حساب های بین المللی

آموزش ساخت شماره مجازی برای پی پال

آموزش ساخت شماره مجازی برای پی پال

پی پال یک سیستم بانکی آنلاین معتبر در اکثر سایت‌ها و سرویس‌های اینترنتی بین المللی برای پرداخت ارزی و انتقال پول در دنیا است. اگر به هر دلیلی بخواهید حساب پی پال داشته باشید، برای افتتاح حساب پی پال لازم است که یک  شماره‌ تلفن برای وریفای کردن حساب (ارسال پیامک کد وریفای) وارد کنید. از آنجایی که ایران تحریم است، نمی‌توان از شماره داخلی برای ساخت حساب پی پال استفاده کرد و لازم است از یک شماره خارجی استفاده کنید. در این شرایط یکی از بهترین کارها برای وارد کردن شماره تماس، استفاده از شماره مجازی پی پال است. شماره‌های مجازی در نوع رایگان و پولی ارائه می‌شوند. ساخت شماره‌ مجازی رایگان پی پال با استفاده از برنامه‌ها و سایت‌های مربوطه به سادگی انجام می‌گیرد؛ اما باید توجه داشته باشید که شماره‌های مجازی پولی از امنیت بالاتری برخوردارند. در ادامه آموزش ساخت شماره مجازی برای پی پال از طریق سایت و اپلیکیشن ارائه شده است. با ساخت و استفاده از شماره مجازی برای پی پال می‌توانید به افتتاح حساب پی پال اقدام کرده و از تمامی خدمات و مزایای آن بهره‌مند شوید. 

آشنایی با پی پال

پی پال (Paypal)، یک حساب بین المللی معتبر است که با  استفاده از آن می‌توانید خیلی سریع و راحت به انجام تراکنش‌های مالی بپردازید. با استفاده از پی پال می‌توانید برای خانواده، دوستان، آشنایان و فروشگاه‌ها و سایت‌های خارجی پول انتقال دهید. شرکت پی پال در سال 1998 تاسیس شده و در زمینه تراکنش‌های مالی و تجارت الکترونیک فعالیت می‌کند. این کیف پول جایگزین مناسبی برای انتقال وجه بوده و به صورت آنلاین تراکنش‌های مالی را می‌توان با آن انجام داد. برای استفاده از پی پال تنها وارد کردن ایمیل و حساب مورد نظر شما کافی است. با استفاده از پی پال می‌توانید انتقال وجه بین المللی، کسب درآمد، خریدهای اینترنتی و پرداخت در سایت‌های خارجی را انجام دهید. 

چرا به شماره مجازی پی پال نیاز داریم؟

کاربران ایرانی نمی‌توانند از خدمات پی پال استفاده کنند و حتی یک حساب پی پال برای خود بسازند، بنابراین اگر بخواهید در پی پال افتتاح حساب کنید، لازم است یک شماره تلفن نیز وارد نمایید. از آنجایی که شناسایی شماره تماس ایرانی مانع از افتتاح حساب در پی پال می‌شود، برای انجام این کار پیشنهاد می‌شود از شماره مجازی پی پال استفاده کنید. با استفاده از شماره مجازی پی پال می‌توانید اکانت وریفای شده این حساب بین‌المللی را ساخته و پرداخت آسان، سریع و ایمنی را تجربه نمایید.

چرا به شماره مجازی پی پال نیاز داریم؟

خصوصیات شماره مجازی پی پال 

ویژگی‌ها و خصوصیات خاصی برای حساب پی پال وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان موارد زیر را نام برد:

