دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری

نحوه کسب درآمد از بازی World Of Warcraft

نحوه کسب درآمد از بازی World Of Warcraft

در این سال‌ها کمپانی‌های مطرح بازی‌های ویدئویی تلاش کرده‌اند، علاوه بر محتواهای سرگرم کننده و جذاب، پلتفرمی طراحی کنند تا بازیکنان از طریق بازی بتوانند کسب درآمد کنند. این ویژگی باعث شده در بین بازیکنان و گیمر‌ها هم علاقه ویژه‌ای به وجود آید. یکی از این بازی‌ها که محبوبیت بسیاری پیدا کرده، World Of Warcraft است. در این مقاله قصد داریم ابتدا بدانیم ورلد آف وارکرفت چیست و نحوه کسب درآمد در آن چگونه است. اگر شما هم به دنبال کسب درآمد و حضور در فضای گیمر‌های حرفه‌ای هستید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

world of warcraft چیست

بازی ورلد آف وارکرفت چیست؟

ورلد آف وارکرفت یک بازی اکشن، ماجراجویی و هیجانی است که امکان کسب درآمد را برای کاربران فراهم کرده است. برای مشارکت در این بازی باید subscription یا عضویت داشته باشید. نگران نباشید؛ برای عضویت و شروع بازی نیاز به هزینه‌های بزرگ نیست و می‌توانید بدون پرداخت هزینه هم بازی خود را شروع کنید. تنها توصیه‌ای که برای موفقیت در این بازی وجود دارد این است که سعی کنید در این بازی تجربه کسب کنید و همه ویژگی‌های آن را یاد بگیرید ولی توجه داشته باشید که امکاناتی که در ابتدای بازی به شما داده می‌شود با ارزش است و نباید آن‌ها را به سادگی از دست بدهید. در این بازی هرچه تجربه شما افزایش می‌یابد توانایی شما برای کسب درآمد نیز بیشتر شده و به حرفه‌ای شدن شما کمک می‌کند.

برای مطالعه بیشتر در حوزه بازی‌های کریپتویی مقاله بهترین بازی های کریپتویی را بخوانید.

چه اطلاعاتی را قبل از شروع بازی World of Warcraft باید بدانیم؟

قبل از اینکه بخواهیم بگوییم کسب درآمد در بازی World of Warcraft چگونه است باید به توضیح چیستی این بازی بپردازیم. بازی ورلد آف وارکرفت بیش از 13 سال است که به بازار عرضه شده و از آن زمان تاکنون پیشرفت‌های بسیاری داشته است. این پیشرفت‌ها شامل قسمت‌ها و آیتم‌های گوناگون است که طی این مدت به بازی اضافه شده است. یادگیری همه قسمت‌ها و ترفند‌ها مختلف این بازی کمی پیچیده بوده و نیازمند تجربه زیاد است. نکته‌ای که باید به آن توجه داشت این است که بازیکنان در این بازی بعضاً تا ده سال تجربه دارند. پس رقابت کردن با این بازیکنان کمی چالش بر انگیز است. ولی نباید غیر ممکن در نظر گرفته شود چون بازیکنانی هم هستند که طی مدت کمی توانسته‌اند به بازیکنان حرفه‌ای تبدیل شوند. از این رو قصد داریم در اینجا آیتم‌ها و قسمت‌های مهم این بازی که کمی پیچیده است را برای شما توضیح دهیم.

گسب درآمد از world of warcraft

جهان‌های بازی (Game worlds)

این بازی شامل سه دنیای متفاوت به نام‌های Draenor، Terrallende و Azeroth است. هر کدام از این جهان‌ها با یک سناریوی متفاوت شروع می‌شود و هر کدام از قاره‌های متفاوت و هر قاره از استان‌های مختلف تشکیل شده است. بنابراین اولین قدم، شناخت این جهان‌ها و ویژگی‌های هر کدام است.

