ویزا کارت

ویزا کارت چیست و چه کاربردی دارد؟

ویزا کارت چیست و چه کاربردی دارد؟

اگر تجربه خرید در هر یک از سایت‌های فروشگاهی و خدماتی را داشته باشید، می‌دانید که بعد از انتخاب کالا یا خدمات مورد نظر، در نهایت به مرحله پرداخت می‌رسید. این مرحله برای سایت‌های داخلی و خارجی وجود دارد. در وبسایت‌های داخلی مسلما بهترین روش پرداخت، استفاده از کارت‌های بانکی چون پارسیان، تجارت، پاسارگارد و… است. پرداخت ارزی نیز با استفاده از روش‌هایی مثل پی پال، مستر کارت، ویزا کارت و… انجام می‌شود. ویزا کارت (Visaa Card) یکی از مهم‌ترین و بهترین روش‌های پرداخت در سایت است که با خواندن این مقاله می‌توانید به طور کامل بیاموزید ویزا کارت (visa card) چیست؟ چه مزایایی دارد؟ و … .

ویزا کارت (Visa Card) چیست؟

ویزا کارت (VISA Card) یک کارت پرداخت بین المللی است که توسط شرکت خدمات مالی چند ملیتی آمریکایی واقع در سانفرانسیسکو کالیفرنیا صادر می شود. از طریق ویزا کارت می‌توان به آسانی وجه نقد را از طریق کارت‌های اعتباری، کارت های نقدی و کارت های پیش پرداخت در سراسر جهان انتقال داد. بنابراین شاید حالا بدانید ویزا کارت (visa card) چیست و چه کاربردی دارد.

ویزاکارت (Visa)، به مجموعه‌ای از کارت‌ها شامل کارت‌های اعتباری (Credit Cards)، نقدی (Debit Cards) و پیش پرداخت (Prepaid Cards) گفته می‌شود که طیف وسیعی از خدمات خود را به کاربرانش ارائه می‌دهد. با استفاده از ویزاکارت می‌توانید در تمامی کشورها پرداخت انجام دهید، به سایر کشور‌ها پول ارسال و یا از آن‌ها دریافت نمایید و از سایت‌های اینترنتی سراسر دنیا خرید کنید. ارائه تسهیلات مالی در سراسر جهان بر عهده شرکت ویزا می‌باشد.

با استفاده از ویزا کارت می‌توانید برای برداشت وجه نقد، انتقال وجه و سپرده پس‌انداز نیز استفاده کنید. علاوه بر این اگر کاربر ویزا کارت باشید، از تبلیغات و پیشنهادات اختصاصی آن نیز بهره‌مند می‌شوید.

البته به دلیل تحریم‌های اعمال شده بر کشور عزیزمان، در حال حاضر شبکه ویزا در ایران فعالیت ندارد و ایرانیان برای پرداخت‌های خارجی خود باید مشقت‌های فراوانی کشیده و حتی هنگام سفرهای خارجی به جای کارت بانکی، ارز نقد با خود به همراه ببرند.

ویزاکارت چیست

مزایای استفاده از ویزا کارت

استفاده از ویزاکارت مزایای متعددی دارد که بهترین آن، قابلیت استفاده در بسیار از کشورها مثل فرانسه، انگلیس، چین و … است. در این قسمت به سایر مزایای ویزا کارت اشاره می‌شود.

  1. می‌توانید با مراجعه به دستگاه‌های کارتخوان، در بیشتر کشورهای دنیا خرید حضوری داشته باشید.
  2. در اکثر کشورها، می‌توانید با مراجعه به دستگاه‌‌های خودپرداز وجه نقد دریافت کنید.
  3. با استفاده از ویزاکارت می‌توانید خرید محصولات یا خدمات مختلف را از سایت‌های خارجی انجام دهید.
  4. می‌توانید انتقال پول به سایر حساب‌های بین المللی را انجام دهید.
  5. هزینه آزمون‌های بین المللی مثل آیلتس، تافل، دولینگو، GRE و… را پرداخت کنید.
  6. با استفاده از آن به کیف‌پول‌ الکترونیک پی پال متصل شوید.
  7. پرداخت هزینه‌های مربوط به تعیین وقت سفارت آمریکا، کانادا، انگلیس و… را انجام دهید.

