دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری

نحوه کسب درآمد از Puppy Town

نحوه کسب درآمد از Puppy Town

یکی از بازی‌هایی که این روزها تبلیغات بسیار زیادی دارد، Puppy Town است. این بازی در گوگل پلی بسیار دانلود شده و بسیاری از کاربران به آن وابسته شده‌اند. در تبلیغات این بازی گفته می‌شود که شما می‌توانید درآمد کسب کنید و حتی برنده جایزه آیفون 11 شوید! ولی آیا واقعا جایزه می‌دهد؟ در این مقاله قصد داریم اول بگوییم Puppy Town چیست و نحوه کسب درآمد در آن چگونه است. در آخر هم به صورت مختصر نظرات و کامنت‌های کاربران در مورد این بازی را بررسی می‌کنیم.

Puppy Town چیست؟

Puppy Town یک بازی اعتیاد آور است که بازیکنان باید سگ‌های هم لول را با یکدیگر ادغام کنند تا سگ‌های جدید در لول‌های بالاتر به دست آورند. این بازی توسط MeetJoy Studio منتشر شد و هم برای اندروید و هم برای IOS قابل دسترسی است. در این بازی زمانی که شما دو گربه را ادغام می‌کنید، یک گربه با لول بالاتر بوجود می‌آید. سگ‌های لول بالاتر جایزه‌های بیشتری به شما می‌دهد که برای خرید در بازار این بازی به کار می‌آید. از طرف دیگر با بالا بردن لول سگ‌ها کوین یا سکه هم به شما داده می‌شود که می‌توانید آن‌ها را نقد کرده و به پول یا گیفت کارت تبدیل کنید.

یکی از نکات منفی این بازی داشتن اسپانسر‌های زیاد است که باعث شده در حین بازی با تبلیغات ویدئویی بسیار زیادی مواجه شوید. به همین دلیل تبلیغات در بازی کمی اذیت کننده است. بازی Puppy Town بیش از 10 میلیون بار دانلود و نصب شده است و به یکی از معروف‌ترین بازی‌های جامعه‌ی خود تبدیل شده است.

برای مطالعه بیشتر مقاله آموزش نحوه کسب درآمد از بازی لیگ آف کینگدمز را بخوانید.

نحوه کسب درآمد از puppy town

نحوه کسب درآمد از Puppy Town

نصب بازی

برای بازی با Puppy Town فقط کافی است به گوگل پلی یا اپ استور بروید و به صورت رایگان این بازی را دانلود و نصب کنید. در این بازی هیچ نیازی به رجیستری و یا ساخت اکانت نیست؛ ولی از شما می‌خواهد که دسترسی تلفن و لوکیشن موبایل خود را فعال کنید ولی شما می‌توانید این درخواست را رد کنید و به بازی بپردازید.

نحوه بازی

بازی Puppy Town ویژگی‌های بسیار زیادی دارد ولی درک کردن آن و یادگیری نحوه بازی اصلا سخت نیست و سریع یاد خواهید گرفت. مانند تصویر زیر باید دو سگ هم لول را به سمت هم کشیده و با یکدیگر ادغام کنید تا سگ جدیدی با لول بالاتر به شما داده شود. اولین سگ‌ها را با لول 1 شروع می‌کنید و با ادغام به لول 2 می‌روید. در این بازی دو نوع جایزه یکی پول و یکی سکه وجود دارد. با استفاده از پول‌ها می‌توانید سگ‌های جدید و چیز‌های مختلف در بازار این بازی را خریداری کنید. سکه‌ها مهم‌ترین قسمت این بازی هستند چون تنها راه کسب درآمد از این بازی فروختن این سکه‌ها است. طبق گفته شرکت پشتیبانی کننده این بازی با رسیدن به 100 سکه می‌توانید آن‌ها را نقد کرده و به دلار یا گیفت کارت تبدیل کنید.

نحوه کسب درآمد از puppy town

در بازی پول‌های زیادی به شما داده می‌شود ولی کوین‌ها فقط با دستیابی به سگ‌هایی با لول بالا‌تر داده می‌شود و هر چه جلو می‌روید سخت‌تر و سخت‌تر می‌شود. به طوری که گاها مجبور می‌شوید سگ‌های لول بالا را از بازار بازی خریداری کنید. یکی دیگر از ویژگی‌های بازی اسپین یا گردانه است که جایزه‌هایی مثل گربه‌هایی با لول بالا‌تر، پول، سکه و حتی آیفون می‌دهد. جایزه آیفون در این بازی به 10 کارت تبدیل شده که شما باید این 10 کارت را از طریق اسپین به دست آورید تا در انتها به گفته بازی یک آیفون 11 جایزه بگیرید.

