اخبار ارز دیجیتال

تثبیت بیت کوین در 36000 دلار، سیگنال رالی بعدی؟

تثبیت بیت کوین در 36000 دلار، سیگنال رالی بعدی؟

معامله گران ارزهای دیجیتال و بیت کوین باید برای یک حرکت صعودی دیگر آماده شوند! این نتیجه بررسی این گزارش از وب سایت Newsbtc بود.

طبق این بررسی و تحلیل در صورتی که بیت کوین بتواند در محدوده مقاومتی 35,750 تا 36,000 دلار باقی بماند می‌توان سناریو‌های خوشایندی را انتظار داشت.

یک کاربر به نام الکس تورن، رئیس تحقیقات سازمان، منطقه 250 دلاری بین این قیمت‌ها را به عنوان یک مانع مهم برای تصفیه لیکویدیشن است که معامله گران مشتقات به آن دقت می‌کنند.

اگر معامله گرانی که در سمت صعودی بازار ایستاده‌اند بتوانند با معاملاتشان باعث شکست محدوده حال حاضر مقاومتی بیت کوین شوند، قیمت‌ها این هفته به خاطر تقاضای ایجاد شده در بازار قراردادهای فوری، به طور قابل توجهی افزایش خواهند یافت.

بررسی بیت کوین
بیت کوین و بررسی احتمالات صعودی آن

آیا بیت کوین برای یک رالی دیگر آماده است؟

الکس تورن، رئیس تحقیقات وب سایت Newsbtc وضعیت فعلی نمودار بیت کوین را با رویدادهای هفته گذشته که باعث انفجار قیمتی این ارز شد، مقایسه کرد. در نرخ‌های قیمتی کنونی، نوسانات بیتکوین پایدار است اما در محدوده بالاترین قیمت‌های سال 2023 قرار دارد و خریداران انتظار بیشترین سود را با بهبود وضعیت روانی بازار دارند.

اگرچه بیشتر کاربران به کمیسیون اوراق بهادار و بورس ایالات متحده (SEC) و تأیید احتمالی یک صندوق معاملاتی بیتکوین (ETF) به عنوان محرکی برای حرکت تند بعدی نگاه می‌کنند، تورن اتفاقات در صحنه معاملات بیت کوین را به طور دقیق دنبال می‌کند، به ویژه بازار مشتقات. در ارزیابی این تحلیلگر، معامله گران گزینه‌های اصلی محرک‌های رالی صعودی بعدی خواهند بود.

چرا 36,000 دلار یک سطح قیمت کلیدی است

بر اساس ارزیابی این تحلیلگر، هنگامی که قیمت بیت کوین سقف 35,750 تا 36,000 دلار را بشکند، «معامله گران گزینه‌ها برای هر 1% حرکت صعودی، باید 20 میلیون دلار بیت کوین را خریداری کنند» که قیمت‌ها را به بالا می‌برد”. دلیلی که معامله گران باید بیت کوین را در بازار فوری خرید یا فروش کنند، به وابستگی آن دارد که آن‌ها چه تصمیمی می‌گیرند.

Bitcoin price on October 30
بررسی بیت کوین

هدف در این حالت این است که «دلتایی نیوترال» باقی بماند.

اDelta Neutral به تعادل دلتا در یک جایگاه معاملاتی که یک معامله‌گر در بازار مالی دارد و می‌تواند دلتا را با محاسبه تغییرات قیمت دارایی مبنایی و تاثیر آن بر ارزش موقعیت خود درک کند اشاره دارد.

این مفهوم ارزش انتخاب و ریسک معاملات را برای معامله گران حرفه‌ای تعیین می‌کند.

تصمیم برای معاملات لانگ در بازار پس از «فشار بالا برای رشد بیشتر» اتفاق می‌افتد، که همانطور که تورن توضیح می‌دهد، قیمت‌ها را در هفته گذشته به بالا برده است.

