دانستنی های گیفت کارت

اپل کارت (Apple Card) چیست؟

اپل کارت (Apple Card) چیست؟

همان طور که می‌دانید کاربران اپل در سراسر جهان می‌توانند با استفاده از سرویس‌های مختلف مانند کیف پول اپل، اپل پی و اپل پی کش خرید انجام داده و هزینه را به صورت آنلاین پرداخت کنند. اما این کمپانی به ارائه این خدمات مالی اکتفا نکرده و با ارائه کارت اپل تحول نوینی در سیستم پرداخت آنلاین ایجاد کرده است. البته با وجود مشکلاتی که در انجام تراکنش‌های بین‌المللی برای کاربران ایرانی وجود دارد، خرید گیفت کارت اپل و استفاده از آن، اقتصادی‌ترین و به صرفه‌ترین کاری است که در زمان استفاده از محصولات این کمپانی می‌توانید انجام دهید.

در این مقاله همراه ما باشید تا با سرویس جدید کمپانی اپل، اپل کارت (Apple Card) آشنا شوید.

اپل کارت چیست؟

کارت اپل یا Apple Card یکی از سرویس های جدید کمپانی اپل است که به عنوان روشی نوین جهت پرداخت هزینه استفاده می گردد.  هدف اصلی کمپانی اپل از ارائه این کارت ها، بهبود تجربه کاربری از خرید و پرداخت هزینه ها به صورت نقدی است. بر اساس آنچه که کمپانی اپل ادعا کرده است، استفاده از این شیوه پرداخت، می تواند به شفافیت تراکنش های انجام شده کمک زیادی داشته باشد.

مزیت استفاده از کارت اپل چیست؟

معرفی خدمات جدید کمپانی اپل، برای بسیاری از کمپانی هایی که به نوعی رقیب آن در نظر گرفته می شوند، یک نگرانی اصلی است. به عنوان مثال، معرفی Apple Card بسیاری از شرکت هایی که در زمینه ارائه خدمات ارزی و مالی در حال فعالیت هستند را نگران می کند. چرا که ویژگی های این سرویس جدید، موجب جذب بسیاری از کاربران اپل به خود شده است.

اپل کارت (Apple Card) چیست؟

بر اساس آنچه که در مراسم رونمایی اپل کارت گفته شده است، کاربران با استفاده از این کارت ها می توانند تا حد زیادی در خرج های روزانه خود صرفه جویی کنند. چرا که اگر از این کارتها برای خرید خود استفاده نمایند، می توانند 2 درصد از مبلغ پرداخت شده را باز پس بگیرند. بنابراین به ازای انجام هر خرید، 2 درصد از هزینه پرداخت شده تحت عنوان Daily Cash به حساب فرد بازگردانده می شود.

البته لازم به ذکر است که در صورتی که از این کارت ها برای خرید خدمات اختصاصی اپل استفاده شود، 3 درصد از مبلغ کل به حساب فرد بازگردانده می شود.

جالب است بدانید که استفاده از این ایده برای کمپانی اپل سود زیادی به همراه دارد. چرا که بر اساس پیش بینی های انجام شده، میزان فروش محصولات اپل با استفاده از این قابلیت، روز به روز بیشتر می شود. چرا که مشتری به جای آنکه به دنبال تخفیف باشد، می توانید از طریق کارت اپل ، همیشه از تخفیف بهره مند شود.

کارت اپل

چگونه از Apple Card می توان استفاده کرد؟

خبر خوب در مورد این کارت ها این است که بر خلاف اپل پی ، می تواند در هر فروشگاهی که از مستر کارت پشتیبانی می کند، استفاده شود. البته لازم به ذکر است که استفاده از این کارتها در ایران در حال حاضر به دلیل تحریم ها ممکن نیست!

به نظر می رسد استفاده از این شیوه پرداخت در آینده می تواند جایگزین کارت های اعتباری باشد که در wallet اپل ذخیره شده اند. نظر شما در مورد اپل کارت چیست!؟ به نظر شما این کارت ها می توانند جایگزینی برای سایر کارت های اعتباری مانند ویزا کارت یا مسترکارت باشند؟!

اپل کارت (Apple Card) چیست؟
همان طور که می‌دانید کاربران اپل در سراسر جهان می‌توانند با استفاده از سرویس‌های مختلف مانند کیف پول اپل، اپل پی و اپل پی کش خرید انجام داده و هزینه...
3.33 از 3 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
گیفت کارت پلی استیشن از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین کارت‌های هدیه موجود در بازار است که با استفاده از آن می‌توانید انواع بازی جذاب و هیجان انگیز را خریداری کنید. همچنین...
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
اگر شما هم دارای یک محصول اپل مثل گوشی هوشمند یا یک سیستم مک هستید، حتما پیش آمده که برای استفاده از سرویس‌ها و خدمات آن لازم باشد از گیفت...
چگونه گیفت کارت بخریم؟
دانستنی های گیفت کارت
چگونه گیفت کارت بخریم؟
شاید بخواهید برای خرید از آمازون و یا هر سایت خارجی اقدام کرده یا تمایل داشته باشید از طریق اپلیکیشن اسپاتیفای به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. همچنین ممکن...