  1. اتصال به حساب پی پال: از شماره مجازی برای افتتاح حساب پی پال استفاده می‌شود. از این شماره مجازی می‌توانید برای تأیید هویت و امنیت حساب پی پال استفاده کنید.
  2. حفظ حریم خصوصی: با استفاده از شماره مجازی، نیازی به افشای شماره تلفن اصلی خود ندارید. بنابراین حریم خصوصی خود را در فعالیت‌های مالی آنلاین حفظ می‌کنید.
  3. دریافت پیامک‌ها و کدهای تأیید: شماره مجازی می‌تواند برای دریافت پیامک‌ها و کدهای مورد نیاز برای حساب پی پال استفاده شود. به این صورت می‌توانید حساب پی پال خود را تأیید کرده و از امکانات کامل آن بهره‌مند شوید.
  4. قابلیت استفاده بین‌المللی: شماره مجازی می‌تواند از هر کشوری قابل دریافت باشد. این به شما امکان می‌دهد حساب PayPal را در کشورهای مختلف ایجاد کرده و به خرید و فروش در بازارهای بین‌المللی بپردازید.

راهنمای ساخت شماره مجازی برای پی پال

بطورکلی شماره‌های مجازی در دو نوع پولی و رایگان دسته‌بندی می‌شوند. ساخت شماره مجازی برای پی پال از نوع رایگان به راحتی با استفاده از برنامه‌ها و سایت‌های ساخت شماره قابل انجام است؛ اما باید در نظر داشته باشید که شماره‌ مجازی به دلیل ماهیت کاری خود از داده‌های اصلی برای ساخت اکانت‌های شخصی مانند حساب پی پال شما می‌باشد؛ به همین دلیل سطح امنیت آن برای جلوگیری از نفوذ و دسترسی سایر افراد به اکانت و اطلاعات شخصی شما از اهمیت بالایی برخوردار است. از آنجایی‌که شماره مجازی رایگان نسبت به شماره‌های مجازی پولی و اختصاصی از امنیت کمتری برخوردار بوده و معمولا در اختیار افراد مختلف قرار گرفته‌اند، برای استفاده در پی پال، بهتر است از شماره مجازی پولی و اختصاصی استفاده کنید.

با استفاده از خدمات برخی از سایت‌های معتبر مثل ایرانیکارت می‌توانید به خرید شماره مجازی برای پی پال اقدام کنید. برای ساخت شماره مجازی پی پال و استفاده از آن توجه به برخی از نکات ضروری است، از جمله:

  • شماره مجازی پی پال مخصوص کشور فیلیپین است و با استفاده از آن‌ می‌توانید حساب پی پال خود را وریفای کنید. 
  • پس از خرید شماره مجازی دسترسی پنل در اختیار کاربر گذاشته شده و پس از ورود به آن می‌توانید کد وریفای از سمت پی پال را دریافت کنید. 

همانطور که گفته شد برای ساخت حساب پی پال لازم است که اطلاعات تکمیلی خود مانند نام، آدرس و شماره تماس را وارد کنید. از آنجایی که حساب پی پال به شماره تماس ایرانی حساس است و در صورت تشخیص از ساخت حساب پی پال جلوگیری می‌کند، بنابراین توصیه می‌شود از شماره مجازی خریداری شده برای ساخت حساب پی پال استفاده کنید. 

ساخت شماره مجازی برای پی پال

ساخت شماره مجازی رایگان برای پی پال

با وجود این که استفاده از شماره مجازی رایگان برای ثبت نام در پی پال توصیه نمی‌شود، ولی به هر حال با استفاده از اپلیکیشن‌های زیر می‌توانید شماره مجازی رایگانی را برای استفاده در پی پال تهیه کنید. 

وب‌سایت receivesms.cc:

با استفاده از وبسایت receivesms.cc می‌توانید ساخت شماره مجازی پی پال را انجام دهید. این وبسایت به شما شماره‌های رایگان می‌دهد و می‌توانید با استفاده از آن‌ها پیامک دریافت کرده و کد وریفای خود را دریافت کنید. شماره‌های موجود در این وبسایت رایگان و اشتراکی بوده و امنیت کمتری برای استفاده در پی پال دارند. بنابراین احتمال دارد فرد دیگری از این شماره‌ها نیز برای افتتاح حساب پی پال خود استفاده کند. 