ساخت کاراکتر (Creating the character)

در ابتدای بازی باید کاراکتر خود را انتخاب کنید. این بازی تعداد بسیار زیادی کاراکتر دارد که شاید بین انتخاب یکی از آن‌ها شک کنید. ولی توجه داشته باشید که تفاوت چندانی بین کاراکتر‌ها وجود ندارد و شما بر اساس علاقه خود انتخاب می‌کنید. هرچند توصیه می‌شود عملکرد هر کاراکتر را ببینید و هر کدام که فکر می‌کنید عملکرد بهتری دارد انتخاب کنید.

حمل و نقل (Transportation)

بیشتر حرکات و جابجایی‌ها در بازی تا لول 20 پیاده است و از لول 20 به بعد قابلیت استفاده از اولین مانت خود را خواهید داشت. بازیکنان از لول 40 به بعد نیز به مانت پرواز دست پیدا کرده و از آن استفاده می‌کنند. لازم به ذکر است که با رسیدن به امتیاز‌های خاصی شما می‌توانید مانت‌های پرواز را اجاره کرده و از آن‌ها استفاده کنید. به بیان دیگر حرکت در این بازی چندان مشکل و غیر قابل فهم نیست و راحت آن را یاد خواهید گرفت.

حالت‌های بازی (Game modes)

اکتشاف (Exploration): قسمت اصلی بازی یک فضایی است که در آن کاوش و جست و جو می‌کنید. در همین فضا ماموریت‌ها را انجام می‌دهید و با جهان و نقشه بازی آشنا می‌شوید. در این حالت سعی کنید کنترل کردن کاراکتر، مکانیسم بازی، نحوه پیشرفت و بالا بردن لول خود و مهم تر از همه بدست آورن طلاهای بیشتر را یاد بگیرید.

سیاه چاله‌ها (Dungeons): این ماموریت یک کار تیمی است و باید به صورت 5 نفره وارد شوید. اگر به صورت تک نفره به این ماموریت وارد شوید احتمالا خیلی سریع توسط هیولاها کشته خواهید شد. در بازی گزینه‌ای برای سرچ و جست و جو وجود دارد که می‌توانید با استفاده از آن دوستان خود و دیگر بازیکنان را پیدا کنید و در گروه‌های 5 نفره به این ماموریت‌ها بپیوندید. پس اگر در این بازی تنها هستید نگران نباشید چون می‌توانید با افراد مختلف ماموریت Dungeons خود را شروع کنید.

گروه‌ها (Gangs): مانند Dungeons این مرحله هم به صورت گروهی انجام می‌شود با این تفاوت که کمی پیچیده‌تر است و تعداد بازیکنان بیشتری را شامل می‌شود. این مرحله بیشتر توسط بازیکنان حرفه‌ای انجام می‌گیرد.

عرصه‌های مبارزه (Combat and PvP arenas): در این قسمت شما می‌توانید با دوستان خود و دیگران بازی‌های دوئل و مسابقات مرگ را برگزار کنید که در صورت پیروزی امتیازات بیشتر و امکانات ویژه‌ای برای شما باز می‌شود.

حرفه‌ها (Professions): با کاراکتر خود می‌توانید بین دو حرفه‌ی اصلی و چندین حرفه‌ی ثانویه انتخاب کنید. حرفه‌های اصلی بر پایه‌ی بدست آوردن و ساختن هستند. پیشنهاد ما این است که حرفه‌ای را انتخاب کنید که بیشتر در آن تخصص دارید و حرفه‌ای‌تر هستید.

برای مطالعه بیشتر مقاله آموزش بازی لیگ آف کینگدامز و نحوه کسب درآمد از آن را بخوانید.

گسب درآمد از world of warcraft

چگونه در بازی World of Warcraft طلا به دست آوریم؟

  • Herbalism

بازیکنان به مواد اولیه مختلفی نیاز دارند تا امتیاز خود را افزایش دهند. شما می‌توانید در فروشگاه‌های herbalist مواد اولیه‌ای که کاربران به آن نیاز دارند را خریداری کرده و با پرورش و فروش آن‌ها سکه و طلا بدست آورید.

  • Mining

ماینینگ حرفه‌ای است که می‌توانید از طریق آن طلا‌های زیادی بدست آورید. ولی باید بدانید که در ابتدای بازی طلاهای بیشتری به دست  می‌آورید و هرچه جلوتر می‌روید طلاهای کمتری از طریق ماینینگ به دست می‌آورید. نکته مهم این است که در ابتدای بازی طلاهای خوبی کسب می‌کنید که بسیار کارآمد است.