آشنایی با انواع ویزا کارت

ویزا کارت‌ها به دو مدل فیزیکی و مجازی تقسیم می‌شوند. ویزا کارت‌های فیزیکی مانند کارت‌های بانکی معمولی هستند که یک شماره 16 رقمی روی آن‌ها درج شده است و با استفاده از cvv2 و تاریخ انقضای روی کارت می‌توانید نسبت به خرید حضوری اقدام نمایید. در ویزا کارت‌های مجازی، کارت فیزیکی در اختیار شما گذاشته نمی‌شود، بلکه اطلاعات حساب و کارت برای شما ارسال شده و فقط برای خریدهای اینترنتی قابل استفاده می‌باشد. با توجه به نحوه صدور ویزا کارت‌ها می‌توان آن‌ها را به 3 دسته ویزاکارت اعتباری، ویزا کارت نقدی و ویزا کارت‌های پیش پرداخت تقسیم کرد.

ویزا کارت‌ مجازی (Visa Card)

ویزا کارت مجازی، یک کارت بین المللی معتبر است که با استفاده از آن می‌توانید تمام پرداخت‌های آنلاین و خریدهای خارجی خود را انجام دهید. این کارت‌ها را می‌توانید به صورت آنلاین گرفته و مشخصات آن را به صورت مجازی دریافت کنید. سپس با اطلاعات دریافتی می‌توانید پرداخت در سایت مورد نظر خود را انجام دهید. شما می‌توانید با بهره‌مندی از خدمات ایرانیکارت در کمترین زمان ممکن و به راحتی، صاحب یک ویزا کارت مجازی شوید. با استفاده از ویزا کارت مجازی می‌توانید از آمازون خرید کنید، پرداخت در سایت نتفلیکس را انجام داده و فیلم ببینید، در اسپاتیفای اکانت خریده و به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید و … .

ویزا کارت‌ فیزیکی

ویزا کارت فیزیکی مانند بسیاری از کارت‌های اعتباری به صورت فیزیکی در اختیار شما قرار می‌گیرند و به حساب اصلی شما متصل می‌شوند. این نوع کارت‌ها هم مثل سایر کارت‌های اعتباری امکان خرید، تراکنش‌های بانکی و دریافت پول از دستگاه خودپرداز را برای شما فراهم می‌کند. استفاده از خدمات ویزا کارت فیزیکی امکان بهره‌مندی از مزایا و تخفیف‌های ویژه را برای شما فراهم می‌کند. همچنین می‌توانید موجودی حساب خود را به ارزهای دیگری نیز تبدیل کنید

ویژگی ویزا کارت‌های اعتباری

به ویزاکارت‌های اعتباری، Credit Card هم گفته می‌شود که با توجه به اعتبار شخص فعال می‌شود. برای صدور این کارت‌ها، فرد توسط نظام بانکی، مورد اعتبارسنجی قرار می‌گیرد و بعد می‌تواند نسبت به تهیه ویزا کارت اقدام نماید. برای اعتبار سنجی در این قسمت از صدور ویزا کارت به سابقه درآمد فرد توجه می‌شود ولی بعد از آن فرد می‌تواند بدون داشتن وجه نقد، حساب متصل به کارت را فعال کند. ویزاکارت‌های اعتباری انواع مختلفی دارند؛ ویزا کارت کلاسیک، گلد و پلاتینیوم که در این قسمت به صورت مختصر به بررسی ویژگی‌ آن‌ها پرداخته می‌شود:

ویزا کارت‌ کلاسیک

ویزاکارت کلاسیک محبوب‌ترین کارت از خانواده visacard است و با استفاده از آن می‌توانید به برداشت وجه از خود پرداز، خرید از وبسایت‌های خارجی و پرداخت حضوری در فروشگاه‌ها استفاده کنید. هزینه‌های پایین و امکانات کامل ویزا کارت کلاسیک، دلیل محبوبیت آن می‌باشد.

