اکانت های خارجی

آموزش استفاده از ChatGPT در ایران از صفر تا صد

آموزش استفاده از ChatGPT در ایران از صفر تا صد

چت بات ChatGPT از جذاب‌ترین ربات‌های هوش مصنوعی است که می‌تواند پاسخگوی بسیاری از سوالات انسان باشد. جذابیت این ربات موجب شده است تا استفاده از ChatGPT در ایران نیز از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و بسیاری از کاربران ایرانی خواهان ارتباط با این ربات هوشمند و حتی خرید اکانت ChatGPT باشند؛ با اینکه دسترسی به این چت بات رایگان است، اما نحوه استفاده از ChatGPT برای کاربران ایرانی با محدودیت مواجه بوده و نیازمند ابزارهای تغییر آی پی و شماره مجازی می‌باشد! باتوجه به کاربردهای بی شمار این سرویس، در ادامه مطلب به آموزش Chat GPT برای کاربران ایرانی می‌پردازیم.

معرفی ChatGPT

بات مکالمه چت جی پی تی (ChatGPT) که توسط شرکت اوپن ای آی (OpenAI) توسعه یافته‌است، از داغ‌ترین موضوعات این روزهای دنیای هوش مصنوعی است. ربات هوشمند ChatGPT نه‌تنها می‌تواند به تمام سوال‌های انسان در زمینه‌های مختلف مانند فیزیک، ریاضی، تاریخ و ادبیات پاسخ دهد، بلکه می‌تواند در حل بسیاری از مشکلات مانند رفع ایراد کدهای برنامه‌نویسی، تولیدمحتوا برای شبکه‌های اجتماعی، ایمیل مارکتینگ و سایر مسائل پیچیده و تخصصی نیز به کاربران کمک کرده و مانند یک انسان با آن‌ها مکالمه کند. همچنین، ChatGPT می‌تواند با در نظر گرفتن مکالمات پیشین، به سؤالات بعدی کاربران جواب دهد، اشتباهات خود را پذیرفته و حل کند و حتی درخواست‌های نامناسب را رد نماید. این ویژگی‌ها موجب شده است تا درصد بالایی از کاربران مشتاق استفاده از چت جی پی تی در ایران و تمام دنیا شوند. برای معرفی بیشتر این ربات هوشمند توصیه می‌کنیم مطلب ChatGPT چیست را مطالعه کنید.

آیا ChatGPT در ایران فعال است؟

به دلیل وجود تحریم‌ها، خدمات OpenAI و سرویس‌دهی چت‌جی‌پی‌تی chatgpt برای ایران غیرفعال است؛ به همین دلیل نحوه استفاده از ChatGPT در ایران کمی متفاوت بوده و نیازمند ابزارهایی است که بتوان محدودیت‌های کاربران ایرانی را برطرف نمود. به همین منظور، برای استفاده از Chat GPT در ایران به برنامه‌های تغییر آی‌پی و شماره مجازی کشورهای خارجی نیاز خواهید داشت. در نظر داشته باشید که استفاده از چت جی پی تی رایگان است اما به دلیل لزوم استفاده از ابزارهای مذکور، نحوه استفاده از چت بات ChatGPT در ایران با کمی هزینه همراه است.

پیش‌نیازهای استفاده ازChatGPT در ایران

  • برنامه تغییر IP برای چت‌جی‌پی‌تی

تحریم‌های کشور امریکا علیه ایران، نحوه استفاده از سرویس‌های خارجی را برای کاربران ایرانی با محدودیت مواجه کرده است. ورود به سایت ChatGPT با آی‌پی ایران امکان‌پذیر نبوده و با پیغام ” عدم دسترسی – Access Denied” مواجه خواهید شد؛ به همین دلیل، در گام نخست به یک ابزار تغییر IP نیاز دارید. البته باید در نظر داشت که این سرویس طیف گسترده‌ای از VPNهارا شناسایی کرده و تغییرات مستمر VPN و IP ممکن است اکانت شمارا با مشکل مواجه کند؛ از این رو، به شما توصیه می‌کنیم برای استفاده از هوش مصنوعی ChatGPT در ایران، به جای VPN از سرور مجازی کشورهای خارجی (VPS) با آی پی ثابت استفاده کنید.

