دانستنی های گیفت کارت

آموزش گرفتن گیفت کارت روبلاکس رایگان

آموزش گرفتن گیفت کارت روبلاکس رایگان

یکی از فانتزی‌های گیمرها، طراحی بازی مخصوص خودشان است. شما با گرفتن گیفت کارت روبلاکس، می‌توانید این کار را انجام بدهید. پس دور از ذهن نیست که شماهم به خرید گیفت کارت روبلاکس فکر کرده‌ باشید تا بتوانید به بازی‌های هیجان انگیز این شرکت، دسترسی داشته باشید. در این بین، بسیاری از گیمرها به دنبال دریافت گیفت کارت روبلاکس رایگان هستند! جالب است بدانید که در سایت روبلاکس به دو روش عضویت در گروه‌های مخصوص و فروشنده شدن در این بازی، برای دریافت روباکس رایگان اشاره کرده است. به همین خاطر، در ادامه این مطلب، آموزش گرفتن روباکس رایگان در روبلاکس را برایتان آورده‌ایم تا به راحتی بتوانید از امکانات آن استفاده کنید. 

روباکس چیست؟ یک معرفی ساده!

Robux ارز مجازی بازی Roblox است. در این بازی، با داشتن روباکس، می‌توانید از آیتم‌های داخل بازی استفاده کنید. دو روش برای به دست آوردن یا خریدن Robux وجود دارد. ساده‌ترین راه برای دریافت robux، خرید گیفت کارت روبلاکس است. در سایت‌های مختلف، گیفت کارت‌های روباکس به فروش می‌رسد که با خرید آن‌ها، می‌توانید بازی را انجام بدهید و به آیتم‌های درون آن، دسترسی داشته باشید. حتی می‌توانید از خود سایت روبلاکس نیز، به صورت مستقیم روباکس بخرید. راه حل دوم، دریافت روباکس رایگان است. شما می‌توانید با انجام بازی‌های مختلفی که خود روبلاکس پیشنهاد می‌دهد، روباکس‌های رایگان را به دست بیاورید.

با داشتن روباکس، می‌توانید چیزهای زیادی بخرید. مثلا بازی‌های درون Roblox را تهیه کنید، سرورهای برتر را فقط برای خود و دوستانتان بخرید تا در بازی‌های خاص بازی کنید و در آخر، به جایزه‌ها و آیتم‌های درون بازی دسترسی داشته باشید تا بتوانید از بازی، بیشتر لذت ببرید. در هر بازی، آیتم‌ها و ویژگی‌های خاصی وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را تهیه کنید.

مثلا در بعضی از بازی‌ها، می‌توانید سرعت بیشتری بخرید. در بعضی دیگر، لباس‌های مختلفی برای شخصیت شما در بازی ارائه می‌شود. این ویژگی‌های خاص، هرچیزی می‌تواند باشد. اگر چیزی درون بازی برای Robux بخرید، یک پاپ آپ بالا می‌آید تا تایید شما را برای استفاده از روباکس‌هایتان بگیرد. بعد از خرید، به شما می‌گوید که چه تعداد روباکس برایتان باقی مانده است.

اگر دریافت گیفت کارت‌های رایگان برای شماهم جذاب است، مقاله سریع ترین راه گرفتن گیفت کارت رایگان را از دست ندهید!

نحوه دریافت روباکس رایگان در بازی روبلاکس

نحوه دریافت روباکس رایگان در بازی روبلاکس

سایت‌های خارجی زیادی وجود دارند که کدهای Roblox رایگان را در اختیار افراد مختلف قرار می‌دهند. این کدها، در واقع کدهای گیفت کارت‌ روبلاکس رایگان است که در اینترنت وجود دارند؛ با توجه به حساسیت استفاده از گیفت کارت و یکبار مصرف بودن آن‌ها، معمولا کدهای رایگان Roblox به سرعت استفاده شده و دیگر معتبر نخواهند بود؛ در این شرایط پیشنهاد می‌شود نسبت به خرید گیفت کارت روبلاکس معتبر اقدام نمایید.

در وبسایت روبلاکس، دو راه برای به دست آوردن روباکس‌های رایگان پیشنهاد شده است. راه اول، پیوستن به گروه‌هایی است که در بازی روبلاکس وجود دارند؛ دریافت کردن روباکس رایگان، به ازای عضویت.
روش دوم، فروشنده شدن در روبلاکس است. به این صورت که شما آیتم‌هایی را طراحی می‌کنید و می‌فروشید. در ادامه، هر دو این راه‌ها را بررسی می‌کنیم.

