. اگر دوست دارید در مورد گیفت کارت پلی استیشن بیشتر بدانید، تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

گیفت کارت پلی استیشن چیست؟

گیفت کارت پلی استیشن نوعی کارت اعتباری دیجیتالی است که یک کد اختصاصی شامل حروف و عدد دارد. ساده‌ترین و مشابه‌ترین مثال برای این کارت‌ها و کارایی آن‌ها شارژ تلفن همراه است؛ بدین معنا که شما حساب خود را شارژ می‌کنید تا بتوانید از بهترین کیفیت بازی‌ها استفاده کنید. همچنین کمپانی سونی مزایا و قابلیت‌های بسیاری را به دارندگان این گیفت کارت‌ها اختصاص داده است.

«جالب است بدانید که این کارت برای هر دو نسخه 4 و 5 پلی استیشن کاربرد دارند.»

معرفی گیفت PSN

انواع گیفت کارت پلی استیشن

همانطور که قبلا ذکر کردیم گیفت کارت پلی استیشن بر اساس کاربردها و مزایایی که دارد، در انواع مختلفی تقسیم می‌شوند. گیفت کارت PSN،PS4، PS5، سرویس اشتراکی PlayStation Plus و PlayStation Now نمونه‌هایی هستند که در ادامه بیشتر با آن‌ها آشنا می‌شویم:

  • گیفت کارت پلی استیشن PSN & PS4

کارت psn که با نام کارت شبکه پلی‌اسیتشن یا Playstation Network Card نیز شناخته می‌شود، نوعی کارت اعتباری است که با استفاده از آن می‌توانید برای شارژ حساب کاربری خود اقدام کنید. همچنین با استفاده از این محصول می‌توانید به سایر خدماتی که فروشگاه پلی استیشن ارائه می‌کند، دسترسی داشته باشید.

  • پلی استیشن پلاس

گیفت کارت پلی استیشن پلاس چیست؟ این گیفت کارت یک کارت مخصوص به پلی استیشن است که با خرید آن می‌توانید برای عضویت در سرویس اشتراکی پلی استیشن اقدام کنید. گیمرها با خرید اشتراک PlayStation Plus می‌توانند به صورت آنلاین بازی‌های مختلف را اجرا کنند.

علاوه بر مواردی که ذکر کردیم، دریافت بازی‌های رایگان در هر ماه و تخفیفات انحصاری از دیگر مزایای خرید گیفت کارت پلی استیشن است؛ یعنی شما با این محصول می‌توانید بازی‌های جدید ارائه شده توسط این کنسول را با قیمتی مناسب و مقرون به‌صرفه خریداری کنید.

همچنین شرکت سونی با اعمال تغییرات در پلتفرم بازی‌ها، به کاربران خود این امکان را داده تا مانند گیمرهای کنسول ایکس باکس بتوانند به تعداد زیادی از بازی‌های رایگان دسترسی پیدا کنند. لازم به ذکر است اگر شما در حال حاضر دارای عضویت پلی استیشن پلاس هستید و اشتراک شما فعال است، در هر زمانی که گیفت کارت پلی استیشن پلاس را خریداری می‌کنید؛ پس از به اتمام رسیدن آخرین اشتراک شما گیفت کارت جدید برای شما فعال می‌شود.

  • گیفت کارت PlayStation Now

گیفت کارت playstation now چیست؟ برای معرفی دقیق کارت Now می‌توان گفت در واقع این سرویس، یک پلتفرم استریمینگ بوده که کاربران از طریق آن می‌توانند به بازی‌های مختلف کنسول‌های 2، 3، 4 و 5 دسترسی داشته باشند. همچنین یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های گیفت کارت PlayStation Now استریم کردن بازی‌های موجود در سرویس کلود پلی استیشن است. بر اساس برنامه‌ریزی‌های شرکت سونی، به صورت ماهانه بازی‌های جدیدی به این سرویس اضافه خواهند شد.

کاربرد گیفت کارت پلی استیشن

کاربرد و مزایا گیفت کارت PlayStation

در واقع گیفت کارت پلی استیشن محصولی کاربردی است که می‌تواند باعث بهبود تجربه شما از بازی شود. برای مثال شما با استفاده از این محصول می‌توانید عضو سرویس‌های آنلاین پلی استیشن مانند PlayStation شده و بازی‌ها را به صورت آنلاین حتی با دوستان خود انجام دهید.

