اکانت های خارجی

سایت لیندا، بهترین مرکز آموزش های آنلاین

سایت لیندا، بهترین مرکز آموزش های آنلاین

آیا بزرگترین مرکز آموزشی آنلاین را می‌شناسید، که با استفاده از آن بتوانید کلی مهارت و نرم افزار را، بدون رفتن به کلاس بیاموزید؟ سایتی که با استفاده از آن بتوانید به بهترین اساتید دنیا دسترسی داشته و نسخه‌های به روز و جدید نرم افزارها آموزش ببینید. در این مقاله با سایت لیندا به عنوان یکی بزرگترین مراکز آموزشی دنیا آشنا شده و می‌آموزید که lynda چیست و آموزش های آن چگونه است؟ همچنین نحوه ثبت نام در سایت لیندا به صورت تصویری به شما آموزش داده می‌شود.

سایت lynda چیست ؟

سایت لیندا، مملو از فیلم‌های آموزشی است که توسط لیندا و همسرش بروس هیون، برای معرفی کسب و کارها و آموزش مهارت‌ها راه‌اندازی شد. آموزش‌های این سایت به مرور گسترش یافت و باعث شد به یکی از بزرگترین مراکز آموزشی آنلاین دنیا تبدیل شود. دوره‌های آموزشی زیادی در سایت لیندا وجود دارد مثل مارکتینگ، فروش، اکسل، فتوشاپ، تری دی مکس، اینستاگرام، فیس بوک، گوگل ادز و چندین مهارت و نرم افزار دیگر. شما می‌توانید با مراجعه به سایت Lynda با موضوع‌های اصلی و زیر شاخه‌های آن آشنا شوید.

با شهرت یافتن سایت لیندا و افزایش منابع و مهارت‌های آموزشی آن، شرکت LinkedIn آن را خرید و باعث شد روز به روز بر گستردگی آموزش‌های لیندا افزوده شود.

این سایت دارای 13 هزار دوره آموزشی است که هفته ای یک بار هم دوره‌های آن آپدیت شده و آموزش‌های جدید به آن اضافه می‌شود. مثلا شما می‌توانید در سایت لیندا، آموزش اکسل یا فتوشاپ را از سال 2010 تا سال 2021 به صورت کامل و جامع دریافت کنید.

استفاده از آموزش‌ های لیندا ، چه مزیت‌هایی دارد؟

سایت لینکدین، جدا از آموزش‌های کامل و به روزی که دارد، دارای مزایای دیگری هم می‌باشد که در این قسمت به آن‌ها اشاره می‌شود.

  1. با داشتن بهترین اساتید آموزشی دنیا و دوره‌های آموزشی کامل، باعث افزایش مهارت و خلاقیت شما می‌شود.
  2. در پایان هر دوره، آزمون‌هایی دارد که تسلط و مهارت شما به آن دوره را می‌سنجد و گواهی معتبری هم ارائه می‌شود.
  3. امکان استفاده از فیلم‌های آموزشی، در هر شرایط با استفاده از موبایل و کامپیوتر را فراهم می‌کند.
  4. سایت آن به 5 زبان زنده دنیا ارائه می‌شود.
  5. امکان استفاده آن از طریق پلتفرم‌های ویندوز، مک، آندروید، IOS و Apple TV برای شما فراهم می‌باشد.
  6. در صورت انتشار آموزش‌های جدید، به شما اطلاع رسانی می‌کند.
  7. امکان استفاده از فیلم‌های آموزشی آن به صورت آفلاین برای شما فراهم است.
  8. تخفیف‌های ویژه ای برای دانشجویان دانشگاه‌های مختلف در سطح جهان ارائه می‌شود.

ثبت نام در سایت Lynda چگونه است؟

شما می‌توانید برای ثبت نام و استفاده از آموزش های لیندا ، مراحل زیر را سپری کنید.

1- وارد سایت linkedin شوید و روی sign in کلیک کنید.

ثبت نام در سایت لیندا

2- در صورتی که قبلا در این سایت اکانت ساخته‌اید، ایمیل خود را وارد کرده و روی Continue کلیک کنید. در غیر اینصورت، join now را انتخاب کنید.

آموزش های لینک دین

3- ایمیل و پسورد خود را وارد کنید و روی Agree & join کلیک کنید.

آموزش های لیندا

4- نام و نام خانوادگی خود را وارد کرده و روی Continue کلیک کنید.

نحوه ثبت نام در لینک دین

5- کد ارسال شده به شماره همراه خود را وارد کرده و روی Submit کلیک کنید.

سایت لیندا

6- کد ارسال شده به ایمیل خود را وارد کرده و روی Agree & Cofirm کلیک کنید.

ثبت نام در لیندا

اکنون شما موفق به ساختن اکانت در سایت لینکدین شده‌اید. برای خرید اشتراک می‌توانید ماهانه مبلغ  29.99 و سالیانه 24.99 دلار پرداخت کنید. با خرید اشتراک سالیانه، در 17 درصد هزینه‌ها صرفه جویی می‌شود (یعنی ماهانه 19.99 دلار پرداخت می‌کنید).

با توجه به اینکه، سایت لینکدین، بین‌المللی می‌باشد، شما می‌توانید با استفاده از انواع کارت‌های اعتباری ویزا کارت، مستر کارت و یا کیف پول الکترونیکی پی پال هزینه خرید اکانت آن را پرداخت کنید. هر کاربر به مدت 30 روز می‌تواند به صورت رایگان و البته با اعمال یک سری محدودیت‌‌ها، از آموزش‌های این سایت استفاده کند. بعد از 30 روز کاربر ملزم است برای استفاده از فیلم‌های آموزشی هزینه‌ی اشتراک ماهانه یا سالانه سایت لینکدین را پرداخت کند.

این مطلب صرفا برای افزایش آگاهی شما عزیزان تهیه شده است و جنبه آموزشی دارد. ایرانیکارت مسئولیتی در قبال استفاده از این محتوای آموزشی نخواهد داشت.

سخن نهایی

در این مقاله با آموزش‌ های لیندا به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مراکز آموزشی آنلاین دنیا آشنا شدید و آموختید که سایت lynda چیست و آموزش‌ های آن چگونه است؟ همچنین با نحوه ثبت نام در سایت لیندا (لینکدین) آشنا شدید. آیا شما از هیچ دوره آموزشی لیندا استفاده کرده‌اید؟ نظر شما در مورد دوره‌های آموزشی آن چیست؟ لطفا نظرات و تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
اکانت های خارجی
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
شماره مجازی (virtual number) شماره تلفنی است که وجود حقیقی نداشته و بدون نیاز به سیمکارت کارایی شماره‌های واقعی را دارد؛ به بیان دیگر، این سرویس نوعی تلفن مجازی است...
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
اکانت های خارجی
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
تلگرام پرمیوم چیست؟ تلگرام با میزبانی از 700 میلیون کاربر فعال ماهانه در سراسر جهان، از جدیدترین پلن اشتراکی جذاب خود یعنی تلگرام پرمیوم رونمایی کرد. تلگرام پریمیوم نسبت به...
آموزش استفاده از ChatGPT در ایران از صفر تا صد
اکانت های خارجی
آموزش استفاده از ChatGPT در ایران از صفر تا صد
چت بات ChatGPT از جذاب‌ترین ربات‌های هوش مصنوعی است که می‌تواند پاسخگوی بسیاری از سوالات انسان باشد. جذابیت این ربات موجب شده است تا استفاده از ChatGPT در ایران نیز...