اخبار ارز دیجیتال

پیش به سوی ۱۰۰ هزار تراکنش در ثانیه؛ اوالانچ از Vryx رونمایی کرد

پیش به سوی ۱۰۰ هزار تراکنش در ثانیه؛ اوالانچ از Vryx رونمایی کرد

آوا لبز (Ava Labs) از راه‌حل Vryx رونمایی کرد. Vryx یک راه‌حل مقیاس‌پذیری پیشگامانه برای بلاک چین آوالانچ محسوب می‌شود که با هدف دستیابی به ۱۰۰ هزار تراکنش در ثانیه (TPS) معرفی شده و بزودی در شبکه آزمایشی HyperSDK پیاده‌سازی خواهد شد. Vryx از یک کانال ارتباطی جدید برای بهبود عملکرد پردازش تراکنش‌ها استفاده می‌کند که نشان‌دهنده یک جهش قابل‌توجه در مقیاس‌پذیری و کارایی این بلاک‌ چین است. این راه‌حل همچنین به تعهد آوا لبز برای عبور از مرزهای فناوری بلاک چین تاکید می‌کند. این رویکرد نوآورانه که در پست تحقیقاتی اوالانچ به تفصیل شرح داده شده، نه تنها گواهی بر تعهد آوا لبز به مقیاس‌پذیری محسوب می‌شود، بلکه یک تغییر سرنوشت‌ساز در عرصه بلاک چین خواهد بود.

Vryx: پیش به سوی ۱۰۰ هزار تراکنش در ثانیه

این راه‌حل برای هدایت بلاک چین اوالانچ به قلمرو جدیدی از سرعت و کارایی طراحی شده و نرخ تراکنش‌هایی را هدف قرار می‌دهد که زمانی یک رویا تلقی می‌شدند. با توجه به اینکه انتظار می‌رود نتایج تست Vryx در هفته‌های آینده منتشر شوند، اما جامعه ارزهای دیجیتال نسبت به این موضوع خوش‌بین است.

استقرار Vryx در بلاک چین یک حرکت حساب‌شده و استراتژیک است. این راه‌حل در اولین شبکه آزمایشی HyperSDK فعال می‌شود و نقطه عطف آن برای اواسط سه ماهه دوم سال جاری برنامه‌ریزی شده است. HyperSDK یک چارچوب قدرتمند برای ساخت بلاک چین‌های با کارایی بالا، سازگار با ماشین‌های مجازی و قابلیت‌های قرارداد هوشمند است.

Vryx آماده است تا این هایپر چین‌ها را تقویت کند و توسعه‌دهندگان تضمین می‌کنند که این فناوری در نهایت به پلتفرم اصلی اوالانچ وارد می‌شود و امکانات آن را به تدریج افزایش می‌دهد.

HyperSDK: بنیادی برای بلاک چین‌های اثبات آینده

HyperSDK چیزی بیش از یک چارچوب ساده است. HyperSDK سنگ بنایی به حساب می‌آید که بلاک چین‌های اثبات آینده بر روی آن ساخته می‌شوند. دیدگاه آوا لبز برای ارائه مقیاس‌پذیری بی‌همتا برای سازندگان بلاک چین، نیروی محرکه توسعه HyperSDK بوده است. معرفی Vryx در این اکوسیستم فقط یک بروزرسانی نیست، بلکه یک رویکرد متحول‌کننده برای نحوه عملکرد بلاک چین محسوب می‌شود که نوید ارائه بهترین کارایی و مقیاس‌پذیری را در کلاس خود می‌دهد.

سخنگوی آوا لبز چشم‌انداز این شرکت را به اختصار بیان کرد:

از زمان آغاز به کار HyperSDK یعنی بیش از یک سال و نیم پیش، آوا لبز به ارائه بهترین راه‌حل‌های مقیاس‌پذیری در کلاس خود برای هر کسی که بلاک چینی را بر روی اوالانچ می‌سازد مشغول بوده است. حالا با انتشار Vryx یک گام دیگر به این هدف نزدیک‌تر می‌شویم.

استراتژی پشت Vryx

در قلب Vryx یک مفهوم جدید نهفته است و آن هم چیزی نیست جز ایده بخش‌بندی فرآیند پردازش تراکنش‌ها و اجرای آن‌ها در کانال‌های ارتباطی. این استراتژی به هر بلوک از تراکنش‌ها اجازه می‌دهد تا همزمان با آماده شدن بلوک بعدی، به تأیید برسند.این روش کاملاً هم جدید نیست و در سایر پلتفرم‌های بلاک چینی مانند Aptos و Sui نیز به صورت موفق پیاده‌سازی‌ شده است. با این حال، Vryx با هدف اصلاح و بهینه‌سازی این رویکرد، نوید عملکرد بهتری را به ویژه در محیط‌های پیچیده می‌دهد.

