حساب های بین المللی

آموزش خرید تتر با پی پال و تبدیل پی پال به تتر

آموزش خرید تتر با پی پال و تبدیل پی پال به تتر

شماهم دنبال درآمد دلاری از طریق ارز دیجیتال هستید؟ یکی از بهترین ارزهای دیجیتال برای معامله و سودآوری، تتر (USDT) است. برای آن که بتوانید تتر بخرید یا درآمد تترتان را نقد کنید، می‌توانید از پی پال استفاده کنید. خرید تتر با پی پال کار پیچیده‌ای نیست. در این مقاله، می‌خواهیم تبدیل پی پال به تتر یا خرید تتر با پی پال را بررسی کنیم. با ایرانیکارت همراه باشید.

خرید تتر با پی پال امکان پذیر است؟

در پاسخ به اینکه آیا خرید تتر با پی پال امکان پذیر است؟ باید گفت: بله! فقط کافی است یک اکانت پی پال داشته باشید. یکی از کاربردهای پلتفرم پی پال، خرید و فروش ارز دیجیتال است. اگر یک اکانت پی پال داشته باشید، می‌توانید ارزهای مختلف دیجیتال مانند تتر، بیت کوین یا حتی اترنیوم را معامله کنید. فقط به یاد داشته باشید که پی پال در ایران تحریم است و برای استفاده از خدمات آن، به کمک سایت‌های واسطه ایرانی مانند ایرانیکارت نیاز دارید. تقریبا می‌توان گفت که ارزهای دیجیتال همه‌گیر شده‌اند. به همین خاطر، بسیاری از سایت‌های خارجی نیز این امکان را برای خریداران فراهم کرده‌اند تا بتوانند با ارز دیجیتال، خرید خود را انجام بدهند. چه پلتفرمی بهتر از پی پال برای انجام این کار؟
برای خرید تتر و ارز دیجیتال با پی پال، از طریق آموزش ساخت حساب پی پال در ایران، اکانت خود را در پلتفرم پی پال بسازید.

اهمیت و مزایا خرید تتر با پی پال

اهمیت و مزایا خرید تتر با پی پال

اگر از طریق پی پال، تتر بخرید، می‎توانید از آن به عنوان یک پول الکترونیک استفاده کنید. تتر درواقع یک ارز دیجیتال است که از دلار پشتیبانی می‌کند. قیمت تتر همیشه ثابت است. به همین خاطر، اگر از طریق پی پال با تتر معاملات خود را انجام بدهید، از سوددهی آن می‌توانید به عنوان یک پول الکترونیکی برای پرداختی‌های ارزی خود استفاده کنید.

مزیت دیگر خرید تتر با پی پال، انتقال سریع آن است. زمانی که با پی پال، تتر می‌خرید، می‌توانید همان لحظه آن را منتقل یا با آن خرید کنید. بدون آن که بخواهید فرآیند پیچیده‌ای را طی کنید یا هزینه زیادی بابت تراکنش‌ها بپردازید. کار دیگری که می‌توانید با پی پال در دنیای ارزی دیجیتال انجام بدهید، تبدیل کردن آن‌ها است. با این روش شما دسترسی سریع و فوری به بازارهای ارز دیجیتال خواهید داشت و هر زمانی که بخواهید می‌توانید تتر خود را به اتریوم یا بیت کوین تبدیل کنید. در دنیای معاملات ارزی، سرعت اهمیت والایی دارد.

امنیت را فراموش نکنید. دنیای ارز دیجیتال، هنوز آنچنان که باید و شاید، امنیت ندارند. بهتر است معاملات خود را با پلتفرمی انجام بدهید که امنیت تراکنش‌ها و حساب‌های شما را تضمین کند. پی پال، با رمزگذاری فرآیندهایش، این امنیت را تامین کرده است.

کاربرد خرید تتر با پی پال در دنیای ارز دیجیتال

احتمالا این سوال برای شما هم پیش آمده است که، خرید تتر با پی پال چه کاربردی برای ما دارد و چه استفاده‌هایی می‌توانیم از آن کنیم؟! در ادامه بایکدیگر، کاربردهای خرید تتر با پی پال را بررسی می‌کنیم.

  • ارز دیجیتال بخرید

در این سال‌های اخیر و با معرفی ارز دیجیتال به بازارهای جهانی، دیگر تنها راه مبادله، ارزهایی مانند دلار نیست. حالا سایت‌های خارجی از ارزهای دیجیتال نیز پشتیبانی می‌کنند. اگر پی پال خود را به تتر تبدیل کنید، می‌توانید بعضی از خریدها را با تتر انجام بدهید. از طرف دیگر، با خرید تتر، می‌توانید سایر ارزهای دیجیتال را نیز معامله کنید.