همچنین شما با این کارت قادر به پیش خرید بازی‌ها بوده و می‌توانید جز اولین کاربرانی باشید که این بازی‌ها را تجربه می‌کنند. از سوی دیگر می‌توانید بازی‌های سرویس پلی استیشن را خریداری کرده و از تنوع گسترده‌ای از بازی‌ها لذت ببرید. شما با خرید گیفت کارت می‌توانید به‌صورت منظم از تخفیفات و پیشنهادهای ویژه‌ای که کمپانی سونی برای کاربران خود در نظر می‌گیرد، بهره‌مند شوید. شما با استفاده از این تخفیفات می‌توانید بازی‌ها و سایر محتواها را با قیمت مناسب‌تری خریداری و دریافت کنید.

یک ویژگی جالب و بامزه‌ای که این کارت‌ها دارند، استفاده از تم‌های آنلاین برای تغییر ظاهر رابط کاربری پلی استیشن است؛ همچنین آلبوم‌های موسیقی مورد علاقه خود را می‌توانید خریداری کرده و از گوش دادن به آن موزیک‌ها لذت ببرید. گیفت کارت پلی استیشن باعث راحتی دسترسی شما به اکانت و فایل‌های ذخیره شده می‌شود؛ به گونه‌ای که شما با استفاده از فضای ابری پس از هربار اتصال به اینترنت می‌توانید از فایل‌های خود استفاده کنید.

تشخیص گیفت کارت پلی استیشن اصلی و تقلبی

شاید به نظر شما تشخیص گیفت کارت پلی استیشن اصلی و تقلبی چالش برانگیز باشد؛ اما اینکار با رعایت یکسری نکات بسیار آسان بوده و ریسک خرید گیفت کارت فیک را کاهش می‌دهد. در ادامه به این نکات اشاره خواهیم کرد.

  • از فروشگاه‌های معتبر مانند فروشگاه آنلاین رسمی سونی یا شرکت‌های معتبر داخلی مانند ایرانیکارت خرید خود را انجام دهید.
  • با قیمت‌های معمولی و معقول بازار آشنا باشید؛ قیمت پایین‌تر نسبت به قیمت‌های معمولی می‌تواند بیانگر فیک بودن گیفت کارت پلی استیشن باشد.
  • بسته‌بندی و ظاهر گیفت کارت را بررسی کنید؛ کارت‌های تقلبی در زمینه کیفیت چاپ، بارکد، نشانه‌ها و لوگوهای رسمی جزئیات و هماهنگی نامناسبی دارند.
  • دقت کنید که گیفت کارت پی اس فور شما خدمات پس از فروش داشته باشد؛ این خدمات می‌توانند تا پس از خرید در صورت بروز هرگونه مشکل آن‌ها را رفع کنند.
  • کارت‌ هدیه‌های اصلی دارای یک شناسه یکتا هستند. یعنی شما از طریق بررسی با سایت فروشگاهی رسمی یا فروشنده می‌توانید به اصل بودن گیفت کارت پی ببرید.
  • هنگام خرید به نظرات و بازخورد مشتریان قبلی نسبت به فروشنده دقت کنید، برای خرید کارت هدیه اصلی باید یک فروشنده ایمن و معتبر انتخاب کنید. در مورد فروشگاه‌ها نیز تحقیق کرده و اطلاعات لازم را جمع آوری کنید؛ با استفاده از تجربه و نظرات کاربران می‌توانید به میزان اعتبار و قابل اعتماد بودن آن‌ها پی ببرید.

تاثیر گیفت کارت PSN در روند بازی

پیشرفت علم و تکنولوژی روی نحوه بازی کودکان و نوجوانان نیز تاثیر خود را گذاشته است؛ به‌طوری‌که اغلب کودکان به دنبال بازی در فضای آنلاین و کنسول‌ها هستند. تعداد کاربران کنسول‌ها بیانگر محبوبیت آنهاست؛ در نتیجه پلی استیشن با داشتن بیش از 110 میلیون کاربر به‌عنوان محبوب‌ترین کنسول بازی در جهان شناخته می‌شود.