  • شماره مجازی برای استفاده از چت جی پی تی در ایران

در روند ساخت اکانت ChatGPT، به ارائه شماره تلفن برای دریافت کد فعالسازی نیاز خواهید داشت. با توجه به محدودیت‌ها، ارائه شماره تلفن ایرانی برای استفاده از سرویس‌های OpenAI امکان‌پذیر نیست و لازم است تا نسبت به خرید شماره مجازی معتبر اقدام کنید.

 

نحوه ساخت اکانت چت جی پی تی در ایران

نحوه استفاده از Chat GPT در ایران

OpenAI محبوب‌ترین پروژه خود یعنی ChatGPT را به صورت نامحدود و رایگان در اختیار تمامی کاربران قرار داده و ماهیانه هزینه قابل‌توجهی را برای سرویس‌دهی رایگان خود اختصاص می‌دهد؛ با این حال، وجود تحریم‌ها و محدودیت سرویس‌دهی OpenAI، چگونگی استفاده از ChatGPT در ایران را کمی متفاوت کرده است. در این بخش مراحل ساخت اکانت و نحوه استفاده از ChatGPT را شرح می‌دهیم.

مراحل آموزش ساخت حساب کاربری ChatGPT

برای استفاده از ChatGPT در ایران لازم است تا حساب کاربری خود را بسازید. برای ساخت اکانت چت جی‌پی‌تی به یک ایمیل و شماره تلفن نیاز خواهید داشت. همانطورکه در بخش پیشین بدان اشاره شد، به دلیل تحریم‌های موجود، استفاده از شماره تلفن ایرانی در سایت openai امکان‌پذیر نبوده و لازم است تا از شماره مجازی کشورهای خارجی استفاده کنید. برای این منظور می‌توانید از خدمات خرید شماره مجازی برای chatgpt ایرانیکارت استفاده نمایید. هم اکنون، وارد پنل ایرنیکارت شده و درخواست خود را برای خرید شماره مجازی چت جی پی تی ثبت کنید.

پس از تغییر IP سیستم خود، به سایت chat.openai.com مراجعه کرده و ایمیل خود را وارد کنید. پس از وارد کردن ایمیل و اطلاعات، باید شماره مجازی خود را جهت دریافت کد فعالسازی وارد نمایید. توجه داشته باشید که در صورت خرید شماره مجازی چت جی بی تی ایرانیکارت، به محض ارسال کد فعالسازی، از سمت کارشناسان ایرانیکارت با شما تماس گرفته شده و کد مورد نظر به اطلاع شما می‌رسد. پس از ثبت کد، به راحتی می‌توانید ثبت نام را کامل کرده و اکانت ChatGPT خود را بسازید. شرح دقیق‌تر ساخت حساب چت جی پی تی به شرح زیر است:

زمان مورد نیاز: 10 دقیقه

آموزش ساخت اکانت و استفاده از هوش مصنوعی ChatGPT در 10 مرحله

  1. مرحله 1: ساخت اکانت در chat.openai.com

    آی‌پی خود را تغییر داده و پس از ورود به سایت chat.openai.com، روی دکمه Try ChatGPT و سپس روی دکمه Sign Up کلیک کنید.sign up در سایت chatgpt

  2. مرحله 2: وارد کردن ایمیل

    پس از اثبات “I’m Not a Robot” در کادر مورد نظر، آدرس ایمیل خود و یک رمز عبور قدرتمند را وارد کنید.وارد کردن ایمیل و رمز عبور معتبر برای ساخت اکانت chatgpt

  3. مرحله 3: وریفای شماره ایمیل

    پس از ورود اطلاعات، باید ایمیل خود را تایید کنید. وارد ایمیل خود شده و در پیام چت جی پی تی روی گزینه Verify Email Address کلیک کنید.
    وریفای ایمیل برای ساخت حساب کاربری چت جی پی تی

  4. مرحله 4: تکمیل اطلاعات خواسته شده

    پس از وریفای ایمیل، اطلاعات خواسته شده را مانند نام و نام خانوادگی وارد کنید.