برای مطالعه بیشتر مقاله آموزش بازی آپلند و نحوه کسب درآمد از آن را بخوانید.

آیا واقعا Puppy Town جایزه می‌دهد؟

در این قسمت اخبار مثبتی به گوش نمی رسد. هرچند که بازی Puppy Town اعلام کرده به بسیاری از بازیکنان جایزه داده است، ولی کاربران نظر دیگری دارند. چرا که کاربران در کامنت‌های خود اعلام کرده‌اند که نتوانسته‌اند پول خود را نقد کنند و هیچکس پول یا آیفونی دریافت نکرده است. از این رو توصیه می‌شود اگر قصد کسب درآمد دارید حتما کامنت‌ها و نظرات کاربران را بررسی کنید. طبق گفته تعداد بسیاری از بازیکنان، زمانی که پول شما به 100 نزدیک می‌شود، یعنی همان میزانی که می‌توانید سکه‌ها را نقد کنید، بازی دیگر سکه‌ای به شما نمی دهد و متوقف می‌شوید. همین دلیل باعث شده کسی به 100 نرسد و در نتیجه سکه‌ای به پول تبدیل نشود. پس حتما قبل از بازی به این نکات توجه کنید.

برای مطالعه بیشتر مقاله نحوه کسب درآمد در کریپتوکیتیز را بخوانید.

حرف آخر

با وجود اینکه این بازی پولی به شما نمی دهد ولی برای عده‌ای جالب و مفرح است. شما هم اگر می‌خواهید صرفا یک بازی ساده و جذاب داشته باشید می‌توانید اوقات خود را با Puppy Town پر کنید. ولی اگر قصد دارید کسب درآمد کنید شاید گزینه‌های بهتری هم برای شما وجود داشته باشد؛ مثلا اگر به مقاله جامع بهترین بازی‌های کریپتویی مراجعه کنید، بازی‌هایی را خواهید یافت که هم هیجان انگیز‌تر و هم درآمد بهتری برای شما دارند. در این مقاله متوجه شدیم که Puppy Town چیست و نحوه کسب درآمد در آن چگونه است. اگر شما هم از این بازی استفاده کرده اید، برای راهنمایی دیگر کاربران، حتما نظرات خود را برای ما بنویسید.

دقت کنید شما می‌توانید از طریق خدمات نقد کردن درامد ارزی ایرانیکارت در صورت وجود شرایط لازم، درامد ارزی خود را در ایران دریافت کنید و این مقاله صرفا جهت افزایش آگاهی شما است. برای اطلاع از این شرایط، با کارشناسان ایرانیکارت در ارتباط باشید.

نحوه کسب درآمد از Puppy Town
یکی از بازی‌هایی که این روزها تبلیغات بسیار زیادی دارد، Puppy Town است. این بازی در گوگل پلی بسیار دانلود شده و بسیاری از کاربران به آن وابسته شده‌اند. در...
5 از 3 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
کسب درآمد دلاری در ایران با 16 روش جدید (آپدیت 1403)
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
کسب درآمد دلاری در ایران با 16 روش جدید (آپدیت 1403)
افزایش نرخ تورم و نوسانات ارزی عواملی هستند که باعث کاهش ارزش پول ملی کشورمان نسبت به گذشته شده‌اند. این امر موجب شده تا کسب درآمد دلاری در ایران مورد...
معرفی بهترین پلتفرم های کسب درامد با دیدن تبلیغات
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
معرفی بهترین پلتفرم های کسب درامد با دیدن تبلیغات
اگر شما هم از دیدن تبلیغاتی که در وسط بازی، فیلم، کلیپ و … پخش می‌شوند خسته شده‌اید و گاهی به خاطر این تبلیغ‌ها از ادامه دیدن فیلم یا انجام...
انواع روش های کسب درآمد رایگان به صورت آنلاین
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
انواع روش های کسب درآمد رایگان به صورت آنلاین
آیا به دنبال راهی می‌گردید که شما را به کسب درآمد رایگان برساند؟ در این دنیای دیجیتال پر از فرصت، امکان دارد شما هم بتوانید به شکلی هوشمندانه و بدون...