آزمون ها

هرآنچه در مورد ثبت نام pte باید بدانید

هرآنچه در مورد ثبت نام pte باید بدانید

آزمون PTE یکی از آزمون‌هایی است که برای تحصیل در دانشگاه‌های خارجی باید در آن شرکت کرد و مهم‌تر از همه نمره بالا در آن کسب کرد. این آزمون که در دسته آزمون‌های زبان انگلیسی قرار می‌گیرد، برخلاف آزمون آیلتس و آزمون تافل از 3 بخش تشکیل شده و به عبارتی بخش Speaking جداگانه در آن وجود ندارد و با بخش Writing ادغام شده است. در این مقاله همراه ما باشید تا مهم‌ترین نکاتی که در رابطه با ثبت نام pte و موفقیت در آن باید بدانید را در اختیارتان قرار دهید.

مهم‌ترین نکاتی که برای ثبت نام pte باید بدانید!

  • برای ثبت نام در این آزمون باید به سامانه آنلاین مراجعه کرده و حساب کاربری ایجاد نمایید. برای ایجاد حساب کاربری باید اطلاعاتی نظیر نام، نام خانوادگی و … وارد نمایید. به خاطر داشته باشید که این اطلاعات باید با اطلاعات گذرنامه شما همخوانی داشته باشد. در غیر این صورت حتی اگر موفق به شرکت در آزمون شوید، قطعاً مدرکی که به شما داده می‌شود، معتبر نخواهد بود.

باید بدانید:

  1. قوانین و نکاتی که باید در ارتباط با گذرنامه بدانید

  2. انواع ویزای ترکیه

  • در حال حاضر این آزمون در ایران برگزار نمی‌شود. بنابراین برای ثبت نام pte باید یکی از کشورهای همسایه، مانند ترکیه، عراق، امارات و آذربایجان را انتخاب کنید. با توجه به اینکه سفر بدون ویزا به ترکیه و عراق امکان‌پذیر است، معمولاً ایرانیان این کشورها را برای شرکت در این آزمون بین‌المللی انتخاب می‌کنند.

توجه : اگر قصد دارید به آذربایجان سفر کنید، برای دریافت ویزای توریستی آذربایجان می‌توانید از خدمات ارزی ایرانیکارت استفاده کنید. برای ارسال درخواست صدور ویزا آنی می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید:

صدور آنی ویزای توریستی آذربایجان

  • هزینه ثبت نام pte بسته به محل برگزاری آزمون PTE دارد.
کشور هزینه ثبت نام استاندارد هزینه ثبت نام با تاخیر
ترکیه 700 (لیر) 875
آذربایجان 170 (دلار امریکا) 212.5
عراق 217 (دلار امریکا) 271.5
امارات 1050(درهم امارات) 1321.5
  • برای پرداخت هزینه ثبت نام pte می‌توانید از یکی از کردیت کارت‌های ویزا کارت و یا مستر کارت استفاده کنید. در صورت تمایل می‌توانید با استفاده از لینک‌های زیر درخواست خرید و صدور آنی کارت اعتباری را برای ما ارسال کرده و ظرف 2 ساعت کاری اطلاعات کارتتان را دریافت نمایید. هم اکنون می‌توانید از طریق لینک زیر، درخواست پرداخت هزینه ثبت نام pte را به ما بسپارید :

PTE Academic Register

حال که با نحوه پرداخت هزینه آزمون PTE آشنا شدید می‌توانید از طریق لینک زیر نسبت به پرداخت هزینه آزمون PTE خود اقدام کنید. همانطور که می‌دانید هزینه آزمون PTE ترکیه، 880 لیر است که می‌توانید ووچر آن را با تخفیف ویژه با مبلغ 820 لیر از ایرانیکارت تهیه کنید. برای استفاده از این تخفیف می‌توانید از طریق دکمه‌های زیر اقدام کنید.

ثبت نام آزمون PTE

هرآنچه در مورد ثبت نام pte باید بدانید

مهم‌ترین نکاتی که برای موفقیت در آزمون PTE باید بدانید!

  • شب قبل از آزمون خوب استراحت کنید

شاید به نظر بسیاری از شما این نکته بسیار واضح باشد، اما باور کنید یا نه، یکی از مهم‌ترین مواردی که موفقیت شما تأثیرگذار است، میزان استراحتی است که شب قبل از آزمون داشته‌اید. برای اینکه هنگام برگزاری آزمون به اندازه کافی تمرکز داشته باشید، باید حداقل 8 ساعت استراحت کرده باشید.

  • کمی استرس هم بد نیست!