  5. مرحله 5: وارد کردن شماره تلفن

    در این مرحله، می‌بایست شماره تلفن خود را برای دریافت کد فعالسازی وارد کنید. از آنجایی که استفاده از شماره‌های ایرانی ممکن نیست، باید یک شماره مجازی مخصوص چت جی پی تی خریداری کنید. برای این کار از سرویس خرید شماره مجازی ایرانیکارت استفاده نمایید.وریفای شماره تلفن برای ساخت اکانت چت جی پی تی

  6. مرحله 6: ارسال کد فعالسازی به شماره تلفن

    پس از خرید شماره مجازی openai، شماره را در کادر مورد نظر وارد کرده و روی گزینه Send Code کلیک کنید. کد فعالسازی را از پنل شماره مجازی خود دریافت کرده و در کادر مورد نظر وارد کنید.وارد کردن کد فعالسازی برای ساخت حساب chatgpt

  7. مرحله 7: هدف شما برای استفاده از open AI چیست؟

    در این مرحله باید توضیح دهید که با کدامیک از اهداف: ساخت محصول، استفاده شخصی، انجام تحقیقات در زمینه هوش مصنوعی و کار به عنوان خبرنگار یا تولید کننده محتوا خواهان استفاده از سرویس open AI می‌باشید.هدف شما از ساخت حساب chatgpt چیست؟

  8. مرحله 8: ورود به حساب چت جی پی تی

    پس از وریفای شماره تلفن، به طور پیش فرض وارد حساب خود خواهید شد. در کادر پایین صفحه به راحتی می‌توانید با این چت بات به مکالمه بپردازید.

  9. مرحله نهم: ساخت تاپیک و گفتگو

    به گفته OpenAI، chatGPT با تمرکز بر “سادگی استفاده” توسعه پیدا کرده و محیط کاری آن نیز به دور از هرگونه اضافه کاری طراحی شده است تا کاربر به راحتی بتواند فوت‌وفن استفاده از آن را آموخته و به گفتگو با ربات بپردازد.
    پس از ساخت اکانت و ورود به محیط کاری ChatGPT، با کلیک بر روی گزینه “New Chat” در گوشه سمت راست صفحه، می‌توانید اولین مکالمه خود را با چت جی‌پی‌تی آغاز کنید. با ایجاد هر تاپیک‌ می‌توانید در مورد موضوعات مختلفی با ChatGPT گفتگو کنید. در نظر داشته باشید که ساخت تاپیک‌های متعدد به این دلیل صورت می‌گیرد که، ChatGPT پیام‌های رد و بدل شده در هر تایپک را به خاطر سپرده و مکالمات پیشین در نحوه پاسخگویی آن در ادامه گفتگو تاثیرگذار خواهد بود. به بیان دیگر، چت جی‌پی‌تی بر اساس مکالمات انجام شده در هر تاپیک، در مورد ادامه بحث و جواب‌های خود تصمیم‌گیری می‌کند. بنابراین، برای گرفتن جواب‌های حرفه‌ای‌تر بهتر است برای موضوعات مختلف خود، تاپیک‌های متفاوتی ایجاد کنید. جالب است بدانید که اگر برای تاپیک‌های مختلف خود نامی انتخاب نکنید، ربات چت جی‌پی‌تی بر اساس مکالمات انجام شده نامی را برای تاپیک موردنظر انتخاب می‌کند.نحوه استفاده از chatgpt در ایران