ویزا کارت گلد

ویزا کارت گلد پرستیژ بالایی دارد و تمام خدمات ویزا کارت کلاسیک را شامل می‌شود. علاوه بر این با استفاده از آن می‌توانید به خرید آفلاین بپردازید. در خرید آفلاین شما می‌توانید حتی در مواقعی که دستگاه کارت خوان به شبکه وصل نیست خرید انجام دهید (مثل هواپیماها). از همه مهم‌تر این که با ویزا کارت گلد، می‌توانید به سهولت ماشین اجاره کنید و روزانه 5000 دلار وجه نقد برداشت کرده و به تعداد نامحدود کارت بکشید.

ویزا کارت پلاتینیوم

ویزا کارت پلاتینیوم، بالاترین سطح ویزاکارت است که تمام ویژگی‌های ویزا کارت کلاسیک و گلد را دارد. به علاوه این که می‌توان آن را در لانژهای فرودگاهی استفاده نمود و از مزایای آن بهره‌‌مند گردید. همچنین با این کارت می‌توان به صورت نامحدود برداشت وجه کرد و از برخی مزیت‌ها و تخفیف‌ها شبکه ویزا در فروشگاه‌های بین المللی و لانژهای فرودگاهی استفاده نمود.

تفاوت مستر کارت و ویزا کارت

ویزاکارت و مسترکارت به صورت کلی دارای تفاوت‌های محسوس و خیلی زیادی نیستند. با وجود رقابت بسیار زیادی که با یکدیگر دارند و در سراسر دنیا به رسمیت شناخته شده‌اند، ولی هر دو دارای گستردگی زیادی هستند و بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی که مسترکارت را می‌پذیرند، ویزاکارت را نیز قبول می‌کنند و احتمال این که فروشگاهی یکی از آن‌ها را نپذیرد خیلی کم است. در مواقع خریدهای آنلاین و استفاده از خودپردازها نیز شرایط به همین صورت است و از هر دو کارت اعتباری می‌توان استفاده کرد.

ویزا کارت‌های فیزیکی و مجازی

ویزاکارت‌ها به دو صورت قابل ارائه می‌باشند؛ فیزکی و مجازی. در نوع فیزیکی شما دارای یک کارت اعتباری می‌شوید که می‌‌توانید آن را حمل نمایید و در دستگاه‌های خودپرداز استفاده کنید. این کارت‌ها دارای یک شماره کارت 16 رقمی، CVV2 و تاریخ انقضا هستند. کارت‌های فیزیکی را می‌توانید در تمام دستگاه‌های POS که دارای لوگوی ویزاکارت هستند، استفاده نمایید و حتی خریدهای حضوری خود را با آن انجام دهید. به طوری کلی تمام خریدهای آنلاین با این کارت‌ها قابل انجام هستند.

ویزاکارت‌های مجازی، بر عکس انواع فیزیکی دارای کارت فیزیکی نیستند، بلکه فقط مجموعه اطلاعات لازم و ضروری را شامل شماره کارت 16 رقمی، تاریخ انقضا و CVV2 دارند و فقط برای پرداخت در سایت‌های اینترنتی استفاده می‌شوند. البته ویزاکارت مجازی هزینه صدور پایین‌تری دارند و در زمان کمتری هم صادر می‌شود. از آنجایی که به دلیل تحریم‌های اعمال شده نمی‌توان به صورت مستقیم اقدام به خرید ویزاکارت مجازی کرد، برای تهیه آن می‌توانید از خدامت ایرانیکارت استفاده نمایید. به این صورت می‌توانید مانند بیشتر مردم دنیا، به پرداخت‌های بین المللی و خریدهای اینترنتی بپردازید.

