دانستنی های گیفت کارت

مشکل استفاده از گیفت کارت گوگل پلی

مشکل استفاده از گیفت کارت گوگل پلی

گوگل با تشخیص افراد ایرانی گیفت کارت و اکانت جیمیل آن‌ها را مسدود می‌کند؛ به‌همین دلیل لازم است تا هویت ایرانی خود را برای جلوگیری از خطاها و مشکل گیفت کارت گوگل پلی مخفی کنید. هنگامی که برای redeem کردن گیفت کارت گوگل پلی خود اقدام می‌کنید ممکن است با خطاهای بسیاری روبه رو شوید. برای رفع این خطاها نیاز است مواردی مانند تغییر آی‌پی، تکمیل اطلاعات، ارائه پاسپورت و … را انجام دهید. در ادامه ما برای مشکل استفاده از گیفت کارت گوگل پلی به صورت مفصل راه‌حل‌هایی را ارائه داده‌ایم. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

مشکلات و خطاهای استفاده از گیفت کارت گوگل پلی در ایران

از آنجایی که گوگل با تشخیص افراد ایرانی گیفت کارت و اکانت جیمیل آنها را مسدود می‌کند؛ لازم است تا قبل از ورود به گوگل پلی و ردیم کردن گیفت کارت خود هویت ایرانی‌تان را مخفی کنید. در صورت بروز این مشکل، بازگردانی اکانت مسدود شده دردسرهای خود را داشته و ممکن است اصلا بازگردانی نشوند. برای رفع مشکل گیفت کارت گوگل پلی بهتر است، برای انجام عملیات ردیم از مرورگر کروم استفاده نکنید. نکته دوم تغییر ip خود به آی پی آمریکاست؛ برای شناسایی نشدن، تمامی کش‌ها و کوکی‌های خود را پاک کنید.

 

اگر به گیفت کارت گوگل پلی نیاز دارید، مطالعه مقاله آموزش گرفتن گیفت کارت گوگل پلی رایگان را از دست ندهید!

 

بررسی ارورها و حل مشکل گیفت کارت گوگل پلی

هنگامی که برای redeem کردن گیفت کارت گول پلی اقدام می‌کنید ممکن است با خطاهای بسیاری مانند خطای Error redeeming code: Error Code: PRS-GCRPM-01، We need more info to redeem your gift card، Code country does not match your account country و You have already redeemed that code روبه‌رو شوید. دلیل این مشکلات سخت‌تر شدن قوانین گوگل علیه کشورهای تحریم شده است. در ادامه راه‌های رفع خطاهای گیفت کارت گوگل پلی را بیشتر توضیح می‌دهیم.

بررسی ارورها و حل مشکل گیفت کارت گوگل پلی

رفع خطای Error redeeming code: Error Code: PRS-GCRPM-01

دلیل بروز خطای Error redeeming code: Error Code: PRS-GCRPM-01 تغییر ندادن ip خود به آی‌پی آمریکایی است. دقت کنید که نرم افزارهای تغییر آی پی توانایی مقابله با مکانیزم‌های پیشرفته گوگل را ندارند. در واقع مشاهده همچین خطایی در صورت عدم استفاده از آدرس و کد پستی آمریکایی باعث نابودی گیفت کارت شما خواهد شد.

رفع خطای We need more info to redeem your gift card

هنگامی که از خطای قبلی عبور کردید، با خطای بدتری مانند We need more info to redeem your gift card برخورد می‌کنید. این خطا می‌گوید که لازم است اطلاعات بیشتری را وارد کنید. برای رفع ارور گیفت کارت گوگل پلی راهکارهای بسیاری وجود دارند اما پیشرفته بودن مکانیزم‌های شناسایی باعث شده تا تضمینی بر کارایی آن‌ها نباشد.

با کلیک روی Send Us Details فرمی برای شما نمایش داده می‌شود که لازم است آن را پر کنید. سپس ایمیل و کد دریافتی را تحویل دهید. دقت کنید هویت ایرانی شما فاش نشود. برای انجام این کار وارد صفحه ایمیل خود شوید و با کلیک راست روی صفحه و انتخاب گزینه Translate to English رد هرگونه کلمه فارسی در صفحه را از بین ببرید. در نهایت یک اسکرین شات بگیرید و آن را برای گوگل ارسال کنید.