  • Supplying the guild

یکی از راه‌های به دست آوردن طلای بیشتر خرید ملزومات مبارزه قبل از شروع dungeonها است. به این صورت که در حین بازی، بازیکنان به ملرومات نیاز پیدا می‌کنند و شما به قیمت بالاتری به آن‌ها می‌فروشید.

  • Bodyguard

یکی از قابلیت‌های بازی بادیگارد یا محافظت از بازیکنان دیگر است. به این شکل که بازیکن حرفه‌ای‌تر در ازای مقدار مشخصی از طلا، از تازه وارد‌های بازی حمایت می‌کند.

  • Manipulate the market

یکی از بهترین راه‌ها، کسب درآمد از آیتم‌ها و ملزومات بازی است. به این شکل که بازیکن آیتم‌های مهم و محدود بازی را خریداری کرده و در زمانی که دیگر این آیتم وجود ندارد، به قیمت بالاتری به فروش می‌رساند.

  • Fishing

این حرفه سودآورترین قسمت بازی است که به شما امکان می‌دهد بدون نیاز به مبارزه و صرف وقت زیاد طلا به دست آورید.

برای مطالعه بیشتر مقاله آموزش بازی آپلند و نحوه کسب درآمد از آن را بخوانید.

چگونه در بازی World of Warcraft کسب درآمد کنیم؟

تا اینجا متوجه شدیم که بازی World of Warcraft چیست و چگونه می‌توان در آن طلا بدست آورد. همانطور که می‌دانید کسب درآمد از طریق بازی در سالی که گذشت بسیار رشد کرده و رونق یافته است. به گونه‌ای که به عنوان یک حرفه و منبع درآمد خوبی برای بازیکنان یاد می‌شود. در بازی ورلد آف وارکرفت شما می‌توانید طلا‌هایی که به دست می‌آورید را در اکانت بتل نت خود با استفاده از توکن‌های WOW بفروشید. شما با استفاده از فروش طلاهای خود می‌توانید ملزمات بازی، بازی‌های دیگر کمپانی بلیزارد و بسیاری دیگر از آیتم‌های موجود را خریداری کنید.

روش‌های متفاوتی برای کسب درآمد در این بازی وجود دارد که در زیر به مهم ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم.

  • گولد یا طلا به وجود آورید و آن را بفروشید.
  • لول کاراکتر‌های خود را بالا برده و آن‌ها را بفروشید.
  • آیتم‌های خاصی بسازید و آن‌ها را به بازیکنان دیگر بفروشید.
  • آیتم‌ها یا ابزار‌هایی که ممکن است ارزش داشته باشند را در بازی بدست آورید.
  • رنک بتل‌های خود را افزایش داده و در مقابل، پاداش دریافت کنید.

گسب درآمد از world of warcraft

چگونه می‌توان درآمد کسب شده در بازی World of Warcraft را نقد کرد؟

در این قسمت نحوه نقد کردن درآمد ارزی بازی را به شما آموزش می‌دهیم. برای برداشت پول‌های خود در این بازی راه‌های بسیاری وجود دارد. در ابتدا باید پول خود را با استفاده از یکی از روش‌های پرداخت زیر برداشت کنید.

  • Paypal
  • Neteller
  • Google Wallet
  • Payza

با استفاده از حساب‌های بالا می‌توانید درآمد خود را که در بازی به دست آورده اید، نقد کنید. ولی برای کاربران ایرانی ممکن است کمی دشوار باشد چرا که دسترسی به حساب‌های بین المللی امکان پذیر نیست. برای این کار می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید و با داشتن یک حساب پی پال درآمد خود را نقد کنید.

حرف آخر

اگر می‌خواهید وقت خود را با یک بازی هیجان انگیز و جذاب پر کنید و از این طریق درآمد هم کسب کنید، ورلد آف وارکرفت یکی از بهترین گزینه‌ها است. در این مقاله یاد گرفتیم که World of Warcraft چیست و نحوه کسب درآمد در آن چگونه است. نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که این بازی بسیار به تجربه نیاز دارد و هر چه تجربه شما بالا رود، حرفه‌ای‌تر خواهید بود. پس تا می‌توانید در بازی تجربه کسب کنید. اگر در این بازی وارد شدید، حتما تجربیات خود را با دیگر بازیکنان و ما به اشتراک بگذارید.