  10. مرحله دهم: ارائه بازخورد مکالمات

    ChatGPT علاوه بر پاسخگویی هوشمندانه به سوالات، با دریافت بازخورد کاربران می‌تواند دقت گفتگو را افزایش داده و به مرور زمان کیفیت عملکرد خود را نیز بهبود دهد. ثبت بازخورد به عملکرد ChatGPT از دو راه امکان‌پذیر است: در روش اول، با استفاده از گزینه‌های پسندیدن (Like) و نپسندیدن (Dislike) که در کنار پاسخ ChatGPT پدیدار می‌شود، می‌توانید میزان رضایت خود را از پاسخ دریافت شده اعلام کنید. پس از انتخاب هر یک از این گزینه‌ها، یک کادر متنی برای وارد کردن پاسخ پیشنهادی بهتر به شما نمایش داده خواهد شد که می‌توانید پیشنهاد خود را برای هرچه بهتر شدن عملکرد چت بات ارسال کنید. در روش دوم، می‌توانید در حین گفتگو با بات، همانند یک گفتگوی واقعی نظر مثبت یا منفی خود را به ChatGPT بگویید. اگر از پاسخ ربات راضی نبوده و یا متوجه اشتباهی از سمت آن شدید، به سادگی می‌توانید اشتباه آن را گوشزد کرده و از او بخواهید که ایرادات خود را اصلاح کند. در این روش، پس از اعلام نارضایتی، به طرز جالبی مشاهده خواهید کرد که ChatGPT چگونه عکس‌العمل نشان داده و سریعا نسبت به رفع اشتباه خود اقدام می‌کند.نحوه ثبت بازخورد در استفاده از chatgpt

تنظیمات Chat GPT

بطورکلی تمرکز هوش مصنوعی Chat GPT بر روی عملکرد قوی، سادگی محیط کاربری و سهولت استفاده کاربران است؛ به همین دلیل از وجود هرگونه المان اضافی در این محیط کاربری اجتناب شده است. با این حال، در قسمت سمت چپ پایین صفحه اصلی چند گزینه برای تنظیم برخی ویژگی‌های بات جهت بهبود وضعیت ظاهری و کاربرد راحت‌تر آن قرار داده شده است.

  • Clear Conversations: با انتخاب این گزینه تاریخچه مکالمات و تاپیک های شما با چت جی‌پی‌تی حذف خواهد شد.
  • Upgrade to Plus: چت جی‌بی‌تی یک سرویس پولی در اختیار کاربران خود قرار داده است. این سرویس هر لحظه در دسترس بوده و قابلیت‌های پیشرفته‌تری در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با انتخاب این گزینه می‌توانید برای خرید سرویس حرفه‌ای اقدام کنید.
  • Light/Dark Mode: در این بخش می‌توانید رنگ‌ پس زمینه محیط کاربری را در حالت تاریک و روشن انتخاب کنید.
  • Updates and FAQ: اگر قصد دارید به صورت کامل در جریان روند توسعه این هوش مصنوعی قرار بگیرید، می‌توانید به این بخش مراجعه کنید. همچنین این صفحه پاسخ به سؤالات پرتکرار کاربران را نیز در خود جای داده است.
  • Log out: با انتخاب این گزینه، از حساب کاربری خود خارج می‌شوید.

ChatGPT از زبان فارسی پشتیبانی می کند؟

کاربردهای چت جی پی تی به قدری گسترده است که دیگر همه آن را  به عنوان یک دستیار کاربلد، قبول کردند. تا چند وقت پیش، این هوش مصنوعی پر کاربرد، از زبان فارسی پشتیبانی نمی‌کرد. اما خوشبختانه در ورژن‌های جدید و با توسعه زیرساخت‌های آن، دیگر می‌توان به راحتی با زبان فارسی از این ربات سوال بپرسید و جواب سوال‌هایتان را نیز به فارسی، دریافت کنید. در کنار چت، قابلیت پیغام صوتی با چت جی‌بی‌تی نیز فعال شده است. البته قابلیت چت صوتی، هنوز جای کار دارد.