  • P2P را شروع کنید

P2P به معنای معالمه شخص به شخص است. مانند انتقال وجه به یک شخص خاص یا خرید وسیله‌ای از یک شخص خاص. شما می‌توانید به جای دلار، با تتر این معاملات را پیش ببرید. مثلا دفعه بعدی که می‌خواستید یک سخت‌افزار برای لپ تاپتان بخرید، می‌توانید هزینه آن را با تتر حساب کنید.

  • بلاک‌چین چه شد؟

بله. بلاک‌چین را فراموش نکرده‌ایم. برای سرمایه‌گذاری در بلاک‌چین و کار کردن در آن، از پی پال استفاده کنید. بسیاری از پروژه‌های بلاک‌چین در ابتدای جمع‌آوری سرمایه، از توکن‌های تتر استفاده می‌کنند تا بتوانند سرمایه‌گذار جذب کنند. با افتتاح حساب پی پال و تبدیل موجودی آن به تتر، اولین قدم‌های خود را در دنیای بلاک‌چین بردارید.

بهترین راه برای خرید تتر با پی پال چیست

بهترین راه برای خرید تتر با پی پال چیست

بهترین راه برای خرید تتر با پی پال چیست؟ بهترین راه برای خرید مستقیم USDT با PayPal، از طریق یک پلتفرم معاملاتی امن مانند Bybit است. این پلتفرم‌های معاملاتی برای خرید تتر USDT یا ارزهای دیجیتال دیگر، کارمزدهای کمی می‌گیرند و از طریق این سایت‌ها می‌توانید ارزهای دیجیتال خود را در حساب پی پال، فورا سپرده‌گذاری کنید.

آموزش گام به گام خرید تتر با پی پال

برای اینکه بتوانید با پی پال تتر بخرید، ابتدا باید یک اکانت پی پال داشته باشید. به احتمال زیاد می‌دانید که پی پال برای آمریکاست و ایران در این پلتفرم تحریم است. به‌همین خاطر، برای کنار گذاشتن تحریم و دور زدن آن، بهتر است از یک سایت واسطه ایرانی کمک بگیرید. شما می‌توانید خودتان با کمک سایت‌های خارجی مختلف، اطلاعات فیک به دست بیاورید و یک اکانت پی پال بسازید که به دلیل حساسبت پی پال، این کار را پیشنهاد نمی‌کنیم.

بهترین کار برای ساخت یک اکانت پی پال مطمئن، استفاده از خدمات بین المللی سایت‌های مختلف مانند ایرانیکارت است. برای ساخت اکانت پی پال، وارد سایت ایرانیکارت شوید، ساخت یک اکانت پی پال را سفارش بدهید و بعد سراغ خرید ارز دیجیتال با آن بروید. فراموش نکنید پی پال حتی اگر شک کند که شما ایرانی هستید، حسابتان را مسدود می‌کند. فراموش نکنید که، همیشه و حتما از یک VPS خارجی برای کار کردن با پی پال استفاده کنید. در نظر داشته باشید که مجموعه ایرانیکارت علاوه بر سرویس افتتاح حساب پی پال، خدمات خرید و فروش پی پال و رفع لیمیت اکانت پی پال را نیز ارائه می‌دهد.

در ادامه مراحل خرید تتر با پی پال شرح می‌دهیم:

1) ابتدا تتر را بخرید

برای تبدیل تتر به پی پال یا خرید تتر با پی پال، راهکارهای مستقیم و غیر مستقیم وجود دارد. مثلا شما می‌توانید از صرافی‌ها یا سرویس‌های تبدیل ارز دیجیتال به پی پال استفاده کنید. در این روش باید تتر را در یک صرافی معتبر مانند Binance یا Coinbase به بیت‌کوین یا دلار آمریکا تبدیل کنید. بعد از انجام این مرحله، با کمک صرافی‌هایی که پی پال را پشتیبانی می‌کنند، بیت‌کوین یا دلار آمریکا را به حساب پی‌پال خود واریز کنید. در این روش از تبدیل تتر به پی پال، اول باید یک حساب در سایت Paxful باز کنید. برای باز کردن حساب در این سایت، مراحل زیر را طی کنید.

  • وارد سایت https://paxful.com شوید؛
  • در بالای صفحه، سمت راست، روی گزینه Register کلیک کنید؛
  • در صفحه‎ای که باز می‎شود، اطلاعات خواسته شده را وارد کنید؛
  • بهتر است از گزینه ایمیل برای ساخت حساب کاربری استفاده کنید.