برای مثال در اوایل ورود شما به دنیای بازی‌های آنلاین متوجه تفاوت‌هایی با سایر بازیکنان خواهید شد؛ برای مثال ممکن است سرعت کمتری نسبت به سایر بازیکنان داشته باشید یا قبل از اینکه شما دشمن را ببینید توسط آن کشته می‌شوید. این مسئله باعث کلافگی شما خواهد شد. راه حل این مشکل خرید گیفت کارت پلی استیشن است. در واقع خرید این محصول و دریافت امکانات ویژه‌تر بازی باعث افزایش کیفیت و سرعت شما در بازی‌ها می‌شود.

معتبرترین فروشگاه گیفت کارت در ایران

از آنجاییکه خرید گیفت کارت‌های اورجینال برای کاربران مقیم ایران با محدودیت و تحریم‌های مختلف روبرو است، خرید مستقیم گیفت کارت از فروشگاه‌های رسمی آن‌ها از ایران، بسیار دشوار خواهد بود! بنابراین، کاربران ایرانی برای دسترسی به این محصولات، می‌بایست به سایت‌های واسطه معتبر در حوزه ارائه گیفت کارت‌های بین المللی مراجعه کنند. یکی از معتبرترین فروشگاه‌ها در این زمینه، سایت ایرانیکارت است. ایرانیکارت با بیش از 10 سال سابقه در حوزه پرداخت ارزی، خرید گیفت کارت‌های اورجینال از کمپانی‌های مختلف جهانی را در کوتاه‌ترین زمان، با مبالغ متنوع و مهمتر از همه بدون کارمزد میسر کرده است.  علاوه بر گیفت کارت پلی استیشن، با مراجعه به بخش گیفت کارت‌های بازی ایرانیکارت، می‌توانید به پرطرفدارترین گیفت کارت‌های گیمینگ مثل گیفت کارت ایکس باکس، نینتندو، پابجی، ماین کرافت، بتل نت و… نیز دسترسی داشته باشید.

گیفت کارت پلی استیشن در یک کلام

گیفت کارت پلی استیشن چیست؟ همانطور که قبلا گفتیم این محصول نوعی کارت اعتباری دیجیتالی بوده که دارای یک کد اختصاصی است و می‌توانید به حساب کاربری پلی استیشن 4 و 5 خود اعتبار اضافه کنید. گیفت کارت‌های پلی استیشن بر اساس کاربردها و مزایایی که دارند، در انواع مختلفی تقسیم می‌شوند. دقت داشته باشید هنگام خرید محصول فیک خریداری نکنید؛ برای جلوگیری از بروز این مشکل کافیست یکسری نکات را رعایت کنید. بهتر است از سایت‌های معتبر مانند ایرانیکارت خرید خود را انجام دهید. اگر شما نیز تجربه استفاده از این محصول را دارید با ما در میان بگذارید.

سوالات متداول
Request for Quote

با توجه به مبلغی که هزینه کرده‌اید گیفت کارت شما اعتبار دارد؛ برای شارژ حساب کافیست تا کد اختصاصی روی کارت را در اکانت خود وارد کنید.

نوعی کارت اعتباری دیجیتالی بوده که دارای یک کد اختصاصی است و می‌توانید به حساب کاربری پلی استیشن 4 و 5 خود اعتبار اضافه کنید.

بله، ولی برای جلوگیری از بن شدن آن لازم است از فیلتر شکن و آدرس آی پی غیر ایرانی، مطابق با ریجن کارت استفاده کنید.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
گیفت کارت پلی استیشن از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین کارت‌های هدیه موجود در بازار است که با استفاده از آن می‌توانید انواع بازی جذاب و هیجان انگیز را خریداری کنید. همچنین...
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
اگر شما هم دارای یک محصول اپل مثل گوشی هوشمند یا یک سیستم مک هستید، حتما پیش آمده که برای استفاده از سرویس‌ها و خدمات آن لازم باشد از گیفت...
چگونه گیفت کارت بخریم؟
دانستنی های گیفت کارت
چگونه گیفت کارت بخریم؟
شاید بخواهید برای خرید از آمازون و یا هر سایت خارجی اقدام کرده یا تمایل داشته باشید از طریق اپلیکیشن اسپاتیفای به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. همچنین ممکن...