درست است که حالا با توسعه این هوش مصنوعی، می‌توانید با او به فارسی صحبت کنید. اما فراموش نکنید که زبان جهانی، انگلیسی است. اگر سوال‌هایتان را با زبان علم از او بپرسید، قطعا پاسخ‌های دقیق‌تر و به‌روزتری را دریافت خواهید کرد.

chatgpt از زبان فارسی پشتیبانی می کند؟

مشکلات رایج استفاده از چت جی پی تی در ایران

همانطور که در قسمت‌های پیشین بدان اشاره شد، استفاده از ChatGPT برای ایرانیان با محدودیت‌هایی مواجه است که می‌تواند در برخی موارد مشکلاتی را به وجود آورد. از متداول‌ترین خطاهایی که کاربران ایرانی در زمان ثبت‌نام و یا استفاده از چت جی بی تی با آن مواجه می‌شوند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خطای Access Denied Error Code 1020

خطای Access Denied چت جی پی تی، از رایج‌ترین ارورهای این چت بات برای کاربران chatgpt ایرانی است که به دلیل تحریم‌های اعمال شده شرکت OpenAI علیه کشور ایران بروز می‌دهد. برای برطرف کردن ارور Access Denied در chatgpt لازم اتس تا از ابزارهای تغییر IP استفاده کنید. در نظر داشته باشید که شرکت OpenAI، علاوه بر ایران، کشورهای روسیه، کره شمالی و ونزوئلا را نیز تحریم کرده است.

  • خطای Limited Capacity

در برخی موارد کاربران ایرانی با وجود vpn و استفاده از شماره مجازی، برای استفاده از ChatGPT با خطای ” Limited Capacity” مواجه می‌شوند. این خطا عمدتا به این معنا است که ربات با درخواست‌های زیادی مشغول است و باید در صف برای درخواست‌ها منتظر بماند؛ اما حقیقت ماجرا به IP شما اشاره دارد. در صورت استفاده از VPNهای نامعتبر، آی پی سیستم شما نامعتبر شناخته شده و ربات ترجیح می‌دهد به جای شما به دیگران سرویس دهد. بسیاری از افراد توصیه می‌کنند در این موارد فیلتر DNS خود را تغییر دهید.

  • خطای Too Many Request

اگر با این خطا و خطاهای مشابه مواجه شدید، معمولا توصیه می‌کنند کوکی‌های مرورگر خود را پاک کنید.

  • خطای An error occurred. If this issue persists

از دلایل اصلی بروز این ارور، عدم ارتباط با سرورهای چت جی پی تی یا کندی اینترنت است. در صورت مواجه شدن با این ارور، پس از مطمئن شدن از اتصال اینترنت، راهکارهایی را برای بهبود سرعت اینترنت خود بیندیشید.

  • خطای  There was an error generating a response

 در برخی موارد، هنگام استفاده از ربات چت جی پی تی، ممکن است با این ارور مواجه شوید؛ علت بروز خطای An error occurred. If this issue persists در ChatGPT مشکلات داخلی این ربات بوده و  ارتباطی به کاربر ندارد. برای برطرف کردن این ارور، تنها کمی صبر کرده و مجددا تلاش کنید.

  • خطای ChatGPT is at capacity

ارور ChatGPT is at capacity یکی از رایج‌ترین ارورهای این چت بات است. دلیل اصلی بروز این ارور، حجم درخواست بالای کاربران ربات در سراسر دنیا است. محبوبیت روز افزون چت جی پی تی و  تعدد درخواست‌های کاربران در روز موجب پر شدن ظرفیت پردازشی این هوش مصنوعی و بروز این ارور می‌شود. برای حل این ارور، کمی صبر کنید و مجددا درخواست خود را ثبت نمایید.

  • خطای Internal Server Error

باتوجه به سرورهای قدرتمند شرکت اوپن ای آی، در برخی موارد بروز مشکل و خطاهایی در سرورهای داخلی این شرکت امکان‌پذیر است. در این شرایط کاربران با ارور Internal Server Error در ChatGPT مواجه خواهند شد. معمولا با کمی گذشت زمان، ارور موردنظر حل خواهد شد؛ در غیر این صورت، مواردی همچون خاموش و روشن کردن اینترنت، استفاده از یک مرورگر دیگر، خاموش و روشن کردن برنامه تغییر IP را امتحان کنید.