تبدیل تتر به پی پال

بعد از وارد کردن اطلاعات، یک ایمیل، حاوی کد تایید برای شما ارسال می‌شود تا اکانت خود را تایید کنید. این کد را در بخش زیر وارد کنید:

وریفای حساب برای تبدیل تتر به پی پال

  • بعد از ساخت حساب کاربری، صفحه اصلی حسابتان هدایت می‌شوید. بالا صفحه روی گزینه Buy کلیک کنید؛
  • گزینه Buy Tether کلیک کنید؛

خرید تتر و تبدیل به پی پال

 

  • حالا از سمت راست، گزینه Pay via را انتخاب کنید؛
  • در منویی که باز شد، روی Paypal کلیک کنید؛

مراحل تبدیل تتر به پی پال

  • در ادامه، در قسمت I want to spend، ارزی را که می‌خواهید برای پرداخت در قبال USDT استفاده کنید.
  • بعد روی گزینه سپس روی «find offers» کلیک کنید.
  • از سمت چپ صفحه، فروشنده مد نظرتان را پیدا کنید و روی گزینه خرید بزنید؛
  • در آخر باید اطلاعات حساب پی پالتان را وارد کنید تا بتوانید تتر بخرید.

خرید تتر با پی پال

 

روش های تبدیل تتر به پی پال

در مرحله دوم، باید تتر به حساب پی پال خود منتقل کنید. برای اینکار دو راه پیش روی شماست. در راهکار اول شما می‌توانید تتر خود را در صرافی‌های بین‌المللی به اتریوم یا بیت‌کوین تبدیل کنید. بعد از تبدیل، به یک صرافی ارز دیجیتال پی پال نیاز دارید، صرافی‌هایی مانند eToro یا LocalBitcoins. در این مرحله، باید ارز را به یکی از این صرافی‌ها منتقل کنید و بعد با استفاده از خدمات آن‎ها، ارزتان را به پی پال تبدیل کنید. این یک نحوه تبدیل تتر به پی پل بود.

در روش دوم، شما می‌توانید تبدیل کردن تتر به پی پال را به سایت‌های واسطه معتبر بسپارید. تتر خود را به حساب این سایت‌ها واریز می‌کنید، اطلاعات لازم حساب پی پال را در اختیارشان قرار می‌دهید. بعد، این سایت‌ها تمام مراحل لازم برای انتقال تتر به پی پال را خودشان انجام می‌دهد. برای انتخاب سایت، دقت کنید. این تترها، سرمایه شما هستند. سایتی را پیدا کنید که بتوانید به آن اعتماد کامل داشته باشید.

کلام آخر

در این مقاله با مزایای داشتن تتر در پی پال آشنا شدید. حالا می‌دانید چطور تبدیل پی پال به تتر را انجام بدهید و چطور آن را به حساب پی پال خود واریز کنید. به یاد داشته باشید که در انجام این فرآیند، به هر فروشنده یا سایتی اعتماد نکنید. در کل باید بگوییم که ایرانیکارت تبدیل تتر به پی پال و نگه داشتن آن در حساب کاربری را به شما توصیه نمی‌کند. چرا که ممکن است پی پال حساب شما را مسدود کند. از طرف دیگر، هزینه تراکنش تتر به پی پال نیز، بسیار بالاست.

سوالات متداول
Request for Quote

برای خرید تتر با پی پال، باید وارد سایت https://paxful.com شوید. در این سایت تتر خود را بخرید و بعد با کمک صرافی‌های بین‌المللی مانند LocalBitcoins آن را به اترنیوم یا بیت‌کوین تبدیل کنید و بعد آن را به حساب پی پال خود واریز کنید.

برای اینکه با پی پل تتر بخرید، ابتدا با استفاده از سایت ایرانیکارت، یک حساب پی پل باز کنید. حساب خود را شارژ کنید و بعد از طریق سایت paxful تتر بخرید.

بله، شما می‌توانید با پی پال به صورت مستقیم هزینه خرید تتر را پرداخت کنید. اما برای انتقال تتر به پی پال، به سایت‌های واسطه نیاز دارید.

بله. کافیست با کمک سایت ایرانیکارت، یک حساب پی پل باز کرده و آن را شارژ کنید تا بتوانید تتر بخرید.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
حساب های بین المللی
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
پی پال (PayPal) سامانه‌ای است که برای پرداخت و انتقال وجه الکترونیکی به کار گرفته می‌شود؛ افراد مختلف با استفاده از آن می‌توانند سرمایه خود را ارسال، دریافت و برداشت...
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
حساب های بین المللی
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
پرفکت مانی را که می‌شناسید؟ یک سیستم انتقال پول بین‌المللی است که برخلاف انتظار خیلی از افراد، کاربران ایرانی‌ نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. حالا پرفکت مانی را گوشه...
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
حساب های بین المللی
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
پرفکت مانی (Perfect Money) یک حساب ارزی بین‌المللی است که با استفاده از آن می‌توانید بسیاری از تراکنش‌های مالی خارجی خود را انجام داده و یا درآمد فریلنسری خود را...