اخبار ارز دیجیتال

۵ میلیون دلار پاداش برای کسانی که فساد تیم بایننس را گزارش دهند!

۵ میلیون دلار پاداش برای کسانی که فساد تیم بایننس را گزارش دهند!

پس از سقوط قیمت توکن شبکه رونین (RONIN)، یی هه (Yi He)، یکی از بنیانگذاران بایننس، از تغییرات داخلی در این پلتفرم خبر داد و هشدارهای جدی در مورد نشت داده‌ها صادر کرد.

پس از کاهش ۲۰ درصدی قیمت رونین در پی عرضه آن در بایننس، گمانه‌زنی‌هایی در مورد نشت احتمالی اطلاعات لیست شدن رونین در این صرافی مطرح شده است. اما حالا یی هه، یکی از بنیانگذاران بایننس، توضیح جامعی در مورد این شایعات ارائه کرده است.

بنیانگذار بایننس نسبت به لغو لیست شدن توکن‌ها هشدار داد

یی هه به نگرانی‌ها و گمانه‌زنی‌های جامعه کریپتو در مورد لیست شدن توکن RONIN در بایننس پرداخت. او موضوع نشت اطلاعات را تایید کرد و از ایجاد تغییرات داخلی، اجرای اقدامات سخت‌گیرانه‌تر و تشریح عواقب دستکاری معاملات برای اعضای تیم که به اطلاعاتی در طول فرآیندهای لیست شدن توکن‌ها دسترسی پیدا می‌کنند، خبر داد. او گفت:

  • تغییرات داخلی: بایننس مدیریت داخلی و انزوای گروه لیست کردن ارزها را افزایش می‌دهد. هرگونه نشت اطلاعاتی در داخل پروژه ممکن است منجر به اخطار و خاتمه همکاری با اعضا شود.
  • شرکای خارجی: فرآیندهای ارتباط خارجی، از جمله تحقیقات پروژه و مدل‌های توکن، بهبود خواهند یافت. هرگونه درز اطلاعات فهرست‌بندی ارز پروژه‌ها منجر به لغو، تمدید یا تعدیل این فرآیند می‌شود.
  • نظارت فنی: بایننس نظارت فنی خود را برای شناسایی و رسیدگی به مشکلات احتمالی افزایش خواهد داد. این روند شامل نظارت بر جفت‌ ارزهای معاملاتی و اعلامیه‌ها می‌شود. حتی اگر محتوا رمزگذاری شده باشد نیز این اقدامات صورت می‌گیرند تا از ایجاد یک محیط امن برای کاربران اطمینان حاصل شود.

یی از حمایت جامعه کریپتو قدردانی کرد و به کاربران از تلاش‌های مداوم بایننس برای حفظ شفافیت، امنیت و یکپارچگی در فعالیت این صرافی اطمینان داد.

۵ میلیون دلار پاداش

یی هه همچنین از یک برنامه تشویقی برای ارائه پاداش به کسانی که گزارشات مربوط به فساد احتمالی در این پلتفرم را منتشر می‌کنند، رونمایی کرده است. او بر تعهد این پلتفرم به شفافیت و یکپارچگی با ارائه جوایز قابل‌توجه برای اطلاعات تایید‌شده تاکید می‌کند.

یی هه ساختار این پاداش را تشریح کرد و بیان می‌کند هر کسی که در مورد فساد اعضای تیم بایننس گزارش دهد، پاداش آسیب‌پذیری امنیتی از ۱۰ هزار تا ۵ میلیون دلار دریافت خواهد کرد. مهم‌تر از همه اینکه بایننس برای اطمینان از امنیت این افراد، هویت افرادی را که فساد داخلی این صرافی را گزارش می‌کنند، محرمانه نگه می‌دارد.

به گفته یی هه، کارمندانی که فساد آن‌ها تأیید شده‌ و سپس به پروژه‌ها یا صندوق‌های دیگر ملحق می‌شوند، در لیست سیاه دائمی پروژه‌ها و صندوق‌های مربوطه بایننس قرار می‌گیرند و اجازه فعالیت مجدد نخواهند داشت. علاوه بر این، از صندوق‌های اصلی دعوت شده تا قبل از تمدید هرگونه همکاری، برای بررسی کامل پس‌زمینه افراد با بایننس تماس بگیرند و بر تعهد این پلتفرم به حفظ یک اکوسیستم عاری از فساد کمک کنند.

این دست از اقدامات با تلاش‌های مستمر بایننس برای حفظ استانداردهای بالای امنیت، اعتماد و رفتار اخلاقی در فعالیت‌های خود هماهنگ است.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش گرفتن جم رایگان فری فایر + بازی کنیم جم بگیریم؟
دانستنی های گیفت کارت
آموزش گرفتن جم رایگان فری فایر + بازی کنیم جم بگیریم؟
چگونه جم رایگان فری فایر بگیریم؟ این سوال یکی از رایج‌ترین سوالاتی است که گیمرها با آن مواجه می‌شوند و برای انجام بهتر بازی فری فایر به دنبال جواب دقیقی...
تتر چیست؟ محبوب ترین استیبل کوین دنیا
معرفی ارز دیجیتال
تتر چیست؟ محبوب ترین استیبل کوین دنیا
تتر (USDT) بزرگ‌ترین استیبل‌کوین از نظر ارزش بازار است. از اصلی‌ترین کاربرد این نوع دارایی‌ها می‌توان به این مورد اشاره کرد که معامله‌گران بازار رمزارزها از تتر و دیگر استیبل‌کوین‌های...
آموزش نحوه خرید و فروش تتر در ایران
سرمایه گذاری در ارز دیجیتال
آموزش نحوه خرید و فروش تتر در ایران
در دنیای جذاب رمزارزها و بازارهای مالی دیجیتال، تتر (USDT) به عنوان یک رمزارز محبوب و پایدار برای انتقال و نگهداری ارزش مالی در جهان و علی الخصوص ایران جایگاه...
تاریخچه بیت کوین از ابتدا تا سال ۲۰۲۴
آموزش ارز دیجیتال
تاریخچه بیت کوین از ابتدا تا سال ۲۰۲۴
ساتوشی ناکاموتو، نابغه‌ای ناشناس بود که دنیای فناوری را تکان داد. این شخص ناشناس در یکی از انجمن‌های اینترنتی در سال 2008 خلق یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز را پیشنهاد کرد...
کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت های خارجی
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت های خارجی
متاسفانه بیشتر عکاسان اطلاعات دقیقی از نحوه کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت های خارجی نداشته و نمی‌دانند که چگونه به کمک آن درآمد ارزی مناسبی را به...
پی پال چیست؟ آموزش صفر تا صد حساب پی پال
حساب های بین المللی
پی پال چیست؟ آموزش صفر تا صد حساب پی پال
حتما برای شما هم پیش آمده که بخواهید از سایتی خرید کنید یا در سایتی اشتراکی ایجاد کنید و ندانید بهترین و مطمئن‌ترین روش برای پرداخت هزینه کدام است. وقتی...