در صورت حل نشدن مشکل به سراغ چت زنده با گوگل پلی بروید. پس از برقراری ارتباط در طی مکالمه بگویید که گیفت کارت را از یکی از دوستان هدیه گرفته‌اید ولی نمی‌توانید از آن استفاده کنید و بخواهید که گیفت کارت برای جیمیل شما redeem کنند. در نظر داشته باشید این کارها موجب حل قطعی مشکلات ردیم کردن گیفت کارت گوگل نمی‌شوند.

راه های رفع ارور We need more info to redeem your gift card. Send us details

اگر با ارور We need more info to redeem your gift card. Send us details برخورد کردید، کافیست تا یکی از راه‌حل‌هایی که برای حل مشکل گیفت کارت گوگل پلی ارائه داده‌ایم را امتحان کنید. در راهکار اول روی Send Us Details کلیک کنید تا فرمی برای شما باز شود و مراحلی که قبلا ذکر کردیم را طی کنید تا هویت ایرانی شما فاش نشود. راه‌حل دوم استفاده از پاسپورت برای احراز هویت است؛ شما با ارسال آن از بلاک خارج شده و وضعیت Payment Method از Pending خارج می‌شود. همچنین شما می‌توانید از طریق آدرس Support.google.com وارد بخش Google Play Store و با پشتیبانی ارتباط برقرار کنید.

علاوه بر مراحل ذکر شده یک راهکار اصلی برای رفع ارور گیفت کارت گوگل پلی مشکل وجود دارد. ابتدا یک جیمیل با آی پی آمریکا بسازید. دقت کنید که برای ساخت آن استفاده از شماره تلفن ایران مشکلی ندارد. اگر با تلفن همراه برای ساخت اکانت اقدام می‌کنید لازم است برخی موارد مانند استفاده از wifi، قرار دادن روی حالت هواپیما و خاموش بودن لوکیشن را رعایت کنید. سعی کنید از مرورگری استفاده کنید که سرچ‌های شما و سایت‌های داخلی در هیستوری آن نباشند.

حال با مراجعه به آدرس www.Play.Google.com برای ساخت جیمیل اقدام کنید. برای اینکار بهتر است از فیلرشکن‌های رایگان استفاده نکنید و در تمامی مراحل دقت کنید که فیلترشکن روشن باشد. پس از طی مراحل ذکر شده در صفحه play.google.com گزینه Redeem Code را انتخاب کنید.

نکات مهم استفاده از گیفت کارت گوگل پلی

رفع خطای Code country does not match your account country

خطای Code country does not match your account country اشاره می‌کند که کدی که وارد کرده‌اید با کشور شما همخوانی ندارد. برای روبه‌رو نشدن با این مشکل بهتر است گیفت کارت آمریکایی بخرید؛ با این کارت برای ردیم کردن با آی پی آمریکایی‌ به مشکل خاصی برخورد نخواهید کرد.

اگر می‌دانید گیفت کارت شما به چه کشوری تعلق دارد، می‌توانید با ساخت جیمیل با ip همان کشور گیفت کارت خود را ردیم کنید. دقت کنید برای این کار از کروم و نرم افزارهای تغییر ip استفاده نکنید. در صورت نیاز به سایت pay.google.com از بخش address اطلاعات مربوط به کیف پول، آدرس، کشور، زیپ کد و… را تغییر دهید.

رفع خطای You have already redeemed that code

 با خطای You have already redeemed that code مواجه می‌شوید، یعنی از کد گیف شما قبلا یکبار استفاده شده است. اگر اینکار را انجام داده‌اید ولی اعتبار شما هنوز شارژ نشده لازم است یکسری مراحل را طی کنید. در گام اول گوشی خود را خاموش و روشن کنید، سپس کش برنامه GooglePlay روی موبایل اندرویدی پاک کنید. چک کنید که به ip خارجی وصل باشید.