سخنگوی آوا لبز مزیت اصلی Vryx را به این صورت توصیف کرد و گفت:

انتظار می‌رود Vryx مانند سایر ساختارهایی که تراکنش‌ها را قبل از تأیید کامل در محیط‌های عادی تکرار می‌کنند، در محیط‌های پیچیده عملکرد بهتری را از خود نشان دهد.

رونمایی از Vryx توسط آوا لبز، یک اتفاق مهم در تکامل بلاک چین اوالانچ و به طور کلی اکوسیستم زنجیره بلوک محسوب می‌شود. تعهد در دستیابی به ۱۰۰ هزار تراکنش در ثانیه فقط یک هدف نیست، بلکه پتانسیل فناوری بلاک چین را نشان می‌دهد. آوا لبز فقط برای افزایش مقیاس‌پذیری بلاک چین ساخته نشده است. این نهاد بازتعریف مرزهای موجود است و راه را برای آینده‌ای هموار می‌کند که در آن سرعت، کارایی و امنیت فقط یک سری هدف نیستند، بلکه به واقعیت می‌پیوندند. از آنجایی که جامعه کریپتو مشتاقانه منتظر نتایج تست Vryx و عرضه آن در شبکه آزمایشی HyperSDK خواهد بود، اما یک چیز به وضوح مشخص است: سفر به سمت مقیاس‌پذیری و عملکردی بی‌سابقه به تازگی آغاز شده است.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش گرفتن جم رایگان فری فایر + بازی کنیم جم بگیریم؟
دانستنی های گیفت کارت
آموزش گرفتن جم رایگان فری فایر + بازی کنیم جم بگیریم؟
چگونه جم رایگان فری فایر بگیریم؟ این سوال یکی از رایج‌ترین سوالاتی است که گیمرها با آن مواجه می‌شوند و برای انجام بهتر بازی فری فایر به دنبال جواب دقیقی...
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
اکانت های خارجی
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
تلگرام پرمیوم چیست؟ تلگرام با میزبانی از 700 میلیون کاربر فعال ماهانه در سراسر جهان، از جدیدترین پلن اشتراکی جذاب خود یعنی تلگرام پرمیوم رونمایی کرد. تلگرام پریمیوم نسبت به...
آموزش نحوه استخراج بیت کوین با گوشی + معرفی 5 برنامه کاربردی برای استخراج سریع
استخراج ارز دیجیتال
آموزش نحوه استخراج بیت کوین با گوشی + معرفی 5 برنامه کاربردی برای استخراج سریع
استخراج بیت کوین با استفاده از گوشی‌های هوشمند، که در ابتدا تنها توسط رایانه‌های قدرتمند و تجهیزات مخصوص ممکن بود، اکنون با پیشرفت تکنولوژی و افزایش قدرت پردازشی گوشی‌های هوشمند،...
پشتوانه بیت کوین چیست؟ تأثیر تکنولوژی بلاکچین بر مالیات و اقتصاد
آموزش ارز دیجیتال
پشتوانه بیت کوین چیست؟ تأثیر تکنولوژی بلاکچین بر مالیات و اقتصاد
هر پولی، یک پشتوانه دارد. بیت کوین، اولین و پراستفاده‌ترین ارز دیجیتال دنیا، پیش‌فرض‌های ذهن بسیاری از افراد در مورد پشتوانه پول‌ها به هم ریخته است. بیت کوین برخلاف ارزهای...
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
اکانت های خارجی
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
شماره مجازی (virtual number) شماره تلفنی است که وجود حقیقی نداشته و بدون نیاز به سیمکارت کارایی شماره‌های واقعی را دارد؛ به بیان دیگر، این سرویس نوعی تلفن مجازی است...
بهترین ارز دیجیتال برای سود روزانه ویژه ایرانی‌ها
سرمایه گذاری در ارز دیجیتال
بهترین ارز دیجیتال برای سود روزانه ویژه ایرانی‌ها
معاملات روزانه ارزهای دیجیتال به دلیل داشتن سودهای کوتاه‌مدت اما پربازده، اخیرا به روشی محبوب برای تریدرها تبدیل شده است. بدین‌ ترتیب، معامله‌گران از طبیعت سریع و پرنوسان بازار کریپتو...