استفاده از ویزا کارت برای ایرانیان

تا این قسمت از مقاله، آموختید ویزا کارت (Visa Card) چیست و با مزایای آن آشنا شدید. بعد از دانستن کاربردهای زیاد ویزا کارت حتما نسبت به خرید و داشتن یکی از آن‌ها تشویق می‌شوید. ولی چون ایران تحریم است شاید نتوانید به راحتی به یک ویزا کارت دست یابید. پس در این صورت باید به مجموعه‌های معتبر و شناخته شده، مثل ایرانیکارت مراجعه کنید.

با توجه به این که به خاطر تحریم‌ها ارتباط سیستم بانکداری ایران با اکثر کشورهای دنیا قطع شده، بسیاری از افرادی که قصد سفر به خارج از کشور را دارند ناگریز از پول نقد استفاده می‌کنند و این کار امنیت بالایی ندارد. ولی بهتر است بدانید که تحریم ویزاکارت و مسترکارت در ایران مشکل جدی محسوب نمی‌شود و هر شهروند ایرانی، اگر به هر دلیلی نیاز به ویزا کارت و مستر کارت داشته باشد، به راحتی با بهره‌مندی از خدمات ایرانیکارت می‌تواند ویزا کارت مورد نیاز خود را تهیه کنند. به این صورت افرادی که قصد مهاجرت یا سفر دارند، می‌توانند بدون همراه داشتن مقدار زیادی پول نقد، تنها با همراه داشتن یک کارت به راحتی به سفر خود بپردازند.

استفاده از ویزا در ایران

پس از تهیه‌ ویزا کارت در ایران، شما هم دارای یک حساب بین المللی می‌شوید و می‌توانید بدون واسطه، مبلغ مورد نظر خود را جا به جا کنید. علاوه بر این به راحتی در سایت‌های خارجی خرید کرده و قبل از سفر خودرو یا منزل خود را اجاره می‌کنید. البته نکته‌ای که در زمان استفاده از ویزا کارت‌‌ها در سایت‌‌های خارجی باید رعایت کنید این است که آی پی خود را به کشور دیگری غیر از ایران تغییر دهید.

نمونه‌ای از صفحات پرداختی که ممکن است در هنگام پرداخت‌های بین‌المللی با آن مواجه شوید در تصویر زیر آمده است:

در چنین صفحاتی باید Card Number یا شماره 16 رقمی کارت، Card Holder Name / Name on Card یا نام دارنده کارت، Expire Date / Valid Through Date یا تاریخ انقضای کارت، / CVV2 / Security Code / Card Verification Value / CID یا کد سه رقمی پشت کارت را وارد نمایید.

آیا صادرکنندگان ویز اکارت و مسترکارت در ایران قابل اعتماد هستند؟

درست است که با اعمال تحریم‌ها تا حدودی استفاده از خدمات ویزا کارت در ایران را با مشکل رو به رو شده است، ولی به این معنا نیست که استفاده از آن برای کاربران ایرانی غیر ممکن شده است. مجموعه ایرانیکارت توانسته است تا از طریق تفاهم نامه با دیگر کشورهای دنیا، روش‌هایی را ایجاد کند که ایرانیان بدون داشتن اقامت و فقط با یک پاسپورت، به یک حساب بین المللی دسترسی داشته و یک ویزا کارت برای خود داشته باشند. به این صورت حتی یک شهروند ایرانی نیز می‌تواند مانند شهروندان سایر کشورها از تمامی خدمات ویزا کارت استفاده کنند.

