دانستنی های گیفت کارت

گیفت کارت ea play چیست؟

گیفت کارت ea play چیست؟

اگر گیمر هستید و می‌خواهید به تعداد زیادی بازی جذاب و حرفه‌ای شرکت الکترونیک آرتز دسترسی داشته باشید و بازی‌های آن را خریداری کنید، این مقاله را بخوانید. با خواندن این مقاله می‌توانید با یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های گیم و بازی جذاب یعنی EA Play  آشنا شوید. همچنین می‌آموزید گیفت کارت EA Play چیست، نحوه خرید آن چگونه است و استفاده از آن چه مزایایی دارد.

گیفت کارت EA Play چیست؟

سرویس EA Play یکی از سرویس‌های اشتراک بازی برای گیمرها است که با استفاده از آن می‌توانند به تمامی بازی‌های شرکت الکترونیک آرتز (Electronic Arts و به اختصار EA) دسترسی داشته باشند. از مزایای استفاده از این سرویس می‌توان دسترسی زودهنگام به بسیاری از بازی‌ها و استفاده از تخفیف‌های 10 درصدی اعمال شده روی محصولات اشاره کرد.

گیفت کارت EA play، یکی از انواع کارت‌های هدیه است که با استفاده از آن می‌توانید به دنیایی از بازی‌های شرکت الکترونیک آرتز دسترسی داشته و آن‌ها را خریداری کنید. این گیفت کارت مانند سایر کارت‌های هدیه بدون تاریخ انقضا است و هیچ محدودیت زمانی در استفاده از آن‌ها وجود ندارد.

سرویس EA Play را می‌توانید ماهانه بر روی پلتفرم پلی استیشن، ایکس باکس 1 و دسکتاپ خریداری کنید. علاوه بر این شما می‌توانید از طریق کنسول‌های مایکروسافت نیز بدون پرداخت هیچ گونه هزینه اضافی، به سرویس EA Play دسترسی داشته باشید.

بیشتر بخوانید: چگونه از بازی آنلاین کسب درآمد کنیم؟

گیفت کارت ea play چیست

خرید اشتراک EA Play چه مزایایی دارد؟

با استفاده از سرویس EA Play جدا از دسترسی داشتن به هزاران بازی جذاب و مهیج، می‌توانید از مزایای زیر نیز بهره‌مند گردید:

  1. فعال شدن آرشیو بزرگی از بازی‌های رایگان
  2. امکان تجربه رایگان آن در زمان ارائه محصول و قابلیت دانلود کل بازی‌ها با اشتراک pro
  3. ارائه هدایای ویژه و جوایزی در بازی‌ها از طرف شرکت Electronic Arts
  4. بهره‌مندی از 10 درصد تخفیف در خرید اینترنتی

سرویس EA Play بر روی چه پلتفرم‌هایی قابل اجرا می‌باشد؟

استفاده از سرویس EA Play بر روی پلتفرم‌های play station، XBox1 و PC قابل دسترسی برای کاربران می‌باشد. کاربران سرویس Xbox S و Play Station5 نیز می‌توانند از سرویس EA Play بهره‌مند شوند. برای دسترسی به بازی‌های آن می‌توانید بر روی کنسول‌های خود برنامه مخصوص آن را نصب کرده و به دانلود برنامه بپردازید. همچنین در پلتفرم PC نیز می‌توانید نرم افزار Pro EA Play را دانلود و در اختیار کاربران بگذارید. یرای خرید حق اشتراک EA Play می‌توانید از گیفت کارت آن استفاده نمایید که هزینه خرید هر گیفت کارت، حدود 15 تا 25 دلار می‌باشد.

گیفت کارت ea play چیست

سرویس EA Play با EA Play Pro چه تفاوتی دارد؟

در قسمت قبلی نیز اشاره شد که کاربران می‌توانند با پرداخت مبلغ کمی بیشتر، به سرویس EA Play Pro دسترسی داشت باشند. نسخه EA Play Pro برای پلتفرم PC است و شما با استفاده از اشتراک پرو می‌توانید به بازی‌ها بدون محدودیت زمانی دسترسی داشته باشید. در صورتی که در نسخه معمولی پرو، حدود 10 ساعت برای تجربه بازی فرصت دارید و پس از آن 10 ساعت باید برای انجام بازی، آن را خریداری کنید. با خرید اشتراک این نسخه از EA Play قابلیت دسترسی به محتواهای اختصاصی و نسخه Deluxe بازی‌ها و … دسترسی داشته باشید.با استفاده از گیفت کارت EA Play Pro شما می‌توانید نسبت به خرید اشتراک پرو این سرویس اقدام کنید.

گیفت کارت ea play چیست

هزینه خرید اشتراک EA Play چقدر است؟

برای خرید اشتراک سرویس EA Play می‌توانید هزینه آن را به صورت ماهانه یا سالانه پرداخت کنید. البته توجه کنید که پرداخت هزینه سالانه آن برای شما مقرون به صرفه‌تر می‌باشد. هزینه عضویت در این سرویس روی پلتفرم‌های Xbox1،Play station 4 و PC ماهانه به قیمت ۴.۹۹ دلار و سالانه حدود ۲۹.۹۹ دلار می‌باشد. با پرداخت این هزینه و خرید حق اشتراک شما می‌توانید به بازی‌های کنسول xbox1،xbox360 و ایکس باکس لایو گلد نیز دسترسی داشته باشید.

سخن نهایی

با خواندن این مقاله آموختید که گیفت کارت EA Play چیست و نحوه خرید آن چگونه است. همچنین با تفاوت سرویس EA Play Pro و EA Play نیز آشنا شدید. در صورتی که شما هم یک گیمر و علاقه‌مند به انجام بازی‌های کامپیوتری هستید، استفاده از گیفت کارت EA Play، پرداخت حق اشتراک این سرویس و دسترسی به هزاران بازی جذاب و متنوع آن به شما پیشنهاد می‌شود.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
گیفت کارت پلی استیشن از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین کارت‌های هدیه موجود در بازار است که با استفاده از آن می‌توانید انواع بازی جذاب و هیجان انگیز را خریداری کنید. همچنین...
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
اگر شما هم دارای یک محصول اپل مثل گوشی هوشمند یا یک سیستم مک هستید، حتما پیش آمده که برای استفاده از سرویس‌ها و خدمات آن لازم باشد از گیفت...
چگونه گیفت کارت بخریم؟
دانستنی های گیفت کارت
چگونه گیفت کارت بخریم؟
شاید بخواهید برای خرید از آمازون و یا هر سایت خارجی اقدام کرده یا تمایل داشته باشید از طریق اپلیکیشن اسپاتیفای به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. همچنین ممکن...