ازنظر فنی، فشارخرید زمانی پیش می‌آید که گزینه‌های خرید به طور فزاینده‌ای خریداری می‌شوند و باعث می‌شود معامله گران، بیشتر کارگزاران بازار، به منظور حفظ جایگاه‌های خود و «دلتایی نیوترال»، دارایی مبنایی را، در این حالت بیت کوین، خریداری کنند. با توجه به روند و تنظیم فعلی، به ویژه در نمودار روزانه، این اتفاق ممکن است رخ دهد.

تورن با نگاهی به سایر معیارها، به تفاوت در عرضه دارایی هولدرها توسط فعالان و هولدرهای بلندمدت داشت. با این حال، از جنبه مثبت، نسبت اسکور Z قیمت بازار به قیمت واقعی نشان می‌دهد که بیت کوین در وضعیت «سالمی» قرار دارد.

به تاریخ 30 اکتبر، بیتکوین در یک الگوی صعودی قرار دارد و معامله گران اکثرا خریدار هستند. اینکه آیا روند صعودی باقی می‌ماند یا نه؟پاسخ وابسته به قدرت خریداران است و باید دید آیا آن‌ها می‌توانند بیت کوین را به بالاترین قیمت‌ها به نسبت گذشته و به حدود 36,000 دلار برسانند؟

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش گرفتن جم رایگان فری فایر + بازی کنیم جم بگیریم؟
دانستنی های گیفت کارت
آموزش گرفتن جم رایگان فری فایر + بازی کنیم جم بگیریم؟
چگونه جم رایگان فری فایر بگیریم؟ این سوال یکی از رایج‌ترین سوالاتی است که گیمرها با آن مواجه می‌شوند و برای انجام بهتر بازی فری فایر به دنبال جواب دقیقی...
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
اکانت های خارجی
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
تلگرام پرمیوم چیست؟ تلگرام با میزبانی از 700 میلیون کاربر فعال ماهانه در سراسر جهان، از جدیدترین پلن اشتراکی جذاب خود یعنی تلگرام پرمیوم رونمایی کرد. تلگرام پریمیوم نسبت به...
آموزش نحوه استخراج بیت کوین با گوشی + معرفی 5 برنامه کاربردی برای استخراج سریع
استخراج ارز دیجیتال
آموزش نحوه استخراج بیت کوین با گوشی + معرفی 5 برنامه کاربردی برای استخراج سریع
استخراج بیت کوین با استفاده از گوشی‌های هوشمند، که در ابتدا تنها توسط رایانه‌های قدرتمند و تجهیزات مخصوص ممکن بود، اکنون با پیشرفت تکنولوژی و افزایش قدرت پردازشی گوشی‌های هوشمند،...
پشتوانه بیت کوین چیست؟ تأثیر تکنولوژی بلاکچین بر مالیات و اقتصاد
آموزش ارز دیجیتال
پشتوانه بیت کوین چیست؟ تأثیر تکنولوژی بلاکچین بر مالیات و اقتصاد
هر پولی، یک پشتوانه دارد. بیت کوین، اولین و پراستفاده‌ترین ارز دیجیتال دنیا، پیش‌فرض‌های ذهن بسیاری از افراد در مورد پشتوانه پول‌ها به هم ریخته است. بیت کوین برخلاف ارزهای...
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
اکانت های خارجی
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
شماره مجازی (virtual number) شماره تلفنی است که وجود حقیقی نداشته و بدون نیاز به سیمکارت کارایی شماره‌های واقعی را دارد؛ به بیان دیگر، این سرویس نوعی تلفن مجازی است...
بهترین ارز دیجیتال برای سود روزانه ویژه ایرانی‌ها
سرمایه گذاری در ارز دیجیتال
بهترین ارز دیجیتال برای سود روزانه ویژه ایرانی‌ها
معاملات روزانه ارزهای دیجیتال به دلیل داشتن سودهای کوتاه‌مدت اما پربازده، اخیرا به روشی محبوب برای تریدرها تبدیل شده است. بدین‌ ترتیب، معامله‌گران از طبیعت سریع و پرنوسان بازار کریپتو...