دقت کنید شما می‌توانید از طریق خدمات نقد کردن درامد ارزی ایرانیکارت در صورت وجود شرایط لازم، درامد ارزی خود را در ایران دریافت کنید و این مقاله صرفا جهت افزایش آگاهی شما است. برای اطلاع از این شرایط، با کارشناسان ایرانیکارت در ارتباط باشید.

نحوه کسب درآمد از بازی World Of Warcraft
در این سال‌ها کمپانی‌های مطرح بازی‌های ویدئویی تلاش کرده‌اند، علاوه بر محتواهای سرگرم کننده و جذاب، پلتفرمی طراحی کنند تا بازیکنان از طریق بازی بتوانند کسب درآمد کنند. این ویژگی...
4.5 از 2 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. کدوم نسخه رو برای انجام دادن این کارا باید داشته باشیم؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، نسخه WoW: Classic از تمامی ورژن‌های این بازی بهتر است.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      سپاس از همراهی شما
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. وقت بخیر و خسته نباشید،آموزش تصویریش رو هم میتونید بزارید که دقیقا بشه فهمید مبلغ اکانت رو چطور از طریق شما نقد کنیم؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، برای اطلاع از میزان درآمد از بازی و نقد کردن آن، به صفحه نقد کردن درآمد ارزی ایرانیکارت مراجعه کرده و با استفاده از محاسبه گر، از مبلغ درآمد خود مطلع شوید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
کسب درآمد دلاری در ایران با 16 روش جدید (آپدیت 1403)
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
کسب درآمد دلاری در ایران با 16 روش جدید (آپدیت 1403)
افزایش نرخ تورم و نوسانات ارزی عواملی هستند که باعث کاهش ارزش پول ملی کشورمان نسبت به گذشته شده‌اند. این امر موجب شده تا کسب درآمد دلاری در ایران مورد...
معرفی بهترین پلتفرم های کسب درامد با دیدن تبلیغات
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
معرفی بهترین پلتفرم های کسب درامد با دیدن تبلیغات
اگر شما هم از دیدن تبلیغاتی که در وسط بازی، فیلم، کلیپ و … پخش می‌شوند خسته شده‌اید و گاهی به خاطر این تبلیغ‌ها از ادامه دیدن فیلم یا انجام...
انواع روش های کسب درآمد رایگان به صورت آنلاین
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
انواع روش های کسب درآمد رایگان به صورت آنلاین
آیا به دنبال راهی می‌گردید که شما را به کسب درآمد رایگان برساند؟ در این دنیای دیجیتال پر از فرصت، امکان دارد شما هم بتوانید به شکلی هوشمندانه و بدون...
بهترین بازی‌های بتل رویال، یک تجربه هیجان انگیز
بازی ها
بهترین بازی‌های بتل رویال، یک تجربه هیجان انگیز
اگر شما هم به بازی‌های اورجینال علاقه‌مند هستید بهتر است بدانید یکی از بهترین و مهیج‌ترین بازی‌های یارانه‌ای متعلق به مجموعه بتل رویال است. بتل رویال ژانری از بازی‌های ویدئویی...
بهترین بازی های ایکس باکس 2020
بازی ها
بهترین بازی های ایکس باکس 2020
با پایان سال 2020 لیست هایی از بهترین بازی های ایکس باکس وان این سال منتشر شده است. لیست هایی که به انتخاب منتقدان و یا انتخاب مردم است. در...
چگونه از بازی آنلاین کسب درآمد کنیم؟
بازی ها
چگونه از بازی آنلاین کسب درآمد کنیم؟
حتما شما هم این روزها، زیاد شنیده‌اید که بسیاری از افراد فقط با بازی کردن درآمدهای زیادی کسب می‌کنند. این به خصوص برای افرادی که به بازی و گیم‌های آنلاین...