چگونه ویزا کارت بگیریم؟

اگر شما بخواهید نسبت به تهیه یک کارت معمولی هم اقدام کنید، شرایط دریافت آن را باید در نظر بگیرید. ساخت حساب ویزا کارت نیز شرایطی خاصی را دارد که در زمان دریافت آن باید به آن‌ها توجه کنید. از جمله این شرایط می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. اظهارات بانکی
  2. عکس در سایز پاسپورت
  3. پر کردن فرم مربوط به ویزا کارت
  4. کپی کارت ملی، پاسپورت و سایر مدارک هویتی
  5. مدارک اقامتی از جمله قبض آب و برق، گواهینامه رانندگی
  6. و…

نحوه گرفتن ویزا کارت

برای دریافت ویزا کارت مجازی، شما می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده نمایید. برای این کار کافی است وارد سایت رسمی ایرانیکارت شده و از منوی بالای صفحه روی کارت‌های اعتباری و سپس روی ویزا کارت مجازی کلیک کنید. بعد از ورود به حساب کاربری خود، با پرداخت مبلغ آن روی ثبت سفارش کلیک کنید. به این صورت می‌توانید ویزا کارت خود را دریافت نمایید.

نحوه خرید ارز دیجیتال با ویزا کارت

برای خرید ارز دیجیتال، یکی از محبوب‌ترین و ساده‌ترین روش‌ها استفاده از ویزا کارت است چرا که هم روش استفاده از آن راحت است و هم شناخته‌شده‌ترین روش برای پرداخت‌های ارزی می‌باشد. دلیل این که استفاده از ویزا کارت برای خریدهای آنلاین رایج می‌باشد دسترسی به این کارت با سرعت بالا می‌باشد.

برای خرید ارز دیجیتال با استفاده از ویزا کارت یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید در نظر بگیرید، تغییر آدرس آی پی می‌باشد. در زمان پرداخت هزینه ارز دیجیتال نیز، نباید آی پی شما تغییر کند و حتما باید از یک آی پی غیر ایرانی استفاده نمایید. برای ثابت ماندن آی پی و عدم تغییر آن می‌توانید از وی پی اس یا سرور مجازی استفاده کنید. در صورت مشخص شدن آی پی ایران، در زمان خرید ارز دیجیتال، خرید شما کنسل خواهد شد.

برای وارد کردن آدرس، حتما از یک آدرس مطمئن در کشور مربوط به کشور امارات استفاده کنید. وارد کردن آدرس برای ارسال صورت حساب مالی می‌باشد. توجه داشته باشید که حتما خرید ویزا کارت را از شرکت‌های معتبر تهیه کنید که اطلاعات به درستی وارد شده باشد و ویزا کارت مورد نظر شما در زمان کمتری به دست شما برسد.

نحوه خرید بیت کوین با استفاده از ویزا کارت

برای خرید بیت کوین با استفاده از ویزا کارت، مراحل زیر را انجام دهید:

  1. وارد صرافی مورد نظر مثلا کوکوین شده و در منوی بالا روی buy crypto کلیک کنید.
  2. از بین گزینه‌های پیشنهاد شده روی credit/debit card کلیک کنید.
  3. بعد از رفتن به صفحه پرداخت، از بین گزینه‌های انتخابی روش پرداخت با ویزا کارت را انتخاب کرده و بعد از وارد کردن اطلاعات کارت روی confirm کلیک کنید.

به این صورت می‌توانید خرید ارز دیجیتال مورد نظر با استفاده از ویزا کارت را انجام دهید.

کارت هدیه ویزا چیست؟

کارت هدیه ویزا نوعی کارت پیش پرداخت است و هر جایی که ویزا کارت پذیرفته شود، گیفت کارت آن نیز قابل استفاده است. کارت هدیه‌ ویزا با وجه مشخصی صادر می شود و از آن می توان برای خریدهای متعدد، استفاده کرد و هر بار که خرید کنید، آن مبلغ به طور خودکار از حساب شما کسر می شود.

کارت هدیه ویزا می‌تواند به صورت مجازی از طریق ایمیل، یا کارت فیزیکی از طریق پست ارسال گردد. از گیفت‌کارت ویزا می‌توانید در سراسر جهان در فروشگاه‌های آنلاین استفاده کنید. همچنین می‌توان از آن برای پرداخت بدون تماس از طریق کیف پول‌های دیجیتال مثل Apple Pay ،Samsung Pay و Google Pay استفاده کرد.