وب‌سایت textnow.com:

یکی دیگر از سایت‌هایی که با استفاده از آن می‌توانید ساخت شماره مجازی برای پی پال را انجام دهید، textnow.com است. این وبسایت مانند سایت معرفی شده قبلی یک شماره مربوط به کشور آمریکا به شما می‌دهد و شما با استفاده از آن می‌توانید وریفای حساب پی پال را انجام دهید. البته توجه به این نکته امری ضروری است که امنیت استفاده از شماره مجازی‌های ارائه شده از این وبسایت نیز بسیار پایین است. 

اپلیکیشن text free:

اپلیکیشن text free یکی از گزینه‌های مناسب برای ساخت شماره مجازی رایگان برای پی پال است. شماره مجازی که از این اپلیکیشن به شما تعلق می‌گیرد مربوط به کشور آمریکا است.شما می‌توانید از بین ایالات مختلف آمریکا کد ایالت خود را در این اپلیکشن وارد کرده و شماره‌های موجود را مشاهده کنید. سپس از بین آن‌ها شماره دلخواه خود را انتخاب نمایید. 

ساخت شماره مجازی برای پی پال

نحوه استفاده از شماره مجازی برای Paypal

برای استفاده از شماره مجازی برای PayPal، می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. انتخاب یک سرویس شماره مجازی: پس از پیدا کردن سرویس مناسب، به آن سرویس مراجعه و مراحل ثبت نام و ایجاد حساب را دنبال کنید. در این مرحله، ممکن است بخواهید اطلاعات شخصی و هویتی خود را وارد کنید.
  2. دریافت شماره مجازی: شماره را در قسمت مربوطه در صفحه تنظیمات یا پروفایل پی پال خود وارد کنید.
  3. تأیید شماره مجازی: در قسمت تأیید حساب پی پال، کد تأیید را وارد کنید. این کد به شماره مجازی ارسال شده و شما باید آن را در صفحه تأیید پی پال وارد نمایید.
  4. 4. تکمیل اطلاعات و استفاده از حساب: پس از تأیید شماره مجازی، می‌توانید اطلاعات حساب خود را تکمیل و از حساب پی پال استفاده کنید. 

سخن نهایی

با خواندن این مقاله آموختید ساخت شماره مجازی برای پی پال چگونه است. با استفاده از خدمات ایرانیکارت می‌توانید به راحتی به خرید شماره مجازی ایمن و مطمئن برای حساب پی پال خود استفاده کنید. در صورتی که در زمینه خرید شماره مجازی یا افتتاح حساب پی پال سوالی دارید، با ما به اشتراک بگذارید. کارشناسان و پشتیبانان ایرانیکارت راهنمایی‌های جامع و کاملی در اختیار شما خواهند گذاشت.

سوالات متداول
Request for Quote

با استفاده از شماره مجازی پی پال می‌توانید به ساخت حساب پی پال اقدام کرده، اکانت خود را وریفای و از تمامی خدمات این حساب بین المللی استفاده کنید.

شماره مجازی پی پال باید قابلیت اتصال به حساب، حفظ حریم خصوصی، دریافت پیامک و استفاده بین المللی را داشته باشد.

