آزمون ها

روش پرداخت هزینه مدرک PMP

روش پرداخت هزینه مدرک PMP

موسسه مدیریت پروژه Project Management Institute که به اختصار PMI نامیده می شود، یک سازمان غیر انتفاعی در زمینه مدیریت پروژه است. این موسسه بیشتر از هر چیزی برای ارائه مدارک (Project Management Professional (PMP و Project Management Body of Knowledge یا PMBK شهرت دارد. PMI مجموعه ای از بهترین و معتبرترین استاندارد های مدیریت پروژه را در اختیار بیش از 3 میلیون کارشناس مدیریت پروژه قرار داده است. برای پرداخت هزینه آزمون های بین المللی نیاز به پرداخت ارزی است. در این مقاله همراه ما باشبد تا در رابطه با روش پرداخت هزینه مدرک PMP توضیح دهیم.

انواع روش های پرداخت ارزی

هزینه مدارکی که به صورت بین المللی اعطا می شوند، معمولاً تنها به روش ارزی قابل پرداخت است. با توجه به تحریم های مالی علیه ایران، امکان پرداخت بین المللی با استفاده از حساب های بانکی ایرانی یا هر شبکه مالی دیگری که متعلق به ایران باشد امکان پذیر نیست.

بنابراین برای انجام فعالیت هایی مثل پرداخت ارزی در این مورد پرداخت هزینه مدرک PMP نیاز به استفاده از روش های جایگزین دارید. به این منظور می توانید از یکی از انواع کردیت کارت فیزیکی مثل انواع ویزا کارت یا انواع مسترکارت استفاده نمایید. چنانچه سایتی که قصد پرداخت در آن دارید امکان استفاده از انواع کیف پول الکترونیکی را به کاربران دهد، یکی دیگر از راه ها پرداخت با پی پال است.

روش های پرداخت هزینه مدرک PMP چیست؟

برای پرداخت هزینه مدرک PMP باید از روش های پرداخت آنلاین استفاده نمود. برای آشنایی با این روش ها همراه ما باشید.

پرداخت با کردیت کارت

برای تهیه کردیت کردیت کارت نیاز به یک حساب بانکی در بانک های بین المللی دارید. برای افتتاح حساب در بانک های بین المللی نیاز به ارائه مدارکی مبنی بر اقامت خود در خارج از ایران دارید. چنانچه امکان ارائه این مدارک برای شما فراهم نیست، می توانید با استفاده از خدمات ایرانیکارت و بدون نیاز به این مدارک کردیت کارت تهیه کنید.

پرداخت پی پال

پی پال از نظر بین المللی به اعتبار قابل توجهی دست یافته. همین امر باعث شده در اغلب سایت های خارجی، علاوه بر درگاه ویزا کارت یک درگاه پرداخت پی پال نیز وجود داشته باشد. پرداخت با پی پال در سایت ها از طریق درگاه پی پل انجام می شود.

روش پرداخت هزینه مدرک PMP

پرداخت آنلاین با ایرانیکارت

با استفاده از خدمات خرید اینترنتی مجموعه ایرانیکارت می توانید به سادگی پرداخت خود را در سایت این موسسه انجام دهید. به این صورت که درخواست خود را ثبت نموده و معادل ریالی آن را پرداخت می نمایید. سپس کارشناسان پرداخت را در سایت PMI انجام داده و مشخصات لازم را در اختیار شما قرار می دهند.

آیا در رابطه با روش پرداخت هزینه مدرک PMP سوالی دارید؟ چنانچه دیدگاه یا پرسشی دارید با ما به اشتراک گذارید.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آزمون USMLE چیست ؟
آزمون ها
آزمون USMLE چیست ؟
اگر قصد دارید به کشور آمریکا مهاجرت کنید و در آنجا مشغول به تحصیل در رشته پزشکی شوید یا کار طبابت را انجام دهید، حتما باید ثبت نام آزمون USMLE...
آزمون آیلتس ایندیکیتور چیست؟
آزمون ها
آزمون آیلتس ایندیکیتور چیست؟
با گسترش و شیوع ویروس کرونا، برگزاری بسیاری از آزمون‌های حضوری کنسل شد. آزمون آیلتس هم که یکی از آزمون‌های مهم و بین المللی برای سنجش تسلط افراد به زبان...
آزمون تومر؛ آزمون‌‌ های بین‌‌ المللی زبان ترکی استانبولی
آزمون ها
آزمون تومر؛ آزمون‌‌ های بین‌‌ المللی زبان ترکی استانبولی
آیا می‌دانستید که برای ورود به دانشگاه‌های ترکیه و تحصیل در آنجا نیز، باید در آزمون‌ های بین‌ المللی زبان ترکی استانبولی شرکت و رتبه ایده‌آل آن را کسب کنید؟ آیا...