ویژگی‌های کارت هدیه ویزا

در این قسمت به 4 ویژگی برجسته کارت هدیه ویزا پرداخته می‌شود.

  1. در اختیار مشتری‌ است و کاربران می‌توانند از آن برای خرید آنچه می‌خواهند استفاده کنند.
  2. بسیار امن است و کلیه کارت‌های ویزا در صورت گم شدن یا سرقت قابل تعویض است.
  3. سهولت استفاده در هنگام خرید یکی از ویژگی‌های برجسته این کارت است.
  4. در دسترس بودن کارت‌های هدیه‌ی ویزا که در هر جا کارت ویزا پذیرفته شود، گیفت کارت آن نیز مورد پذیرش قرار می‌گیرد.

سخن نهایی

با خواندن این مقاله آموختید ویزا کارت (VisaCard) چیست، انواع آن کدامند و چه کاربردهایی دارند؟ همین الان می‌توانید نسبت به تهیه این ویزاکارت‌ها اقدام نمایید. در صورتی که سوالی در زمینه استفاده از این کارت‌های اعتباری دارید لطفا با ما به اشتراک بگذارید.

ویزا کارت چیست و چه کاربردی دارد؟
اگر تجربه خرید در هر یک از سایت‌های فروشگاهی و خدماتی را داشته باشید، می‌دانید که بعد از انتخاب کالا یا خدمات مورد نظر، در نهایت به مرحله پرداخت می‌رسید....
5 از 1 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید
  1. سلام
    آیا با ویزاکارت میشه پورسانتهای سایتهایی مثل یوتیوب یا پینترست رو دریافت و به ریال تبدیل کرد؟ برای اینکار ویزاکارت بهتره یا پی‌پال ؟
    ممنونم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، درامد یوتیوب علاوه بر حساب بانکی نیاز به ادسنس دارد و پیشنهاد می‌شود از خدمات مجموعه افراک استفاده کنید .
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. سلام برای سفارش ویزاکارت یا مستر کارت مجازی ۱ دلاری هم نیاز به عکس و پاسپورت داریم؟ یا فقط با ساخت اکانت و پرداخت هزینه میشه این رو دریافت کرد؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، دریافت کارت‌های مجازی با هزینه کمتر از ۲ میلیون تومان در حال حاضر نیاز به احراز هویت ندارد.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  3. با سلام و احترام
    یه سوال داشتم ممنون میشم اگه راهنمای کنید
    آیا میشه از طریق ویزا یا مستر کارت یه شخصی که تو ژاپن با واحد ین پول داره به ویزا یا مسترکارت یه شخصی که تو آمریکا با واحد دلار پول داره پول جا به جا کرد؟؟حالا چه آنلاین چه با ATM.
    پایدار باشید.

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      این مورد بستگی به محدودیت‌های بانک صادر کننده و دریافت کننده دارد.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام و احترام
        ممنون بابت پاسخ گویی
        با paypal چطور آیا قابل انجام است؟؟
        پایدار باشید

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • کاربر گرامی، از پی پال شخص ژاپنی میتوانید به پی پال شخص دیگری در امریکا انتقال وجه داشته باشید. ارز گیرنده هم قابل انتخاب است.

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  4. آیا برای شارژ کردن ویزاکارت و مستر کارت هم میشه از طریق ایرانی کارت اقدام کرد؟؟؟ در صورتی که بخواهیم موجودی کارت رو به ریال تبدیل کنیم باید چیکار کنیم؟؟ اگر جواب سوال اول مثبته، چند درصد برای شارژ حساب باید به ایرانی کارت بپردازیم؟؟ ممنون

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، برای بررسی امکان شارژ کارت شما یا نقد کردن موجودی حساب باید از طریق تیکت با ما در ارتباط باشید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      ویزا شبکه مالی می‌باشد و نوع کارت برای پرداخت اینستاگرام حايز اهمین است که غالبا کارت متصل به حساب بانکی برای این درگاه استفاده می‌شود.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  5. سلام و وقتتون بخیر.
    اگر من یه حساب تو بانک سوئیس داشته باشم و واحد پول هم مثلا فرانک باشه و اگر بخوام به ژاپن مسافرت کنم و بخوام از خودپرداز یا پوز استفاده کنم،واحد پول ها متفاوته!! ایا واحد پول ها خودکار عوض میشه؟؟
    ممنون میشم اگر راهنمایی کنید.