  • عضویت در گروه

با عضویت در یک گروه، می‌توانید امتیازی به صورت روباکس دریافت کنید. با این روش، خیالتان راحت است که سرتان کلاه نمی‌رود و کسی اکانت روبلاکس شما را هک نمی‌کند تا تمام روباکس‌هایتان را بردارد. اگر عضو گروه‌ها شوید، به صورت مستقیم روباکس‌ها به اکانتتان واریز می‌شود. مقدار روباکس‌ها نیز بستگی به گروهی دارد که عضوش می‌شوید.

لوگو پلی استیشنبیشتر بخوانید: آموزش گرفتن گیفت کارت رایگان پلی استیشن

 

  • فروشنده شدن

شما در بازی ربولاکس، می‌توانید محصولات مختلف تولید کنید. بعد با فروش آن محصولات، روباکس به دست بیاورید. هرچه خلاقیت بیشتری در تولید محصولاتتان به خرج بدهید، فروش بیشتر و در نتیجه دستمزد بیشتری خواهید داشت. این راه نیز یک روش عالی، برای به دست آوردن روباکس‌های بیشت راست. می‌توانید سرورهای VIP، کارت‌های بازی، چهره‌ها، مدل‌های مو، لباس‌ها و آیتم‌های مختلف دیگر بسازید و بعد، آن‌ها را در فروشگاه آواتار روبلاکس قرار دهید. مردم آن‌ها را می‌خرند و هزینه را، به ارز روباکس پرداخت می‌کنند.

کدهای گیفت کارت روبلاکس رایگان

کدهای گیفت کارت روبلاکس رایگان

همانطور که گفتیم، سایت روبلاکس، استفاده از کدهای گیفت کارت رایگانی که در سایت‌های مختلف قرار دارد را معتبر نمی‌داند. اما، بعضی از این سایت‌ها، کدهای معتبر رایگان روبلاکس را در اختیار مردم قرار می‌دهند. پیدا کردن کدهای معتبر، کار سختی است. زیرا این کدها یه بار مصرف‌اند و اگر شخصی زودتر از آن استفاده کند، دیگر نمی‌توانید آن را به کار بگیرید.

مایکروسافت Roblox را به عنوان دنیای مجازی بی‌نهایت توصیف می‌کند که در آن، کاربران می‌توانند تقریباً هر چیزی را بسازند که می‌خواهند و بازی کنند. مایکروسافت، یک راه آسان برای کسب 100 کارت هدیه Robux در صورت انجام کارهای خاصی معرفی کرده است.

برای گرفتن کد روباکس رایگان از مایکروسافت، ابتدا باید یک حساب مایکروسافت بسازید و وارد آن شوید. در مرحله بعدی، باید از جستجوگر Bing استفاده کنید که جست‌وجوگر مایکروسافت است. با انجام این کار می‌توانید روزانه 270 امتیاز کسب کنید. پس از به دست آوردن 1500 امتیاز، که معمولاً پنج روز یا بیشتر طول می‌کشد، می‌توانید آن‌ها را با یک کارت هدیه 100 روباکسی مبادله کنید.

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، یافتن کد هدیه Roblox استفاده نشده و یا حتی گیفت کارت های دیگر مانند گیفت کارت ایکس باکس، استیم، پلی استیشن و… کار آسانی نیست. اما با کمی وقت گذاشتن، می‌توانید این کدها را پیدا کنید. در ادامه چند کد را آورده‌ایم که احتمالا تا به حال استفاده نشده‌اند. باید به دنبال کدهای این چنینی در اینترنت باشید:

  • 910-433-6743
  • 947-726-1418
  • 834-906-0159
  • 893-344-2769
  • 0475-912-799
  • 855-061-5545
  • 917-347-9408
  • 524-944-2319
  • 501-825-1554
  • 829-883-8070

     نحوه استفاده از کدهای روباکس رایگان  Roblox

برای آن که بتوانید از کدهای روباکس رایگان استفاده کنید، ابتدا باید وارد سایت روبلاکس به نشانی roblox.com شوید. بعد روی گزینه لاگین کلیک و پسورد و ایمیلتان را وارد کنید.

نحوه استفاده از کد روباکس رایگان  Roblox

 

حالا روی این لینک کلیک کنید تا وارد بخش promocodes شوید. بعد، کد رایگانی روباکسی را وارد کنید که به دست آورده‌اید. بعد گزینه Redeem را بزنید تا گیفت کارت شما اعمال شود.