نکات مهم استفاده از گیفت کارت گوگل پلی

لازم است برخی نکات مانند میزان اعتبار و واحد پولی، ریجن یا کشور اکانت گوگل را در نظر داشته باشید. این موارد از کلیدی‌ترین و اصلی‌ترین مواردی هستند که قبل از خرید گیفت کارت باید به آنها توجه کنید. در ادامه آنها را شرح داده‌ایم:

  • مانند سایر گیفت کارت‌ها، قبل از خرید باید به میزان اعتبار و واحد پولی کارت توجه کنید؛ یعنی با توجه به میزان اعتبار خریداری شده، کارت شما شارژ می‌شود. دقت کنید در صورت کم بودن اعتبار شما نسبت به گیفت کارتی که خرید کرده‌اید، اعتبار در حساب شما ذخیره خواهد ماند. از آنجایی که فروشگاه گوگل پلی خدمات خود را به‌صورت بین‌المللی ارائه می‌دهد، واحدهای پولی مختلف مربوط به ریجن‌های مختلف مانند دلار، یورو، پوند، فرانک، ین و … را پشتیبانی می‌کند.
  • ریجن یا کشور اکانت گوگل شما یکی از مهم‌ترین نکات قبل از خرید گیفت کارت گوگل پلی شمرده می‌شود. محصولات گوگل با توجه به قوانین و بر اساس واحد پولی کشورهای مختلف مانند آمریکا، کشورهای اروپایی و آسیایی به فروش می‌رسند. در نتیجه اگر گیفت کارت اشتباهی را خریداری کردید، اعتبار برای شما فعال نشده و باید ریجن اکانت خود را پیدا کنید.
  • برای یافتن ریجن، وارد بخش Settings اپلیکیشن گوگل پلی شوید؛ سپس در قسمت Peyments Profile به گزینه Country/Region توجه کنید. دقت کنید قبل از انجام این مراحل Cache و Storage اپلیکیشن را پاک کنید و آی پی ایرانی نداشته باشید.

 

دردسرهای استفاده از گیفت کارت گوگل پلی!

همانطور که ذکر کردیم به‌دلیل مشکلات تحریم‌ها ممکن است گیفت کارت گوگل پلی افراد ایرانی مسدود شود؛ به همین دلیل لازم است تا هویت خود را پنهان کنیم. برای ردیم کردن گیفت کارت خود ممکن است با خطاهایی مانند ror redeeming code: Error Code: PRS-GCRPM-01، We need more info to redeem your gift card، Code country does not match your account country روبه‌رو شوید که راه‌حل‌هایی را برای رفع خطاهای گیفت کارت گوگل پلی ارائه دادیم. همچنین لازم است برخی نکات مانند میزان اعتبار و واحد پولی، ریجن یا کشور اکانت گوگل را در نظر داشته باشید. اگر شما نیز تجربه رفع ارور گیفت کارت گوگل پلی از طریق راهکارهای دیگر را دارید؛ با ما در میان بگذارید.

مشکل استفاده از گیفت کارت گوگل پلی
گوگل با تشخیص افراد ایرانی گیفت کارت و اکانت جیمیل آن‌ها را مسدود می‌کند؛ به‌همین دلیل لازم است تا هویت ایرانی خود را برای جلوگیری از خطاها و مشکل گیفت...
5 از 1 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. خب ینی اگه نخوایم اکانت جدید بسازیم دیگه نمیشه ردیم کرد؟ من میخوام برا جیمیلی که دارم گیفت کارت بگیرم.

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، در حال حاضر امکان استفاده از گیفت کارت گوگل پلی برای کاربران ایرانی حتی با تغییر آی پی نیز وجود ندارد.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام خسته نباشید.
        با vps آمریکا میرم این ارور رو میده :
        We need more info to redeem your gift card. Send us details.
        یه سری ایمیل های احراز شده هستن گویا توی پلی استور هم خدماتی دریافت میکنن ، با اونا این مشکل هم حل میشه؟

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • سلام و احترام
          کاربر گرامی، امکان خرید از گوگل پلی حتی با تغییر آی پی نیز برای کاربران ایرانی وجود ندارد.
          پایدار باشید

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
گیفت کارت پلی استیشن از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین کارت‌های هدیه موجود در بازار است که با استفاده از آن می‌توانید انواع بازی جذاب و هیجان انگیز را خریداری کنید. همچنین...
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
اگر شما هم دارای یک محصول اپل مثل گوشی هوشمند یا یک سیستم مک هستید، حتما پیش آمده که برای استفاده از سرویس‌ها و خدمات آن لازم باشد از گیفت...
چگونه گیفت کارت بخریم؟
دانستنی های گیفت کارت
چگونه گیفت کارت بخریم؟
شاید بخواهید برای خرید از آمازون و یا هر سایت خارجی اقدام کرده یا تمایل داشته باشید از طریق اپلیکیشن اسپاتیفای به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. همچنین ممکن...