آموزش ساخت شماره مجازی برای پی پال
پی پال یک سیستم بانکی آنلاین معتبر در اکثر سایت‌ها و سرویس‌های اینترنتی بین المللی برای پرداخت ارزی و انتقال پول در دنیا است. اگر به هر دلیلی بخواهید حساب...
5 از 1 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. سلام من درآمد پی پال دارم از بازی ولی حساب ندارم چکار کنم؟؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. سلام من شماره مجازی وآدرس فیک و رایگان برای پی پال میخواستم چه طوری به دست بیارم؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی درخواست شما از خدمات ایرانیکارت نمی‌باشد.
      شما می‌توانید برای افتتاح حساب پی پال از طریق ایرانیکارت اقدام کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  3. سلام خوبین من شماره مجازی پی پال رایگان میخواستم چطوری بدست بیارم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، شما می‌توانید خرید شماره مجازی پی پال را از طریق سایت ایرانیکارت انجام دهید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  4. با سلام
    ببینید بنده از 4 سال پیش حساب پی پال درست کردم و وریفای کردم اما با شماره مجازی آمریکا که الان برای ورود به حسابم تایید کد تایید به اون شماره که دیگه دسترسی ندارم میخواد برای این مشکل خط مجازی گوکل ویس گرفتم که متاسفانه دیدم پی پال قبول نمیکنه برای اینکه شماره دیگه ایی رو بدم…. خواستم بپرسم چکار باید کنم و آیا سیم کارت فیزیکی میشه گرفت؟ و حساب پی پال بنده با آدرس و شماره آمریکا هست و هر دفعه با آی پی ثابت آمریکا وارد میشم
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      جهت تغییر شماره نیاز است سیم کارت فیزیکی تهیه کنید و سپس با پشتیبانی پی پال تماس گرفته و شماره خود را تغییر دهید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  5. سلام و درود
    ممنون از مطلب خوب ایجاد شماره مجازی حساب پی پل
    ایا شماره مجازی امریکا برای ایجاد پی پل هست یا نه؟
    و اینکه از این شماره مجازی برای سایر کارهای مربوط به کریپتوکارنسی ها و ارزهای دیجیتال (که امکان کار با بنک های ایران را ندارند) می توان استفاده کرد یا فقط برای پی پل هست؟
    متشکرم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، یه دلیل افزایش حساسیت پی پال و با توجه به نیازهای دیگر شما، استفاده از سیم کارت‌های فیزیکی موجود در مجموعه پیشنهاد می‌شود.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  6. سلام . برای بازی نیاز به پیپال دارم
    شرایط چجوریه

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، امکان افتتاح حساب پی پال از طریق مجموعه ایرانیکارت وجود دارد؛ ولی حتما مطمئن شوید بازی شما فیک نیست و امکان دریافت درآمد را دارد.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  7. سلام وقتتون خوش، معذرت من از طریق سایت payeer با vpn امریکا رفتم و شروع به ساخت اکانت کردم که پیام داد ما به شهروندان امریکا سرویس نمیدیم. و دوباره بدون فیلترشکن اکانت درست کردم و بعد کیف پول payeer رو دانلود کردم و بدون فیلتر شکن واردش شدم و مشکلی نداشت. اما حالا توی پاسخهای شما دیدم که گفتین حتما باید با vpn با payeer وارد و کار کنید بجز کشور امریکا و ایران!؟ و یه مورد دیگه اینه که من از اسم و فامیل واقعی خودم استفاده نکردم ؟ معذرت که طولانی شد ، حالا میخوام بدونم که آیا کلا اکانت payeer من مشکلی نداره اول بخاطر آی پی ایران و بدون فیلترشکن اکانت ساختم و دوم بخاطر اسم و فامیل غیر واقعی که ثبت نام کردم؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      امکان ساخت payeer با آی پی ایران نیست و ممکن است پس از تراکنش آی پی شما بسته شود. توجه کنید که جهت وریفای payeer نیاز به تصویر پاسپورت و ارائه قبض از کشوری که می‌سازید است. ایرانیکارت payeer وریفای شده با مبلغ ۲۹ دلار ارائه می‌دهد، برای استفاده از این سرویس به صفحه افتتاح حساب پایر Payeer مراجعه کرده و ثبت سفارش کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      از حسن توجه شما سپاسگذاریم
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
حساب های بین المللی
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
پی پال (PayPal) سامانه‌ای است که برای پرداخت و انتقال وجه الکترونیکی به کار گرفته می‌شود؛ افراد مختلف با استفاده از آن می‌توانند سرمایه خود را ارسال، دریافت و برداشت...
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
حساب های بین المللی
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
پرفکت مانی را که می‌شناسید؟ یک سیستم انتقال پول بین‌المللی است که برخلاف انتظار خیلی از افراد، کاربران ایرانی‌ نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. حالا پرفکت مانی را گوشه...
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
حساب های بین المللی
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
پرفکت مانی (Perfect Money) یک حساب ارزی بین‌المللی است که با استفاده از آن می‌توانید بسیاری از تراکنش‌های مالی خارجی خود را انجام داده و یا درآمد فریلنسری خود را...