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      در بیشتر موارد وقتی که شما از یک خودپرداز یا پوز خارجی استفاده می‌کنید، واحد پول به صورت خودکار تبدیل می‌شود. به عبارتی، اگر شما یک حساب بانکی با واحد پول فرانک سوئیسی دارید و به ژاپن سفر می‌کنید، وقتی که از خودپرداز یا پوز ژاپنی استفاده می‌کنید، میزان مبلغ در حسابتان به واحد پول ژاپنی تبدیل می‌شود و از حساب شما کسر خواهد شد. معمولا برای تبدیل ارز کارمزد بالایی کسر می‌شود.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  6. نحوه استفاده از ویزا کارت پیش پرداخت ک از خارج از کشور برای ما ارسال شده ،در ایران چطوریه؟
    چطوری میشه نقدش کرد؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      برای نقد کردن موجودی حساب خود، می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  7. همانند کارت های ایرانی امکان انتقال پول به این کارت ها به صورت کارت به کارت وجود داره؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، دارای کد سوئیفت یک طرفه(قابلیت دریافت حواله) می‌باشند (ارسال ارز صرفا به صورت داخلی بانکی انجام می‌شود). نکته مهمی که باید در نظر داشته باشید در صورتی که شماره حساب لیری خود را به فرستنده ارائه کنید و به ارز دیگری به جز لیر برای شما ارسال شود٬ به حساب شما لیر واریز شده و حدود ۴.۵ درصد کارمزد تبدیل ارز از آن کسر می‌گردد.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  8. سلام
    آیا امکان دریافت کارت فیزیکی ویزا کارت فراهم هست؟
    من مطلب سایت شما در مورد مسترکارت رو خوندم و در اون توضیح داده بودید که با مراجعه به زراعت بانک ترکیه امکان دریافت مستر کارت فیزیکی به صورت قانونی فراهم هست.
    آیا برای ویزا کارت هم چنین چیزی فراهم هست؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، دبیت کارت‌ها ویزای الکترون هستند _ برای کارت‌های فیزیکی باید مراجعه به بانک داشته باشید.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، برای خرید ویزا کارت می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کرده و درخواست خود را در پنل سایت ثبت نام نمایید.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  9. بسیار کامل بود. به شخصه بعد از سال‌ها کارکردن با ویزا نمیدونستم سرویس الکترون چیه.

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
تفاوت مسترکارت با ویزا کارت چیست؟
مستر کارت
تفاوت مسترکارت با ویزا کارت چیست؟
صنعت پرداخت الکترونیکی جهان بر چهار شرکت ویزا کارت، مستر کارت، دیسکاور و امریکن اکسپرس حاکم است و مسئولیت رسیدگی به بیشتر پرداخت ها در جهان بر عهده آن ها...
استفاده از ویزا کارت مجازی برای پی پال
ویزا کارت
استفاده از ویزا کارت مجازی برای پی پال
پی پال، یکی از بزرگترین شبکه‌های مالی برای انجام معاملات تجاری و بانکی است که در سراسر دنیا به عنوان یکی از بهترین روش‌ها برای انجام تراکنش‌ها، پرداخت‌های بانکی و...
چگونه از ویزا کارت استفاده کنیم؟
ویزا کارت
چگونه از ویزا کارت استفاده کنیم؟
ویزا کارت (VisaCard)، یک سیستم پرداخت بانکی است که با آن می‌توان از فروشگاه‌های زیادی به صورت اینترنتی و فیزیکی خریداری کرد و از خدمات سایت‌ها و فروشگاه‌های مختلفی استفاده...