کلام آخر

استفاده از chatgpt برای کاربران ایرانی با محدودیت‌های حاصل از تحریم‌های بین المللی همراه بوده و خدمات open ai در ایران قابل دسترس نیستند. به همین دلیل نحوه استفاده از chatgpt در ایران کمی متفاوت بوده و نیازمند ابزارهایی است که بتوان محدودیت‌های دسترسی به سرویس‌های بین‌المللی را برطرف کرد. اصلی ترین ابزارهایی که برای استفاده از این چت بات نیاز خواهید داشت، برنامه های تغییر آی پی و شماره مجازی خواهد بود.

سوالات متداول
Request for Quote

چت جی پی تی (ChatGPT) یک ربات هوشمند است که می‌تواند به تمام سوالات انسان پاسخ هوشمندانه داده و در حل مسائل سخت و پیچیده مانند حل سوالات ریاضی فیزیک و یا کد نویسی به آن‌ها کمک کند.

به تازگی نسخه اپلیکیشن ChatGPT در اپ استور ارائه شده است و کاربران ipad و iphon می‌توانند از آن استفاده کنند.

بله، به تازگی اپلیکیشن ChatGPT در اپ استور منتشر شده است. اما این اپلیکیشن همچنان در گوگل پلی ارائه نشده است.

بطور سرویس ChatGPT در ایران تحریم است. اما برای استفاده از این چت بات می‌توانید از ابزارهای تغییر آی پی استفاده کرده و اکانت خود را در چت جی پی تی بسازید.

ربات چت جی بی تی از سوالات کاربران برای یادگیری و پاسخ‌دهی بهتر به استفاده می‌کند اما هیچگونه اطلاعاتی را ذخیره نمی‌کند. شما همچنین می‌توانید از قسمت داشبورد، تاریخچه مکالمات خود با ربات را مشاهده کرده و آن‌ها را حذف کنید.

بله، با توجه به ماهیت ربات‌ها، احتمال اینکه چت بات ChatGPT دچار اشتباه شده و پاسخ‌های غلط و یا نامربوط ارائه کند، وجود دارد. در این شرایط با بیان دقیق‌تر سوال می‌توان پاسخ‌های بهتری از ChatGPT دریافت کرد.

آموزش استفاده از ChatGPT در ایران از صفر تا صد
چت بات ChatGPT از جذاب‌ترین ربات‌های هوش مصنوعی است که می‌تواند پاسخگوی بسیاری از سوالات انسان باشد. جذابیت این ربات موجب شده است تا استفاده از ChatGPT در ایران نیز...
4 از 13 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. مقاله ببسیار جامع و دقیق، ممنون.
    فقط وقتی مینویسید “آی پی خود را تعقیر دهید” منظور همان استفاده از فیلتر شکن یا vpn است؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، شما می‌توانید از vps هم که آی پی ثالت و اختصاصی به شما می‌دهد، استفاده کنید. برای خرید وی پی اس یا سرور مجازی از طریق ایرانیکارت اقدام کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، از دیدگاه شما متشکریم
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. سلام من به chat gpt نیاز دارم میتونم گوشییم را بیارم شما نصب کنید.

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، شما می‌توانید از طریق فروشگاه‌های اپ مانند اپل استور و گوگل پلی و سایت رسمی چت جی پی تی اپلیکیشن این هوش مصنوعی را دانلود کرده و از آن استفاده کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام چطور میتوان کار کنم که حرف بزن نه پیام بفرست آخه تو تنظیمات گزینه انتخاب صدا داره

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  3. به جای VPN از سرور مجازی کشورهای خارجی (VPS) با آی پی ثابت استفاده کنید.
    ممنون میشم در مورد این توضیح بدید و بفرمایید چطور میشه تهیه یا استفاده کرد