 

آموزش استفاده از کدهای روباکس رایگان  Roblox

سایت رسمی بازی روبلاکس درباره روباکس رایگان چه نظری دارد؟

قطعا می‌دانید که گیفت کارت روبلاکس چیست و با چه هدفی از سمت این کمپانی ارائه شده است! با توجه به کاربرد این کارت‌های اعتباری هدیه، در وبسایت رسمی روبلاکس، درباره روباکس رایگان، به صورت مفصل توضیحاتی آورده شده است. این سایت به صورت رسمی اعلام کرده است که شما نمی‌توانید از سایت‌های واسطه، گیفت کارت و روباکس رایگان دریافت کنید. هر سایتی که وعده گیفت کارت روبلاکس رایگان را به شما می‌دهد، زرد و کلاهبردار است. اما اگر به دنبال خرید گیفت کارت روبلاکس هستید، سایت‌های معتبری همچون ایرانیکارت وجود دارند که این گیفت کارت‌ها را به ازای مبلغی مشخص، در اختیارتان قرار می‌‌دهد. در این مطلب، وبسایت روبلاکس اعلام کرده است که تنها دو راه، برای دریافت روباکس مجازی رایگان وجود دارد. اولین راه، فروختن آیتم و محصولات در خود بازی روبلاکس و دریافت روباکس به ازای آن‌هاست. دومین راه، پیوستن به گروه‌هایی که در بازی روبلاکس وجود دارد و دریافت کردن روباکس رایگان، به ازای عضویت؛ که هر دو راه را در بخش قبلی مقاله، بررسی کردیم.

 

گیفت کارت رایگان روبلاکس! خوب یا بد؟

آموزش گرفتن روباکس رایگان در بازی روبلاکس همین‌جا تمام می‌شود، در این مورد دو راه پیشنهادی عضویت در گروه‌ها و فروشنده شدن از سمت سایت روبلاکس را برای دریافت روباکس رایگان معرفی کردیم. اما چه چیزی موجب تفاوت گیفت کارت‌های رایگان با نسخه پولی آن‌ها می‌شود؟! با توجه به هدف ارائه گیفت کارت‌ها، این کارت‌های هدیه برای پرداخت درون شبکه‌ای و استفاده هرچه بهتر از امکانات و خدمات کمپانی خود، در اعتبارهای متنوع ارائه شده‌اند. از آنجایی که این اعتبار این کارت ها یکبار مصرف بوده و در صورت افشای کد دیگر قابل استفاده نخواهند بود؛ بهترین راه برای بدست آوردن روباکس، خرید گیفت کارت قانونی و معتبر آن است.

در رابطه با استفاده از گیفت های رایگان، شما چه تجربه ای دارید؟ نظرات و پیشنهادات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 

 

سوالات متداول
مشاوره رایگان

با عضویت در گروه‌ها این بازی و طراحی آیتم‌های مختلف و فروش آن‎ها، می‌توانید در روبلاکس، روباکس رایگان بگیرید.

ایموجی است که وقت آن را نود درچه بچرخانید، به خنده تبدیل می‌شود.

این علامت اختصاری در روبلاکس، به معنای Good Game یا همان عبارت «بازی خوبی بود» است.

از هر کد روباکس، تنها یک بار می‌توان استفاده کرد.

خیر گیفت کارت‌های روبلاکس منقضی نمی‌شوند. هر زمانی که بخواهید می‌توانید از آن‎ها استفاده کنید. اما فقط یک بار می‌توان از هر گیفت کارت رایگان روبلاکس، استفاده کرد.

آموزش گرفتن گیفت کارت روبلاکس رایگان
یکی از فانتزی‌های گیمرها، طراحی بازی مخصوص خودشان است. شما با گرفتن گیفت کارت روبلاکس، می‌توانید این کار را انجام بدهید. پس دور از ذهن نیست که شماهم به خرید...
3.11 از 9 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. سلام.
    ببخشید من عضو گروه های زیادی هستم اما بابت هیچکدومشون روباکس دریافت نکرفتم و شماره های گیفت کارد هایی که شما نوشتید هم میزنم کار نمیکند
    میشه بگین چرا؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، در مجموعه ایرانیکارت، کارت رایگان ارائه نمی‌شود. لطفا برای بررسی دقیق مورد تیکت ارسال بفرمایید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • باید توی ماکروسافت چه چیزیو سرچ کنیم و از کجا بفهمیم امتیاز داریم؟

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
گیفت کارت پلی استیشن از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین کارت‌های هدیه موجود در بازار است که با استفاده از آن می‌توانید انواع بازی جذاب و هیجان انگیز را خریداری کنید. همچنین...
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
اگر شما هم دارای یک محصول اپل مثل گوشی هوشمند یا یک سیستم مک هستید، حتما پیش آمده که برای استفاده از سرویس‌ها و خدمات آن لازم باشد از گیفت...
چگونه گیفت کارت بخریم؟
دانستنی های گیفت کارت
چگونه گیفت کارت بخریم؟
شاید بخواهید برای خرید از آمازون و یا هر سایت خارجی اقدام کرده یا تمایل داشته باشید از طریق اپلیکیشن اسپاتیفای به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. همچنین ممکن...