آرامش بیش از اندازه هم برخی مواقع باعث می‌شود که به خودتان بیش از حد اطمینان داشته باشید و در نتیجه آن‌چنان که باید به سؤالات دقت نکرده و درست پاسخ ندهید! کمی استرس به شما می‌کند تا حواستان را جمع کرده و با نهایت دقت و تمرکز به سؤالات پاسخ دهید. چرا که با توجه به تفاوت ارزش دلار و ریال که این روزها برای بسیاری از ما مشکلات عدیده‌ای به وجود آورده است، احتمال شرکت دوباره در آزمون بسیار کم است!

  • قبل از ثبت نام pte ، نقاط ضعفتان را شناسایی کنید

نه تنها قبل از شرکت در این آزمون، بلکه هر آزمون دیگری باید نقاط ضعف و قوتتان را شناسایی کرده و آن‌ها را تقویت کنید! بنابراین بهتر است که به صورت واقع‌بینانه با مشکلات زبانی که دارید مواجه شده و هرچه سریع‌تر درصدد رفعشان برآیید.

  • آزمون PTE آزمون آیلتس نیست!

مهم‌ترین نکته‌ای که در مورد انواع آزمون‌های زبان انگلیسی باید مد نظر داشته باشید، این است که شما برای موفقیت در هر یک از آن‌ها بیشتر از آنکه به دانش زبان انگلیسی نیاز داشته باشید، باید با مهارت‌های استفاده از دانشتان آشنا باشید. با توجه به اینکه سبک برگزاری هر یک از این آزمون‌ها با آزمون‌های مشابه دیگر متفاوت است، نمی‌توان انتظار داشت که با تکنیک‌های هرکدام آشنا بود. پس اگر موفق به کسب نمره مطلوب در آزمون آیلتس نشدید، تصور نکنید که با ثبت نام pte و شرکت در آن می‌توانید موفق شوید. چرا که روش برگزاری این دو آزمون با یکدیگر کاملاً متفاوت است.

بیشتر بخوانید: تعیین سطح زبان انگلیسی چگونه است؟

هرآنچه در مورد ثبت نام pte باید بدانید

  • قبل از شروع آزمون، میکروفون‌هایتان را چک کنید

معمولاً یکی از مشکلات اصلی متقاضیان شرکت در این آزمون، میکروفون‌هایی است که باید با استفاده از آن‌ها به بخش Listening گوش دهید. قبل از اینکه آزمون شروع شود، حتماً میکروفون‌ها را تست کنید که قطع و وصلی نداشته باشد، صدا را به وضوح پخش کند و … .

  • زمان را از دست ندهید

مدیریت زمان برای موفقیت در هر آزمونی یکی از اصول مهم است. پس سعی کنید خودتان را با ساختار و روند برگزاری آزمون وفق دهید. به عنوان مثال تمرین کردن با مداد را شروع کنید، کلمات را با حروف انگلیسی بزرگ و کامل ننویسید چرا که معمولاً زمان بیشتری از شما می‌گیرند و … .

مخاطبین گرامی از همراهی شما سپاسگزاریم. امیدواریم با نکاتی که در این مقاله در اختیارتان قرار دادیم، ثبت نام pte را با موفقیت انجام دهید. اگر برای پرداخت هزینه آزمون PTE سؤالی دارید، می‌توانید از طریق چت آنلاین و یا شماره‌های موجود در سایت با مشاوران ما در ارتباط باشید.

هرآنچه در مورد ثبت نام pte باید بدانید
آزمون PTE یکی از آزمون‌هایی است که برای تحصیل در دانشگاه‌های خارجی باید در آن شرکت کرد و مهم‌تر از همه نمره بالا در آن کسب کرد. این آزمون که...
5 از 1 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آزمون USMLE چیست ؟
آزمون ها
آزمون USMLE چیست ؟
اگر قصد دارید به کشور آمریکا مهاجرت کنید و در آنجا مشغول به تحصیل در رشته پزشکی شوید یا کار طبابت را انجام دهید، حتما باید ثبت نام آزمون USMLE...
آزمون آیلتس ایندیکیتور چیست؟
آزمون ها
آزمون آیلتس ایندیکیتور چیست؟
با گسترش و شیوع ویروس کرونا، برگزاری بسیاری از آزمون‌های حضوری کنسل شد. آزمون آیلتس هم که یکی از آزمون‌های مهم و بین المللی برای سنجش تسلط افراد به زبان...
آزمون تومر؛ آزمون‌‌ های بین‌‌ المللی زبان ترکی استانبولی
آزمون ها
آزمون تومر؛ آزمون‌‌ های بین‌‌ المللی زبان ترکی استانبولی
آیا می‌دانستید که برای ورود به دانشگاه‌های ترکیه و تحصیل در آنجا نیز، باید در آزمون‌ های بین‌ المللی زبان ترکی استانبولی شرکت و رتبه ایده‌آل آن را کسب کنید؟ آیا...