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، با استفاده از سرور مجازی یا vps به محض قطع شدن اینترنت آی پی شما ثابت مانده و تغییر نمی‌کند. این به خصوص برای استفاده از حساب‌های خارجی مانند پی پال از اهمیت زیادی برخوردار است. برای خرید سرور مجازی از کشورهای مختلف پیشنهاد می‌شود از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  4. سلام، من یه ربات تلگرام عضو شدم تحت عنوان @chatgpt_karfly_bot
    خیلی عالیه، ولی محدودیت داره و باید اکانت خریداری کرد.
    آیا این ربات تلگرامی اصلی هست؟
    آیا امکان خرید ازش در ایران هست؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، لطفا سوال خود را از طریق چت آنلاین و از پشتیبانان ایرانیکارت بپرسید.
      همچنین می‌توانید از طریق عضویت در سایت ایرانیکارت و ارسال تیکت سوالات خود را مطرح کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  5. سلام و وقت بخیر
    یه جا چت این پیامو داد که آخرین آپدیت اطلاعات و دیتای من تا تاریخ آگوست 2022 هست . میخواستم بپرستم چرا چت بات بروز نیست اطلاعاتش؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، زیرا آپدیت ChatGPT فقط تا تاریخ 2022 می‌باشد.
      برای اطلاع از آخرین تحولات و اطلاعات، به منابع و سایت‌های معتبر و به‌روز مراجعه کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  6. سلام. حجم رایگان چت جی پی تی من تموم شد. برای شارژ مجدد نیاز به پرداخت ارز هست. چطور میتونم داخل ایران اون رو مجدد شارژ کنم؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  7. سلام من برنامه chat gpt رو نصب کردم بعد که وارد شدم نوشته شما بلاک هستین چکار کنم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، سرور خود را تغییر دهید و از آی پی دیگری استفاده کنید.
      همچنین ممکن است سرعت اینترنت شما پایین باشد که پیشنهاد می‎‌شود از اینترنت با سرعت بالاتر استفاده کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  8. ممنون،ساده و کاربردی توضیح دادین.

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، از دیدگاه شما متشکریم
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  9. من یوزر تو chatgpt درست کردم اما شماره تلفن ازم نخواست چرا؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، اخیرا برای ساخت اکانت چت جی تی نیاز به وارد کردن شماره مجازی نیست.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  10. سلام من همین الان خریدم اونم باتخفیف از ایرانی کارت، همکاران ایرانی کارت تماس گرفتن و راهنمایی کردن. الان هم از استفاده چت جی پی تی با اون هوش بالاش دارم لذت می برم و از تصوری که من داشتم خیلی سریع تر و باهوش تر عمل میکنه. ممنون از ایرانیکارت

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، از این که تجربه خود را با ما به اشتراک گذاشتید، متشکریم
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  11. CHAT GPT از تمام زبان‌ها پشتیبانی میکند حتی فارسی.

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، از این که دیدگاه خود را با ما به اشتراک گذاشتید، متشکریم
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  12. چرا توی پاسخ سوالها گفتید که ChatGpt اپلیکیشن موبایل ندارد
    یه سر به اپ استور بزنید

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربرگرامی، نسخه اپلیکیشن OpenAI به تازگی تنها در اپ استور برای iPhone و iPad ارائه شده است. در حال حاضر، نسخه اندروید این اپ ارائه نشده و کاربران اندروید از سایر اپلیکیشن‌های هوش مصنوعی استفاده می‌کنند.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
اکانت های خارجی
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
شماره مجازی (virtual number) شماره تلفنی است که وجود حقیقی نداشته و بدون نیاز به سیمکارت کارایی شماره‌های واقعی را دارد؛ به بیان دیگر، این سرویس نوعی تلفن مجازی است...
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
اکانت های خارجی
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
تلگرام پرمیوم چیست؟ تلگرام با میزبانی از 700 میلیون کاربر فعال ماهانه در سراسر جهان، از جدیدترین پلن اشتراکی جذاب خود یعنی تلگرام پرمیوم رونمایی کرد. تلگرام پریمیوم نسبت به...
آموزش استفاده از ChatGPT در ایران از صفر تا صد
اکانت های خارجی
آموزش استفاده از ChatGPT در ایران از صفر تا صد
چت بات ChatGPT از جذاب‌ترین ربات‌های هوش مصنوعی است که می‌تواند پاسخگوی بسیاری از سوالات انسان باشد. جذابیت این ربات موجب شده است تا استفاده از ChatGPT در ایران نیز...